Dialoguri provocate

Nu-mi place „sticla”. Nu mă atrage absolut deloc. Acesta a fost unul dintre motivele pentru care nu mi-am dorit niciodată o emisiune la TV (de Nord-Vest TV e vorba, ca să fim înţeleşi), deşi mi s-au tot făcut oferte. Idei de emisiuni am destule, dar pur şi simplu nu mă atrage ideea de a sta în faţa camerei şi de a „aburi” poporul cu televizorul. Un alt motiv pentru care nu am vrut să încep o emisiune a fost lipsa de timp constantă şi temerea că nu voi reuşi să mă pregătesc aşa cum mi-aş dori.

Nimic nu s-a schimbat, dar colegii de la TV insistă de o vreme să fiu prezentă în diverse emisiuni, măcar în calitate de invitat. Am refuzat cât am refuzat dar, ca nişte ziarişti ce se ţin scai, colegii mei au perseverat, aşa că m-am dat bătută şi azi mă voi bâlbâi la emisiunea „Dialoguri provocate” realizată de Ciprian Ardelean la Nord-Vest TV, de la ora 18.00. Va fi cu atât mai ciudat cu cât nu eu voi provoca dialogurile ci realizatorul emisiunii, fireşte. Sunt convinsă că în prima postură m-aş simţi mult mai bine. Sper să se ţină bine Ciprian, altfel există riscul ca el să devină interogatul 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

77 Responses to Dialoguri provocate

  1. Trexel says:

    daca e vorba de a aburi poporu…iti dau dreptate.
    da daca te gandesti la vuna in care sa il faci sa rada, ma inscriu ca invitat permanent 😀

  2. Trexel says:

    da se permit telefoane in direct la emisiunea asta de la 18? 😉

  3. Satmareanca says:

    Mă crezi în stare să fac poporul să râdă? Nici io n-am răspuns la asta 😀 Depinde cum şi despre ce voi fi interogată :))))

    Sincer, nu ştiu cum e cu telefoanele. O să văd la 18 .

  4. Lucia Verona says:

    Noi cu vedem emisiune? YouTube, ceva?
    Îţi spun un sfat pe care mi l-a dat şi mie cineva: „Indiferent ce te întreabă, tu spune ce ai tu de spus”. Nu că eu aş asculta sfaturile 🙂 Succes!

  5. Satmareanca says:

    De spus am multe, depinde ce mi-o trece atunci prin cap. Notiţe nu o să-mi fac şi nici nu am discutat la ce discuţii voi fi provocată. Îmi tot zic că voi trata „dialogurile” ca şi cum ar avea loc la o cafea 😀 Chiar, să nu uit să le spun să-mi dea cafeaua :))))

  6. octavpelin says:

    Crina,stiu cum este sa apari la un show TV,dar nu as putea aburi,telespectatorii,as spune adevarul ,weekend placut Tavi 🙂

  7. Adrian SM says:

    Pur si simplu nu mi te inchipui emotiva…:). Daca tot isi da lumea cu parerea pe aici as zice sa iti inchipui ca stai la taclale linga o cafea cu vechii tai prieteni,relaxata si zimbitoare:)

  8. Lucia Verona says:

    Am mîncat nişte litere pe-acolo 🙂

  9. Satmareanca says:

    Lucia, nicio problemă, am priceput ce ai spus. Şi io mănânc des litere. Dar, dacă îţi este foame, te invit la masă. Tocmai am „săvârşit” ceva, excepţia de la regulă :))))

  10. Satmareanca says:

    Adrian, dacă nu îţi închipui, o să ai ocazia să vezi :)))) O să încerc să fac aşa cum spui. O să mă gândesc că povestesc cu voi 😀 La lansarea de carte a Oanei nu am avut emoţii la început, însă nu ştiu cum naiba mi-au venit în timp ce vorbeam. M-au şi părăsit rapid, e adevărat, dar momentul în care vine tracul e nasol rău :))))

    Tavi, depinde ce îţi trece prin cap în momentul acela. Am mai fost la emisiuni TV cu mult timp în urmă, nici nu mai ştiu cum o fi fost. Experienţa „directului” o am de la Europa FM, din perioada în care am fost corespondent, în urmă cu câţiva ani, dar acolo nu te vedea nimeni, doar te auzea. E cu totul altceva. No, dar hai să nu mă plâng 😀

  11. Oana says:

    Doamna, taci si du-te, nu te mai plange ca asa ai facut si cu Realitatea, si ai vazut ce bine ai iesit. Desigur, sa nu uiti cd-urile mele ca TE OMORRRRRRRR 😀

