La vie en rose

Cum ar putea fi altfel viaţa dacă o spune atât de bine? 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

7 Responses to La vie en rose

  1. Oana spune:

    Era sa ies, nu recunosteam blogul. Ptiuuu. Te-a prostit filmul 😛

  2. Satmareanca spune:

    Nu, io am vrut să vă prostesc pe voi :))) Dacă mă întrebi, m-am uitat la varianta de Oscar cu Marion Cotillard. Dar, oricum, mi-a rămas în cap fără să pot spune că m-a dat pe spate 😀

  3. CELLA spune:

    pe mine filmul ăla m-a călcat pă …
    unde pui că l-am şi primit cadou ( dvd-ul că de … o cam plac rău de tot pe Piaf )
    lasă … rămîn cu documentarele,cîntecele,cartea scrisă de soră-sa şi filmul ăsta îl pun ultimul în maldărul de dvd-uri iar cui mi l-a dăruit îi zic să-mi (mai) dea doar filme „cenzurate” 😉

  4. gurau silviu spune:

    rien de rien au e din altu”?? era sa damblagesc,e asa de dulce,ca beau apa cu lamaie!! :)))))

  5. octavpelin spune:

    Crina,iti multumesc,Edith Piaf,a fost priveghetoarea sansonetei franceze,Je ne regretait rien,acesta a fost mottoul vietii ei ,plina de pasiuni si de necazuri,dar vocea ei este unica!!!

  6. Satmareanca spune:

    @Cella, cum am spus, nici eu nu m-am prea omorât. Mi-a lăsat un gust ciudat…

    @Silviu, din acelaşi. Je ne regretait rien e melodia ce o reprezintă cel mai bine. Cea mai faină e, sigur. Lasă lămâile că ai nevoie la negocierile pentru guvern şi încă patru ani de acum încolo 😀

    @Octav, mă bucur că ţi-a plăcut. Uneori merge, ce-i mult strică :))

  7. gurau silviu spune:

    in 2009 se strica caruta,la alegerile prezidentiale,,,asa ca numa un an,,

Lasă un răspuns

