Datorie semi-achitată

M-am achitat pe jumătate de datorie şi am avut plăcerea să înmânez, în cadru total neoficios, la o cafea lungă cu lapte, unul dintre premiile oferite aici. Al2-lea a venit, precum un gentlemen ce e, cu un mărţişor real, pe lângă cel virtual ce mi-l oferise aici. Mulţumesc încă odată! Sper să să-ţi facă plăcere să citeşti Codul cavalerilor. Data viitoare să-ţi aduci şi Primadona. A, şi încă ceva: Oana vrea să te asculte când vine prin Sătmar 🙂

Trexel a venit fără mărţişor, dar a dat cafeaua 😀

Au mai rămas două cărţi de dat câştigătorilor (mulţumim tritonicilor) şi două cafele de ingurgitat.

Despre Satmareanca
Ziaristă

25 Responses to Datorie semi-achitată

  1. Oana says:

    Daaa, normal ca il ascult 😛

  2. Satmareanca says:

    Până când vii tu îi dau şi Războiul reginelor, Trexel a uitat să-l aducă azi 😛

  3. Oana says:

    Ma asteptam ca Trexel sa uite, adevarul e ca nu a vrut sa o dea, e atat de atasat de carte, incat n-a vrut s-o dea si pace 😀

  4. Satmareanca says:

    Păi avea dublu exemplar, chiar aşa 😛

  5. al2lea says:

    Multumesc pentru carte si pentru cuvintele frumoase.
    Cum adica sa ma asculte? Sa credeti voi ca dau teza din Codul cavalerilor…
    🙂

  6. al2lea says:

    Iar nu apare comentariul…

  7. Satmareanca says:

    Nu ştiu de ce ai intrat iar la spam… Nu chiar teză, dar un motiv de a bea cafea doi argeşeni în Satu Mare 😀

  8. Trexel says:

    mda, martisoru era pregatit in masina de pe la 9 dimineata (pe cuvantu meu) da dobitocu de trexel a uitat bineinteles sa-l ia, de carte nu uitase, cafeaua a fost inopinata. doar nu credeti ca umblu cu ea la mine s-o vada si altii, sa-i fac reclama

  9. Satmareanca says:

    Atunci te-am iertat 😀

  10. al2lea says:

    Mai ce stie Trexel asta sa pice de fiecare data in picioare!
    Tz, Tz, Tz… sa mori, nu alta!

  11. Satmareanca says:

    Are dreptate, eu am fost răutăcioasă (recunosc că e starea mea naturlă), mă sunase dimineaţă devreme să mă invite la o cafea împreună cu doamna Trexel, dar eu abia făcusem ochi 😀

  12. Adrian SM says:

    Nuai fi ziarista buna daca nu ai fi un pic rautacioasa.. 🙂

  13. TRASNEA says:

    Bai,alu’ Trexel,vi cu expiraciuni dastea ca ai uitat!Tocmai tu un fermekator?Mmmda,deci viatza bate….faxu’!

  14. Satmareanu says:

    Hmm…

  15. Satmareanca says:

    Darius, hmm what? Vroiai şi tu o cafea? Păi, unde ai fost când se desfăşura concursul? 😛

    Trăsnea, tocmai a trimis mărţişorul pe fax, dar cum a uitat să scoată celofanul s-a defectat maşinăria 😀

  16. Satmareanca says:

    Adrian, merci pentru încredere! Uneori sunt un pic mai mult, dar sper să treceţi cu vederea :))))

  17. Adrian SM says:

    Erare humanum est ziceau stramosii nostri descinsi aici cu legiunile lui Traian..(Italienii au cam uitat asta… 🙂

  18. Satmareanca says:

    Cred că doar se fac că au uitat 😀

  19. TRASNEA says:

    @Satmareanca
    A ta ,sau a lui?https://s-ssl.wordpress.com/wp-includes/images/smilies/icon_biggrin.gif

  20. Satmareanca says:

    :))) A lui, logic!
    Pentru un zâmbet e destul două puncte urmate de un D 😀

  21. TRASNEA says:

    Mie niciodata nu mi-au ajuns doua …….puncte! 😀

  22. Satmareanca says:

    da, ştiu că nu te mulţumeşti cu puţin. Trebuia şi o pauză după băţ, ţi-am implementat-o io 😀

  23. Trexel says:

    cre ca totusi Trasnea ma place 😀 ute tocmai d’aia l-am si scris cu litera mare :-*

  24. Satmareanca says:

    A, şi tot d’aia l-ai ţucat în final? 😀

  25. Adrian SM says:

    🙂

Lasă un răspuns

