I’m back

Am (mi-am) revenit, cu capul plecat pentru că am tăcut atâta vreme fără să anunţ. Vă mulţumesc pentru comentarii şi îmi cer scuze pentru absenţa neprogramată. Nu, nu mi-a luat atâta timp să-mi scriu testamentul :)) Mi-ar fi ajuns cinci minute. Acum realizez că lista de iertăciuni îmi putea lua timpul ăsta. Comentariile voastre, offline-urile de pe mess şi email-urile primite în aceste zile mi-au demonstrat că nu mă înşel. Vă mulţumesc pentru că-mi purtaţi de grijă! De mâine reintru în normal. Normalitatea mea ştiută.

Sesizez că s-a făcut guvernul fără mine. Pardon, cele două guverne de baroni. Oricum, cred că din punctul ăsta de vedere nu am ratat nimic 😀

PS. Mi-aţi lipsit şi nu o dată m-am întrebat: oare ce o spune X de povestea asta? 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

42 Responses to I’m back

  1. Oana says:

    Aaa, nu te mai vrem inapoi 😀 Ce, credea-i ca nu ti-o zic? Si nici scuzele nu le accept 😆 Asa, m-am descarcat.

  2. Satmareanca says:

    Atunci îţi dau blogul ţie, că tot spuneai că nu-l vrei 😀

  3. octavpelin says:

    Crina,nu ai pierddut nimic,de altfel Basescu,il va folosi pe boc sa dinamiteze aceasta alianta de guvernare intrucat si-a dat seama ca pierde teren si a scazut in sondaje si ca este inceputul sfarsitului carierei sale politice,nu va mai pupa un al doilea mandat la alegerile prezidentiale din 2009!!

  4. Satmareanca says:

    Io zic că îl va pupa. Şi asta pentru că nu are un contracandidat pe măsură. Altfel, da, e foarte bine fără politică câteodată. Ar trebui să iau mai des câte o pauză, dar şi câte una de relax. Asta a fost una de muncă la greu 😀

  5. YODA says:

    Bine ai revenit. Da, s-a facut guvernul, dar acum asist la circul de la Senat cu Voiculescu vs Voiculescu.

  6. Satmareanca says:

    Şi io la fel. Circ fără pâine. Să avem sărbători tihnite :)))

  7. Ruxandra L. says:

    Imi lipsesti, si basta!

  8. lol's says:

    @satmareanca. Vine crăciunul, revelionul si un an nou. Dai in mizda pasii si hai sa vedem ce mai croşetam la anul!!!! 🙂

  9. Alandra says:

    Bine ai revenit! Am crezut ca faci guverne :))

  10. Satmareanca says:

    @ lol’s
    Croşetăm pe litoral. Cică e trendy :))) :Şi io aşa zic, să ne mai ocupăm şi de suflet zilele astea, că nervii ne-au fost destui 😀

  11. Satmareanca says:

    @ Alandra
    Eventual avioane din hârtie :))) Da, am guvernul meu din umbră, io îs şi premier şi vice şi toate cele 😆 Te iau consilier? :)))

  12. Alandra says:

    Daaa!!! Da’ aliante facem? Altfel nu are niciun farmec. 🙂

    Ma pricep si la Origami :)))

  13. Satmareanca says:

    Facem tot ce-i de făcut, dacă e musai. Coaliţii, compromisuri, trocuri, circ etc. Altfel nu o să avem succes 😀

  14. Oana says:

    Facem si ce nu trebuie sa facem 😀

  15. Alandra says:

    Nuuuuuu, nu de succes avem nevoie! Succesuri, succesuri vrem! De unde facem rost de genti? :)))

  16. Satmareanca says:

    Vuitoane? Sau valize de-a lui Becali? :))) A,da, şi cred că trebuie să ne vopsim blonde. Că se poartă 😉

  17. Satmareanca says:

    Ruxandra, scuze, ai intrat la moderare, iar eu am uitat să mă mai uit în intestinele blogului. Îmi pare bine să te „văd” 🙂

  18. Oana says:

    Hai ca te iert 😛

  19. Adriana says:

    Crina , ne-am simtit ca si o clasa fara diriginte , sau o grupa fara sef de grupa ! Mie tocmai mi-a plecat seful de tot la o alta firma … a fost un om bun … nu mai suportam inca o despartire. Ma bucur mult ca ai revenit ! Sa nu mai pleci neanuntata ! Sper ca esti OK fara probleme de sanatate ! Asta iti doresc din tot sufletul , mai ales ca se apropie ziua ta de nastere ! 🙂 😉