  12. Satmareanca says:

    Ok, omoară-mă, aşa scap 😀
    Dacă nu m-aş fi plâns, ce aş fi scris azi pe blog? 😛

  13. al2lea says:

    Crina, sa nu ai emotii. E o emisiune ca oricare alta… are vreo tema anume? Daca nu, as fi foarte curios cum intorci emisunea in asa fel incat tu sa-l provoci pe Ciprian Ardelean…

  14. Oana says:

    Da, ai si tu dreptate. Plange-teeeee 😀

  15. Satmareanca says:

    Al2lea, nu mă provoca că cine ştie ce iese 😀

    Oana, păi, nu-mi iese la cerere. Doar când vreau :)))

  16. Satmareanca says:

    Oana, nu pot deschide blogul tău. Cred că e o conspiraţie 😀

  17. Oana says:

    Crina, dar la ce ai vrea sa-l deschizi? Ca n-am zis nimic interesant. Si tocmai de aceea ma duc sa citesc, na sau sa dorm 😀

  18. Trexel says:

    zo, Crina e la TV deci imi fac de cap p’aici 😀
    ma enerveaza ca vorbeste foarte fain… o credeam o incuiata 😛
    chiar de noi e vorba acum, de cafele si Corina Cretu 🙂 alte nume nu da, ne protejeaza frate… de gura lumii 🙂

  19. TRASNEA says:

    Stimata doamna ,franchetzea cu care ati calificat clasa politica ,fara a face deosebiri pe criterii de „fabricatzii ” doctrinare (oricat dorea sa se dea de doct si anti-liberal Ardelean) dovedeste ca ati ramas un ziarist obiectiv!Felicitari !

  20. Cristi says:

    Stimata d-na Crina
    E prima data cand aud de dumneata, poate e prematur sa imi fac o parere, dar cel putin pana acum am impresia ca esti intr-adevar o persoana cu vederi destul de inguste si foarte partinitoare. Asta nu este o calitate pentru un ziarist.

  21. Adrian SM says:

    Crina ai fost ok.Gazda a fost cam slaba….:)

  22. Oana says:

    Bai, Trexel, de mine a vorbit 😀

  23. Satmareanca says:

    Trexel, păi, vroiai să spun că e pe acolo un fabricant de smoală şi nu mai avem nevoie de iad? 😀

    Trăsnea, merci! Tocmai spunea cineva după tine că am fost părtinitoare. Acum o să cred că tu eşti părtinitor cu mine :)))
    Concluzia mea e că am deschis multe paranteze pe care am uitat să le închid, ca şi Ilyes :))))

  24. Satmareanca says:

    @ Cristi, şi eu îţi văd numele prima dată 😉 Părtinitoare cu cine? Merci, oricum. Data viitoare mută canalul 😛 Bine ai venit!

    @ Adrian, ok cât n-am fost ok ))) Am avut trac şi m-am pierdut pe alocuri. Se putea mai bine, dar m-oi obişnui cu camera, dacă voi mai merge 🙂

    @ Oana, de tine am vorbit jumătate emisiunea 😀

  25. marius says:

    felicitari si tie si realizatorului, super emisiunea, mi-a placut aia cu doctrina de ieri a lui stef, am fost prezent la concertul de ajutorare si l-am vazut, cum a gafat.

  26. mama lor says:

    super, da nu mi-a placut fundalul.

  27. Satmareanca says:

    Marius, bine ai venit! 🙂 Mulţumesc! Întotdeauna e loc de mai bine. Obişnuiesc să fiu cel mai mare critic al meu şi cred că puteam mai mult, dar adevărul este că am mers cam nepregătită la emisiune. Nu ştiam despre ce vom discuta. Data viitoare mă mai obişnuiesc şi cu camera 🙂

  28. Adrian SM says:

    🙂 O sa mai mergi Crina ,n-avea grija. Si va fi mai bine. Daca bine am inteles in 1 si 8 martie se vor mai lansa 2 carti.Poti sa-mi spui in citeva cuvinte despre ce e vorba? Tocmai atunci si-a gasit mama sa comenteze ceva si te-a acoperit de n-am mai inteles nimic…:)

  29. marius says:

    mie mi-a placut, cine critica emisiunea nu e sincer iti spun eu.

  30. Satmareanca says:

    @ Mama lor
    Cu fundalul chiar nu am nicio treabă. Chiar şi canapeaua e destul de inconfortabilă. Stăteam din start înţepată. O să le sugerez să schimbe decorul dacă mai vor să merg în emisiune 😀
    Bine ai venit şi tu!

