Nu scăpăm nici în iad

Discriminarea sexuală continuă în mod sigur şi pe lumea cealaltă, mai ales pentru păcătoşi, informează Descoperă.ro

Spre disperarea feministelor şi apologeţilor curentului “Political Corectness”, viitorii locatari veşnici ai Iadului vor avea parte de pedepse diferite în funcţie de sexul purtat de aceştia în viaţa pământească, afirmă teologii Vaticanului.

Ideea principală care transpare este aceea că bărbaţii sunt atraşi mai mult de păcatele carnale, pe când femeile păcătuiesc în principal prin orgoliu şi mândrie. Prin urmare pedepsele sunt diferite.

În general, sufletele bărbaţilor care ajung în Iad vor fi arse la foc continuu, pe când femeile vor suferi pe veci, tragerea pe roată…

Aştept să se schimbe regulile ca să pot muri liniştită 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

21 Responses to Nu scăpăm nici în iad

  1. Trexel says:

    oooooo, puteai totusi sa te abtii, aveam si io mai putin de citit azi, e vineri, vroiam sa ma relaxez 😛
    care iad? ca zicea Radu ca nu exista

  2. al2lea says:

    Ce-ti veni soro, cu iadul asta?
    Sau ti-e frica de roata?
    🙂
    Eu nu cred ce se spune. Cred insa ca e plin de smoala fierbinte. Si sti cine o pregateste? Trexel… el se ocupa de aruncat smoala in gropi… Sa nu-l crezi cand zice ca nu exista. Eu l-am banuit de mult!
    🙂

  3. Oana says:

    Cool, imi place pe roata 😆

  4. Constatam, din nou, ca barbatii scapa mai usor. Eu mi-am propus sa ajung in Rai, asa ca o sa fentez drumul spre Iad. Incearca si tu, ca macar acolo sa ne intalnim si sa stam la cafea si povesti dupa pofta inimii.

  5. Aşadar bărbaţii vor arde în flăcări (cu gîndul la Lesko probabil) şi femeile vor fi trase pe roată… asta îmi aminteşte de Raiul in care fiecare bărbat e întîmpinat de 72 de fecioare, cu tăvi pline cu struguri, piersici şi curmale, cu rîuri de lapte şi miere şi frunze de palmier răcoritoare, deci bairam în toată regula… în timp ce femeia virtuoasă care toată viaţa ei a trăit aşa cum trebuie nu e primită nici măcar de un Petru care să-i spună: „Bine ai venit!” Mda… eventual vîntul şi o rotocoală de paie…
    Deci fetele bune ajung în Rai şi fetele rele ajung pe roată?

  6. Paul says:

    Ma intreb si eu… descoperitorii astia… au roaming cu lumea aialalta? Si pe Sf. Petru la numere favorite?

    Ca prea le stiu ei la fix! 😛

    🙂

    Parerea lui io … Hic!

  7. Adrian SM says:

    Crina esti sigura ca vei ajunge in Iad?……..:) N-ar fi mai misto in Rai?

  8. pandora says:

    Bine v-am regasit!
    Mi-a fost dor… V-am citit in tot acest timp, dar acum mi s-a facut dor sa scriu. Si iata-ma. Bucurosi de oaspeti, Crina?
    Citind avertismentul tau, m-a apucat un chef de nemoarte. Daca nici acolo nu va fi sa-mi fie mai bine decat lor, atunci le declar aici ca de maine las deoparte orgoliul si mandria despre care zici, arunc in aer toate regulile si reinventez roata. Gata, sunt foarte hotarata!
    De fapt, eu ti-am scris pentru ca sunt suparata. Pe tine si pe toata lumea asta a presei satmarene. Am tot asteptat de marti seara un semn de revolta, dupa mizeria numita „O scrisoare pierduta” intr-„O noapte furtunoasa”. Chiar nimeni, nimeni care sa urle ca noi „provincialii” nu meritam o asa umilinta?!
    Cred ca cei care au pus la cale sarada din seara de marti isi merita cu varf si indesat locul in acelasi cazan cu smoala!