  20. Satmareanca says:

    Oana, nici nu accept altfe :)))

    Adriana, mulţumesc mult! Nu merit atâtea cuvinte frumoase! Promit că data viitoare voi anunţa. Am avut atâta treabă şi am fost atât de epuizată încât nici nu am avut putere să zic două-trei cuvinte pe blog. Dar în ziar s-a mai văzut că sunt vie. Adică cred, munca mea nu e semnată întotdeauna :)))De unde ştii tu când e ziua mea? 🙂

  21. Adriana says:

    Eu stiu ca esti capricoarna ca mine , cu deosebirea ca tu esti din decembrie si cred daca nu ma insel , cumva chiar in jurul Craciunului ? sau ?

  22. Satmareanca says:

    Ştii bine. După Crăciun. Deodată cu Elena Udrea 😀

  23. Adriana says:

    Vezi ca atunci e valabila ideea cu vopsitul parului in blond cum zicea Oana parca.. 😀

  24. ruxi says:

    Te asteptam cu teme fierbinti!
    Ma intreb, uneori, cum rezisti?
    Ce s-a mai intamplat cu smecherul de Satu Mare?!
    Foc de paie si atat?

  25. Satmareanca says:

    Adriana, da, blondă, ca să îi induc în eroare :)))

    Ruxi, şmecherul e în continuare în arest. Altfel, eu rezist, pofta vine mâncând, la fel şi cheful de muncă 😀 O să mă uit în jur şi după teme fierbinţi. Aş sta la gura sobei acum :)))

  26. ruxi says:

    Vii la Bucuresti in ianuarie?
    Mi-ar face mare placere sa ne vedem!

  27. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Citesc la voi in ziar ca Ilyes a tinut o ceremonie de premiere
    ca cetatean de onoare a unui profesor maghiar,premierea e in romana,in rest s-a vorbit la ceremonie in maghiara.Asta e foarte grav.Un afront pe fata romanilor.Te rog posteaza un articol pe tema asta.
    Multumesc.

  28. Raulito says:

    bine` ai revenit >:D<

  29. Subi says:

    Un banc numai pentru tine Kozma Sandor 😀

    Un grup de oameni de mai multe natii vorbesc depre dificultatea unor limbi.
    – Franceza e oribila – plange francezul. Imaginati-va, ca noi zicem „bordo” si scriem „Bordeaux”!
    – Pai, si ce – zice batranu’ secui. E nimic fata de noi, care zicem „allomas” si scriem „gara”.

  30. Cosma Alexandru jr. says:

    Subi
    Foarte buna gluma…
    saracii unguri ce ponegriti is in Romania…
    Faptul ca-ti permiti sa-mi maghiarizezi numele in mod
    batjocoritor,arata ce salbatic(a) esti …

    (beep de la cenzură) 😀

  31. Satmareanca says:

    @ Ruxi
    S-ar putea să vin, iar dacă apar nu ratăm cafeaua. Am promis! 🙂

    @ Cosma Alexandru
    Era un eveniment între maghiari. Momentul oficial a fost în limba română. Dacă erau români în sală era altceva, erau doar câţiva ziarişti pe lângă invitaţii sărbătoritului.
    Ho, mai incet cu adjectivele că te cenzurez!

    @ Raulito
    Bine ai revenit şi tu cu tot blog 🙂

    @ Subi
    Îmi place că ai umor 😀

  32. CELLA says:

    pentru cine nu ştie : unguri-s maghiari iar secuii-s cu totu’ altceva … ia ziceţi-i voi la un maghiar că secuii-s unghuri să vedeţi şi s-auziţi ce n-aţi vrea 😉
    Crinaaaaaaaa 😆 mi-ai lipsit exact ca sarea în bucate
    da’ ţi-am simţit răsuflarea-n ceafă aşa că îmi pregătesc paharul pentru şampanie … şi pocnitorile

  33. Satmareanca says:

    Cunosc faza cu ungurii şi secuii. Ai zis bine.
    Sper că nu te-a deranjat foarte tare răsuflarea mea :))) Fug acum să văd dacă au mai rămas ceva pocnitori în comerţ, şampania am luat-o 😀

  34. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Nu vreau sa te jignesc desi ai merita-o.
    De ce nu-i pui cenzura si la Supi,nu vezi ca-si bate joc de
    numele meu si de mine?
    Deci ce conteaza ca-s niste ziaristi romani,reprezentanti ai
    romanilor si vor sa scrie ceva din ce se vorbea acolo,pai ce?!
    e o sarbatoare ungureasca,romanii kifele!
    Bravo Crinuta mama!