  31. Satmareanca says:

    Adrian, nu de lansări de cărţi era vorba ci de pachete ziar plus carte la „preţ de criză”: 3 lei. În 1 martie Gazeta de Nord Vest se va vinde şi la pachet cu Confesiunile unei neveste leneşe, iar în opt martie cu Confesiunile unei mame leneşe de Muffy Mead-Ferro, editate de Tritonic 🙂

  32. Oana says:

    Mna, si uite asa iar se ajunge la carti, mama lor 😀

  33. mama lor says:

    voi ati fost bine, vb de decorul din spate, nu e bine galben.

  34. Satmareanca says:

    @ Marius
    Merci încă o dată. Nu mă deranjează critica. În plus, deocamdată am notat doar un critic pe aici, mă aşteptam la mai mulţi. Deci, e foarte bine ;))) Apropiaţii mi-au spus că am avut emoţii 😀

  35. Satmareanca says:

    Mama lor, am inteles. O sa ma asigur ca in urmatoarele saptamani vor fi luate masuri 🙂

  36. Ultimele informatii venite pe calea firelor Orange din Satmar suna astfel: un pic emotionata, dar in rest a fost OK. Si da, se pomeneste ceva si de decor…

  37. Adrian SM says:

    Multumesc.Mie personal mi s-a parut ca incerci sa tii o linie de mijloc,sa fii cit mai neutra posibil.Dar tot timpul se va gasi cineva care sa spuna ca ai fost partinitoare,bla bla bla…La urma urmei nici papa de la Roma nu e echidistant( stii tu chestia cu discriminarea in iad…:) )

  38. Trexel says:

    mie nu mi-a placut o chestie, ca n-ai fost toata toata in negru, parca era si un pic de gri p’acolo pe undeva, la nasturi sau nu mai stiu…ideea e ca
    bueeeeeeeeeeeeeeei, esti tanara si faina, glow mama! ce puii mei atata negru?

  39. Satmareanca says:

    Aurora, e bine că doar un pic :))) Cum spuneam, decorul nu e treaba mea. Eu eram invitată acolo. Da, TV-ul e în acelaşi trust cu ziarul, dar chiar nu mă bag în treaba lor înafară de a le coordona ştirile. Dar, ai dreptate, decorul e naşpa rău.

  40. Satmareanca says:

    Adrian, ai sesizat bine. Chiar am încercat să aleg calea de mijloc, deşi, la un moment dat, am vrut să-i pişc pe unii de dos. Cum suntem într-un moment de schimbare a gărzii, un atac la puterea locală aflată încă pe funcţii, ar fi fost tradus drept părtinire. Poate ar fi trebuit să o fac. No, dar nu poţi mulţumi pe toată lumea. E normal ca persoanele implicate politic să-mi catalogheze afirmaţiile raportându-se la interesele lor 😉

    Bun exemplul cu iadul 😀

  41. Satmareanca says:

    Trexel, sacoul era maro, te rog. Iar părul roşu. Cred că nu vezi bine 😛
    Negru este culoarea în care mă simt cel mai bine, recunosc, dar cum aş fi arătat cu ceva verde pe fotoliile alea portocalii şi pe fundalul galben? 😛

  42. TRASNEA says:

    Stimata doamna in cazul decorului galben si a unei canapele rosii ,trebuia si dvs sa fitzi patrioata,pana la capat si sa venitzi cu un sacou ……albastru!Era bine daca avea si stema…….

    @Trexel
    Fermekator ca deobicei…….eu cred ca lipseste totusi buchetu’ de garoafe!

  43. marius says:

    imbracamintea a fost super, ce se tot vorbeste, s-apoi nu asta conteaza dar ceea ce se vorbeste, s-a vorbit despre satu mare, asta e important, restu-s povesti. din pct astora de vedere n-o sa fie bine niciodata sa sti. sigur se poate imbunatatii imaginea, decorul in orice televiziune, dar ce s-a vorbit e important, si s-a vorbit despre satu mare, oameni, nu vedeti.

