Eu îl ajut pe Sorinel. Tu?

sorinel-sms1

UPDATE. Oana, Lucia, Ruxi, Chinezu, şi Supravieţuitorul au preluat apelul pe blogurile lor.

UPDATE I. Andrei Bădin, Aurora Scarlet si Gabi dau şi ei o mână de ajutor pe blogurile lor.

Vă mulţumesc! Vă mulţumesc şi celorlalţi care aţi trimis SMS-uri şi aţi trimis mesajul mai departe!

UPDATE 2. Simona Ionescu şi Isabelle, Mordechai şi Ionuţu au dus şi ele strigătul de ajutor mai departe. Mulţumim! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

42 Responses to Eu îl ajut pe Sorinel. Tu?

  1. octavpelin says:

    Ok,Crina,o zi frumoasa,Tavi:)

  2. al2lea says:

    OK, trimit sms.

  3. Satmareanca says:

    🙂 🙂 🙂

  4. CELLA says:

    DA !!! 😦

  5. al2lea says:

    Crina, de ce razi? E banc?

  6. Satmareanca says:

    Nu am râs. Am zâmbit în semn de mulţumire! 🙂

  7. CELLA says:

    am şutit să împrăştii pe unde mai pot
    alte amănunte nu ştii , dacă aţi scris în ziar îi OH , doar dă linc sau zi că mă duc să citesc
    s.m.s se poate da de cîte ori te lasă inima
    poate ar fi bine să specifici …
    de ce nu vine feed bak-ul ? o fi ceva ( de reţea ) , la s.m.s.-uri primeşti de obicei confirmare … hmmm … numa să fie bine
    Doamne-ajută

  8. Satmareanca says:

    Cella, poti trimite oricate SMS-uri vrei. Numărul a fost contractat de Nord-Vest TV special pentru acest caz. NV TV şi GNV sunt parteneri media, iniţiatorii campaniei sunt Arra Imobiliare şi Direcţia Judeţeană pentru Protecţia Copilului.

    Ultimul articol de la noi a fost ieri, dar doar cu feed-back. Campania a început de două săptămâni
    Vezi aici, Copiii sătmăreni se mobilizează pentru Sorinel
    http://www.gazetanord-vest.ro/arhiva/Pdf/2009/februarie/18022009.pdf

    Detalii despre caz aici, la iniţiatorul acţiunii.
    http://www.arra-imob.ro/Imobiliare-Satu-Mare/Arra-Imob.aspx

  9. Satmareanca says:

    Am uitat: merci Cella!

  10. CELLA says:

    eu mulţumesc

  11. Mile says:

    Da, da, da. Nu 1 sms ci mai multe vom trimite din Timisoara. Tare as vrea sa ii dam copilului astuia sansa asta ….dar tare imi pare rau de cate urateni ii vor fi date sa auda apoi in lumea asta. 🙂

  12. Lucia Verona says:

    Am semesat. Pun si pe blog ceva.

  13. Adrian SM says:

    Semesai si io…:) Ai dreptate Mile….

  14. ruxi says:

    Am prelut apelul si pe blogul meu!

  15. Satmareanca says:

    Mile, Lucia, Ruxi, Adrian, vă mulţumesc mult! Chiar de lumea e rea, e dreptul lui să o asculte şi să-i poată spună ce crede despre ea 🙂

  16. Adrian SM says:

    Stiu prea bine Crina ce inseamna sa ai problemele lui Sorinel…

  17. RODICA says:

    Noi cum trimitem SMS din Spania? Formez prefixul tari si nr. de SMS?
    MULTUMESC.

  18. TRASNEA says:

    Puteatzi sa punetzi valoarea sms-ului mai mare ….3 eur sa zicem!Ca asa tre’ sa trimit de 5 ori…..Apoi la 0,90 eur,cat ii mai ramane si lu’ pustiu ala amarat dupa ce-si ia operatoru’ de telefonie partea?
    Dar poanta cea mai mare, este ca STATU,ala care de fapt trebuia sa-l ajute pe Sorinel (nu noi!!!!!!!!) nu face nimic si baga in buzunar 19% (TVA)……..oare e corect sa se adauge TVA la o donatzie?Io cred ca nu e nici macar legal din punct de vedere al codului fiscal…….

