Pentru pseudo-intelecto-neuro-hipohondri…

E duminică, ei fac guverne, cu ori fără voia noastră. O să avem vreme patru ani ori mai puţin să ne vărsăm ofurile, aşa că vă propun o pauză … de râs. Musai să citiţi până la capăt. Un moment de respiro ce mi l-a oferit Teodora, pe mail. Nu ştiu cine este autorul textului, aşa că până aflu o să-l numesc folclor virtual 🙂

Pentru adultii contemporani, pseudo-intelecto-neuro-hipohondri. Adica noi…

Se spune ca toate zilele trebuie sa mancam un mar pentru fier si o banana pentru potasiu. De asemenea o portocala pentru vitamina C, o jumatate de pepene galben pentru a imbunatati digestia si o cana de ceai verde, fara zahar, pentru a preveni diabetul! Toate zilele trebuie sa bei doi litri de apa (si apoi sa astepti timp dublu decat timpul pe care ti l-a luat ca sa le bei). Toate zilele trebuie sa mananci Activia sau iaurt, pentru a avea „L.Cassei Defensis”, care nu stie nimeni ce este, dar se pare ca daca nu bei un iaurt si jumatate in fiecare zi, incepi sa vezi lumea cam tulbure.In fiecare zi o aspirina, pentru a preveni infarctul, si un pahar de vin negru, pentru acelasi lucru. Si altul de vin alb, pentru sistemul nervos. Si unul de bere, pe care deja nu-mi mai amintesc pentru ce era. Daca le bei pe toate impreuna, chiar si daca faci o congestie, nu te mai preocupa si probabil nici nu te mai intereseaza. Toate zilele trebuie sa mananci fibre. Multe, foarte multe fibre. Trebuie sa faci intre 4-6 feluri zilnic, usoare, fara sa uiti sa mesteci de 100 de ori fiecare inghititura.

Facand un mic calcul, doar pentru a manca, iti ia cam 5 ore. Ah, dupa fiecare mancare trebuie sa te speli pe dinti, adica: dupa Activia si fibre, dintii, dupa banana, dintii, dupa mar, dintii…si asa, daca ai dinti, fara sa uiti sa folosesti firul dentar, masajul gingiilor, o sorbitura de Plax. (Mai bine umple cada si pune muzica, pentruca intre apa, fibra si dinti, iti vei petrece cateva ore aici, inauntru). Daca dormi 8 ore si lucrezi alte 8, plus cele 5 pe care le folosim pentru mancare, fac 21. Iti raman 3, in care intotdeauna se poate intampla ceva imprevizibil. Dupa statistici, vedem 3 ore zilnic televizor. Ei bine, deja nu se poate, pentru ca in fiecare zi trebuie sa mergi cel putin o jumatate de ora (adica sa te intorci dupa 15 minute, ca altfel dupa o jumatate de ora se face o ora de mers).

Si trebuie sa-ti pastrezi prieteniile, pentru ca sunt ca plantele: trebuie udate zilnic. Si cand pleci in vacanta de asemeni. Pe langa asta trebuie sa fii bine informat, asa ca trebuie sa citesti cel putin doua ziare si anumite articole de revista, pentru a compara informatia. Ah!, trebuie sa faci sex zilnic, dar fara sa ajungi sa fie ca o rutina: trebuie sa fii inventator, creator, sa renovezi seductia. Asta ia timp; si nici nu mai vorbim daca este sex tantric !!! (cu respect iti amintesc: dupa fiecare mancare, trebuie sa-ti perii dintii!). De asemenea, trebuie sa-ti faci timp pentru curatenie, pentru spalat rufe, vase, si nu mai zic daca ai caine, sau alt animal… Copiii???

