Înţelepciune populară

„Îi atâta răutate pe lume de mă mir că se mai face zâuă!” – înţelepciune populară. Orice aş spune în plus, deocamdată, ar dilua înţelesul. Şi ce vremuri vin…

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to Înţelepciune populară

  1. Trexel says:

    rautate? da de unde!
    suntem niste ingeri. mai ales io. deci… moarte tariceanului!

  2. Satmareanca says:

    De morţi numa’ de bine 😀
    Facem ce facem şi tot la politică ajungem, deşi cred că zicala asta se referă la răutatea omului de lângă noi şi nu la a celor de la TV. La ăia e deja mai mult decât răutate, diavolism 😆

    PS: Asta nu-i răutate. Ţi-am trimis cartea pe mail.

  3. Oana says:

    Ma rog, eu as fi zis ca e mai mult prostie, dar ce ma bag eu 😀 ? Ma duc sa dorm ca ma trezesc la 7 :(( numa tu esti de vina 😛

  4. Satmareanca says:

    Cred că în acest caz răutatea cuprinde şi prostia ori măcar un dram din ea. Eu sunt de vină pentru toate relele. De aia va fi noapte când te vei trezi tu 😀

  5. Darius says:

    Deci, da.

  6. Maria Barbu says:

    @Oana,
    @Crina,

    nici nu cred ca exista rautate fara prostie. Dar sa te fereasca Dumnezeu de cineva rau dar destept la modul diabolic!

  7. Crina,cea dintai intelepciune este de a te cunoaste bine si a face pe prostul la timp potrivit e cea mai mare intelepciune.Crina,am postat o melodie cu Sophie Ellis Bextor,si o analiza cu noua majoritate,cu stima Tavi!!!

  8. ŞuKăRiT says:

    Dacă te referi la ce cred io, nu-i răutate Sătmăreanco, îi lăcomie pură. N-ai văzut cum rânjeau grăsanii ăia din spatele lui Geoană când s-o hotărât ce-or vrut?!
    Bun îi şi linsu’ urmei de ciolan decât nimic…. 😉
    Deocamdată-s prea nervos ca să pot recunoaşte, dar cred că mult râs va fi în anu’ ăsta. Şi de-o fi să mâncăm numai la o săptămână, tot va merita să-i vedem daţi de-a dura de pe treptele din Victoria (aşa, prin vară-toamnă). Măcar satifacţia asta s-o am, că afară din conducerea partidului nu pot fi daţi (încă!) e totuşi mult prea mare paritatea.
    40 la 17?! Prea multe hiene! Unite cu cotoii Păpuşarului, dau exact ce ne trebuia în aşteptarea crizei.
    (Dacă nu cumva dă norocul peste noi şi-or fi puşi oamenii potriviţi la locul potrivit…. şi-atunci adio distracţie. Crezi că e posibil? Neee…. Asta ziceam şi io! 😛 )

  9. maminineta says:

    Victor Hugo-avea dreptate: rautatea incepe acolo unde sfaseste omenia…

  10. i.o.flavius says:

    Frumoasă… „spusă”. Da, probabil, curînd vom ramîne în „întuneric” tocmai pentru felul nostru de a fi, tot mai străin de noi înşine şi de cei din jur… Probabil trebuie să ne lovim rău de tot cu capul de pragul de sus să ne trezim…
    Remarc blogul tău şi de aceea mi-am permis să îl trec chiar in „blogroll”
    Cele bune, din Braşov
    Flavius
    http://flaviusobeada.wordpress.com/

  11. Filip G says:

    Dragi mei,lasati loc de BUNA ZIUA pe unde treceti!Nu se stie cand va intalniti,iar lucrurile rele se iarta dar nu se uita.

  12. lol says:

    Muprhy: Mai bine sa ai un sfârşit de coşmar decât un coşmar fără sfârşit. Se aplica!!!!!!!!! 🙂

  13. CELLA says:

    amicii mei , ezoterişti 😉 , spun că nu există răutate , … doar bine … rău făcut
    iar răutatea altora-i proecţia propriilor noastre gînduri … ceva gen „fă bine şi aşteaptă rău”

  14. lol says:

    @ CELLA. Ai direptu in mana! cum spune ardeleanul!!! Când lucrurile par ca nu se înrăutăţesc, ai răbdare. Se vor înrăutăţii curând. Tot Murphy

  15. lol says:

    La postarea trecuta am mâncat un „p” de la Murphy laşa ca punem masa si îmi trece! 🙂

  16. Vania says:

    Cred că se face ziuă din pricini astronomice…

  17. Ovidiu Miron says:

    Este rautate multa, e adevarat.

    Doar ca oamenii o accepta cu o pasivitate uluitoare. Nu se revolta in fata mizeriilor si asteapta ca situatiile sa fie rezolvate de catre altii. La noi in tara treaba asta e sport national.

    Mai degraba ies apele in strada decat oamenii. Suntem un popor de oameni pe care mai nimic nu ii poate urni.

  18. Gina Rizea says:

    Incerc sa cred ca, daca fiecare dintre noi ar fi putin mai bun, rautatea din jur ar parea putin mai mica.