  19. Satmareanca says:

    Rodica, bine ai venit! 🙂
    Deocamdată chiar nu ştiu cum pot fi trimise SMS-uri din afara ţării. I-am rugat pe colegii de la televiziune să se intereseze la operatorii de telefonie şi mâine dimineaţă vom avea un răspuns. Mulţumesc!

  20. Satmareanca says:

    Trăsnea, dacă doreşti poţi face donaţia în cont. Acolo donezi cât doreşti fără TVA (cred). Contul a fost deschis de Consiliul Judeţean.
    Numărul de telefon scurt a fost contractat de Nord-Vest TV pentru emisiunile proprii, dar în această lună toţi banii donaţi prin SMS vor merge pentru Sorin, şi după ziua de sâmbătă, când se termină campania. Nu ştiu dacă, altfel, putea fi contractat un număr fără TVA şi celelalte chestii ce le-ai spus. Contractul pe număr este între două persoane juridice.

  21. Pingback: Ajuta-l pe Sorinel! « Supravietuitor’s Blog

  22. Oana says:

    Nu ne multumi, draga, ca e omeneste!

  23. Noi îţi mulţumim, Sătmăreanco, pentru că ne-ai semnalat acest caz şi pentru că te-ai implicat. Am preluat şi eu mesajul.

  24. e și aici: http://www.badin.ro/2009/02/un-exerciiu-de-solidaritate.html
    o să dau evident și sms.

  25. Satmareanca says:

    Andrei, Scarlet, vă mulţumesc pentru gest 🙂

  26. Adrian SM says:

    Buna seara la toti.Cind am vazut ce mobilizare e pentru a-l ajuta pe micut mi-am zis ca e imposibil sa nu reuseasca actiunea…:)

  27. Satmareanca says:

    Să sperăm! 🙂

  28. Pingback: Simona Ionescu » Sa ajutam un copil bolnav!

  29. Pingback: Steluţele de mare. Copiii de grădiniţă luptă pentru Sorinel Priala. Putem să îi „batem” cu un SMS « Isabellelorelai’s Weblog

  30. Pingback: Scurte « Oana Stoica Mujea

  31. Pingback: SMS « Moshe & Mordechai blog

  32. Chat Noir says:

    OK

  33. Gabriela says:

    Extraordinara sustinerea voastra. Noi incercam… colegii de clasa… http://lucianvisa.wordpress.com/2009/02/23/inima-lui-vlad/#comment-10084

  34. Pingback: Vând Ferrari. « Cronica unei vieţi. Banale.

  35. Satmareanca says:

    Gabriela, bine ai venit! Sper să aibă succes acţiunea voastră. Trebuie să perseveraţi!

  36. Gabriela Raileanu says:

    multumesc… e tot ce pot spune… perseveram. pana la ora asta am decupat litere pt stikere auto. nici nu stiu cum naiba se scrie. important e ca asa va vedea mai multa lume ce va fi duminica. zici tu de presa… multumesc Ziua de Constanta, RadioConstanta… nu m-a facut mama ziarist (of)

  37. Satmareanca says:

    Gabriela, gestul vostru e chiar măreţ, iar faptul că cei care-l susţin pe Vlad sunt colegii de clasă -cu atât mai mult. Încercaţi să vă faceţi auziţi la toată presa, aveţi destule instituţii media în judeţ. Bombardaţi-o cu invitaţii şi comunicate de presă pentru ca ecoul să fie mai mare, mai cu seamă că aveţi nevoie de sprijin pe termen lung.

  38. claudiu says:

    buna. am si eu un blog si a-si dori sa postez acolo prb acestui copil, insa nu stiu daca pot folosi poza de mai sus

    astept raspuns…mersi

  39. Satmareanca says:

    Sigur că poţi! Mulţumim pentru ajutor! 🙂
    Bine ai venit!

  40. Gabriela Raileanu says:

    Uite ce am reusit: 24.100 lei doar in urna. Direct in cont 18.000 lei. Si nu stiu eu tot. http://www.mangalia.mn/blog/, http://stirileprotv.ro/stiri/social/are-doar-17-ani-si-se-lupta-din-rasputeri-sa-traiasca.html

  41. Satmareanca says:

    Chiar aţi reuşit! Bravo! Mă bucur că străgătul vostru nu a rămas fără ecou! 🙂

  42. Pingback: Ajuta-l pe Sorinel! | muddle-head

Lasă un răspuns

