Când eşti nevastă de decan şi de şef de Cancelarie poţi lua 10 fără să dai examene

Dacă te cheamă Alina Cherecheş şi eşti soţia lui Cătălin Baba, şeful Cancelariei primului ministru, poţi face liniştită a doua facultate la zi fără să mergi la cursuri ori la examene şi chiar să ai media 10 la stat. După ce prima ai terminat-o cu 7,16 la privat. E foarte simplu. Mai trebuie doar ca soţul să fie decan al Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării la Universitatea Babeş Bolyai Cluj, iar tu studentă la aceeaşi facultate – specializarea Administraţie Publică, dar nu la Cluj să bată la ochi, ci pe tărâmurile natale, într-un colţ de ţară uitat cum este Satu Mare, unde Facultatea are o extensie.

Reţeta funcţionează de minune şi altfel. Te numeşti Paul Zai şi eşti nepotul profesorului Ion Lazăr, fost şef la „Bogdan Vodă”, care a admis-o în noiembrie 2007 pe Alina Cherecheş la doctorat. Altfel, eşti un apropiat al lui Vasile Blaga, care te-a angajat consilier personal şi în 2007, când era ministru la MIRA, şi acum când e ministru la „Dezvoltare”. Între timp, în 2007-2008, în calitate de Paul Zai, nu ţi-a stat în gât să consiliezi un secretar de stat liberal, pe clujeanul Liviu Radu. Să concluzionăm: dacă te numeşti astfel, poţi face şi tu a doua facultate la Satu Mare, poţi fi coleg cu Alina Cherecheş, poţi să nu frecventezi cursurile, să nu dai examenele şi fără nici cea mai mică mustrare de conştiinţă poţi să ai media 10.

Dacă ai tupeu şi ai pentru că nu degeaba nepotismul, cumetriile şi traficul de influenţă sunt în floare în România, poţi fi în acelaşi timp asistent universitar (graţie soţului care a depus o cerere de derogare de la medie pentru tine înainte de a te lua de nevastă, că doar nu se cădea ca un decan să aibă nevastă fără patalama universitară). La fel stau lucurile şi dacă te numeşti Paul Zai, doar motivele diferă, dar reies de mai sus.

Oricare nume din cele de mai sus le-ai avea, cazi tot timpul în picioare, deoarece eşti prieten şi cu liberalii şi cu democrat-liberalii. Soţul e democrat liberal şi prieten la cataramă cu premierul, iar tu eşti liberală pur sânge, iar în această calitate ai fost secretară şi apoi şefă de cabinet a ex-deputatului liberal Ovidiu Silaghi, inclusiv consilieră la Ministerul pentru IMM şi membru în conducerea Centrului naţional de învăţământ turistic. Şi pentru că ceva trebuie să lege familia, îl aveţi naş de cununie pe Ovidiu Silaghi.

Dacă eşti Paul Zai, prieteniile cu toate culorile politice contribuie la un traseu foarte interesant. În 2006 ajungi consilier personal al Ministrului Internelor şi Reformei Administrative, Vasile Blaga, iar în 2007 director de Cabinet al Secretarului de Stat pentru Reforma Administrativă din MAI, Liviu Radu. De la începutul lunii februarie 2009, revii pe postul de consilier personal al ministrului Vasile Blaga, de această dată la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor.

Să mai spuneţi că statul nu promovează şi nu susţine tineretul-mândria ţării! Ba chiar îi face bursieri de merit!

Pe aceeaşi temă scrie şi Andrei Bădin şi Jurnalul Naţional.

Despre Satmareanca
Ziaristă

74 Responses to Când eşti nevastă de decan şi de şef de Cancelarie poţi lua 10 fără să dai examene

  1. Oana says:

    Pe mine m-ati incurcat in nepotisme. Dar de un lucru sunt sigura, tu cu Badin faceti o echipa de nota 10 😉

  2. Cristian says:

    Interesant 🙂

    Motivul pt care Alina a luat 10 , e asemanator cu cel pt care Elena B. va candida la europarlamentare.
    Eu nu cred ,ca sotul ei sau ea au cerut sa ia 10 pe linie.

    Problema e in mentalitatea profesorilor care i-au dat aceaste note !
    Neamul asta are in sange o obedienta dusa la extrem.

    Ei i-au dat 10 din start pt ca e sotia decanului ,care e sefu lor,si ei vor sa il pupe in cur pe sefu ,si se simt foarte bine facand asta !

    Nu are Alina C. ,nici o vina.