  44. Satmareanca says:

    Marius, Trexel are el fixuri cu colorile. Şi glumeşte ca între amici vechi. Dacă mai zice ceva, data viitoare voi fi îmbrăcată complet în negru. Măcar de ciudă şi mă voi simţi foarte bine 😀

    Că tot vorbim de culori, iarna nu-mi plac culorile stridente. Cum naiba se asortează cu părul meu roşu? :))))

    Poate mă iau şi eu de blogul lui fost negru, actual bleu închis 😆

  45. Satmareanca says:

    Trăsnea, data viitoare promit să mă îmbrac în albastru. Noroc că nu e culoarea niciunui partid. Care sare cu o stemă? 😀

    PS. Canapeaua e portocalie. Şi nu cred că-i pedelistă :))))

  46. Satmareanca says:

    Aaa, acum îmi pică fisa. Păi, dacă-mi iau sacou albastru cu decor galben, o să mi se spună că-s din aia cu săgeată la purtător 😀 Nu-i bai, atunci nu o să fiu cu siguranţă părtinitoare. Adăugăm canapeaua pedelistă şi părul meu roşu pesedist şi doar minorităţile mai trebuiesc rezolvate :))))

  47. Adrian SM says:

    🙂 Iti stateau pe virful limbii cuvintele,numai trebuia sa le dai drumul. Dar poate e mai bine asa. Ocazii sigur vei mai avea…:)

  48. Satmareanca says:

    E destul de greu să-ţi dai cu părerea când se schimbă garda. Numele celor ce vor veni pe scaunele calde nu le ştim încă, iar cei ce pleacă sunt ca şi morţi. Iar despre morţi numai de bine 😀

  49. Adrian SM says:

    Nu erai pedelista. Galben -albastru sunt culorile traditionale ale orasului Satu Mare de citeva secole…:) Lipsea stema orasuului pe un fundal galben albastru. Eventual silueta citorva cladiri reprezentative din oras.

  50. Satmareanca says:

    Adrian, puţini ştiu asta. Lumea cataloghează culorile din punct de vedere politic :))) Ori am eu idei preconcepute. Poate trebuie să schimb lumea în care mă învârt 🙂

  51. Oana says:

    Mama, mama, ce discutii interesante, ma oftic ca n-am vazut 😦

  52. Satmareanca says:

    Îţi trimit mâine înregistrarea ca să mă poţi critica 😉 Şi tot mîine voi intra, într-un final, în posesia emisiunii la care ai fost tu 😛

  53. marius says:

    trebe facut adresa sa se vada in direct ca la tv1 samtel

  54. marius says:

    ba mie mi-a placut, m-am saturat sa vad „urati ” la televizor

  55. Satmareanca says:

    Pe net, spui? Nici nu ştiam că pot fi urmăriţi pe net. Acum am aruncat un ochi. Să-mi fie ruşine! :))) Recunosc că nu mă uit foarte mult la TV-urile locale, nici la al nostru 😀

    O să mă uit mai des, văd că sunt nepermis de în urmă cu ştirile . Io aş vrea ca realizatorii de la noi să fie la fel de buni ca cei de la TV-urile naţionale, ori măcar pe aproape. Cred că e imposibil, din mai multe motive.

  56. Adrian SM says:

    Poate ar trebui sa invatam sa ne cunoastem istoria fara nici un fel de prejudecati,sa vedem si altceva in culori, in insemne, nu doar partide. Am cunoscut pe cineva la o benzinarie ,acum mai multi ani, care la vestea ca partidul lui Iliescu a cistigat alegerile si-a lichidat mindrete de gradina cu trandafiri…:)) Multa minte a avut….
    Tinuta ta a fost ok.Doar ca stateai pe fotoliul ala cam teapana. Chiar era incomod.Poate chiar incerci sa schimbi ceva in lumea in care te invirti.La urma urmei esti pe cale sa creezi un brand de pe urma caruia am putea beneficia multi. Asa ca hai sa dam mina cu mina cei cu inima satmareana….:)

  57. Satmareanca says:

    🙂 Cum găseşti tu răspunsuri la toate. Tocmai îi ziceam Oanei pe mess că nu mai vreau la TV. Cred că m-am răzgândit. Şi o să-i pun să schimbe decorul şi ce mai e de schimbat. Nu aveam cum să stau altfel decât ţeapănă pe canapeaua aia. Cred că e făcută pentru pitici, iar eu sunt măricică :)))
    Oricum, o să încerc la o emisiune – două, în calitate de invitat permanent şi pe post de interogator nu de interogat 😀 Dar nu des pt. că nu am timp, cred că din două în două săptămâni 😉

  58. Adrian SM says:

    Ce ar fi daca ai avea emisiunea ta proprie?

  59. Adrian SM says:

    No ma duc ca vad te-am cam acaparat si nu as vrea sa intre unii la idei…:).O seara placuta in continuare.

