Oooo, ce veste!

Tocmai citeam nu mai ştiu pe unde pe net că tradiţionalul Crăciun alb va deveni o amintire în zonele temperate din emisfera nordică până în 2100. Cică, probabilitatea de a avea zăpadă de Crăciun este mai scăzută decât acum 50 de ani şi va deveni o raritate. De fapt, ultimii ani au fost la fel. Când mă gândeam că sărbătorile de iarnă nu au niciun farmec fără zăpadă, am avut inspiraţia să arunc un ochi pe geam.

Ningeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😀

Ninge frumos. Cu fulgi mari şi deşi. Fiţi buni oameni, dacă nu, se va topi :))) Măcar atât, dacă tot nu am avut încă timp să-mi cumpăr brad…

Despre Satmareanca
Ziaristă

51 Responses to Oooo, ce veste!

  1. lol's says:

    La mine nu ninge!!!!!!!! Dar cum sunt roman sunt dispus sa aştept 100 de ani sa nu ningă nici la tine atunci pe principiul „sa moara si capra vecinului”!!. Deocamdată asta este, daca vad zăpada la mangalica doua săptămâni pe an este sărbătoare!

  2. Oana says:

    Lasa ca l-am facut eu si pentru tine 😀

  3. CELLA says:

    ninge ori nu … treaba ei … mă sui în maşină şi o găsesc iute,iute ( zăpada 😆 că-s aproape )
    astăzi ne buvurăm,de sărbătoarea luminilor alături de prieteni ( happy HANUKKAH Adiţei mele şi tuturor prietenilor de-aproape în suflet şi de departe în saţiu 😉 )

    să vă intre lumina-n suflete şi-n case alături de cei dragi

  4. Satmareanca says:

    @ LOL
    Bine că am apucat să postez, între timp s-a oprit ninsoarea şi plouă 😦 Nu ai avut de aşteptat mult 😀

    @ Oana
    Cred că o să pun poza bradului tău într-o ramă, ca să am şi io 😀

    @ Cella
    De suit te poţi sui în maşină, dar repejor că zăpada e pe topite :))
    Tu eşti tot timpul pe fază, cred că am mai zis asta. Mulţumim pentru atenţie! 🙂

  5. Oana says:

    Ma duc, ma joc, revin cu neuronul intreg 😛 A, eram pe langa brad. Ti l-as trimite pe al meu, dar la cat esti de departe, imi e teama ca ar ajunge prea tarziu. Dar, oricum, il poti lua pe al lui Trexel, e mai aproape 😆

  6. Satmareanca says:

    Mulţumesc pentru sugestie. Angajez un hoţ la noapte, că pe el nu-l văd atât de darnic :))
    Nouă ne ajunge şi jumătate de neuron, suntem obişnuiţi 😀

  7. lol's says:

    Nu ai inţeles !! Eu vroiam sa aşteptam sa vina încălzirea aia globala, iţi dai seama câţi ani o sa avem, cati avem acum plus 100. Cel puţin intram in cartea recordurilor, eu tot ca romanul dezinteresat intru sigur, ca tu fiind tânăra poţi sa mai aştepţi!! 🙂

  8. Satmareanca says:

    Am înţeles, dar sunt binevenite şi precizările. A fost io prea rapidă în vorbe 😀
    Nu-s sigură că prind nici io :))

  9. Vania says:

    Aici plouă, pe măsura sufletelor noastre năclăite.

    Adevărat, când sunt băltoace e mult mai fain să pui piedică cetăţenilor care aleargă să prindă troleibuzul…

  10. CELLA says:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZyaMmAHYPtY&feature=related 😛 😉

  11. Satmareanca says:

    Cred că trebuie să şterg postarea, în curând nu se mai vede niciun semn că ar fi nins 😀 Şi sufletele noastre sunt năclăite, Vania :))

  12. Satmareanca says:

    Cella, cred că ar trebui dat o fugă încolo. Prea mi-ai făcut în ciudă 😛

  13. CELLA says:

    şi … ce te ţine 😉

  14. Trexel says:

    relax, deja s-a topit

  15. Satmareanca says:

    Cella, vedem de sărbători… S-ar putea să ajung 🙂

    Trexel, m-am relaxat de mult, acum era să şterg postarea? 😀

  16. lol's says:

    Nu şterge bre postarea, este frumoasa si un strop de ninsoare, de ploaie sau de soare face mai mult decăt toate mizeriile care ne mânjesc viaţa!! 🙂

  17. Satmareanca says:

    Şi io aia am zis, noroc că a nins juma de oră. Altfel, de ce ne mai bucuram şi despre ce poveşti mai povesteam? Io una, m-am săturat de politichie şi toate celelalte 🙂 Au vreme după sărbători…

