Soluţii de criză

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Soluţii de criză

  1. cinic says:

    Plantuta aia produce si carnica, laptic si oua?
    Uite cum iesim din criza!

  2. Satmareanca says:

    Şi io aşa mă gândeam. Poate şi autostrăzi 😀

  3. Oana says:

    Strazi in SM nu produce? Naspaaa

  4. Satmareanca says:

    Cred că planta asta e de vină pentru semnele alea de circulaţie cu explicaţii duble 😛

  5. Adrian SM says:

    fain ar fi sa fie adevarat. ce popor de vegetarieni am mai fi..:)

  6. Satmareanca says:

    Mă înscriu în sectă 😀

  7. Adrian SM says:

    Chiar la o secta nu m-am gindit. Dar cui ne-am inchina..? 🙂

  8. Satmareanca says:

    La plante, logic 😀 la plantele alea, nu la „plantele” dintre noi ))))

  9. CELLA says:

    văhttp://www.versuri-si-creatii.ro/poezii/b/ana-blandiana-8zudtdu/eu-cred-6zuzsdc.htmld
    văd io c-aţi uitat … „suntem un popor vegetal” , măi … 😉

Lasă un răspuns

