Nu am destule cuvinte…

… iar pentru că nu am o să vă spun, pur şi simplu: vă mulţumesc din suflet! Vă mulţumesc tuturor pentru urări şi felicitări. Pentru că pe cât am crezut că îmi va fi de greu să intru în al 33-lea an, pe atât mi-a fost de uşor cu voi. Plecăciuni, în mod special, în faţa complotiştilor de aici, a Oanei, a Simonei, a Sibillei şi a Mândrei KMI, pentru postările ce mi le-au dedicat. Nu în ultimul rând, am să-i mulţumesc lui Trexel pentru dedicaţie. Da, şi Wulfeniei austriece! Carmen, am pierdut linkul blogului. Mă ierţi? 😀

Sărbători frumoase în continuare! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Nu am destule cuvinte…

  1. Sibilla says:

    Aaaaaa …. apăi la aşa mulţămiri se cuvine să te cinstim iar şi iar 😉 🙂


    Adevăru-i că io până-n 14 ianuarie numa-n sărbători o ţin, recunosc 🙂
    Ne mai dai vin, Sătmăreanco ? Că mai ducem :))
    Ziveli !!!
    Sibilla

  2. Oana says:

    Iar nu ai cuvinte? Ce tot faci cu ele ? 😆

  3. Satmareanca says:

    Sibilla, bine că am aflat când te sărbătorim 😀

    Oana, azi le-am folosit pentru aşa-numita recenzie a cărţii tale 😛

  4. Sibilla says:

    Păi, în 31 decembrie vai steaua mea câţi ani fac, apoi în 1 ianuarie Anul Nou, în 7 ianuarie Crăciunul again, apoi în noaptea de 13 spre 14 ianuarie iar Anul Nou…. să tot bei, să tot spargi :))

  5. Satmareanca says:

    Ce fain! În 31 sărbătoreşti întinerirea şi a doua zi întinereşti din nou 😀

  6. wulfenia says:

    vaaai tu ca nu e wulfina ca e wulfenia care adica e o floare care numa aici intr-o mica parte a regiunii unde stau io se gaseste… noa ca te iert noa :))

  7. Satmareanca says:

    Corectez acum! No, şi io de unde aş fi putut şti chestia asta? Dar link la blog tot nu mi-ai dat 😀

  8. wulfenia says:

    nu ca scriu segrete acolo si nu vriau sa ma citesti :))

  9. Satmareanca says:

    Ce am ratat, uituca de mine 😀

Lasă un răspuns