  19. CELLA says:

    @ lol , prietene … merci
    baiu-i că ŞTIU ( dorm cu Murphy sub pernă 😉 )
    da’ n-am cui zice pă’ cum vreau … că de … „la tăţi ni greu”
    îi o vorbă pe la noi „mamă (tată,după caz 😆 ) , decît să mă fi făcut mai bine făceai un scăndel , baremi ăla era de folos , stătea careva pă el”
    ce-mi pare , totuşi , bun tare-n tăte-i că suntem făcuţi să ne găsim unii pe alţii cînd ni greu … şi să le răzbim … cum/necum le-om trece că ne-am născut şi-om pleca „generaţie de sacrificiu” ( io altă stare n-am „prins” şi absolut toţi , oricîţi ani ar avea îşi zic la fel )
    nici măcar „popor vegetal” nu suntem ; de- atîta cucută cîtă ni so dat şi noi am băut-o ca pă agheasmă acuma suntem popor de tranziţie , habar n-am spre unde/ce tranzităm că nu prea cred să mai apuc că mi-am ( au ) anihilat curiozitatea …

  20. gurau silviu says:

    Mai presus de bine si rau.Ce e rau pentru unul e bine pentru celalalt.Lupul mananca iepurele,bine pentru lup,rau pentru iepure.Bine si Rau,doar sofisme umane.Protagoras din Abdera

    Protagoras din Abdera este una din figurile cele mai interesante ale
    timpului sau, cu vederi democratice si progresiste. Afirmand insa ca
    „omul este masura tuturor lucrurilor”, expresie care poate fii
    interpretata ca un atac impotriva adevarului obiectiv.

  21. gurau silviu says:

    ttttt

  22. gurau silviu says:

    Sofisme!

  23. ciprian blidaru says:

    E atata rautate… ca ma mir ca se mai face guvernul:)

  24. Oana says:

    Crina, ai ramas socata din pricina premierului? 😛

  25. Satmareanca says:

    Foarte şocată, dar mi-am revenit încet şi am analizat. În mod ciudat ca şi natura premierului 😀

  26. Satmareanca says:

    @ Darius
    Deci, da 😀

    @ Maria Barbu
    Mai bine să nu se facăzâuă cu deştepţi :))))

    @ Tavi
    Bag de seamă că melodia e cu dedicaţie la ce se întâmplă zilele astea 🙂

    @ ŞuKăRiT
    Mă refer la ce vreţi voi 🙂 Chiar ăsta e farmecul. Fiecare se referă la ce vrea. Oricum, e o încărcătură mare de răutate zilele astea 🙄
    Nu sunt neaparat de acord cu toate, am spus în postarea noua de ce cred că se insistă pe o guvernare fără UDMR. Altfel, cred că hiene sunt peste tot, în fiecare partid şi în fiecare tabără din toate formaţiunile. Nu cred că poate apărea un Harap Alb.
    De râs, sigur voi râde bine 😀

    @ Maminineta
    Eu asta tot spun: ar trebui să începem să fim oameni. Suntem lupi flămânzi la atac.

    @ i.o.flavius
    Cum să mă deranjeze? Mulţumesc pentru aprecieri şi bine ai venit! 🙂
    Întunericul ne-a cucerit sufletele la mulţi, iar acolo e greu să se facă lumină.

    @ Filip G
    Bună ziua, pardon seara, Filip! 🙂

    @ LOL
    Subscriu!

  27. Satmareanca says:

    @ CELLA
    Ok, am priceput. Facem rău ca să aşteptăm bine? 😆

    @ LOL
    Măcar ţi-a trecut foamea cu o singură literă? La câte cuvinte ne bagă pe gât politicienii zilele astea, cred şi eu :))

    @ Vania
    Noi suntem rurali, nu ştim ce e aia 😀

    @ Ovidiu Miron
    Nu, noi încă trăim în trecut. De aceea ne duce Stolo înapoi în viitor :))
    Reţin expresia cu apele 🙂

  28. Satmareanca says:

    @ Gina Rizea
    Bine ai venit! 🙂
    Asta e cel mai greu, să încercăm toţi deodată. Ar fi o minune şi nu cred că suntem pregătiţi pentru asta.

    @ Silviu
    Rău cu rău, dar mai rău fără rău – asta cred că-i tot o înţelepciune mioritică.

    @ Ciprian
    Acolo mai intervine şi interesu’, care poartă fesu’.

  29. Cosma Alexandru jr. says:

    Oare n-ar fi bine ca rautatea sa doara?

  30. Satmareanca says:

    Ar fi o soluţie, dar e greu aplicabilă. Trebuie să ne reinventăm din nou. Doare, dar îi doare pe ceilalţi şi nu pe răutăcioşi…

  31. Adrian SM says:

    Eu cred ca multi nu mai stiu ce e aia bunatate….Si cind contribuie cu ceva la o actiune caritabila urmaresc de cele mai multe ori profitul imediat(o scutire de impozit,macar o reducere acolo…o imagine mai buna).

  32. Satmareanca says:

    Mai sunt şi din aceia care ştiu ce înseamnă, dar nu se afişează şi auzim rar de ei. Admit că sunt puţini. Lumea asta ne-a făcut răi şi nu depunem niciun efort să fim altfel.

Lasă un răspuns

