Hibernare

Ninge. Începe să nu mai fie o ştire pentru că ninge cu pauze mici de câteva zile. E iarnă adevărată la noi. Mă uitam cum pe pervazul exterior stratul de zapadă măsoară vreo 20 de cm. E pufos. Aş face poze, dar nu găsesc încărcătorul pentru baterii. Şi dacă l-aş găsi s-ar putea ca pe atunci să se oprească ninsoarea. Aşa că, am făcut un bulgăre de nea şi l-am pus la congelator pentru Oana. Ca să nu am reclamaţii ulterioare.

Afară e un aer bun de tot. În mine colcăie toţi viruşii pământului. Îşi fac de cap precum fulgii de nea în aer. Ce mi-ar place iarna asta dacă nu aş fi devenit farmacie ambulantă! Oricum, am intrat în hiberbare înainte să vină. Nici nu ştiu de ce am mai spus asta, de vreme ce este evident 😀

Mai aveam o idee. Sau mai multe. În paranteză fie spus, mai nou am multe idei dar, probabil din motive de îngheţ, nu le pot detalia. Să revin la prima idee care le cuprinde şi pe celelalte. De o vreme încoace comunic mai uşor verbal decât în scris. Motiv pentru care vorbesc mult la telefon, beau cafele după cafele şi socializez la greu. Din acelaşi motiv sunt mai puţin prezentă aici. No, mi-am găsit o scuză :)))

Despre Satmareanca
Ziaristă

26 Responses to Hibernare

  1. Oana says:

    Pai, da, bine ca ai pus bulgarele la congelator, ca de baut cafea nu bei cu mine :((((( Iar injur in gand distanta asta nesuferita.

  2. CELLA says:

    eşti prea faină fată să nu te scuze lumea
    las’ că numa cine nu te cunoaşte nu pricepe 😉
    eu te scuz şi dacă nu mai vorbeşti veci ( cu mine ) 😆
    sănătoasă să fii , că toate trec … chiar şi zăpezile ( sperrrr )

  3. Satmareanca says:

    Cella, zapada nu vreau să treacă. Aşa de fain ninge, mă uit pe geam şi nu mă mai satur 😀

    Oana, o cafea virtuală. Fără cofeină? 😛

  4. Oana says:

    Ioi, nu, m-am obisnuit cu tine la toate cafelele :(((

  5. Satmareanca says:

    Ia avionul atunci, dacă se degivrează 😀

  6. Oana says:

    Pe iernile astea nici o sansa 😀

  7. Lucia Verona says:

    Interesant, Crina, ce spui despre nevoia de comunicare verbală!
    Adi Hădean, acum cîtva timp, scria că, dimpotrivă, oamenii s-au obişnuit cu sms-ul şi mess-ul şi nu mai sunt în stare să vorbească atunci cînd au ocazia.
    Mă gîndesc că la tine e o reacţie foarte sănătoasă. Ar trebui să mai lăsăm calculatorul şi să ne vedem mai mult cu prietenii.
    Cît despre cafele – oricîte, oricînd, cu cît mai multă cofeină 🙂

    Să fii sănătoasă!

  8. Trexel says:

    sper sa-ti treaca pana maine
    a, si sa dai zapada sub redactie sa pot intra 😛
    ies s-o dau si io in fata casii pe trotuar sa ramana mai putina dimineata, poate se opreste totusi. da, si pe masina lu nevasta-mea, poate asa nu tre sa ma mai trezesc la 6 sa i-o curat
    rugati-va sa nu mai ninga… nu vreau sa ma trezesc la 6 🙂

  9. Oana says:

    Mama, Trex, ce sot de treaba, al meu m-ar trimite la plimbare una, doua…

  10. Satmareanca says:

    Oana, dacă-i ordin, cu plăcere 😀 Sper că Trex nu citeşte :)))

    Trexel, dacă nu e cine să dea zapadă la o parte în faţa redacţiei, adu tu o lopată :))))

  11. Satmareanca says:

    Lucia, cu SMS-ul nu am fost prietenă niciodată, cu mess-ul şi alte modalităţi de comunicare online, da, dar nu îmi surâd în ultima vreme. În mod ciudat, simt nevoia să comunic verbal şi, dacă e posibil, faţă în faţă 🙂 Mi se pare ciudat şi mie, dar asta e realitatea. O să-mi revin şi la blogherit 😀

    Cafelele şi eu aşa le vreau, negre, amare şi cu lapte 🙂

  12. Oana says:

    Crina, pai da, ca te-ai obisnuit cu mine face-to-face 😆

  13. Satmareanca says:

    Lucia, nu aduci Fără canguri şi la Satu Mare? Am tot vrut să îţi spun că e o trupă de mici actori amatori la noi care au pus în secnă ceva piesă de a ta. Îmi scapă numele. Ştiu că ţi-am văzut pomenit numele la noi în ziar 🙂

  14. Satmareanca says:

    Oana, da, tu eşti de vină. Sau divină? 😛

  15. Oana says:

    Sunt divina, evident 😛

  16. Satmareanca says:

    Nici nu puneam la îndoială 😀

  17. Trexel says:

    se numeste altruism, sau mai sunt vo cateva cuvinte aproape sinonime, da cum (am observat ca) nu sunteti familiarizate cu notiunile astea…nu va mai stresez cu ele 😛

  18. octavpelin says:

    Crina,esti un suflet care merge pana la sacrificiu de sine,tu si Oana sunteti ca doua surori,las ca trece iarna,bugetul,raceala,vine primavara,si iesim cu toti din hibernare,pe cand pozele sau filmuletul ,noapte buna Tavi:)

  19. maminineta says:

    Vai, fetelor voi vorbiti de zapada si la noi au trecut si ghioceii.Ce iarna scurta am avut.

  20. Trexel says:

    na cum e? iau lopata? :))

  21. Satmareanca says:

    Logic, ia lopata. Sau lopeţile 😀

  22. Satmareanca says:

    Maminineta, şi la noi au fost ghiocei până să vină zăpada. Primăvara vine de două ori 🙂

  23. Satmareanca says:

    Tavi, bine că mi-ai adus aminte de filmuleţ. Dau telefoane acum să-l rezolv 🙂

  24. Satmareanca says:

    Trexel, nu avem altruism din ăla. În DOOM, ediţia revizuită şi adăugită, nu scrie nimic de el 😀

  25. Ararat says:

    un site al unui teatru particular – http://www.teatrulararat.ro/

  26. Ararat says:

    http://www.teatrulararat.ro/

Lasă un răspuns