In fine, dupa socoteala mea, imi ies cam 29 de ore zilnic. Singura posibilitate care-mi trece prin minte este sa faci mai multe lucruri deodata, de exemplu: iti faci dus cu apa rece si cu gura deschisa, asa bei cei 2 litri de apa. In timp ce iesi din baie cu periuta de dinti in gura, te duci sa faci amor (tantric) in picioare, cu perechea ta, care in treacat se uita la TV si comenteaza, in timp ce tu maturi. Ti-a ramas o mana libera?

Cheama-ti prietenii. Si parintii !!! Bea vinul (dupa ce iti chemi parintii va fi nevoie). Iaurtul cu mar ti-l poate da perechea ta, in timp ce isi mananca banana cu Activia si maine schimbati. Cel putin ca deja am crescut, nu mai trebuie sa luam obligatoriul Danonino Extra Calcio in fiecare zi. Uuuf!!! Dar daca iti raman 2 minute, retrimite asta prietenilor (pe care trebuie sa-i uzi ca pe plante), in timp ce iei o lingurita de All Bran, care face foarte bine.

Si acuma te las pentru ca intre iaurt, jumatatea de pepene, berea, primul litru de apa si a treia mancare de fibra din zi, deja nu stiu ce sa mai fac, dar am nevoie la closet urgent. Ah, o sa profit si imi voi lua periuta de dinti… 😀

PS. Textul ăsta tocmai mi-a reamintit că prieteniile trebuiesc udate zilnic. Profit de ocazie să-i spun „La mulţi ani” de blog şi multă inspiraţie lui Mordechai! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

58 Responses to Pentru pseudo-intelecto-neuro-hipohondri…

  1. Mordechai says:

    Mulţumesc mult, Crina. Nu pot decât să îţi urez acelaşi lucru. Deşi nu e bine când în ani începem să măsurăm ce ni se întâmplă:)

  2. Satmareanca says:

    Atâta vreme cât se întâmplă frumos şi bine, nu văd de ce nu 🙂
    Mulţumesc şi eu pentru urări!

  3. ciupico says:

    bravo dom’le, asta da program!
    ce e bine e ca nu mai ramîne timp sa muncesti. logic , nu face bine la sanatate.
    foarte frumos si bine scris. cînd ai avut timp? 🙂

  4. Satmareanca says:

    Ciupi, ai citit tot dar nu şi ce am scris io: că textul e folclor virtual, ce l-am primit pe mail de la o prietenă 😀 Aş fi vrut să am eu ideea asta şi timpul necesar 🙂

  5. ciupico says:

    Crina , tu stii ca eu nu citesc niciodata textele bolduite;
    nu le’am înteles niciodata si mi se par ca daca te împiedici de ele se pierde povestea 🙂

  6. Trexel says:

    sex zilnic, da, normal, absolutely, total de acord si da, e bine sa te speli pe dinti dupa si mai ales sa mananci mere in timp ce renovezi seductia….whaaaat????

  7. Satmareanca says:

    Ciupico, nu ştiam, dar am aflat acum. Trebuia să te las să crezi că sunt eu autoarea :)))
    Chiar sunt curioasă cine a scris textul. Am dat un search pe google, apare pe mai multe bloguri, dar nicăieri nu am găsit sursa iniţială. De acum nu mai boldesc 😀

  8. Satmareanca says:

    Trexel, zice L.Cassei Defensis zilnic, da? 😀

  9. m3 says:

    Hipohondru eu un soi de iophondru, da mai mare?
    Imi cer scuze :z

  10. Satmareanca says:

    M3, bine ai venit! 🙂
    Cred că autorul a vrut să se dea francofon 😀 Ori, mai am o altă variantă: parcă aşa le zice mai nou ălora de suferă de ipohondrie virtuală :)) Alegi ce îţi place, dar merge şi varianta ta :))

  11. lol's says:

    Iarta-mă ca dau atâta bătaie de cap mâine revin la lol îmi chem artileria grea nepoţii si ii dau de cap. Asta i-ţi lipsea ţie!!!!

