Ce vise!

Oana m-a făcut să visez la iarna care nu mai vine…

wonderland

PS. Dacă vi se pare că se întâmplă ciudăţenii azi pe blog, să ştiţi că nu e nimic paranormal, încerc doar să-i pun straie noi 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

22 Responses to Ce vise!

  1. Darius says:

    Deci daca e cu rosu mie o sa-mi placa precis 😛

  2. lol says:

    Mama ce blog ti-ai tras frumos si uşor de ” cetit” la dioptriile „lu moa” adicătelea ale mele. Multam frumos!!!!! 🙂

  3. Satmareanca says:

    Mă bucur că vă place! 🙂 Mai am de lucrat puţin la el, ca să fie mai aerisite lateralele, plus unele opţiuni de adăugat ca să avem de toate şi să putem intra uşor peste tot. Dar încetuc 🙂

  4. Nea Costache says:

    Super tare blogul, imi place. Felicitari!

  5. lol says:

    @Satmareanco daca tot eşti pusă pe schimbări si vine si Craciunul ia după maialul meu poza lu” Shrek si o adaugi ca icon la mine ca nu ştiu cum sa fac da tare aşi vrea.

  6. lol says:

    Ma enervează cumplit poza aia in care arat ca unul bun de luat la ţinta in poligon!!!!!!!!!!

  7. octavpelin says:

    Crina super fain blogul,sper sa ninga in noaptea de Craciun cu fulgi mari de nea.Felicitari!!!

  8. Satmareanca says:

    Nea Costache, vă mulţumesc!

    Octav, sper şi eu să ningă, altfel parcă nu au farmec sărbătorile.

    LOL, ţi-am trimis un email cu nişte precizări 🙂

  9. omu' says:

    La inceput nu mi-au sarit fulgii-n ochi… pe bune, chiar ninge, e super tare … ! Pun pariu ca o sa vrea si Oana!

  10. ŞuKăRiT says:

    Chiar că pare un vis de iarnă. Pe la noi, cam aşa este.
    Când dă zăpada, sigur că da… 😛

  11. Oana says:

    Sa spun ca am avut un soc? Ok, am avut, dar imi placeee, mai ales coperta aia imi place… Am zis eu: Mosul mi-a adus-o pe Crina, ce sa-ti doresti mai mult? 😀

  12. Alandra says:

    Cel putin aici sa avem zapada. Frumosi munti acolo 🙂

  13. Satmareanca says:

    @ Omu’
    Ninge în vise şi în realitatea virtuală 🙂
    Oana ori nu vrea ori e ruşinoasă 😀

    @ ŞuKăRiT
    Ce mai apropiaţi munţi sunt la vreo 60 de kilometri, deci nu e greu de ajuns, dar de nins ca lumea nu a nins tare de multă vreme. Nu-mi amintesc de câţi ani… Ce dor mi de zăpezile alea de un metru în care-mi târam ghiozdanul spre şcoală în urmă cu mulţi ani 🙂

    @ Oana
    Vrei ceva de îmi faci aşa complimente? Cere :)))

    @ Alandra
    Am o scuză, nici nu ştiu ce munţi îs, aşa că nu am cum să ajung la ei 😆

  14. Alina says:

    Oana e minunata… iar tu esti deosebita… Ma bucur ca e cineva care ii face reclama

  15. Satmareanca says:

    Mulţumesc, Alina! Sunt oameni care merită! Oana mai mult decât oricine 🙂

  16. Oana says:

    Oh, Alina de mult ma urmareste 😛 Si nu vreau nimic de la tine, da? Adica de la nimeni, nesuferito 😀

  17. AirBorn says:

    Zuper poza! 🙂

  18. Satmareanca says:

    Oana, it’s just me 😀

    AirBorn, şi mie îmi place, cred că o şterg că prea visez :)))

  19. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Nu sti din ce munti e vederea?e super.

  20. TRASNEA says:

    Satmareanca
    Nu sti ce soi de brazi sunt in muntii aia?e super!

  21. TRASNEA says:

    Satmareanca
    Nu sti la ce ora rasare soarele in poza?e super.(umbra)

  22. Satmareanca says:

    @ Cosma Alexandru
    Din wonderland. Nu din România 😀

    @ Trasnea
    Brazi din ăia super :))) Şi umbre super. Şi soare super 😆

Lasă un răspuns