  35. Cosma Alexandru jr. says:

    Cella
    Da asa-i…
    La recensamant,in cele doua judete asa zise secuiesti,
    s-o declarat secui vreo trei mii,secuii is unguri daca nu stiai.

  36. Satmareanca says:

    Cred că ai uitat că eşti pe blogul meu, iar jignirile gratuite nu au loc aici 😉 Nu ne tragem de şireturi, da? Şi nu-mi faci program despre ce şi când scriu. Poate ai uitat că din GNV ai aflat de subiect. Aşa că ia-o mai încet!
    Subi glumea, încearcă să înveţi şi tu. Cum am devenit eu prietenă cu el, poţi şi tu, dacă vrei…

  37. gurau silviu says:

    Lupul de ‘argint
    Nascut dintr’un ou,
    Sarpe la trup,
    Statura de zmeu

    Ezoteric stapan
    Al neamului blond,
    De’a pururea scut
    Viteazului neam

    Zamolxe in veci
    Haitei de lupi,
    Scoboratoare din daci.
    Romani de nobila spita

  38. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Si daca is la tine pe blog trebe neaparat sa fiu de acord
    cu ce scrii tu?Din GNV am aflat dar nu tu ai scris si vad ca
    nu ti-o placut subiectul.
    Atata ai inteles tu din toata treaba ca doar liderii ungurilor
    is cum is,si ungurii is prieteni?
    Aia zic si eu ca sa nu ma tragi tu de urechi cu ce si cum,lasa
    cu aroganta!
    Deci Subi ti-o scris si tie Donka Krinna si te-ai bucurat de numa…si o mai bagat si gluma ca ce prigoiti is ungurii saracii inocenti.

  39. TRASNEA says:

    @Kozma
    Se vede clar ca esti discriminat……uite un banc cu dedicatie:La o scoala in Cluj invatatoarea de la clasa a doua vine dupa pauza mare si ii intreaba pe copii :
    -Ce ati facut in pauza?
    Gigel, care era mai rasarit, ridica mina:
    – Eu m-am jucat in cutia cu nisip.
    Invatatoarea, ca sa dea un exemplu ce bine este sa inveti bine si constant spune:
    – Bravo Gigel, daca scrii frumos pe tabla fara greseala cuvintul nisip, poti pleca azi cu doua ore mai repede acasa.
    Gigel merge la tabla si scrie frumos si caligrafic cuvintul NISIP fara greseala.
    – Bravo Gigel , poti sa pleci azi cu doua ore mai repede acasa – spune invatatoarea. Acuma se intoarce invatatoarea catre Petrica si il intreaba:
    -Tu Petrica , ce ai facut in pauza?
    – Eu m-am jucat cu Gigel in cutia cu nisip!
    – Perfect, daca scrii frumos pe tabla cuvintul cutie, poti pleca si tu cu doua ore mai repede acasa.
    Merge si Petrica la tabla si scrie frumos si ingrijit cuvintul CUTIE absolut fara greseala.
    – Bravo Petrica! Si tu poti pleca astazi cu doua ore mai repede acasa. Intr-un sfirsit se intoarce invatatoarea catre Janos, si il intreaba si pe el:
    – Tu Janos ce ai facut in pauza?
    – Eu vrut joci si el la baietii cu nisip, dar ei nu fost draguti la Janos si spune: ” merge ma in Panonia ta de ungur ”
    – Vai , dar asta este o discriminare a unor minoritati nationale cu influente negative asupra psihicului unui copil. Daca scrii frumos pe tabla „discriminare a unor minoritati nationale cu influente negative asupra psihicului unui copil ” poti si tu sa pleci cu doua ore mai repede acasa…
    Iar daca altii in afara de Kozma Sandor Ecsike nu au reusit sa parcurga tot deoarece era prea mult scris in romaneste ,unu’ scurt……care „este”:Un ungur la magazin:

    -Biscuiti este?

    -Nu ,,este’, ,,sunt’.

    -Da rahat sunt?

    -Da, esti!

    Sper sa nu se oftice nimeni….”.este” doar bancuri!

  40. Satmareanca says:

    😀 😆 😀

    Ăsta este doar râs :)))

  41. Oana says:

    Parca zisesem si io ceva, dar nu mai stiu ce, stau prost cu nervii 😀

  42. Satmareanca says:

    Acum pricep de ce ai început să postezi atât de des 😀

Lasă un răspuns