  9. radu says:

    Toata lumea vrea in rai sunt convins.problema e ca nimeni nu vrea sa moara .

  10. TRASNEA says:

    Ma intrebam uneori ce dracu fredoneaza aia pe la Vatican,pe acolo……iote acu aflai ce face un mosuletz iezuit de 96 de ani(!).Ne imparte noua pacatele pe sexe!Laser frate!Au baietzii astia pe la Vatican si niste pedepse beton!Arsu’ vesnic si trasu’ pe roata!Io fiind barbat o sa ard vesnic…….ce dracu poate fi mai banal,sa te scoli de dimineatza si sa te bage aia la cazan!Sa socializezi acolo transpirat in curu gol cu altzi barbatzi si sa povestesti a 1000-a oara cum ai pacatuit carnal cu Veta,iar colegu’ sa itzi explice ca nu el a sedus-o si abandonat-o pe Tzutzi,ci a fost exact invers, deoarece el era doar lacom iar Tzutzi era cea „trufasa”!Apoi vine stingerea,bagi somn pana dimineatza si apoi urmeaza a 1001-a aventura cu Veta ,prietena lu’Tzutzi!Monoton de-a dreptu’ frate!
    Lovit de aceasta filosofie sexista a’ la Vatican m-a apucat si pe mine dezvoltarea unei teze……oare sintagma „barbatzii e porci” emana din lacomia biblica a barbatului sau din trufia pacatoasa a femeii?

  11. bciprianmp says:

    Am comentat pe tema asta la Ciutacu pe blog. Da’ mă tot întreb, o fi văzut şi Vaticanu’ picturile de la Biserica de lemn din Corund (1723), unde „Judecata de Apoi” este reprezentată după cum e descrisă treaba în acel studiu?
    Dacă e aşa puteţi fi sigură că din judeţu’ ăsta, nişte anonimi, care -culmea- nici nu mai trăiesc- au dat idei tocmai Bisericii Catolice… Evident- glumeam!

  12. CELLA says:

    http://www.divshare.com/download/5523201-2c8
    cineva 😉 mi-a „dăruit” asta şi eu o dau mai departe
    cred că-i şi iad şi rai … şi ce dacă … ce mai contează
    o sîmbătă seara … murind puţin cîte puţin … a little drop of poison

  13. Satmareanca says:

    @ Trexel
    Cred că Radu e trimisul diavolului :))))

    @ Al2lea
    Mie nu îmi e frică de nimic. Io-s elfă nemuritoare. Întreabă-o pe prinţesa fantasy din Piteşti 😀

    @ Oana
    Doar roata? 😛

    @ Simona ionescu
    Păi, io ce ziceam Simona? Nasol. Aştept ca Vaticanul să ne spună dacă sunt diferenţieri şi în Rai. Cafeaua o să o bem, indiferent cum va fi :)))

  14. Satmareanca says:

    @ Scarlet Aurora
    Cam aşa, dar nu ştim cum e în Rai. Cine ştie ce ascunde papa 😛

    @ Paul
    Au bloguri, iar pe Sf Petru îl au în blogroll 😀

    Credeam că ai dispărut de tot 🙂

    @ Adrian SM
    Nu ştiu unde o să ajung. Deocamdată, despre Iad ştim ce şi cum. Mai bune certitudinile decât incertitudinile :))))

  15. Satmareanca says:

    @ Scarlet Aurora
    Cam aşa, dar nu ştim cum e în Rai. Cine ştie ce ascunde papa 😛

    @ Paul
    Au bloguri, iar pe Sf Petru îl au în blogroll 😀

    Credeam că ai dispărut de tot 🙂

    @ Adrian SM
    Nu ştiu unde o să ajung. Deocamdată, despre Iad ştim ce şi cum. Mai bune certitudinile decât incertitudinile :))))