  12. Satmareanca says:

    Lol, nu îmi dai nicio bătaie de cap. Te ajut cu plăcere dacă pot. Ţi-am trimis un mail în care ţi-am spus de ce nu se poate nici varianta asta. Mai încerc, dar dă-mi 2-3 variante să meargă mai repede 🙂

  13. Oana says:

    Acum am priceput si io de ce ma suni din zece in zece minuteee 😆

  14. Oana says:

    Stii, unii ar putea face diaree numai uitandu-se in articolul tau. Treaba ta, riscul tau. Fug la Mordechai sa-i urez 😛

  15. Satmareanca says:

    De la râs zici, nu? Nu se acceptă altfel :)) Riscul lor, la urma urmei 😀

  16. Oana says:

    De la ras oamenii se baloneaza 😀

  17. Satmareanca says:

    Care cum 😀

  18. Adrian SM says:

    AMETESTE OMU NUMAI CIND CITESTE TOATA ACTIVITATEA ASTA 🙂

  19. Trexel says:

    nush ce mama dracu e defensis ala da io tocmai bag un Activia 😛 cu fibre 🙂
    o fac destul de des

  20. Satmareanca says:

    Adrian, tocmai ai făcut o completare. Ne mai trebuie o oră pe zi să ne gândim la ce trebuie să facem, conform programului. Aaa, să nu uităm să luăm nişte pastile ca să nu uităm ce avem de făcut 😀

    Trexel, credeam că ai rămas la Danonino Extra Calcio :)))

  21. Alandra says:

    Nu voi intelege niciodata de ce reclamele la iaurt se adreseaza, fara exceptie, femeilor 🙄

  22. Trexel says:

    ala e default…ce crezi ca fiicamea mananca chiar tot? 😀

  23. octavpelin says:

    Crina,mie nu-mi place activia,bunica mea zicea sa mancam ce ne prieste,sa bem cu masura ,sa fumam,cu masura si sa facem sport si sa nu ne neglijam partenera de viata!!

  24. radu says:

    bine punctat folclor virtual.
    asta sa nu ma bag inseama 😉

  25. Maria Barbu says:

    Crina draga, delicios program. Daca reusesti sa traiesti macar 2-3 zile din astea a cate 40 de ore, e super tare!

  26. Flavius says:

    Chiar… oricum am spune-o, ar fi cazul sa ne spălăm un pic de toate cele… electorale, să ne regăsim simţul umorului şi instinctul de conservare şi să nu ne lăsăm „copleşiţi” de „momentul istoric” pe care îl trăim…. 🙂

  27. Vania says:

    Teodora mai trimite câte-un mail, dar, cum o vom stârni să mai reia şi bloggereala?…

  28. Jamilla says:

    hi hihihi hihih, imi inveselisi ziua, da sa stii ca asa e!

  29. Satmareanca says:

    @ Alandra
    Nici eu, mai cu seamă că bărbaţii au nevoie mai mare după o băută :)))

    @ Trexel
    Am intuit bine 😀

    @ Octav
    Ştiu bine bătrânii noştri ce şi cum. Ar trebui să-i ascultăm mai des şi să le urmăm îndemnurile 🙂

    @ Radu
    Poţi să te bagi, e domeniul tău ăsta cu modul de viaţă 😛

    @ Maria Barbu
    Măcar una pe săptămâna şi ar fi destul :))

  30. Satmareanca says:

    @ Flavius
    Eu am trecut momentul, fac o pauză de politică. Cred că mai lungă 😀

    @ Vania
    Ştie ea mai bine când e cazul…

    @ Jamilla
    Ăsta era şi scopul 🙂

  31. alexandrualexe says:

    Zilele astea m-am tot gandit sa o las dracului de politica , de partid si sa ma bucur de perspectivele unui Craciun minunat si sa investesc sperante de mai bine in Noul An si sa accept programul propus de tine cel putin luna asta ca de cand cu politica am uitat ce e decmbrie si sunt sarbatorile de iarna!

