Concurs, cafele şi cărţi

Aş bea o cafea. Partenera mea de licori maronii – blonda Giorgi – nu dă niciun semn. Aşa că licitez. Primul care se înscrie la cafea primeşte o carte. Pardon, primii trei pentru că azi sunt darnică 🙂 Cafelele le bem împreună sau separat, cum doriţi. Cel care e mai iute în taste poate să aleagă între următoarele titluri. Următorii vor primi ce rămâne.

Strugurii s-au copt în lipsa ei – de Zully Mustafa

Codul cavalerilor – de Tom Eaton

Reţetarium – de Costi Gurgu

Concursul nu se adresează doar sătmărenilor, dar restul vor trebui să parcurgă ceva kilometri ca să-şi ia premiul 😀

Ca să nu mi se reproşeze că fac biznisuri cu cafele, fac io cinste 😀 Şi tot eu le mulţumesc tritonicilor pentru cărţi.

UPDATE. Premiile au fost adjudecate. Al2lea a câştigat Codul cavalerilor, pentru că e un cavaler, Adrian a câştigat Strugurii, ca să vadă dacă nu cumva sunt acri, iar Cella a câştigat Reţetarium ca să poată afla nu ştiu ce reţete fantasy. Trexel a câştigat posibilitatea de a ne face cinste cu nişte cafele 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

72 Responses to Concurs, cafele şi cărţi

  1. al2lea says:

    Hahaha.
    Cred ca am castigat cartea

  2. Satmareanca says:

    Ce rapid ai fost! Alege-o pe care vrei ca să ştim ce rămâne în concurs 🙂

  3. Trexel says:

    nu-i corect ca io sa fiu aici din 2 motive
    1. mi s-a soptit
    2. ultima data ai facut tu cinste

    DAR
    ma bag si io in sensul ca dupa ce se strang toti candidatii ne intalnim undeva si fac io cinste, ei isi primesc cartile
    ok?

  4. Satmareanca says:

    Mai trebuie să vrea „candidaţii” să bea cafea cu tine 😛 Puteai să zici la privat că faci cinste, o să se spună că m-am lăsat mituită 😀

  5. Trexel says:

    si ca sa vin in intampinarea lu Trasnea… nu aduc nici flori. iar se vor simti altii prost ca ei n-au adus 😀

  6. al2lea says:

    Codul cavalerilor, vreau sa zic… pentru ca sunt un cavaler.

  7. Trexel says:

    pai cu primu cre ca nu-i problema, sa vedem mai departe, sper ca Darius sa fie prins rau cu munca 😛

  8. Satmareanca says:

    Vai, Trexel, te dă modestia afară din casă :)))
    Să vedem, poate nu vor să bea cafea cu mine 😀

  9. al2lea says:

    Codul cavalerilor, ca sunt un cavaler… 🙂

  10. al2lea says:

    Cred ca e o conspiratie, vorba ta…
    Am scris de doua ori ce carte vreau, si nu apare. Mai incerc o data: Codul Cavalerilor … ca sunt un cavaler.

  11. Satmareanca says:

    Ai devenit un spam, dintr-odată, dar te-am recuperat 😀

    Cartea e a ta. Vedem care mai intră în concurs şi stabilim detaliile. Adică locul, ziua, ora 🙂

  12. Lucia Verona says:

    Nu, Crina, cafeaua o dau eu şi cartea la fel! 🙂 Cum a fost la emisiunea tv?

  13. octavpelin says:

    Crina,as intra si eu in concurs,dar cum bem cafeaua,o saptamana frumoasa Tavi 🙂

  14. Satmareanca says:

    Lucia, oamenii care m-au văzut şi mi-au dat feed-back (pe blog ori telefonic după emisiune) spun că a fost OK, eu una nu am fost în largul meu şi decretez: nu-mi place „sticla” 😀

    Bine, bem două cafele, ca să pot da eu una :)))

  15. Satmareanca says:

    Tavi, o cafea virtuală 😀

  16. Satmareanca says:

    Blonda Giorgi a venit la cafea, fără să scrie pe blog. Oare să-i dau o carte ori ba? 😛

  17. Lucia Verona says:

    Oricîte, Crina! 🙂

  18. Satmareanca says:

    Ai grijă că pot duce mult 😀

  19. alexandrualexe says:

    Draga Crina buna-i cafeaua at cand o faci u si ii pui un pic de suflet si prietenie in ea!

  20. CELLA says:

    P-R-O-T-E-S-T-E-Z !!! 😛
    fac şi scandal : favoritisme, mînării, nepotisme şi etc. mondial … ai scăpat de-un cititor

  21. al2lea says:

    Dar… Razboiul reginelor nu se poate, cu un autograf de la Oana? 🙂
    Am intins coarda, asa-i? 🙂

  22. Trexel says:

    al2lea, Razboiu lu reginele iti dau io unu ca am dublura, da fara autograf. cand am ajuns la masa cu florile, in loc sa-mi dea autograf mi-a zis, citez, „Dispari!”

