Mi-s VIP :)

De neiertat să-mi fie că am uitat să mă laud. Dacă nu v-aţi prins până acum cât de „very important” sunt, aflaţi acum că devin personaj de carte. Investighez, scriu la ziar şi îmi bag nasul unde nu-mi fierbe oala. Cu nume şi prenume. Şi păr de aceeaşi culoare. V-aş spune mai multe, dar povestea e în capul Oanei şi nu am reuşit încă să mă conectez la microcipul ei. Tot o hăcuiesc io cumva. Până atunci, găsiţi aici un fragmenţel.

Despre Satmareanca
Ziaristă

16 Responses to Mi-s VIP :)

  1. m3 says:

    Io zic sa nu zici hop pana sa sari parleazu. Mai stii, poate tu esti cea care te-ai jucat de-a van Gogh-ul si mai voiai musai un siraj de margele de mari dimensiuni… poti sti ce e iepure are in joben „Agatha”? 😀

  2. Trexel says:

    daca Oana s-ar fi tinut de cuvant tu erai prima victima

  3. Satmareanca says:

    Măi, nu-i daţi idei căci s-ar putea să nu se ştie ce iese 😀 Poate îi sugerez să fi-ţi voi victimele 😛

  4. Lucia Verona says:

    Crina, vezi că scriu şi eu o carte 🙂

  5. Adrian SM says:

    Am citit fragmentelul. da nu scriu nici o carte… 🙂

  6. Satmareanca says:

    Lucia, să nu-mi spui că-mi facă şi u vreo surpriză 😛

    Adrian, poate te răzgândeşti 🙂

  7. al2lea says:

    Ce treaba are cartea cu „Miss” VIP?
    Crina, cred ca asta ai vrut sa zici… 😉

  8. Satmareanca says:

    Nu asta 😛 Io sunt VIP în cartea Oanei 😉

  9. Vania says:

    Eşti VIP, dar atenţionez că scrierea va fi atroce! E plină de omoruri şi de piste false… Ştiu de la consilierul Oanei în probleme de criminalistică.

  10. octavpelin says:

    Crina,subscriu si eu la cele mentionate de Vania,in criminalistica si criminologie trebuie sa tudiezi foarte atent terenul unde au loc crimele sau alte agresari fizice,comportamentul indivizilor implicati in astfel deactiuni,cel al martorilor,al autoritatilor abilitate,dar si multe urme care te pot deruta,asa ca ai gija ca orice VIP,te sfatuiesc sa-ti angajezi un bodyguard ,o zi frumosa !Tavi 🙂

  11. Oana says:

    Crina e Angelina personajului principal, pentru cine a citit sau a vizionat „Colectionarul de oase” 😉 Si mai mult nu va spui 😀 Pe Bogdan il chinui mai mult pentru ca mi-s sadica 😆

  12. Sibilla says:

    Punem pe bloguri :

    😉 🙂

  13. Asta era de la sine înţeles.

  14. Darius says:

    Esti modesta. Eu te faceam VVIP da daca i-ai dat exclusivitate Oanei…

  15. Oana says:

    Darius, am uitat sa-ti spun, tu esti cel descompus 😆

  16. Satmareanca says:

    Ok, atunci sunt extra-mega-super VIPĂ 😀

Lasă un răspuns