    E sistemul asta „ticalosit” in care in institutiile statului seful e vazut un mic „Dumnezeu” ,care poate taia in carne vie si cel mai important el decide cine promoveaza ,si cine i-a premii !!! etc.

    Insa asta deja e o alta discutie …

  3. @oana: amănuntul ăsta e pentru conneseori.
    @cristian: nu ai dreptate. sotul a intervenit pentru ea si inainte. si pentru zai. e o cumetrie pe banii nostri.

  4. Satmareanca says:

    Cristian, are o logică şi ce spui tu, dar de data asta nu e valabilă. Dar măcar la examene ar putea merge, nu crezi? În plus, nu m-am mai lungit pe blog cu o chestie. Examenele la unele materii i-au fost recunoscute cu cele date la prima facultate privată pe care a absolvit-o în 2002. Acolo a avut media 7,16, aici are zece pe linie. Echivalarea este aprobată de decan, adică de soţ 😉

    Măcar avem un tânăr realizat. sau doi, pardon :)))

  5. Satmareanca says:

    Andrei, Oana e printre puţinii conneseori 😀

    Oana, asta de unde ai scos-o? 😛

  6. Oana says:

    Am scos eu vreuna? 😀

  7. Cristian says:

    Acum citeam articolul din JN.

    Daca e asa sunt putin dezamagit dar nu surprins ,ca la noi in RO e ceva la ordinea zilei.

    SI cand ma gandesc ca acum cativa ani,in naivitatea mea , ma autopropuneam la fac. de calculatoare din Cj, filiala SM ,ca asistent,preparator (fiind absolvent la CJ) si mi s-a spus ,da cu siguranta te vom contacta noi cand vom avea nevoie. 🙂 🙂 🙂

    Doamne , cum am putut fi asa de naiv ?

  8. Satmareanca says:

    Poate trebuia să fiu şi eu mai inteligibilă, dar riscam să mă lungesc prea mult şi să nu mai citiţi ce scriu :)))
    Trebuia să te „măriţi” şi tu cu cine trebuie 😀

  9. Satmareanca says:

    Oana, nu, doar mă băgam în seamă 😀

  10. Trexel says:

    la postu asta pot sa ma inscriu si io cu brio
    mirosind ca-i rost de oarece spaga, niste reprezentanti SRAC tocmai doreau deunazi sa-mi ofere o diploma de auditor intern, absolvent de cursuri pe la Cluj
    ma distra cum incercau sa-mi explice ca nu trebuie sa fac absolut nimic, o sa primesc diploma prin posta 🙂 si eventual daca voi dori, dar numai daca voi dori, cand se vor tine cursuri la Satu Mare pot sa ma duc pe-acolo (in caz contrar o sa mi le trimita pe mail) sa vad despre ce e vorba in caz ca am nelamuriri.
    ma pot lauda ca nu am, i-am dezamagind asteptand auditul cu toate lucrurile in ordine, insa faptul ca atare e de toata coma

  11. Oana says:

    Uh, bine, ma speriasem 😀

  12. Satmareanca says:

    Trexel, măcar erau de stat? 😛

    Oana, no, aşe 🙂

  13. Lulutza says:

    Poate a dat examenele prin corespondenta sau prin e-mail si nu s-a aflat inca de aceasta posibilitate. 🙂 In curind ne vor obliga sa votam numai prin corespondenta… sau o sa voteze SRI, SIE etc in locul nostru, ca tot au „organili” acces la orice. Sa vedeti voi ce prezentare 150% o sa fie!

  14. Satmareanca says:

    Lulutza, noi am auzit, ei nu o practică. Nu le da idei, că sunt capabili să schimbe regulile imediat. Ei nici măcar prin corespondenţă. Trăiască echivlarea de la 7 la 10. Diferenţa dintre a fi sau a nu fi soţie de decan 😀

  15. @oana: scrie un roman despre nepotismul din romania inceput de pe vremea lui caragiale.
    @lulutza si satmareanca: nu e prin mail si nici prin corespondenta.e prin telefon de la barbat.

  16. Satmareanca says:

    Nu îi mai spune odată Oanei că în câteva zile îl dă gata 😀

    Asta e o metodă destul de veche la noi, practicată cel puţin după 89, doar că nu a omologat-o nimeni. Crezi că am putea să i-o suflăm şi să o omologăm noi la OSIM? :))))

  17. Oana says:

    Andrei, poate pe viitor, acum am trei luni sa dau gata o crima 😀 Si Crina trebuie sa rezolve cazul pentru mine… complicat 😛

  18. @oana: succesuri cu sherlock. incearca si coruptia si nepotismul la romani. vei avea marete succesuri, vorba domnisoarei cu silicoane in buze.