    @ Pandora
    Bine ai revenit!
    Am văzut anunţul privind premiera spectacolului în limba maghiară, dar chiar nu ştiu detalii. Dacă îmi spui cum s-a sărit calul voi putea să mă revolt. Altfel nu am cum…

    @ Radu
    Nu se poate să ajungem în rai fără să murim? 😛

  16. Satmareanca says:

    @ TRASNEA
    Din popor 😆

    @ bciprianmp
    Mă cam îndoiesc, au băgat bani mulţi în studii să stabilească asta :)))

    @ CELLA
    Vrei să ne otrăveşti ca să evităm iadul ori ca să ajungem acolo? 😀

  17. CELLA says:

    îi şamanism pur dragă … scapă doar iniţiaţii 😛
    restul au ameţeli, uşoare greţuri şi uită unde-s … cred că undeva între iad şi rai … care oricum nu există … şi oricum, ce mai contează 😉

  18. Adrian SM says:

    La urma urmei cind vei ajunge sa faci drumul intr-o directie sau alta ce mai conteaza?Eu personal nu-mi mai bat capul cu asta. Iar daca veni vorba de teologii de la Vatican mai bine sa-i neglijam, eventual sa le facem o programare la dom. Enatescu…:)

  19. Nea Costache says:

    Cetateanul Popescu, ajunge in rai. Sta el ce sta in rai, viata placuta, verdeata, mancare buna, alea, alea, dar bautura si tutun, nimic! Merge la Sf. Patru si-i spune ca-l arde buza de-o tigara si de-o tuica buna. „Numai in iad de astea” ii zice sfantul. Pleaca el atuncea spre iad. Inca de la poarta, il intampina Michiduta al batran, care, datorita faptului ca a optat singur sa vina-n iad, ii ofera posibilitatea sa opteze pentru cazna la care sa fie supus si-l plimba pe la toate locurile de cazna.
    Intra intr-o hala in care, barbati si femei, asezati pe pirostrii cu fundul gol, dracii lopatand la carbuni sub ei (vezi-Doamne, ii pedepseau pe unde au pacatuit!). Nu-i convine si pleaca.
    Intra-n alta hala, unde barbati si femei erau scufundati in cazane cu smoala pana la brau, gat, etc., etc., Nu-i convine si pleaca.\
    Intra in alta hala, unde altii erau scufundati in c…t pana la brau intr-o groapa intinsa, iar daracul ce statea de paza, ii servea cu tigari. Pacatosii fumau cu pofta, trecandu-si din mana in mana sticle cu tuica.
    – Aici vreau Intunecimea ta!
    Popescu intra-n groapa cu rahat, fu servit si el cu o tigara, o sticla de tuica dar, de-abia gusta de doua-trei ori din sticla si trase doua-trei fumuri din tigara ca dracul-santinela dupa mal striga in gura mare:
    – Gataaaa! Pauza s-a terminat, capul la cutie!
    Si toti s-au scufundat in rahat.

    Asa ca, Satmareanca draga, toti, fie barbati, fie femei, vom fi tratati la unison daca vom ajunge pe-acolo. Nu stiu altii, dar eu, am toate motivele s-ajung pe-acolo! Hai, o duminica frumoasa!

  20. Satmareanca says:

    Cella, deschizi un nou subiect. Chiar, dacă mori mai contează unde eşti? Eu am tot rămas cu o întrebare de ani de zile. Cum e să nu mai fie nimic după ce mori? Niciodată nu am găsit răspuns…

    Adrian, bună recomandarea. Şi aşa e criză, mai scot pârleala şi sătmărenii noştri :)))

  21. Satmareanca says:

    Nea Costache, mi-aţi făcut duminica asta.
    O zi însorită! În suflet, dacă altfel nu se poate 🙂

Lasă un răspuns

