Candidez pentru un cangur

Cum am auzit că se dau premii, hop şi io p-aci. Sunt deşteaptă! Gata! M-am hotărât. Candidez. Candidez pentru un cangur. Mai exact la „Fără canguri”. Candidez la toate categoriile, oricum ştiu că una o voi câştiga. Iar de nu va fi aşa, premiul tot îl voi lua căci am pile la autoarea concusului 😀

Vă mulţumesc tuturor celor care m-aţi nominalizat ( fie că aţi spus că sunt cea mai nu ştiu cum , fie că aş fi cea mai simpatică – deşi mă îndoiesc) şi ţin să vă anunţ că mi-am luat-o la cap. În cazul în care sar calul vă rog să-mi spuneţi, oricum nu o să bag de seamă 😀

Acestea fiind spuse, vin şi eu cu nominalizările mele la concursul Luciei Verona, cu precizarea că voi fi subiectivă până în pânzele albe. Nu aşa se cere?

Nominalizările mele

Marele premiu – Pentru că-mi place
Mordechai– pentru că aşa vor muşchii mei.

Cel mai bun blogger dintre scriitori
Oana Stoica Mujea – pentru că are imaginaţie infinită şi e prietena mea cea mai bună 😀

Cel mai bun scriitor dintre bloggeri
Lucia Verona – nominalizare specială împotriva regulilor, ce va răsplătită cu o cafea dublă, fără canguri, dar discutând despre canguri.

Blogul cu cel mai mult umor
Turambar – pentru că e rău deşi se dă bun.

Cel mai bun critic literar
– N-am, nu cunosc. Îs în aer.

Cel mai bun cititor
– Toţi cititorii mei – ăia de au comentat în ultimele zile fără ca eu să le spun măcar o vorbă 🙂

Cel mai bun blogger dintre politicieni
Corina Creţu – pentru că e cea mai cea

Cel mai bun politician dintre bloggeri
Corina Creţu – vreţi să fac copy/paste?

Cel mai informat blogger
Chinezu’ – pentru că-i moroşan rău

Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
Oana Stoica Mujea – tot d’aia

Cel mai gustos blog
– Nu am mâncat încă niciunu.

Cel mai bun blog al unui ziarist
Vlad Petreanu, Simona Ionescu. Vlad pentru că aşa e el, Simona pentru că e cea mai cea prietenă dintre ziarişti.

Aveţi alte propuneri?

PS: Dacă vi se pare că pe nedrept nu vă aflaţi printre nominalizaţi, aştept reclamaţiile de rigoare 😀

 

Autodenunţurile voastre

Cel mai încrezut comentariu
Al2lea – aşa vrea el ))

Despre Satmareanca
Ziaristă

58 Responses to Candidez pentru un cangur

  1. Oana says:

    Doamneee, noi o sa-i mancam banii de cafea Luciei, presimt eu 😆

  2. Lucia Verona says:

    Cred că trebuia să te „autodenunţi” la categoria umor, Crina!
    Ai reţinut exact, pilele contează, totul va fi subiectiv, arbitrar şi nedeontologic.
    Abia aştept cafeaua aia…

  3. Satmareanca says:

    Lucia, era şi categoria aia? Io n-am găsit-o. Am făcut copy/paste de la tine şi asta a rezultat 😀
    Oricum, juriul decide. Ajunge o cafea pe post de şpagă având în vedere că e criză?

  4. Satmareanca says:

    Oana, nu-i bai, luăm credit 😀

  5. Oana says:

    Eu o sa castig oricum, mai, ca am numarul Luciei si mi-am propus sa o sun in fiecare noapte daca nu imi da premiul 😆 Asa ca is mai tare.

  6. Satmareanca says:

    Deci, aşa. Io de ce nu-l am? Cred că nu l-am cerut 😀

  7. Oana says:

    Ha ha ha, vezi? O sa-ti spun cum arata cartea cand o sa te sun 😆

  8. Lucia Verona says:

    Începe să-mi fie frică de voi! Am să închid telefonul 🙂

  9. Oana says:

    Hmm, Lucia, glumeam si noi, ca venim direct in Bucuresti daca nu castigam 😛

  10. Satmareanca says:

    Oana, vii tu la Satu Mare şi nu ai vrea să ştii ce îţi pregătesc, în afară de lansare 😀