  32. pamflezistul says:

    Acum am inteles. Deci eu nu am… o problema, asa cum credeam, cand vedeam ca trec zilele si eu nu reuseam sa fac ce imi propuneam. Faza e ca sunt PREA PUTINE ORE! Gata satmareaco, „te-am udat”, ma tirez sa ma napoleonizez. 😀

  33. Oana says:

    Ma gandeam ca macar tu ai avansat, no, bine ase 😛

  34. ionborgo says:

    Crina!
    Pomeneai de aniversarea bloggului lui Mordechai ,ma asociez tuturor celor ce au posibilitatea de a-si exprima gandurile pe acest „ziar” virtual de a ura azi „La multi ani” celor ce sunt „patroni” de blogg si lui Mordechai.sanatate de la ionborgo-comentatyor „independent” 🙂

  35. taman azi ti-ai luat si tu pauza de politica?! Sau te-au naucit vestile de la Palat?

  36. Pfuiiiiii…ce succes a avut textu’ :). Nici eu nu stiu cine l-a scris, dar tare inspirat a fost!
    Ma bucur ca ti-a placut, mai Crina!
    Si, de fapt, ma bucur pt ce ai spus …”mi l-a trimis o prietena…”. Mi-ai facut ziua mai frumoasa cu remarca asta. Multumesc mult…::)))
    Cat despre bloggereala….mai dureaza pana ma reapuc 🙂
    Dar comentez si trimit mailuri. Ca doar de, prieteniile sunt ca plantele. Trebuie intretinute :)))

  37. Ovidiu Miron says:

    Traim intr-o goana incredibila. Viata noastra a ajuns un raliu catre nici noi nu mai stim ce.

    Si culmea e ca in aceasta furtuna ne pierdem din vedere prioritatile si per total ajungem sa avem realizari mai mici decat cei care aloca mai putin timp acelor treburi. Dar le fac mai bine.

  38. Satmareanca says:

    Vă mulţumesc pentru comentarii. Nu am dispărut de tot de pe lume, ci doar de pe aici. Am trecut la aplicarea programuilui. Şi, da, Simona, fără politică. Ce e mult strică, dar nu e valabil şi la muncă :)))

  39. ROBERT HORVATH NEW YORK says:

    REVOLTA DE UNUL SINGUR, NEAJITAT SI NESILIT DE NIMENI.

    SOBOLANII DANSEAZA LA NEW YORK, IN JURUL POMULUI DE CRACIUN
    ( Cadoul lui Basescu trimis lumii civilizate )