  60. Satmareanca says:

    Nu am timp pentru emisiunea mea, am avut propuneri, dar nu aş reuşi să mă ocup suficient încât să fiu mulţumită. Poate mai încolo cândva…

    O seară faină! 🙂

  61. Trexel says:

    @Trasnea, am incercat sa trimit un buchet pă fa da cre ca n’aveau hartie 😀

    Crina… fixuri am, da 🙂 si glumesc…normal pentru ca…

  62. Trexel says:

    *fax (f’kin keyboard)

  63. marius says:

    ma fata ai fost super, lasa carcotasii astia!!!

  64. mama lor says:

    lui adrian ciudat cum nu i-a placut nimic pana la urma, nici imbracamintea ta, nici decorul, nici. . . nimic. adriane, tata, ori esti un psiholog „tanar”, ori filosof neinspirat, ori ai nevoie de dragoste.

  65. Adrian SM says:

    🙂 🙂 🙂 ,,mama lor” daca erai mai atent observai ca am fost primul care am zis ca prestatia Crinei a fost ok.De imbracaminte chiar nu am pomenit nimic iar de decor s-a luat toata lumea. Asa ca poti sa o iei mai moale cu etichetarile, mai ales daca nu ti le-a cerut nimeni.

  66. TRASNEA says:

    @Trexel
    Naspa rau vere!Totusi cand ai indesat buchetu’ in aparat cred ca i-ai scos tzipla!?!Ca daca nu, a facut laseru’ refexiuni si ai tocat bunatate de gherbere degeaba…….Daca ma gandesc mai bine …..pacat si de celofan!

  67. Adrian SM says:

    Gresesc.Trasnea a fost primul care a felicitat-o pe Crina. Mea culpa…..:)

  68. TRASNEA says:

    Si iote asa ajunse,iara Trasnea primu’ ……chiar daca fu partinitor!

  69. primadona25 says:

    Daca ar mai fi durat o ora ar fi fost si mai bine! Cind te-ai incalzit a fost bine. Asteptam mai mult altadata.

  70. Satmareanca says:

    Trexel, când am citit erata, pentru un moment credeam că ai faxuri. Îţi ceream unul pe care pot fi transmise garoafele :))))

    Marius, îi las, ei nu mă lasă :))) Glumeam, aşa cum glumesc şi ei 🙂

    Mama lor, io am înţeles că am avut un singur critic adevărat aici, care a aruncat pastila şi a fugit. Pe restul îi văd prieteni 🙂

  71. Satmareanca says:

    Adrian, să dăm cezarului ce-i al cezarului. Trexel a fost primul, bloguia pe aici cât eu eram live 🙂

    Trăsnea, se pare că eşti condamnat să fii primul 😛

    Primadona, mulţumesc! Parcă la finalul emisiunii m-am simţit puţin mai confortabil decât la încput. No, învăţ din mers 🙂
    Bine ai venit!

  72. alexandrualexe says:

    Bafata multa draga Crina, si de ce nu? Viata este o perpetua provocare si cata vreme ai ceva in cap nu ezita sa o spui si public ai facut o minune in urma cu cateva luni cand niste oameni carora le murise orice urma de speranta ca li se va mai face dreptate in tara asta au retrait sentimentul impliniri oferit de tine si sunt convis ca stii la ce ma refer asa ca da-i batai si nu mai lasa pe altii sa fie vedete doar pt ca isi arata asa zisele calitati femeinine!Bafta!

  73. Satmareanca says:

    Merci pentru încredere, Alex! 🙂

  74. dramoleta says:

    Felicitari! Nu am vazut emisiunea (motive obiective:) ) dar sunt sigura ca te-ai descurcat 😆

  75. al2lea says:

    Crina, cred ca oricine ar fi parut putin stingher la inceput, pe acea canapea mare, in marginea careia ai fost nevoita sa te asezi, pentru ca realizatoorul trona pe fotoliul ala „misto”. Eu le-as sugera realizatorilor un cadru elegant, fotolii la fel de mari pentru participanti, nu neaparat ca de living,ca sa te oblige sa stai aplecat pentru a te intelege cu interlocutorul. Cred ca un decor in care simti ca ai aer va oferi un cadru minunat pentru viitoarele „dialoguri provocate”. Ii rog pe realizatori, daca citesc acest comentariu sa nu o considere o critica, ci o sugestie.

  76. Adrian SM says:

    Stia Trexel ce stia… 🙂

  77. Satmareanca says:

    Dramoleta, cât nu m-am încurcat, m-am descurcat 😆

    Al2lea, deja am pus condiţii: nu mă mai prezint la „dialoguri provocate” până nu schimbă decorul :))))

    Adrian, cred că nici el nu ştie ce ştie 😀

Lasă un răspuns

