Cea mai meseriaşă ever

Trexel mă provoacă să spun care cred că este cea mai „meseriaşă” piesă ce am ascultat-o vreodată. E foarte greu să alegi una. De-a lungul timpului cred că am catalogat multe piese drept „best ever”. Am vrut să fiu sigură, aşa că am aruncat o privire rapidă printre favoritele din contul meu de youtube. Mi-a fost cu atât mai greu să mă pronunţ. În cele din urmă am rămas la două, deşi îmi pare rău că discriminez vreo cinci. Şi nici nu mai sunt foarte sigură de alegere.

Vă provoc şi pe voi toţi cei care citiţi: care e cea mai mişto piesă ce v-a încântat vreodată auzul?

Despre Satmareanca
Ziaristă

24 Responses to Cea mai meseriaşă ever

  1. Oana says:

    Daca zici tu, te pot eu contrazice? 😀

  2. Flavius says:

    Servus!
    e o alegere tare grea 🙂 in clipa asta insa cred ca as alege Led Zeppelin cu „Stairway To Heaven”.
    Toate cele bune şi inspiratie!
    Flavius

  3. Satmareanca says:

    Oana, credeam că-mi dai un link la Mozart 😀

    Flavius, foarte bună şi asta 🙂

  4. Oana says:

    Ei, na, nu mai crede tu 😀

  5. Trexel says:

    Esteeeeeeeee 🙂

  6. Marius Mina says:

    Si asta?

  7. Paul says:

    Dead Can Dance „Yulunga”

    Dar e una din primele care mi-a venit in minte! Eu ma feresc sa am .. „cea mai”! Sint prea multe care ar aspira la acest post! :mrgreen:

    Pe gloaba am pus ce mi-a reincintat auzul zilele astea! 🙂

    Auditie placuta la ce va place!

    Parerea lui io… Hic!

  8. Lucia Verona says:

    Un link la Mozart pot să-ţi dau eu, am o postare cu ultima parte din Simfonia Jupiter de Mozart aici : http://luciaverona.blogspot.com/2009/01/o-soluie-poate-singura.html
    Asta dacă vrei chiar ceva „meseriaş” în sensul propriu. Nu ştiu dacă e „best ever”, dar o asemenea ştiinţă a contrapunctului şi armoniei greu mai găseşti.

  9. Adrian SM says:

    Bune piese Crinuta.Chiar e greu sa te decizi care e ,,the best”. Eu am ramas cu melodia care m-a incintat in anii de dupa absolvirea liceului: ,,Buna seara iubite” cu Loredana Groza. Pe aproape tin vreo nspe alte melodii de la Queen,Abba,BoneyM Modern Talking,Europe,Metalica,Chris Norman,Andy Williams,Falco,Neoton, Edda,VargaMiklos,Compact M,Iris. Ar mai fi Strauss,Verdi…

  10. Radu says:

    Atentie!! piesa de rezistenta!! nu e pt toata lumea!!
    child in time

  11. Trexel says:

    OOOOOOO!!!! Paul, ute domne ca mai e si lume care asculta altceva decat comercial. Buna! stiu ca am vrut s-o pun pe blog la un mom dat da m-am gandit ca o sa urle toti )

  12. Trexel says:

    doar nu merge iutubu… o fi dat careva o bomba in pakistan?

  13. Adrian SM says:

    E glob de oamini siriosi domle…Asculta careva d-acilea Florin Parizer, Guta si alti grei de astia???

  14. al2lea says:

    Mie tot Bob Marley imi place… via Trexel

  15. Satmareanca says:

    După ce am ascultat toate piesele propuse de voi, sunt şi mai nehotărâtă. Le-am băgat pe toate la favorite 😀

    Cum de l-am uitat pe Guţă? :))))))

  16. Adrian SM says:

    Da-l incolo, nu ai pierdut nimic… 🙂 mai cu drag ascult pe Irina Loghin decit ….. nationalitatea aia conlocuitoare. Mai acu o jumatate de ora am scos de la naftalina o bijuterie:Still got the blues cu Garry Moore 🙂

  17. Satmareanca says:

    Asta e de-a dreptul meseriaşă 🙂

  18. Adrian SM says:

    Mie-mi spui…In concert cum ar mai suna oare…? Nu ar ajunge stadionul Olimpia la cata lume ar veni… Vai da ce visez….:) Garry Moore live in concert at Olimpia stadium from Satu Mare..

  19. TRASNEA says:

    http://www.trilulilu.ro/padvlad15/69f4f47e681809
    sau poate http://www.trilulilu.ro/Acelashi/619ec9a9de1201

  20. Paul says:

    @Trexel: Ma bucur ca ti-a placut! Si banui ca nu ai fost singurul! :mrgreen:

    de proba:

    Bonus @ALL:

  21. Paul says:

    :mrgreen: Jazz-eala va place? 😆

  22. dramoleta says:

  23. Satmareanca says:

    Adrian, într-o altă lume, într-o altă viaţă…

    Trăsnea – 😆

    Dramoleta, doamne, cum uitasem. Foarte faină 🙂

    Paul, de musai bucuros 😀 Dust in the wind e de milioane.

  24. gabimihaela says:

    De obicei nu fac nici un fel de propaganda. De data asta insa puteti sa ajutati. Pentru fiecare mic (oricit de mic!) comentariu pe pagina mea la postarea “stop trafiging” (www.gabimiahaela.wordpress.com), aduce organizatiei $1. Deci sa fim generosi.

    Eu va multumesc anticipat. Bonus, oricare din voi ajunsi pe pagina mea va gasi si un martisor virtual (o postare mai jos).

    Love you and God bless you all!

Lasă un răspuns