  11. Oana says:

    Doamne, ce fac cangurii din oameni 😆

  12. Satmareanca says:

    Lucia, nicio şansă. Vrăjitorim şi sună telefonul chiar de nu vrei tu. Păi, cum crezi că ne ascultă serviciile? Mai mult, chiar de nu vrei, vei fi obligată să vorbeşti. Chiar dacă e profund nedeontologic 😀

  13. Oana says:

    Ase Crina, zi-i tu 😀

  14. Satmareanca says:

    Io îi zic că nu mă doare gura, dar Lucia ştie că tu eşti vrăjitoarea cea rea. Dacă nu a ştiut, i-am spus io acum 😀

  15. Oana says:

    Nesuferită eşti 😆

  16. Satmareanca says:

    Sunt! N-am zis că nu 😛

  17. De ce sa ne facem probleme, fetelor, nu toate concursurile sunt subiective?! Na, ca a venit si randul nostru, cu cangurii Luciei! Ne sar ideile din cap si tastatura mai ceva ca mamiferele australiene, iar marsupiul nu ne e strain la nici una. Asa ca, sa curga premiile, pana va curge si cafeaua aia pe care o tot punem la cale! Apropo, Crina, cand aterizezi?

  18. Turambar says:

    🙂 Arigato gozaimashita, Satamureanaka sama. Pana acum aveam umor si nu stiam. Acum o sa ma chinui sa am umor si o sa fiu penibil. Si o sa’mi fac sepukku cu o frunza de nuku.

    :p

  19. Satmareanca says:

    Turambar, pentru o clipă m-au năvălit mustrările de conştiinţa, dar acum m-am convins că nominalizarea nu e blat 😀

  20. Satmareanca says:

    Simona, nu ştiu când aterizez, dar cred că voi bea cafea cu o grămadă de canguroaice – blogheriţe. Asta e singura chestie pe care o ştiu la ora asta 😀

  21. Oana says:

    Ho, pio, eu aterizez prima la Crina, da? Va ofticati? 😆 Ha ha 😛

  22. corinacretu says:

    Crina draga, multumesc din suflet – ma simt flatata ca m-ai nominalizat la doua categorii.. Mie mi-e greu sa aleg intre toti prietenii din blogosfera, unii devenind, ca si tine, adevarati prieteni si in viata reala.. dar stii bine ca ocupi un loc special. Sper ca esti bine, succes mult si pup-o pe Oana 🙂

  23. Oana says:

    Corina, si eu te pup 🙂

  24. Sibilla says:

    Apai daca-i pe pile … si cu autodenunturi… pfoai, ma bag, sarb sunt eu sau numa corcitura ?
    M-am nervat de nervi nervosi, dau spaga, dau mita : una bucata volvura turbata caraseana, ca m-a sanctioneaza din doua-n doua zile , mai dau si o slibovitza de la sarbii mei, dau si-o lada de pivo la tot membru din juriu, dau si-n carti si-n bobi de stele si-n ce-o mai fi, doara-s Sibilla, ce buba, mai dau si steguletze cu drapelul Romaniei si-al Srbijei, nah !
    Ma autodenuntz la categoriile : cea mai zapacita, cea mai zbuciumata, cea mai sanctionata, cea mai rea dusmanca a mimozei Lenush Udrea, recunosc in fatza marii adunari de-acilea si a celor ce ne citesc, securimea, ase, cea mai anti basel bloggeritza, recunosc, argumentez, oamenii sai din PD-L cam vreo doujde ” viteji ” lupta cu furnica sibilina cu-n intreg arsenal de nemernicii, papusile de carpa ce-s, ase, si ma autodenuntz ca viitor contracandidat al stimabilului Mihnea Georgescu la alegerile din 2016, etc
    No bun, zisai !
    Bafta si Succes celor mai cei/cele bloggeri ai tuturor timpurilor !
    Sibilla
    P.S.uitai … la rubrica spagha … dau de pamant cu toti din listele negre ce le propunetzi la solicitare si fara plata, asa-i ca-s fata faina, tulvai, c-o luai pe araturi si zmintesc legile Belagine, again ..

  25. Darius says:

    Doamne ajuta!

