Găinarii

Ori organele sunt mai vigilente şi mai potente decât eram noi obişnuiţi, deşi ceva undeva în subconştient îmi spune că ba, ori criza are găinarii ei.

Când, în urmă cu aproximativ o lună, o cunoştinţă îmi spunea că poliţiştii ar trebui să fie pregătiţi pentru ce este mai rău deoarece infracţionalitatea „măruntă”, aşazisele găinării, va creşte în perioada următoare pe motive de criză, am zâmbit ironic. Apoi, am urmărit zilnic ştirile din buletinele de presă ale poliţiei. Obişnuită până la plictis cu accidente, reţineri de permise, alcoolişti la volan şi contrabandişti de ţigări, în ultimele săptămâni am remarcat o schimbare care nu poate să nu te pună pe gânduri.

Furturile din sedii de firme şi din instituţii publice, furturi din maşini şi locuinţe s-au înmulţit, la fel şi furturile de drujbe, de biciclete şi tot felul de unelte în mediul rural.

Ştirea cea mai relevantă am găsit-o în sinteza de evenimente a poliţiei de ieri: „cinci tineri au furat găini şi o sobă la Supur”. Foame mare, monşer!

Despre Satmareanca
Ziaristă

24 Responses to Găinarii

  1. alexandrualexe spune:

    Importan este draga Crina ca atat organul cat si alete structuri ale tarisorei sa nu inchida ochii ca de fiecare data si sa faca „n” dosare pierdute.Sincer imi e lehamite de ce se intampla pe linia ordinii publice, politisti prost dotati si indolenti, procurori si judecatori spagari asta e tara in care taraim o tara care poate in viitorul apropriat o sa o scriem cu 2 de „r”.

  2. Trexel spune:

    huuu, ma speriasem ca de mine scrii 😀

  3. Satmareanca spune:

    Trexel, te-ai simţit cu ceva? 😛

  4. Satmareanca spune:

    Alexandru, d’aia avem noi ce scrie 😀 Azi mi-am propus să nu mă enervez şi să nu fiu mai profundă decât sunt :))))

  5. Oana spune:

    Stii ce e misto in tara asta? Cand spui CRIZAAAAA, toti iti dau in cap, chiar daca ei sunt in criza de o viata…

  6. Oana spune:

    Iar cu politia din SM nu ma pun rau, ca trebuie sa anchetez cu ei 😆

  7. Satmareanca spune:

    Ce anchetezi? Poate mă faci criminală. Nu mă pun cu tine 😛

  8. Dan Gheorghe spune:

    baieti destepti. au furat gainile. dar si soba. sa bage gainile la cuptor, nu?

  9. Oana spune:

    Crina s-a dus sa fure niste salam cu paine 😉

  10. Satmareanca spune:

    Am mâncat plăcintă cu smântână şi caşcaval. Parcă era mai bună o găină. N-am găsit însă nicio sobă prin zonă 😀

  11. pamflezistul spune:

    Pe mine unu ma ingrijoreaza portiunea cu „furturile de drujbe”. Exactamente (observa ca m-au dilit stirile din ciclul Italia + Romania = love) in ce zona a tarii zici ca s-au comis aceste furturi??? Ca legitima aparare presupune ca trebuie sa raspunzi cu o forta de aproximativ aceeasi intensitate… si, daca e, sa-mi cumpar si io o drujbita.

  12. maminineta spune:

    Mai nou au inceput sa fure banii din primarii si calculatoarele si muncesc pe rupte, chiar doua primarii intr-o noapte.Astia fac si ore suplimentare.

  13. Adrian SM spune:

    Maminineta cred ca hotii aia or fi avut vreo oferta promotionala de la organele de paza, cine stie…:) Daca sparg 2 primarii pe noapte vreme de o saptamina nu primesc decit o amenda. Daca sparg numa o primarie, pe Mileniului 2 cu ei… :))

  14. Satmareanu spune:

    Io n-am nimica de zis.

  15. Paul spune:

    Dar polonezii ne-au intrecut la faza cu puscoacele de la Ciorogirla!

    Au anuntat ca au recuperat 4 tancuri furate! :mrgreen:

    Tre’ sa luptam din greu daca vrem sa ramanem fruntasi pe ramura!

    Parerea lui io… Hic!

  16. Adrian SM spune:

    E criza dom.le….Azi un puscoci,maine un tanc….Ce ar urma? Un MIG,un submarin….Cireasa de pe tort ar fi sa ciordeasca masina lui Dan Nica… 🙂

  17. Eu am o gripaaaaa babanaaaa…Nu vrea s-o fure nimeni?

  18. Satmareanu spune:

    Si io am bronsitaaaaaaaaaaaaaa.

  19. Satmareanu spune:

    De la lansarea lu’ Oana, fireste.

  20. Pingback: Experienţă mistică « Ioan Usca

  21. Mordechai spune:

    Deci, doamnăăă, cu cetăţenii cu găinile… dacă se poate…
    Merci.
    Băieţi, băi ageamiilor! Şi motorină?? Păi ce vreţi , bă, să ardă în sobă ? Programul lu’ Boc? Deci ne organizăm mai bine pe viitor, da?

  22. Satmareanca spune:

    Mordechai, ai legătura. A, acum am observat că te-ai descurcat singur )))
    Dacă se poate, şi programu’ anticriză 😀

  23. Satmareanca spune:

    @ Pamflezistul
    Toate se întâmplau la noi în zonă, exactamente. Vrei să te pun în legătură cu băieţii? 😀

    @ Maminineta
    I-aş propune la nişte prime, o excepţie la legea aia ce nu a mai pritocit-o Boc 🙂

    @ Paul
    Suntem „găinari”, la ce te aştepţi?

    @ Simona
    Io ţi-aş fura-o, dar o am pe a mea de vreo trei săptămâni. Tocmai ce m-am aprovizionat azi cu un nou braţ de pilule 😀

    @ Darius
    Până la urmă văd că te-ai descurcat 😛

    @ Adrian
    ….poate şi Palatul Victoria. Ar merge şi Cotroceniul, treacă de la noi 😀

  24. Adrian SM spune:

    Da-le idei Crina, da-le idei…. 🙂

Lasă un răspuns