  23. Satmareanca says:

    Alexandru, subscriu 🙂

    Cella, păi, hai să-ţi iei premiul 😛

  24. Adrian SM says:

    Am cam intirziat vad…:( Ramine pe alta data…:)

  25. Satmareanca says:

    Al2lea, la următorul concurs – în una din zilele viitoare- bag şi Reginele la alegere. Dacă vei fi pe faza, vei câştiga. Iar autograful ţi-l va da Oana când va veni încoace. Se aude că va apare cândav în martie 🙂

    Sau, acum văd, îţi dă Trexel 🙂

  26. Satmareanca says:

    Adrian, mai sunt, au rămas Strugurii şi Reţetarium. Alege repede 🙂 Am comentat noi mult, dar în afara concursului 😀

  27. Adrian SM says:

    Lasa, glumeam si eu un pic.Nu vreau sa ma bag peste altii.Exista altii care ar merita mai mult o carte de la tine si care din diferite motive obiective nu au fost pe faza… 🙂 Eu am fost la o tura pe jos prin oras si am pierdut un pic notiunea timpului…:)

  28. Trexel says:

    io as vrea o poza cu Giorgi daca se poate, va rog mult 🙂

  29. Satmareanca says:

    Adrian, io am înţeles că nu vrei carte, dar nici cafea? 😛 Oricum o dă Trexel, dacă nu îi fac antireclamă 😀

  30. Satmareanca says:

    Trexel, cât plăteşti? 😛

  31. Oana says:

    Trexel, Doamneee, ce mincinos, ti-am zis sa dispari? Cred ca am zis: „Iar”, vorba lui Mladin, am incheiat citatul 😉

  32. Satmareanca says:

    Oana, ţine minte că ai de dat un autograf. Tu nu vrei nicio carte? 😛

  33. Oana says:

    Ba eu le vreau pe toate, dar le am deja 😀 Oricum, pot sa va recomand cu caldura Strugurii, buna carte, misto scrisa 😉

  34. CELLA says:

    ce premi tu ?
    am luat ceva în lipsă ? în afara concursu(rilor)lui ? 😆
    sper că Oana n-a făcut nefăcute, dac-a făcut … 😛
    la voi nu viu pînă nu croşetaţi gropile alea … că le ştiu de 10 ani, merci … şi pă la Borş nu trec săptămîna asta că m-am certat cu ăia de la duty free 😉
    azi am fitze, no … prefer să fac scandal 😆

  35. Oana says:

    Cella, bei o cafea virtuala cu Crina, alege repede o carte pana nu ti-o fura oamenii astia 😀

  36. Satmareanca says:

    Oana, ce fraieră îs. Cred că am pus Strugurii la bătaie în concurs şi eu nu o am acasă. Încerc să măsluiesc concursul dacă nu se înghesuie nimeni la ea 😀

  37. Satmareanca says:

    Cella, păi zi titlul. Îţi dau eu cartea într-o zi, cumva 😀

  38. Satmareanca says:

    La fel, dau şi cafeaua 😀

  39. Adrian SM says:

    Oricind.Fac eu cinste,fiind mai nou pe aici… 🙂 Trexel se da mort? Sau nu merge netul pe la el?… 🙂

  40. Satmareanca says:

    Nu cred că-şi permite să se dea mort. E scumpă rău înmormântarea în vremuri de criză 😀
    Dacă dai şi tu cafea, şi Trexel, şi io, vom bea câte 3 cafele. Wow, ce viaţă 😀

    Tot nu ai ales cartea…

  41. Adrian SM says:

    Si nu mai e locuri pe Amatului in capat, pe stinga… 🙂 S-a luat cu munca, poate a venit jumatatea acasa, cine stie… 🙂
    Din cele citeva rinduri citite despre fiecare carte Strugurii pare cea mai interesanta….

  42. Satmareanca says:

    Strugurii sunt ai tăi! E un bestseller Tritonic 😉

  43. Adrian SM says:

    🙂 Ma topesc de emotie. Da cum e cu cafeaua aia?

  44. CELLA says:

    păi vezi ţ-am zis io c-ăi măsluială, feelingul meu n-o dat greş jamais on ma vie 🙄
    la ăla de la Familia i-o burduşit porbagaju’, las’ că mai veniţi voi … 😉 … auzi la ei … pişcotaru’ citeşte sf, să fie clar 😛
    Crina, dau io cafele că-s datoare vîndută … tu, dă cărţi la oameni da’ pune-i să dovedească că le şi citesc 😆
    dacă tot n-o ai, dă-mi strugurii 😆 , s-or coace pîn-atunci

  45. Satmareanca says:

    Cella, a mai rămas Reţetarium şi nu-i cu reţete de bucate 😀
    Normal că-i pun să citească, o să-i convoc la o a doua cafea ca să-mi spună rezumatul 😀

  46. Satmareanca says:

    Adrian, păi, stabilim când o bem. Stabilim ziua şi ora, locaţia o zic io. la noi în subsol, la El Kardinalle 🙂 Îţi trimit mai încolo un mail. Vedem când vor şi ceilalţi băieţi, Trexel şi Al2lea 🙂
    Bănuiesc că după-amiaza cândva, zilele viitoare, după ce ieşiţi de la serviciu. Io chiar nu vă ştiu programul. Eu sunt pe lângă cârciuma asta cam toată ziulica 🙂

  47. Satmareanca says:

    Adrian, mailul tău e acela cu care postezi?