  18. Balin Feri says:

    Io m-am decis. De Craciun mă închid în lada frigorifică şi voi schia peste pulpele de pui congelate, apoi mă voi da cu sania peste tot felul de cotlete şi dacă mi-e frig poate fac şi un foc micuţ.
    În orice caz să le fie ruşhine meteorologilor care ne-au promis zăpadă de Crăciun şi nu se mai ţin de cuvânt. Vedeţi ce face corupţia? O fi dat alţii mai mult…

  19. Oana says:

    Cellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nesuferita asta vrea sa vina la tine inaintea mea. Nu e corect, va bat pe amandoua 😀

  20. Satmareanca says:

    Balin feri, pune şi nişte slănină de porc în lada frigorifică să alunece mai bine 😀

    Oana, ca să ne baţi trebuie să te apropii 😛

  21. Oana says:

    Nesuferita esti!!!! 😛

  22. Satmareanca says:

    Normal 😀

  23. CELLA says:

    Oana , corect îi să te mobilizezi şi să ne batem cu bulgări pînă la primăvară 😆 hai , că trăim într-o ţară liberă , drumu-l ştii 😉 şi la vamă-i liber …

  24. Satmareanca says:

    Dacă drumurile îs proaste există elicoptere şi avioane 😀

  25. Oana says:

    Stai calma, or sa-mi creasca aripi 😉

  26. Ia uite, mai! Tu erai fal-fal deasupra Bucurestiului, Oana, in zbor spre Satu Mare?! Mi s-a parut mie ca miroase a iarna dinspre acolo, dar chiar nu m-am gandit ca a deschis Crina geamul spre lume! O sa vizez si eu ninsoarea ta, Crina!

  27. octavpelin says:

    Crina,la noi ninge,CRACIUN FERICIT SI LA MULTI ANI!!!

  28. radu says:

    mda,s-a topit tot parca nici nu a nins,poate pt ca tre sa fug pan la Cluj la noapte.se face ca suntem rai?
    nu cred.TU esti minunat.Da,TU! 😀

  29. i.o.flavius says:

    Eheee… Unde sunt zapezile de altadata? Nu-i aşa?… Nu vom mai putea fi aşa de buni încît să le readucem înapoi… Măcar de ar rămîne totul… primăvară.
    Cele bune
    Flavius

  30. ciprian blidaru says:

    La noi nu ninge. La Cluj am inteles ca ploua, nu degeaba a ajuns mare Boc:). Sa ai parte Crina de un Craciun Fericit. Tuturor sarbatori fericite!

  31. alexandrualexe says:

    Nici in Bucuresti nu ninge este clar ca faptul ca nu avem zapada si ca anotimpurile nu mai sunt ca altadata se datoreaza unui singur fapt si anume ca in dorinta sa de cunoastere omul a schimbat cursul naturii ,a schimbat randuielile si acum nu avem de facut decat un singur lucru sa stam pasivi si sa ne bucuram de sarbatori ca de alceva nu-i loc!

  32. miine ninge clar. am vorbit eu si mi s-a zis ca se rezolva.

  33. afrodita says:

    de craciun poate o sa avem zapada si in bucuresti … continui sa sper cel putin 😀

  34. Balin Feri says:

    Ninge sau ba, chiar nu ştiu. În orice caz fulgerele s-au arătat deja din biroul lui Berceanu, păcat că şi-a ales drumul făra să se gândească şi că şi-a motivat deciziile cu o afirmaţie care intra în contradicţie cu legislaţia. Cum drac’ să demiţi pe cineva pentru că are salar prea mare? Păi şi-a stabilit singur salariul?
    Aşa că mă aştept să aud mâine-poimâine tunetele de după fulger şi sunt de neconsolat, unde tună şi fulgeră cu siguranţă nu ninge.

  35. Oana says:

    Daca maine ninge, sa-mi trimiteti si mie, ca abia astept 😀

  36. YODA says:

    Aici in Bucuresti zici ca suntem in mlastina din Bangladesh

  37. corinacretu says:

    Craciun Fericit si La Multi Ani, Crina. Numai bucurii si impliniri sa ai, tu si toti cei dragi tie!

  38. ruxi says:

    Te pup, Crina!
    Craciun Fericit!
    La Multi Ani!
    Ce-mi doresc mie , iti doresc si tie!
    Reusite profesionale si in plan personal!
    Deopotriva!
    Ne revedem dupa 15 ianuarie!

  39. Sibilla says:

    Primeşte colinda, Crina !

    Sărbători Fericite !
    respecte,
    Sibilla

  40. ŞuKăRiT says:

    Ninge şi la mine…
    Bună dimineaţa, la Moş Ajun!
    Sărbători fericite, Sătmăreanco.
    P.S. Trebuie să faci ceva cu sistemul ăsta. Mi-este foarte greu să citesc… rândul şi cuvântul. Ori, numai la mine este aşa?