  19. Satmareanca says:

    Şi eu i-am zis Oanei, ar fi bestseller. Am putea merge în Hawai 😀 Oana, mă bag şi io cu un capitol, ca să depăşesc faza scrisului pe coperta nr. 4 :)))

  20. Oana says:

    Andrei, ok, dar ma lasi sa te fac personaj principal 😀

  21. Oana says:

    Crina, ok, daca bagi si tu un capitol 😛

  22. @oana: pai singurul meu nepot are 12 ani. asa ca nu prea merge. dar e plina piata.
    @satmareanca: maldive, te rog.

  23. Cristian says:

    Nu ca as vrea sa le iau apararea dar notele mari se dau relativ usor. (ma uitam pe lista si mai mult de jumate au peste 8)

    Si totusi pana la urma nu cred ca i-a echivalat nota 7 cu 10.

    Nu cred ca avea rost sa se expuna la asa ceva ,sau ca ar fi facut greseli de genul asta.Totusi avea functia de decan si ,o functie ca asta e vanata de multi care asteapta la cotitura sa faca un gest ca asta,asa ca nu cred ca s-a compromis cu o echivalare falsa.

    Probabil si-a dat examenele din nou.
    Nu o fi fost la examene in Satu Mare ,ca si le dadea in CJ cu profesorii care veneau sa predea in SM.

    Sistemul universitar e corupt rau de tot ,dar in cazul de fata ,parca suna a vendeta !

  24. Oana says:

    Pozitiv, Andrei, nu negativ.

  25. @oana: e cam mult.
    @cristian: evident noi batem campii. vezi si istoria povestii cand vroia sa-si puna aceeasi nevasta profesor la ubb cu derogare de nota. vendeta cui?

  26. Cristian says:

    @Andrei:

    Eu e ca daca eram decan nu imi puneam in pericol postul sa echvalez direct un 7 in 10 de dragul sotiei si cred ca nici ea nu ar fi vrut asta.

    Sa zicem ca as fi vrut sa aiba numai note de 10,nu cred ca as fi facut un fals ,cand erau metode mult mai usoare ,gen sesiune de marire de note ,sau rexaminare.

    Cei care au facut facultate stiu ca sunt multe metode ,prin care poti sa iti maresti nota.

    De aia repet : nu cred ca a echivalat direct un 7 cu 10.
    Totusi omul nu a ajuns unde daca ar fi avut asa o minte incat sa faca prostia asta,nu ?

    Oricum fiecare crede ce vrea 🙂

  27. @cristian. scuza-ma. nu ai inteles. baba nu e la prima aventura ilegala cu nevasta. nu imi place sa dau linkuri dar e un precedent periculos de care am mai scris inainte de acest episod. si iata de cum vine si se leaga:
    http://www.jurnalul.ro/articole/145150/Şeful-cancelariei-premierului-bocbaba-are-probleme-la-mapa-profesionala
    asa ca asta cu 10 e nimic fata de ce a fost inainte,,,

  28. Crina si Andrei, felicitari, felicitari! Ati dat o lovitura sistemului ticalosit. Au, asta nu era din alta iepoca? Probabil ca nu l-au dovedit si inca sistemul misca. Da-ti-le voi la coaste ticalosilor!

  29. hnu says:

    nici scoala nu mai e ce-a fost. neneeeee… si cind ma gindesc ca-mi merge fata la scoala la toamna…

  30. m3 says:

    Eh, las’ ca stiu ca esti invidioasa pe sucesele altora, sucese in munca, bineinteles 😀 . Sau succesuri, ma rog…

  31. Satmareanca says:

    Da, sunt foarte invidioasă. De ciudă, m-am închis în casă, nu mai vreau să văd pe nimeni. Îs pe moarte 😀

  32. Paul says:

    Si cite alte manevre nu is… nu stim noi de ele! Si nici nu ne agitam prea mult sa sapam dupa ele!

    Invatamintul e corupt in ultimul hal! Nu cred ca notele puse corect depasesc 1% ! De la clasa 1 la ultimul an de facultate!

    Apare prin presa asa… virful virfului iceberg-ului! Si mai ales ca sint ricoseuri din alte domenii!

    Parerea lui io… Hic!