    ( „New York Times: primaria obligata sa preia o cladire a statului roman infectata de sobolani”)
    La prima vedere o asemenea afirmatie pare hazardata sau cel mult o licienta jurnalistica. Dar spre surprinderea mea si dupa cum veti vedea si a dumneavostra titlul acestui articol are acoperire factuala. Documentul prezentat cititorilor este unic si nu cred are precedent in istoria diplomatiei politice sau culturale. Iata despre ce este vorba . In centrul cartierului diplomatic al metropolei americane in perimetrul careia se gasete ONU se ridica cladirea oficiala a statului roman. Exact sub steagul tricolor si al stemei nationale, adica la intrarea de pe 3 Avenue, diplomatii sau turiistii din inteaga lume se trezesc in fata unei spectacol absolut inedit. Sobolani se misca printre gramezi de gunoaie neridicate cu anii in plinul zilei, reprezentand un pericol major de infectie. In timpul noptii pentru cei care nu acorda atentie mirosului patrunzator, pericolul, de a fi muscati si sansa de ajunge la spital este evident. Aceste fapte nu sunt produsul
    imaginatiei
    mele de cineast .Ele sunt descrise de inspectorii unui departament specializat.care sa prezentat pe data de 4 Decembrie (adica in scurt timp dupa ziua nationala si alegeri) la cladirea”infectiei nationale” .Raportul de trei pagini care mi-a fost faxat sta la dispozitia mediei si a oricatei persoane interesate. Folosind o terminologie specifica raportul constata : „o activa activitate a sobolanilor” „semnale si miros specific” ,”gauri i jurul unui copac asezat in fata sediului” „sase sobolani vizualizati” „sobolani pe 3 Avenue”
    Inainte de a da explica cum murdaria ,jegosenia si lipsa de civilizatie elementara ne fac de rasul lumii, trebue sa fac o observatie preliminara. In New York proprietarii ciadirilor au obligatia de a asigura curatenia in fata cladirii lor, in timp ce „sanitation” sau gunoierii ridica pungile de gunoi ,de obicei in timpul noptii. Trebue remarcat de la inceput ca in persoanele responsabile cu curatenia si ordinea diplomatilor nostrii , nu cunosc aceste lege elementara. Chiar in cursul zilei de astazi am fost pus la punct , de un aparator al liberei circulatii a sobolanilor, care mi-a explicat ca curatenia este obligatia primariei. Aceaste confuzii tipice ale unor indivizi care nu au nici o ideie pe ce lume traiesc si care vin aici numai la furat si cumparaturi, va avea dupa veti vedea in continuarea, consecinte fatale.
    Pagina doua a documentului, descrie consecintele refuzului de integrare in lumea civilizata. Pe scurt incep sa curga amenzi in ritm amenitator incepand cu 2000$. Daca crescatorii nostrii de sobolani nu reusesc sau nu vreau sa scape de ei, Health Deparment se ocupa de ei si face curatenie .Pentru fiecare zi de curatenie plata este de 1000$ pe zi. Este greu sa aproximez cat va costa operatia de curatire de sobolani care au infectat o cladire de 16 etaje, de sus pana jos.Ii las pe altii sa o faca. Faza ultima reprezinta preluarea de catre stat, a proprietatii. Voi demonstra cu argumente greu de combatut ca reprezentantii dezmatului si a mizeriei vor avea sfarsitul meritat Vina pentru pierderea proprietatii de catre statul roman nu este a mea. De vina sunt doar sobolanii. Asigur pe toti ca inchidera acestui simbol al securitatii causiste nu va fi considerata ca o pierdere si va fi primita cu mare bucurie de toti romanii de pe aceste meleaguri.
    Daca mizeria din jurul cladirii ar putea fi rezolvata, situatia cea din interor este fara iesire. Scursura mahalalelor care reprezinta astazi Romania si-a imaginat ca un bloc de 16 etaje poate fi administrat si curatat fara oameni de seviciu.Trocul manelist vajaind in capul unor indivizi de la marginea societatii, cere ca nevestele celor din administratie sa faca ceva curatenie in birouri,iar garzile speciale care sunt inarmate ca sa apere cladirea, sa faca curatenie in afara cladirii.Deci garzile trebue sa tina pe langa pistol si un faras si o matura.Cu alte cuvinte nu este de mirare, ca de ani de zile nimeni si niciodata, nu a dat cu matura pe 3 Avenue.( O circumstanta atenuanta a fost dificultatea de a angaja femei de serviciu intr-o cladire controlata de securitate. O persoana din exterior paote fi spion iar o persoana timisa de acasa are de obicei un grad prea mare, ca sa se ocupe de curatenie.)
    Infectia majora incepe in uriasul hotel ilegal unde locuiesc diplomatii acoperiti , sau mai putin acoperiti, activist culturali in civili,oomenii serviciilor si familile respective. Toti acesti indivizi suspecti gatesc si tin alimente in camera.Acest fapt a dus la un atac masiv de sobolani si de alti purtatori de boli infectioase. Faptul ca acest loc devine un pericol public este cunoscut de intregul Heaith Deparment. Tinand seama de gravitatea situatiei ma atept la actiuni rapide si decisive.
    Trebue sa mentionez ca camerele zecilor de familisti nu au bucatarii sau facilitati elementare de higiena.Tinand seama ca toate instalatile de gaze ,electice ,etc sunt improvizatii pericolul de incendiu este major. Din aceasta cauza Fire Department pregateste o descindere majora la sediul de mult intrat in atentia autoritatilor americane. Dupa cum vedeti nu este scapare sau loc de intors.Manelismul romanesc sa prabusit.
    Plangerea mea initiala care a daslantuit acest dans al sobolanilor a fost adresat ICR-ului si al galeriei condusa de directoarea Corina Suteu.Am vrut si cred ca am reusit sa arat tuturoror cat valoreaza si cine sunt reprezentantii puterii .Niste lumpeni, niste scursuri.care reprezinta tot ce a putut sa creieze mai abject societatea romaneasca. Curatenia incepe aici in centrul lumii la New York.O parte din sobolani vor fi exterminati,ceilalti vor fi trimesi acasa.
    Robert Horvath cineast New York
    P.S Atentie la viitorea conferinta de presa Patapievici.El va dovedi ca atacul asupra ICR are un caracter politic indreptat impotriva presedintelui Basescu .Sobolanii fiind adusi de mine intr-un sac si imprastiati sub frumosul pom de craciun ridicat la galerie.