  26. Trexel says:

    cata lipsa de modestie zilele astea….tiiiiiiiii 🙂

  27. chinezu says:

    am stiu io ca pana la urma ce scrie pe buletin la mine o sa fie apreciat la adevarata valoare
    e drept ca de o satmareanca
    dar se pune si asta 😀

  28. omu' says:

    Concursul se vrea dedicat zilei de 26 ianuarie … ziua nationala a Australiei, tara cangurilor!? Felicitari! Marele premiu, un gratar cu carne de cangur. Acolo cangurul este castigator in intrecerea cu vaca, pentru reducerea efectului de sera.

  29. lol's says:

    No ca eu nu numai sed, da mai si cuget. Mordechai, Turambar, Verona, Oana, Trexel, Chinezu, nu numai ca îmi sunt dragi da mai am ce învăţa oarece de la ei!!! Si de la tine Crina aşijderea.

  30. octavpelin says:

    Crina,daca castigi,ce faci daca primesti acasa un cangur drept premiu?!,o saptamana buna Tavi:)

  31. Dan Gheorghe says:

    eu cred ca un cangur e intotdeauna bun la ceva. pe langa faptul ca „stie” limba engleza, poate fi folosit fara probleme si la piata, pentru „sacosa” lui. plus de asta, are o coada lunga, care poate fi folosita in multe feluri pentru stabilirea pretului corect la piata. ii asezi coada pe cantar si contrabalansezi astfel kilu’ de carne. e pretul mai mare la carne, isi ridica cangurul coada, sa fie mai usoara, ca sa puna vanzatoarea mai multa carne pe cantar. simplu, nu? sfatul meu – nu emigrati in australia. mai bine aduceti canguri in romania. cat mai multi.

  32. Adrian SM says:

    O sa merg la O.P.C….:)

  33. Cosmin Dan says:

    Pentru fotografi nu este categorie? 😀

  34. al2lea says:

    🙂

    Oh… mersi, mersi… dar nu ai specificat care… (vezi ce modest sunt?)

  35. Cosma Alexandru jr. says:

    Intrati va rog pe
    http://prourbe-satumare.blogspot.com/
    si spuneti-va parerea,cum trebuie sa fie un blog civic,
    cu atacuri la persoane publice sau nu?sau cum il vedeti voi?!

  36. balinferi says:

    Am trecut să-ţi las o leapşă.
    Sper să-ţi placă.
    http://simonarrr.wordpress.com/2009/01/26/if-daca/

  37. alexandrualexe says:

    no draga Crina bune premii si bune nominalizari insa daca imi permiti eu iti dau tie premiul special pt cea mai curajoasa si sufletista ziarista si blogherita (vezi cazul smecherul protocaliu) multa bafta si la mai mare darga Crina!

  38. pamflezistul says:

    Cum ziceam si domnului Nea Costache: „Bre… da` categoria “Cel mai pamflezistic blog” de ce nu exista??? Ca aveam sanse chiar mari… :))”

    Te-am „udat”! 🙂

  39. pamflezistul says:

    Sau mai bine… „U`ve been… udata!” 😀

  40. TRASNEA says:

    Stimata doamna,consider ca este chiar foarte indicat sa dati curs invitatiei lui Cosma Jr……..Va recomand chiar sa urmariti cu interes interviul lui Boer la tv samtutel.De aici cu regret veti afla ca desi se considera un mare fan al ziarului dvs, ,habar nu are cu se numeste…….numind ziarul (in repetate randuri,deci nu e un lipsus temporar) Gazeta Nord Vest si nu Gazeta DE Nord-Vest,asa cum se numeste in realitate ziarul.Apoi, din punctul meu de vedere cel putin,Boer face o afirmatie pe cat de deplasata pe atat de neadevarata si anume ca a renuntat sa mai faca publicitate(electorala) blogului sau in editia electronica a ziarului pe care-l conduceti, deoarece ,citez „am primit foarte multe observatii ,cum ca blogul meu ar fi un blog al GNV,pentru ca la un moment dat numai de acolo a fost acesibil…..si ca sa nu se faca aceasta comfuzie am rugat pe dansii sa scoata de acolo”.Din cunostintele mele doar blogul dvs ,care a aparut aprox in acelasi timp cu al lui Boer avea si are scris „Blog GNV”,nu cred ca au fost primite atat de multe observatii,avand in vedere ca blogul lui Boer a fost acesat de aprox 94 de ori in acea perioada spre deosebire de blogul dvs sau forumul GNV care au avut fiecare mii de vizitatori,cum nu cred ca cineva care dadea pe Google „Adam Boer” nu ajungea instant la blogu cu pricina.Insa lucrul cel mai important rezida din faptul ca linkul publicitar spre blogul lui Boer,a fost scos din vointa unilaterala si din motive obiective ale conducerii GNV si nu din dorinta de a evita confuzile ale lui Boer.Posibil sa fie o interpretare subiectiva a chestiunii,posibil sa ma fi inselat cu privire la adevarutul motiv al retragerii linkului respectiv,daca este asa imi cer scuze cu anticipatie.Tocmai de aceea am scris aceste randuri ,deoarece dvs ,stimata doamna, cunoasteti problema in amanuntul absolut al acesteia si ati putea clarifica aceasta inadvertenta,creata,probabil de confuzia trecerii timpului.