  33. Satmareanca says:

    Cristian, cred că putem povesti la infinit într-un fel sau altul, de o parte sau alta a subiectului. Dacă şi-au dat examenele în Honolulu, de exemplu, trebuiau să se înscrie la Universitate în Honolulu. Puteau şi la Satu Mare, dar nu la cursuri de zi, ci la distanţă. Aşa am mai fi înghiţit galuşca. Dar, culmea, veşnicul consilier al lui Blaga, Paul Zai, putea munci pe brânci, în acelaşi timp, pe banii contribuabililor la Bucureşti, era asistent universitar la Cluj, membru în vreo 2 CA-uri şi AGA, şi totodată student la zi tocmai în Satu Mare. Mă gândesc că, poate, se teleporta 😀 Iar soţia decanului, tot ceva în genul.
    Napoleon era mic copil …

  34. Satmareanca says:

    Paul, adevărul este că multe se întâmplă şi rar le aflăm şi noi. De regulă se acoperă bine căci, nu-i aşa, o mână spală pe alta. Trăim într-o lume în care toţi calcă peste cadavre…
    Iar când te apropii de adevăr, acesta este atât de crud încât uneori nici nu-ţi vine să crezi ceea ce afli…

  35. Satmareanca says:

    Simona, câinii latră, caravana trece, cum îţi sună? :))) Noi am scris, e treaba organelor să cerceteze, deşi… nici nu ştiu ce să cred. Vom vedea zilele viitoare…

    Horia, oare mai e ceva cum a fost în ţara asta? Lucrurile ce au fost bune, mai sunt la fel? Ori am reuşit să păstrăm doar ce a fost rău şi să nimicim ce a fost bun?

  36. Satmareanca says:

    Andrei, merge şi Maldive, Oana vroia Hawai 😀

    Oana, la a câta pagină ai ajuns? 😛

  37. Dan Gheorghe says:

    deja nu mai este o noutate cand spui ca scoala romaneasca este cea mai productiva fabrica din romania. chiar si pe timp de criza se poate spune ca fabrica asta functioneaza cu motoarele la turatie maxima. daca s-ar si face ceva bun, tot ar fi ceva. dar ceea ce se produce face parte din aceeasi gama de produse – diplome. cu asa ceva avem de-a face – fabrica de diplome. iar cei care au in buzunar aceste diplome, in multe cazuri, reprezinta o specie larg raspandita in romania – prosti cu diploma.

  38. Satmareanca says:

    Din păcate, în România e destul să ai diplome la angajare. În mod normal competenţele ar trebui să primeze, indiferent de diplomele ce ţi ke-ai tras, mai ales că ştim deja toţi cum se obţin acestea …

  39. Cristian says:

    Erau studenti la zi ? (de ce nu erau la zi in CJ ? ,puteau sa isi faca transfer,lejer)

    Atunci chiar nu inteleg … !!!

    Is curios ce argumente va aduce C. Baba,sau daca va fi intrebat la conf. de presa de asa ceva,sau ce va zice E. Boc.

    Daca stii ceva comunicat de presa ,da un post sau un link te rog ,chiar ma intereseaza subiectul.

  40. Satmareanca says:

    Cristian, pentru că la Cluj ar fi fost expuşi. Asta e singura explicaţie. Dacă Alina Cherecheş ar putea avea scuza că e din Satu Mare, deşi în 2006 se mutase deja la Cluj după căsătorie, pentru Paul Zai nu există niciuna. De altfel, şi Alina C. ar fi trebuit să-şi înceapă facultatea la CLuj, de vreme ce era asistent universitar acolo şi doctorand pe deasupra. În plus, a mai fost şi angajată la Ministerul pentru IMM în Bucureşti (şi acolo la fără frecvenţă 😉 ) Nu putea fi în toate locurile deodată. Singura explicaţie este că au încercat să se ascundă venind la Satu Mare.

    Cum am ceva o să-ţi spun 🙂

  41. @crina: las de la mine. unde vreti voi
    @cristian: vocalul boc tace chitic. ca si baba. asa au tacut si la primul material.

  42. Cristian says:

    @Andrei: Tacerea lor spune multe !

    @Dan: Cantitatea conteaza nu calitatea 🙂
    Se dau diplome si la stat si la privat pe banda rulanta.
    Dai banu ai diploma !

    Dar asta nu ma deranjeaza atat de tare cat ce se intampla dupa !!!

    Cei care isi iau diplomele pe „shustache” de obicei le iau posturile bune celor care chiar au stat ani de zile cu burta pe carte.

