Paradoxurile crizei

Clipul ilustrează în cel mai mişto mod cu putinţă paradoxurile prin care trece civilizaţia occidentală în aceste vremuri de criză financiară.
Se întoarce roata. Şomerii de lux ai crizei îşi caută loc de muncă cu ziua. Imigranţii angajează finanţişti 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

27 Responses to Paradoxurile crizei

  1. octavpelin says:

    Crina,traim intr-o lume nebuna,nebuna,criza economica va aduce mutatii sociale ,economice ,care vor afecta viata politica a intregului mapamond,datorita miscarilor sociale si a miscarilor extremiste care vor aparea in tarile occidentale si se vor propaga si in Romania!!!

  2. CELLA says:

    extratereştri-s vinovaţi 😛 , ăia care nu-s pregătiţi o-ncasează , selecţia se face pe bază de SF (secolul ăsta) …
    restu’ … să fim „liniştiţi şi să stăm la locurili noastre(tovarăşi)” … nimic nu se pierde … totul se transformă

  3. Oana says:

    😆 Doamneee, ce-am mai ras, ce le mai da unora prin cap. 😛

  4. Jamilla says:

    stai ashea…de abia a inceput 😉

  5. Satmareanca says:

    @ Octav
    Se anunţă o nouă era. Doar nu ştim încă cum să-i spunem…
    Merci pentru felicitarea virtuală! 🙂

    @ CELLA
    La noi situaţia e un pic altfel, simt mai mult cei săraci…
    Ce le nimereşti 😀

    @ Oana spune:
    Ăsta era şi scopul 😀

    @ Jamilla
    E mai gravă situaţia decât se recunoaşte la noi. Şi va fi mai rău…

  6. Darius says:

    Io mă fac ţăran când o să cresc mare.

  7. gurau silviu says:

    CAND LUPII ATACA STANA BINE INCHEGATA,,INTAI URLA SA BAGE PANICA IN MIOARE,DAC’ CIOBANU NU STA DE CRITA,MARE PRAPAD VA FI! CINE E CIOBANUL??PARE VAPOREAN DEDULCIT LA RELE.

  8. Oana says:

    Silviu, ti-ai sters blogul? Vad ca sportul asta se tot practica 🙂

  9. Jamilla says:

    mai, ia mai ziceti voi si de voie buna, de sarbatori, de mos craciun…ne-a luat-o oana inainte cu bradul!! macar acum sa lasam politica deoparte 😛

  10. gurau silviu says:

    voi face alt blog,,,ceva cu lupu’ alb,,ceva de renastere spirituala,,

  11. Alandra says:

    Citeam pe undeva zilele trecute ca mexicanii care munceau in SUA, legal sau la negru, se intorc in Mexic. Acolo se gasesc acum locuri de munca mai bine platite.

    Foarte mishto filmuletul :)))

  12. http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-5140618-greseli-care-fac-cind-vorbeste-despre-criza.htm

  13. ŞuKăRiT says:

    Care Criză ? 😛

  14. Nea Costache says:

    In timpul crizei economice din ’29-’33 a luat nastere in marea Germanie nazismul, care a avut foarte multi sustinatori. Oare istoria nu se va repeta? Nu se va manifesta o exacerbare a unor forme extremiste? La ce pot duce nemultumirile sociale de orice fel, saracia, somajul ridicat?

  15. Flavius says:

    Sa incercam sa ne pastram cumpatul, sa facem haz de necaz, da… Insa nu stiu daca supralicitind faza asta cu criza, tot dindu/ne de ceasul morţii vom face lucrurile mai suportabile. 50% dini criza consta in propagarea ei prin media, prin Internet si in favorizarea panicii chiar si atunci cind efectele crizei in sine nu sunt evidente. O data dat semnalul criza se propaga de la declarativ la lipsa increderii in mecanisme economice simple şi in parteneri. Asa se intra in blocaj, primul pas faliment. E ca in povestea cu drobul de sare… 🙂
    Servus!
    Flavius

  16. pestadion says:

    Pentru unii recesiunea e grava, pentru altii e un prilej de imbogatire. Depinde cum vedem lucrurile si spre ce anume ne concentram.

    In astfel de perioade, banii nu se pierd. Ci se transfera dintr-o parte in alta. Consumerismul provoaca astfel de perioade.

  17. Vania says:

    Aflându-ne în plină criză, m-am pus pe cumpărături, ca să am niţică rezervă…

  18. radu says:

    sincer criza asta numa buna de facut bani 😉
    filmuletu’ e foarte real,pe ei pe mama lor 😀

  19. pamflezistul says:

    Stai sa vezi cand or ramane astia fara bani de carne si or trebui sa treaca la a se hrani spiritual, ca-i mai ieftin. Sa vezi atunci ce de bani o sa facem noi cu blogurile astea! 😛 Eu fixez pretul la 10 dolari/baril de pamflezie. 🙂

  20. spedy says:

    Sunt suflet în sufletul neamului meu
    Şi-i cânt bucuria şi-amarul –
    În ranele tale durutul sunt eu,
    Şi-otrava deodată cu tine o beu
    Când soarta-ţi întinde paharul.
    Şi-oricare-ar fi drumul pe care-o s-apuci,
    Răbda-vom pironul aceleiaşi cruci
    Unindu-ne steagul şi larul,
    Şi-altarul speranţei oriunde-o să-l duci,
    Acolo-mi voi duce altarul.