    PS In cazul in care totusi nu pe mine memoria m-a inselat,propun ca Boer sa „candideze pentru un ornitorinc”……..ca si ala e marsupial si este tot din Australia.

  41. spedy says:

    cat de dingo ai fi,ai grije la canguru`,la marsupialu`……http://www.youtube.com/watch?v=BdT5vRMvEig&NR=1

  42. CELLA says:

    tu fiind extrem de ocupată , zi-i cui ţi-o trimite ( cartea cangurească – premiul , de ) să o pună pe adresa mea 😆 ; citesc , îţi fac rezumatul şi ţi-o pasez cînd îţi vine rîndul la concediu … citită gata fiind o să ai vreme de cafele ( în cunoştiinţă de cauză 😉 ) cu autoarea că-i o carte scrisă-n nouă ani ( deci : mult prea preţioasă să o tratăm obişnuit ) tezaurizînd , bănuiesc , multe dint-acelea ce se cer savurate-n cadru adecvat şi linişteeeeeeeeeeee 😆

  43. nea Costache says:

    Mai frate, dar cangurii Luciei Verona a aprins toata blogosfera! Acum, pe bune, de-abia astept sa intru in posesia acestei carti intens mediatizate nu neaparat gratuit (castigata)!

  44. Oana says:

    Hai, mai candideaza si la altceva. Iar lenevesti!

  45. Trexel says:

    va rog sa luati coatele de pe masa si sa ridicati picioarele sa pot sa sterg prafu si sa aspir o tzara ca… uite ma, sunt si paianjeni pe la colturi, mama ei de treaba! 😛

  46. Satmareanca says:

    N-avem. Nici paianjeni şi nici altceva. E criză de toate şi pe toate fronturile. Numai la mine pe stradă e soare 😀

  47. Satmareanca says:

    @ Trăsnea, ştiu că pe tine nu te lasă memoria, cum se întâmplă la alţii. Am încredere că ai relatat corect ce a spus Boer, aşa că o iau de bună. Nu am vreme să mă uit la TV-ul ăla şi nici înregistrarea să o urmăresc. Orice a zis, probabil, nu au urmărit mai mult de 96 de oameni 😀

    PS. Alte lămuriri o să-ţi dau pe mail, dacă e valabil cel cu care postezi comentarii 🙂

    @ Cosma Alexandru, blog civic spui? Nu-i destul să-l declari civic ca să fie. Sunt bloguri care nu se declară astfel, dar sunt. No, dar să nu filosofez, nu ştiu dacă este moralmente corect ca un angajat la stat să facă pe civicul în loc să se pună pe treabă 😀

  48. Satmareanca says:

    Balin Feri, încerdc să răsound la leapşă zilele astea. Cred că mai am nişte lepşe restante 🙂

    Adrian SM, să reclami ce? 😀

  49. Am avea. Dar nu ştim cu ce să începem. Unde te votăm?

  50. Oana says:

    Wow, a vorbit Crina 😀

  51. TRASNEA says:

    @Satmareanca
    Stimata doamna ,va multumesc nespus pentru aceasta clarificare,inseamna ca in ciuda varstei stau bine cu neuronu’!
    Nu acelasi lucru se poate spune si despre neuronul lui Boer.Sincer sunt ingrijorat,mai ales acum cand domnu’Boer a anuntat oficial pe blogul sau ca ne va ajuta pe noi cei multi si oropsiti de birul cu gunoi impus de miselul Gyulea Sanguinolente in al-V-lea an de domnie.Noi cu totii ne-am pus speranta in dansul si ar fi pacat sa uite si acest lucru .Daca se va intampla asa ,vai mie, o cruda soarta ne va harazi crudul capcaun Gyulea.Gardienii lui ne vor prinde ,ne vor atarna cu picioarele in sus si manurile legate la spate,iar apoi ne vor da la fum de ardei ,numiti si paprika,ne va rapii pruncii sa-i faca functionari publici si gardieni comunitari si multi dintre noi vor pierii de pe urma holerei si ciumei cauzata de gunoiul neridicat din lipsa de contract.