  48. Adrian SM says:

    🙂 🙂 🙂 O sa creada lumea cine stie ce prostii in legatura cu crisma.Eu am un loc de munca fara egal si urmatoarele 4 zile voi lucra de dupa masa.Samedi o sa fiu liber,daca nu intervine nimic pina atunci…

  49. Satmareanca says:

    Ce contează ce crede lumea? Să ceară detalii 😀

  50. Adrian SM says:

    Le dau si io… 🙂 Merci inca odata. O sa vad daca or fi acri.Daca or fi o sa-i indulcim cumva.Eventual fac schimb cu Cella… 🙂 Da, acela e e-mail-ul meu de ceva anisori. si zici ca ne testezi daca le-am citit sau nu? 🙂

  51. Satmareanca says:

    Păi, altfel nu voi respecta regulile concursului şi nu se face :))) Dacă Trexel dă cafeaua, trebuie să o dau şi io cândva 😀

  52. Oana says:

    Adrian, la primele doua va ascult eu. Pe Cella nu o pot asculta ca din Retetarium am citit doar vreo 30 pag si… gata 😛

  53. Adrian SM says:

    Da dom Trexel a cam disparut de pe retea…. Umbla cu valiza pe Mihai Viteazu 32?…:)

  54. Satmareanca says:

    Oana, de ce nu ai citit-o toată? Pe ea scrie că e cea mai cea fantasy şi are recomandare de la Academia Caţavencu 🙂

  55. Satmareanca says:

    Adrian, Trexel după birocraţii, cică. Că bani nu prea sunt 😀

  56. Adrian SM says:

    Ok Oana.Le bem repede si dupa aia te ascultam noi 🙂
    Mama mia.Tot am zis ca azi nu bloguiesc decit un pic, dar vad ca m-am intins la vorbe… 🙂

  57. CELLA says:

    Crina : MERCI !!! dacă Adrian o vrea dă-i-o lui … că merită, îs generoasă azi numa’ cu MAXIMA condiţie să plătească Trex cafelele 😛

  58. Satmareanca says:

    Adrian, şi io păţesc la fel. Acum gata, muncesc 😀

    Cella, păi Adrian a câştigat Strugurii. Tu ai reţete de struguri. Ţi le dau eu cumva 🙂

  59. Adrian SM says:

    🙂 Bietul Trex… E mai rau decit bugetul Romaniei,toata lumea trage de el… 🙂 Merci CELLA, esti o dulce… 🙂

  60. Satmareanca says:

    Cred că se simte prea băgat în seamă. Să-l lăsam mai moale şi apare 😀

  61. Trexel says:

    Oana, n-am mai mintit de ani de zile, nu ma apuc acu
    Iar voi cafegii, ce va izguliti asa? am zis ca dau, dau, mie imi convine dimineata maine sau poimaine, sa vedem ce zice vecinu, hai ca il iau la intrebari si revin

  62. Trexel says:

    cafegiii…3 de i…shit, cre ca numa-n limba noastra-i o comoara se intalnesc 3 de i intr-un cuvant

  63. al2lea says:

    Trexel a vorbit cu mine
    🙂

  64. Satmareanca says:

    Şi io cu Trexel. Stabiliţi voi când puteţi, eu sunt la serviciu cam tot timpul peste zi şi pot ieşi la cafea 🙂

  65. Trexel says:

    as dori sa se remarce
    e la serviciu toata ziua…deci poate iesi la cafea :))

  66. al2lea says:

    Eu propun ora 12:00. Dar cred ca trexel da ‘napoi. Iara da vina pe altii 🙂

  67. Satmareanca says:

    Io beau deja cafea 😀

  68. tina says:

    Noa, am pierdut o carte si asta deoarece abia azi, 24 feb, am intrat pe blogul tau. Mai vreau un concurs…………………dau si io o cafa Pleaseeeeeeeee

  69. Satmareanca says:

    Tina, urmează şi altele zilele următoare. Fii pe fază! 🙂

  70. tina says:

    ok. Astept cu nerabdare

  71. Dan Gheorghe says:

    uite asa se pusera romanii pe plecat la polul nord. acolo unde nu te certi decat cu ursii polari. iata o noua destinatie – nici italia, nici spania, pe nicaieri unde putem sa suparam gazdele. asa, la polul nord, singur si trist, stai si mai musti din cand in cand dintr-o banchiza, sa-ti ostoiesti setea, ca de foame nu mai poate fi vorba. ti-a inghetat si stomacul. de munca, sigur, se poate, mai fugaresti focile, pinguinii, masori temperatura din termometrul spart si dai o tura cu ghetarul care tocmai s-a desprins din lumea cea alba. iti faci un iglu. apare satul din zapada. i se va pune si un nume. si se dezvolta comunitatea de romani. e posibil orice, nu?

  72. Pingback: Datorie semi-achitată « Sătmăreanca

Lasă un răspuns

