Io ce să mai zâc?

După câte au zâs ei (Oana, Bogdan Hrib, Chinezu şi Horia) nu mi-a mai rămas mare lucru şi parcă nici nu se cade să mă laud 😀 Acum că am scăpat de oaspeţi :P, vă pot oferi nişte poze şi trec la treabă. Partea nasoală e că oaspeţii nu au dus cu ei şi răceala mea 😀

lansare6

public

 

autografe

 

autografe1

 

carti

 

chinezu

Despre Satmareanca
Ziaristă

35 Responses to Io ce să mai zâc?

  1. Satmareanu spune:

    Nici a mea, nici a mea!

  2. Satmareanca spune:

    No, m-am spăriet că eşti Sătmăreanul meu şi io nu ştiam că eşti răcit, când colo eşti Darius cu blog 😆 Răceala ta nici nu trebuia să o ducă 😛

  3. octavpelin spune:

    Crina,super organizarea ,felicitari,raceala o sa se duca,daca faci infuzie de musetel si iei o lingurita de miere cu ceai de tei ,menta si o aspirina,weekend placut Tavi:)

  4. o, ce faini ati fost! Sa-mi pui si mie pe mail poze. Fara virusi de raceala. Si astept maine si descrierea.

  5. Lucia Verona spune:

    Crina, te aştept marţi seara pe blog la Marea Gală Online a premiilor Fără canguri. Şi la lansarea „terestră” de vineri, dacă ai drum prin Bucureşti 🙂

  6. Satmareanca spune:

    Tavi, am băut o farmacie întreagă de Fervex, acum am început alta. Pe când o termin pe asta sper să se ducă 😀

  7. Satmareanca spune:

    Simona, sigur că îţi dau mai multe poze. Imediat 🙂

  8. Satmareanca spune:

    Lucia, voi fi acolo, dar doar la gala online. La cea terestră altă dată. Mi-a promis Oana că mă va reprezenta cu cinste la Bucureşti 😀

  9. Lucia Verona spune:

    Sigur că te va reprezenta cu cinste – dar i-ai dat mandat să şi bea în numele tău? 🙂

  10. Satmareanca spune:

    I-am dat, dar nu ştiu dacă poate duce. În schimb, ştiu că nu va merge singură, iar însoţitorul are mandat pentru amândouă 😆

  11. Yoda spune:

    Crina, este prima data cand te-am vazut si eu mai bine in poza. M-a izbit poza deoarece semeni ametitor de bine cu fosta mea profa de romana pe care am mintit-o odata ca vreau sa merg la biblioteca sa iau cartea Alexandu Dumas numai ca sa plec de la ora, si am ajuns intr-un pod mancand porumb fiert la curent electric. 🙂

  12. al2lea spune:

    Vreau si eu mai multe poze!

  13. Oana spune:

    Crina, Crina te iubim… 😀
    No, amu m-am trezit, dar te laud imediat 😆

  14. CELLA spune:

    mie nu-mi dai poze ? plzzzzzzzzzz

  15. spedy spune:

    asteptam continuari si poate si cartea dl. ohanesian dar,daca de data asta toata lumea s-a simtit bine e ok.
    poate reusim sa vedem si tv nord-vest cand veti trece pe digital…sanatate si spor la treaba…

  16. Pingback: Turneu Satmarean « Seria Dinastiile

  17. Pingback: O altfel de relatare « Oana Stoica Mujea

  18. Pingback: Dovada « Ioan Usca

  19. Satmareanca spune:

    Cella, Al2lea, poze mai multe a postat Oana pe blogul ei şi pe blogul reginelor.

    Yoda, cred că profa ta nu era zgrtipţuroaică ca şi mine 😀

    Spedy, Ohanesian şi-a lansat cartea la Satu Mare, poate continuarea când va fi 🙂

  20. Oana spune:

    Nu mai zi nimic, ca zicem noi 😀

  21. Nea Costache spune:

    Crina, ma bucur ca lansarea celor doua carti ale prietenilor nostri a fost un succes si se pare ca „nasa” acestei ceremonii ai fost tu. Chiar daca raceala ti-a ramas dupa plecarea oaspetilor, ramane doar in sarcina ta s-o doctoricesti cum se cuvine. Sanatate!

  22. Adrian SM spune:

    Inainte de culcare bea un detz de palincutza buna .A doua zi ai si uitat de raceala.Merge si Perfect Lemon….:)

  23. spedy spune:

    stiu dar,aveam o optiune de livrare prin curier…
    si totusi…..

  24. al2lea spune:

    Am vazut, Crina… foarte frumos… sper sa mai organizezi astfel de manifestari. Succes si tie si la mai mare!

  25. lol's spune:

    BrEEEEEEEEEEEEEEEE! Am bolunzit de atâtea poze sau pozne dracul ştie. Ma rog cum vreţi voi!!! 🙂

  26. Adrian SM spune:

    Faine poze.Cred ca a fost foarte relaxata atmosfera…
    Cu ce aparat foto s-au facut pozele?

  27. Satmareanca spune:

    Cu ceva Cannon meseriaş al soţului Oanei, numit şi Xreader 🙂

  28. Oana spune:

    Da, aparatul e meserias, fotograful mai are de invatat 😀

  29. Pingback: Ghicitoare 2 « Manelist

  30. alexandrualexe spune:

    No bine draga Crina faine poze faina esti si tu da amu vezi cum scapi de raceala ca sa nu zaci si sa nu ne mai scrii pe blog Doamne fere!!!

  31. Satmareanca spune:

    Nu scăpaţi de mine cu una cu doua, chiar de îs io mai înceată mai nou 😀

  32. Oana spune:

    Ardeleanca 😆

  33. Satmareanca spune:

    Da, scuze pentru pleonasm 😀

  34. corinacretu spune:

    Bravo, Crina. felicitari Oanei! Ati fost frumosi.. Imi pare rau ca nu am fost cu voi.. chiar imi pare rau. Te pup, Crina, succes, presupun ca te-ai intors la treaba..

  35. Satmareanca spune:

    Mulţumim, Corina! Te aşteptăm şi pe tine cu o lansare! Pe când întindem covorul roşu pentru tine? 🙂

Lasă un răspuns