  40. ROBERT HORVATH NEW YORK says:

    CEAUSESCU BASESCU SI INVERS
    ( Balconul este la New York )
    CUIBUL SECURITATII DE LA NEW YORK ESTE INCOLTIT. O CLADIRE DE 16 ETAJE VA FI PRELUAT DE PRIMARIE. JEGUL,MIZERIA SI SOBOLANII NE FAC DE RASUL SI RUSINEA LUMII. AM PUS PE EI POLITIA, FBI. DEPARTAMENTUL DE STAT, ANTIDEFAMATION LEAGUE FARA NICIUN REZULTAT. CEA CE NU AU REUSIT ALTII REUSESC SOBOLANII CARE AU INVADAT INSTITUTIA SI INSPECTORII LOR. AMENDA DE 1000$ PE ZI. SCOPUL MEU ESTE SA ARAT ROMANIEI CA CU CEVA CURAJ SI INGENUITATE MONSTRUL POATE FI TRANTIT LA PAMANT.DEOCAMDATA SUNT SINGUR ,POATE MAINE VOM FI MAI MULTI.

  41. Oana says:

    Mai, draga, mai traiesti? Ca nu iti fac trafic degeab 😀

  42. Satmareanca says:

    Poţi să faci trafic liniştită, dacă cumva mor îţi las blogul ţie. Dacă mai lipsesc o vreme să ştii că sunt coupată să scriu testamentul 😀

    Încerc să răspund mai încolo la toată lumea. Mii de scuze! 🙂

  43. CELLA says:

    http://www.trilulilu.ro/petre78/3eca32cf3f864e
    şi io mi l-am scris 😉 – soacra 🙄
    restu-i valabil şi sigur … io chiar mor 😆

  44. Oana says:

    Cella, tu esti mai aproape de ea. Trage cu ochiul si vezi daca-mi lasa ceva 😀

  45. CELLA says:

    păi … dac-o zis , zis rămîne : îţi lasă casa virtuală
    şi io aia reală doar suntem două ardelence de cuvînt 😉
    deocamdată nu o văd d-ăştia

    da’ dau telefon la notar să-l întreb
    numa să nu-l fi făcut olograf c-atuncea-i bai … cu ştiutu’

  46. Filip G says:

    Exista o ordine in alimentatie,pentru pofticiosi exista DEGUSTAREA cu PRIVIREA.Se apropie vremuri grele.Vom arata la fel cu manechinii?
    Felicitari pentru infatisarea noua!ardeleni fac curat de serbatori,dand o noua infatisare lucrurilor din preajma.