    Si cum dracu sa progresezi ca tara cu institutii pline de astfel de oameni ?

  43. primadona25 says:

    Ca fac asa facultatile nu ar fi mare bai. Problema este ca mai apoi primesc si functii pe masura…Nu stiu ce masura. E! Una…Si uite asa noi, cei fraieri, ajungem sa depindem de ei. Faceti-mi dragilor o lista cu facultatile pe care le mai pot absolvi pana la pensie. Dar facultative, la distanta…Bravo Crina ! Le „combati „bine! Zi mai departe, poate reusesti sa participi la „curatenia” de primavara! Ai demonstrat ca poti!

  44. neo says:

    e.. lasa ca am si eu colegi de master, ale caror mamici sunt sef de catedra.. nu se prezita la examen, ca sunt plecati prin noua zeelanda – la alt master, cu bursa.. iar pe aici nu prea da, decat in vacante..si are 10 pe linie, astfel ca mai culege o bursa.. saraca..

  45. Satmareanca says:

    Neo, foarte interesant! Mai dă nişte detalii, dacă poţi. Unde se întâmplă toate astea?
    Bine ai venit! 🙂

  46. Satmareanca says:

    Primadona, corect! Spuneam şi eu asta mai sus într-un comentariu, dar cu alte cuvinte. Din păcate, tot ăştia ajung să ne conducă la un moment dat, într-un fel sau altul.
    Altfel, eu pot doar să scriu, să trag un semnal de alarmă, măsurile le iau alţii, iar aceşti alţii stau de multe ori la aceeaşi masă cu cei ce ar trebui anchetaţi. Şi tot aşa mai departe…

  47. Satmareanca says:

    Cristian, mă bucur că până la urmă te-ai dumirit! 🙂 Am zis eu de la început că, poate, nu am cuprins tot ce aveam de zis despre subiect în postare.
    În rest, Omerta ever din partea lor. Se ştiu băieţii 😉

  48. octavpelin says:

    Crina,dar Boc ?,o seara placuta Tavi 🙂
    Doar PCR functioneaza!

  49. cristina says:

    dar de unde stiti voi ca nu a fost la exemene? vreo dovada? scrieti fara sa aveti macar o sursa sigura( macar una, desi deontologia profestionala va cam cere 3). in plus de asta , aveti idee cam cati avocati, judecatori , procurori au terminat cu media 7? chiar credeti ca media exemenului de licenta este relevant? anul acesta la babas bolyai mai mult de 40% dinstudenti au luat 10,credeti ca meritau aceasta nota? va zic eu ca nu. si atunci care e relevanta mediei de la examenul de licenta?

  50. echoofsilence says:

    Inca o clica de hoti s-a aciuat deja la Guvern si se vor infrupta din ce a mai ramas de furat din biata tarisoara. Stau si eu si ma intreb precum Lenin: „ce-i de facut?”

  51. nlarece says:

    Da, suntem cei mai grozavi cu cea mai tare tzarisoara de pe mapamond.

    Uite ce-am vazul la Londra, cu ochii mei, cum nu ma vezi si cum nu te vad:

    Intru in restaurant scumputz (si indian). Ma asez la masa. Restaurantul are scaune si pe trotuar, dar prefer inauntru, ca e cam racorica.
    Dupa ceva vreme intra un nene Brit 110% cu d-na Brit 110%. Il intampina ospatarul sef. Brit face: „Aveti licenta de la primarie pentru scaunele de pe trotuar?” Indianul: „Yes, they come with the lease”. Brit: „Sunt consilier la primarie, vreau sa vad”. Indianul se duce in spate, Brit+Brit wife se aseaza la masa. Vine alt chelner, le ia comanda. Oamenii se distreaza. La un moment dat se scoala si pleaca. Nu le aduce nimeni nicio nota de plata, ba ii mai si petrece indienii cu solicitari de „Please come back soon, Sir”.
    Eu platesc 120 GBP, ca nu-s de la City Hall.

    Nu va mai plangeti, romanasilor.

  52. Satmareanca says:

    @ Tavi
    Da, Pile, Cunoştinţe, Relaţii 😀

    @ Cristina
    Pentru că avem mai multe surse decât ai crede. De acolo ştim 😉
    Bine ai venit!

    @ Echoofsilence
    Pleacă ai noştri, vin ai noştri – funcţionează din plin. Nicio speranţă să se schimbe curând.