    Sunt inimă-n inima neamului meu
    Şi-i cânt şi iubirea, şi ura –
    Tu focul, dar vântul ce-aprinde sunt eu,
    Voinţa mi-e una, că-i una mereu
    În toate-ale noastre măsura.
    Izvor eşti şi ţinta a totul ce cânt –
    Iar dacă vrodat-aş grăi vrun cuvânt
    Cum nu-ţi glăsuieşte scriptura,
    Ai fulgere-n cer, Tu cel mare şi sfânt,
    Şi-nchide-mi cu fulgerul gura!

    Ce-s unora lucruri a toate mai sus,
    Par altora lucruri deşarte.
    Dar ştie Acel ce compasul şi-a pus,
    Pe marginea lumii-ntre viaţă şi-apus,
    De-i alb ori e negru ce-mparte!
    Iar tu mi-eşti în suflet, şi-n suflet ţi-s eu,
    Şi secoli-nchid-ori deschidă cum vreu
    Eterna ursitelor carte,
    Din suflet eu fi-ţi-voi, tu, neamule-al meu,
    De-a pururi, nerupta sa parte!

    acum inainte de sarbatorile de iarna si de sfarsitul unui an ,sper eu ,cu impliniri si limpeziri de ape si ganduri,cu cele mai curate ganduri si din toata inima ,vreau sa va urez ,
    MULTA SANATATE,UN AN NOU FERICIT SI CU IMPLINIRI PENTRU VOI SI CEI DRAGI VOUA.
    fie ca sufletul sa va ramina curat si muntea deschisa,visele urate sa va ocoleasca si pacea sa -si gaseasca salas in sufletele voastre.
    tie CRINA si al tuturor celor ce-ti sant prieteni mai apropiati sau mai indepartati.dincolo de greseli si rataciri, fiecare dreptul de a gresi si chiar rataci cararea….eu sant cea ce sant si asa voi ramane mereu si nu-mi este rusine nici cu mine ,nici cu cea ce fac.mai ales ca nu fac
    NIMIC RAU NIMANUI.

  21. Oana says:

    Crino, trezirea!

  22. Nea Costache says:

    Noi, romanii, o lalaim de 18 ani tot intr-o criza, iar daca acum chiar se zice c-ar fi criza pe intregul guguloi al pamantului, tema mi-e ca o vom duce si mai rau! Dupa criza asta, profita cei foarte bogati, ce-si sporesc conturile in banci prin speculatii financiare, in detrimentul amaratilor, ei fiind cei ce sufera cel mai mult. Incercam sa traim cu speranta de mai bine, vorba cantecului;
    „Foaie verde de dudau,
    Si-o sa fie si mai… bine!”
    O seara minunata Crina!

  23. Satmareanca says:

    @ Darius
    Io imigrantă 😀

    @ Silviu
    Ciobanul e ocupat cu alte treburi…

    @ Jamilla
    Păi tocmai ce povesteam despre altceva decât politică. Încercam să râdem :)))
    Oana e înainte de obicei. Bradul meu abia marţi ori miercuri va prinde culoare 😀

    @ Alandra
    Mă întreb: oare noi unde ar trebui să mergem? :)))

    @ Alex.dumitrascu
    Interesantă şi bine argumentată analiza 🙂

    @ ŞuKăRiT
    A lor. Noi n-avem :))

    @ Nea Costache
    Ceva nou se va naşte. Din păcate nu am învăţam să vedem în viitor…

  24. Satmareanca says:

    @ Flavius
    Aşa este! Din fericire, românii nu reacţionează cu fac vesticii la acest cuvânt. Povesteam cu cineva zilele trecute despre criză, răspunsul lui m-a lăsat fără cuvinte: care criză? la noi e criză de 20 de ani 😀

    @ Pestadion
    Întotdeauan ajung undeva. Problema mare intervine atunci când pierde o pătură largă a populaţiei. Şi spre asta ne îndreptăm.

    @ Vania
    Mai ştiu pe mulţi alţii ca şi tine :))

    @ Radu
    Păi, hai să facem. Ai vreo idee? :))

    @ Pamflezistul
    Bun pontul, dacă iese îţi dau comision pentru idee. Trebuie să fac rost de hrană de-asta 😀

  25. Satmareanca says:

    @ Spedy
    Mulţumesc mult pentru cuvinte, pentru urări şi pentru colind! Eu tot nu am înţeles ce te-a deranjat…
    Sărbători fericite, multă sănătate şi fericire! Ţie şi familiei tale! 🙂

    @ Oana
    Care trezire? Abia voi merge la somn imediat 😛

    @ Nea Costache
    Bună rima! Mi-aţi înveselit seara. Ştiu românii face haz de necaz. O seară frumoasă! 🙂

  26. pamflezistul says:

    Am vazut ca deja te-ai pus pe treaba, mai sus, cu muma lui Emil cel Mic. 😛

  27. Satmareanca says:

    Dacă se poate numi treabă un copy/paste, fie 😀

Lasă un răspuns