  47. blue says:

    Domniţă, da’ mult mai scrii la papirusu’ ăla! 😀
    Da Oana, treci tu in faţă… 😆

  48. Adriana says:

    Bine ca ai timp draga Crina pt. testament , da vezi sa-ti faci timp sa-ti achiti si facturile ca nu se face sa parasesti lumea si sa lasi datorii dupa tine ,-) da timp de murit ai ? pe asta nu l-ai mai pus la socoata 🙂 Eu ma bucur ca mai am timp de respiro ! Felicitari pt. noul look al blogului !

  49. Oana says:

    Blue, oricum eu is in fata 😛

  50. Oana says:

    Cella, casa ei virtuala e grea 😀 Nu o voi, ca tre sa invat cu politica si chestiile alea, bleah. Prefer casa ta reala, de la Crina nu mai cer ca imi lasa toate datoriile 😆

  51. Eu zic ca de luni se apuca de treaba! Uuuuuu, Crinaaa! Sper ca te-ai odihnit!

  52. lol's says:

    Uite si tu la ce ora nu pot sa dorm de grija!! nu e bine!! 🙂

  53. Satmareanca says:

    Vă mulţumesc mult pentru comentarii! Nici nu ştiţi ce bine îmi pică să vă „văd” &*citesc. Sunt o privilegiată cu atât de mulţi prieteni faini! 🙂

  54. Balin Feri says:

    Trec în mare fugă, să va las din zbor
    o ultimă baladă din al nost’ popor:

    Muma lui Emil cel mic,

    Pe o stânca neagra,
    într-un vechi satuc,
    chiar într-o casuta,
    lânga un patuc,
    plânge si suspina o batrâna mica,
    care are fiul cât un pustiulica.
    Caci la guvernare fiul ei iubit
    a plecat aseara si n-a mai venit.
    Celularul suna noaptea jumatate.
    Nu-i semnal, si totusi:
    – Oare cine-i, frate?
    – Eu sunt, buna maica, fiul tau dorit,
    n-a mai mers Taromu’ si n-am mai venit.
    Sun din Capitala, voi fi premier.
    M-a numit chiar Zeus, sunt timonier.
    Capitan e dânsu’, e ca la armata.
    Mica mea ostire fuge sfarâmata.
    Vine criza, foamea, oamenii ma-njur.
    L-am servit pe dânsu’, m-a mâncat în cur.
    – Ce spui tu, straine? Emil e departe,
    cica de Basescu nu se mai desparte.
    Am crezut ca-i gluma, dar era sa mor.
    L-am vazut aseara la televizor.
    Emil e cuminte, nu e derbedeu.
    De esti tu acela, nu-ti sunt mama eu!
    Lasa-ma cu Zeus, finca omul chel
    se joaca cu tine cum do­reste el.
    Te-a numit pe tine dupa Stolojan.
    Crezi ca e pe bune?
    Te-a luat de fazan.
    Am vorbit cu tac-tu, asculta-l pe mos:
    dupa tine vine Leana lu’ Cocos.
    Du-te la Basescu, fa-i un ultim sluj,
    apoi ia Taromu’, sa te-ntorci la CLUJ.”

  55. Lucia Verona says:

    Mi-a plăcut foarte mult textul „folcloric”, e foarte mişto, îi pun un link pe blogul meu şi postez acolo un text mai vechi al meu, pe o temă asemănătoare. Marile spirite se întîlnesc, nu? 🙂

  56. Satmareanca says:

    Bine ai venit, Lucia! Se întâlnesc întotdeauna! 🙂
    Mă tem că dacă urmez programul tău, voi ajunge sub zero :)))

  57. Satmareanca says:

    Balin Feri, bine ai venit şi tu! Chiar dacă în fugă… Balada e a caţavencilor dacă nu mă înşel. Îţi mulţumesc. Cred că o voi folosi în noua postare.

  58. Lucia Verona says:

    🙂

Lasă un răspuns