    In ceea ce priveste audienta Samtutel,permiteti-mi sa va contrazic!Fiind o televiziune mica ,dar mijlocie si sigur sagetatoare,datorita faptului ca emite in eter este accesibila absolut tuturor celor care au antena!In sprijinul acestor afirmatii vine si traficul de pe Blogul lui Boer,care a crescut ametitor dupa data de 23-ianuarie,data la care prezentaorul si invitatul Boer au spus de mai multe ori pe litere si puncte adresa blogului Pro-Urne .

    PS Nu am primit nici un mail…….inseamna ca adresa este incorecta?

  52. CELLA says:

    Crina 😉 … fierbe-i la foc mic , silabiseşte 😆

  53. Satmareanca says:

    Gabi, aici sau la Lucia Verona. Pe unde ai umblat? 🙂

    Oana, am scris. Altfel sunt mută 😀

    Cella, cred că v-am fiert destul 😀

  54. Satmareanca says:

    Trăsnea, dacă n-ai primit înseamnă că nu am trimis 😀
    Cred că domnul Boer ar trebui să se ocupe prima dată de gunoaiele din judeţ şi să vadă de ce ONG-urile internaţionale recomandă României să nu mai facă pârtii de schi ))))
    Cred şi eu că i-a crescut traficul de ne îngroapă pe toţi 😀

  55. TRASNEA says:

    @Satmareanca
    Da ,intradevar chestiunea cu partiile de schi este una cat se poate de complicata.Se pare ca partia de la Luna Ses nu este ecologica.Am inteles ca a devenit asa datorita faptului ca cineva a propus sa fie ……asfaltata.Motivatia ar fi ca pentru schi partia se foloseste doar trei luni pe an,iar daca ar fi asfaltata se va putea folosi pentru datul cu trotineta in restul perioadei.Oricum stimata doamna nu va faceti probleme,lucrurile se vor rezolva ca de la sine,deoarece chiar daca de problema se ocupa un functionar cu un sfert de norma…..acesta este NEAMT!

    PS Cu mailu’ m-am linistit.Acu cu criza asta un email aveam si io……era pacat sa se fi stricat si ala!

  56. Satmareanca says:

    Înseamnă că suntem salvaţi! 😀

  57. Adam Boer says:

    Dragă Crina, stimate domnule Trăsnea,

    nu vă iau de rău cea ce scrieţi despre mine şi să ştie toată lumea că îmi sunteţi prieteni buni… Şefu âla cel nou e buba 😉

  58. TRASNEA says:

    @Boer,Satmareanca
    Initial nu am stiut la ce sef nou se refera Boer!Fiind atat de bun prieten atat cu mine cat si cu stimata doamna Dunca,probabil ii este foarte bine cunoscut ca noi doi (Satmareanca & Trasnea) nu am avut niciodata un sef comun,cu atat mai mult unul nou……Apoi incercand sa gasesc sensul propozitiei,mi-am adus aminte ca Boer e neamtz,vorbitor de limba maghiara (desi candva a fost si pionier),deci limbajul sau este uneori lacunar,neajungand sa fie „o marca” precum limbajul altora.Plecand de la acest rationament am inteles ca Boer se refera la seful sau,cel nou.Adica la acea persoana binevoitoare care la angajat cu un sfert de norma la CJ Satu-Mare,pentru al ajuta sa depaseasca criza financiara.
    Asadar stimata Satmareanca,seful cel nou(al lui Boer) „ia in rau” ceea ce scriem despre Boer si nu Boer personal,acesta fiind bunul nostru prieten…….probabil acest lucru se datoreaza faptului ca seful cel nou nu este atat de bun prieten cu noi precum este Boer.O fi invidios…….?Nu conteaza!Io unul nu o sa io iau in nume de rau!Poate doar seful meu ……….

Lasă un răspuns

