Susţinere pentru un jurnalist

Un jurnalist, Feri Predescu, a fost obligată de justiţie să-i plătească despăgubiri de 15.000 de euro primarului Constanţei, Radu Mazăre.

„Decizia definitiva si irevocabila impotriva ziaristei Feri Predescu, intr-un proces civil de calomnie intentat de primarul Constantei, Radu Mazare, este o victorie a coruptiei si crimei organizate asupra libertatii de exprimare.

Feri Predescu a relatat, intr-o emisiune TV la care era invitat si Radu Mazare, despre relatiile primarului Constantei cu lumea interlopa. Informatiile erau publice, ele erau rezultatul unei anchete realizate de o echipa de 12 jurnalisti de investigatie care au redactat o monografie a crimei organizate care sufoca orasul si judetul Constanta.

Informatiile la care s-a referit Feri Predescu fusesera deja publicate nu numai in aceasta monografie, ci si intr-un cotidian central. Ele detaliau relatia dintre afaceri, lumea interlopa, politicieni si administratia locala. Nici monografia, nici cotidianul nu erau editate in Constanta. Nici unul, nici celalalt nu au pierdut in justitie niciun proces deschis de Radu Mazare. A pierdut, insa, Feri Predescu: ea a vorbit, la telefon, din Constanta. A castigat la judecatorie, a pierdut la tribunal”.

SEMNEAZA SI TU PETITIA SI FA O DONATIE PENTRU A SPRIJINI LIBERTATEA PRESEI.

Via Simona Ionescu.

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Susţinere pentru un jurnalist

  1. Hei, schimbarea de iarnaaaa! Frumoase haine, Crina!
    Nici nu m gandeam ca nu vei prelua si tu apelul!

  2. Satmareanca says:

    Măcar pe blog să vină iarna, dacă în realitate e departe 🙂
    De cum am văzut la tine am avut asta în gând, doar că mi s-a tot împotmolit netul azi.

  3. gurau silviu says:

    Iarna e frumoasa pentru ca ascunde cu mantia ei alba si pura ,pamantul atat de tare plictisitor,ea ne ofera ceva nou ,noua celor atit de plictisiti de cotidian ,e suflu nou si puritate desavarsita,oferita ochiului nostru neimaginabile combinatii de alb ,gri si albastru.Ne satureaza pupila flamanda de puritate si liniste desavarsita.

  4. Oana says:

    Hmmm, oare de ce se tot intampla prostii din astea in tara noastra. Sigur ca o sustinem pe ziarista, doar nu o sa-i lasam tot timpul sa castige pe dusii astia.

  5. Pingback: Să fim aproape de ea « Oana Stoica Mujea

  6. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Daca justitia a dat verdictul asta,atunci asa e corect.
    Libertatea presei nu inseamna sa-ti faci de cap…

  7. Maria Barbu says:

    Sigur ca libertatea are limite, dar nu la ziarista e vorba de depasirea unor limite ori de un exces. Excesul este in partea cealalta, a celui incriminat, care isi inchipuie ca poate dispune inclusiv de justitie!

  8. Trexel says:

    la cafeaua urmatoare iau aparatu cu mine. ai nevoie de o poza sexy 😀 esti prea serioasa in asta

  9. lol's says:

    Daca am nimerit e bine daca nu mai vorovim!! Vai ce îmi place Shrec e ăla de pe mesinger si e super!!! Seamănă cu mine!! 🙂

  10. Satmareanca says:

    @ Oana
    Se întâmplă tot timpul, din păcate de multe cazuri nu aflăm.

    @ Cosma Alexandru jr.
    Ca şi cum justiţia din România ne-a obişnuit că e corectă 😉 Să presupunem că ziarista a greşit (deşi acelaşi subiect a fost tratat şi de ziare centrale şi de alte insituţii media pe care Mazăre nu le-a acţionat în judecată), mă întreb cum stabileşte justiţia cunatumul despăgubirilor. Trăim într-o ţară cu salariu mediu de vreo 1.000 de lei, în câţi ani poate aduna cineva 15.000 de euro? Ca să nu mai vorbim de comportamnetul primarului Constanţei…

    @ Maria Barbu
    Exact, Maria. Ok, a câştigat, să presupunem că a avut dreptate, dar era suficient să pretindă 1 leu…

    @ Trexel
    Cine a zis că îţi dau voie să-mi faci poză? 😛 Ai nevoie de cafele, poza e aceeaşi de până acum, fundalul era altul 😉

    @ lol’s
    Hai că încerc varianta asta, dar nu ştiu dacă mă lasă cu apostrof…

  11. octavpelin says:

    Crina,sa vezi de acum inainte ingradirea libertatii de exprimare si a presei si cand te gandesti ca se implinesc 19 ani de la revolutia 16-26 decembrie 1989!!!,am postat pe blog un articol Remember pentru Eroii care nu mor niciodata!!

  12. octavpelin says:

    Ce frumoasa este postarea Happy Holidays ,catelusul asteapta zapada care nu vine!!

  13. Satmareanca says:

    Tavi, io m-am îndrăgostit iremediabil de căţeluşul ăla 🙂

    Cât despre libertatea presei, şi liberalii au încercat sub toate formele să ne bage pumnul în gură şi vorbesc despre cazuri concrete ( controale peste controale, presiuni etc ) Nu ştiu dacă poate fi mai rău 😀 Cel puţin în ce ne priveşte pe noi în partea asta a ţării. Doar în epoca lui Năstase să n-ajungem :))

  14. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Nu mi se pare o suma asa de mare.
    Vezi de aia se tot vorbeste de reforma in sistemul justitiei,
    nu prea merge.

  15. Satmareanca says:

    Un român trebuie să muncească 5 ani pentru banii ăştia. Ca să-i poată economisi are nevoie de o viaţă. Mie mi se pare exagerat. Suntem un popor sărac dar plusăm la sume. De aceea nu au valoare banii la noi. Dacă o să stai de vorba cu europeni care câştigă 2500 de euro pe lună şi nu 250 cât e salariul mediu la noi şi îţi vor zice că suma este mare, poate te va pune puţin pe gânduri. Eu am păţit faza asta cu mulţi ani în urmă. Atunci mi-am pus întrebări şi am înţeles sensul…

  16. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    De obicei ziaristii castiga mai bine…

  17. Ovidiu Miron says:

    Asemenea mizerii cu iz de romanisme trebuie sa fie stopate odata si odata! M-am saturat de politicieni care ne pun pumnul in gura! M-am saturat de interlopi care vor sa devina ministri!

    Daca nu luam atitudine si activitatea blogurilor va fi afectata!

Lasă un răspuns