  41. blue says:

    Craciun Fericit, Crina! 🙂

  42. Darius says:

    Merry Christmas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  43. ionborgo42 says:

    Crina!
    Slobod la colindat?
    Craciun Fericit si Sarbatori Fericite iti doreste cu darg,IonBorgo:)

  44. CELLA says:

    schimbă calimera , să-ţi pot ura … măi dragă

  45. YODA says:

    Craciun Fericit, Crina, 😉

  46. Marius Mina says:

    Craciun superb si fericit, sanatate si un an prosper iti doresc,
    la multi ani!

  47. Adriana says:

    Pentru ca fiecare dintre noi este unic , draga Crina iti doresc din tot sufletul sa ai parte de Craciunul tau unic , alaturi de cei ce te iubesc si pe care ii iubesti si tu . Fericirea si bucuria nasterii Domnului sa-ti lumineze viata si sa-ti mangaie sufletul ! Craciun Fericit ! 🙂

  48. Satmareanca says:

    Sunt privilegiată să am atâţia prieteni aproape! Nici nu am ştiut cât de bogată sunt (sufleteşte, măăăi 😀 )

    @ Simona
    Din păcate nu mai avem nici noi zăpadă, doar promisiuni. Dar dacă ajung zilele astea în munţii dimprejur, promit să vă trimit şi vouă în plic. Ori dacă cumva ninge iar, urmez sfatul tău 🙂

    @ Tavi
    Voi sunteţi cei mai norocoşi, chit că unii se plâng de trafic din ce am văzut la TV. Dar, ăsta e farmecul iernii. Vreau zăpadă de un metru, să se oprească toată lumea-n loc 😀

    @ Radu
    Nu mai cobi, tu eşti vinovat dacă nu mai ninge :)))

    @ Flavius
    Zău că îmi e dor de vremurile în care îmi târam ghiozdanul spre şcolaă prin nămeţi de un metru. De mult a fost…

    @ Ciprian Blidaru
    Sărbători fericite şi multe împliniri! 🙂

    @ Alexandru Alexe
    Ar fi o variantă să ne mutăm la polul nord :))

    @ Horia-Nicola Ursu
    Cred că nu ai dat destulă şpagă, nu te-a ascultat :))

    @ Afrodita
    Bine ai venit! Crăciun binecuvântat să ai! 🙂

  49. Satmareanca says:

    @ Balin Feri
    Trebuiau să găsească scuze. Aşa au făcut şi liberalii, dar au uitat. Aveau probabil alte motivaţii, dar cine le mai ţine minte… Era de aşteptat. Salariile alea sunt oricum neruşinate pentru România. Îngheţul bate deja prin buzunarele românilor, s-a văzut zilele astea. Nu a mai fost măcel chiar atât de mare prin magazine…

    @ Oana
    Dacă ninge, eşti prima care primeşte un bulgăre 😀

    @ Corina
    Sărbători fericite şi multe reuşite, Corina! Îţi doresc înzecit tot ceea ce îţi doreşti tu 🙂

    @ Ruxi
    Ce rău îmi pare că am ajuns atât de târziu la blog. Sper să îmi auzi urările. Să fii fericită şi iubită, Ruxi! La mulţi ani! Să ne auzim cu bine! 🙂

    @ Sibilla
    Onoraţi de oaspeţi! Ia de serveşte din ce avem pe aici 😀
    Să ai un Crăciun fericit!

  50. Satmareanca says:

    @ ŞuKăRiT
    Bună seara de ajun! Să ai Moş bogat şi sărbători cum ţi le doreşti!
    PS: Nu am primit nicio reclamaţie de acest gen. La mine totul pare foarte în regulă. La Oana poţi citi? E acelaşi model…

    @ Blue
    Acum o să-mi fie, dacă e cu … blue 😛 Sărbători minunate! 🙂

    @ Darius
    Merry şi ţie! Concediu plăcut dacă nu ne mai auzim. Adu-ne şi nouă nişte aer Occidental 🙂

    @ Ion Borgo
    Primim, primim! Am pregătit nucile şi vinul! Vă mulţumesc mult şi vă doresc să vi se împlinească toate dorinţele şi s-aveţi un Crăciun minunat!

  51. Satmareanca says:

    @ CELLA
    M-am conformat! Stai aşa că abia de acum umblă Moşul 😀

    @ YODA
    Sărbători frumoase, în pace şi bucurie!

    @ Marius Mina
    Merci mult, Marius! Să ai parte de toate bucuriile din lume, multă sănătate şi tot ce poate fi mai bun! La mulţi ani!
    De Crăciun, te-am pus în blogroll 🙂

    @ Adriana
    Mulţumesc pentru cuvintele frumoase! Să ai parte de tot ce îţi doreşti şi mai mult de atât! Sărbători fericite!

Lasă un răspuns