    @ nlarece
    Bine ai venit! 🙂
    Atunci e criză mare, monser 😀

  53. nlarece says:

    @Satmareanca: Multumesc de intampinare! Iti citesc blogul de mult, dar abia acum m-am invrednicit sa imi cumpar domeniu si sa te adaug la blogroll (si sa ma apuc sa comentez, na). Si cu criza, eu zic ca e mare-mare. Dar mai bine sa nu ma creada lumea decat sa se trezeasca la realitate, ca realitatea nu face bine la moral.
    Ne mai citim, bafta!

  54. Satmareanca says:

    Îţi mulţumesc pentru vizite şi te mai aştept! Tocmai mă plimbal tiptil pe la tine să văd cine eşti,când te-ai născut, ce mănânci la micul dejun, ce mărime porţi la pantofi etc. Spionam, cu alte cuvinte.
    Bună întâmpinarea de pe blogul tău! Ar trebui să te plagiez. Uneori simţeam nevoia să spun şi eu faza cu opiniile, dar m-am obişnuit cu toate 😀

  55. nlarece says:

    Dupa 800 de ani nevoia de a iti face publica indentitantea se cam estompeaza. Ridicarea in slavi nu e pentru mine, iar un potential oprobiu public ma lasa, per total, rece. Dac-o sa ajungem sa ne cunoastem mai bine o sa le afli pe toate, dar te avertizez ca n-am nimic fabulos de divulgat. Pe frontul de vest toate la fel de vechi ca pe ala de est.
    De bine!

  56. Satmareanca says:

    Am băgat de seamă. Merci pentru că ai făcut precizările şi aici 😀 Am zis io că te plagiez. Dar mi-ai adus tu textul la care mă refeream aici, aşa că nu mai e cazul :)))

  57. Adrian SM says:

    Crina esti de la doi si unsfertul satmarean??? 🙂 Nu zic, sediul lor e aproape de voi… 🙂
    Ca bine zici Crina, din cauza alora cu p.c.r. cei care au invatat cu adevarat nu au nici o sansa .Si asa ajung nulitati de tot felul in posturi cheie. Pe urma tot ei pling ca e criza,ca e greu, bla, bla… Sa nu ne miram ca situatia e cum e….

  58. Satmareanca says:

    Adrian, nu, după ce m-am şcolit la ei mi-am făcut serviciu secret personal. Numai şi numai al meu 😀

    Dacă mai continui, unii vor şi crede 😀

  59. Adrian SM says:

    Unii chiar o si cred.Ati avut ceva controale pe acolo, parca de la finante.dar sunt sigur ca au cautat si sursele voastre de informare.Dar au dat chix.Ca doara de aia ai serviciu secret… 🙂
    La noi in judet e celebru cazul cu diplomele de bacalaureat false date alora de la politia de frontiera.Erau doar niste amarite de diplome de bacalaureat, dar stii tu vorba aia:cine fura azi un ou ….. maine e sef mare la frontiera… 🙂 .sau academician… 🙂

  60. Satmareanca says:

    De peste tot, de la toate instituţiile posibile, de s-au mirat şi ei de ce au venit :)))

    Măcar academician. Cică, urmează să fie inventate nişte titule noi, astea vechi fiind deja prăfuite. ADică nu mai sunt trendy 😀

  61. Adrian SM says:

    Or fi iara ceva importate de aiurea…Vezi ,si asta ar fi un subiect de blog:Cat de curata mai e limba romana? Pe mine ma omoara cind citesc de unul ca e C.E.O. undeva,sau ca se cauta manager asistent,ca e nevoie de scrisoare de intentie. Astia citiva termeni mi i-a explicat un coleg de-al tau :))

  62. blogideologic says:

    DEX online – Cautare: conneseor
    Cuvântul „conneseor” nu a fost găsit. Nu există niciun cuvânt similar.
    Definition of connoisseur
    Adapted From: WordNet 2.0 Copyright 2003 by Princeton University.
    connoisseur, cognoscenti.
    Cuvântul cognoscenti sună mai pe româneşte.

  63. Satmareanca says:

    Adrian, merci pentru idee. Cred că ar trebui să-mi scriu undeva ideile ce mi le daţi să nu le uit. Mi se mai întâmplă să fiu în penurie 😀

    Blogideologic, merci pentru precizare. Mi s-a părut din start scris greşit, nu mi-a venit în minte varianta corectă imediat, dar nici nu am căutat. Vina mea 🙂

  64. lari says:

    Sunt colega cu Alina.C, desi e prea mult spus, dar va spun cu siguranta ca in 3 ani de facultate ea nu s-a prezentat la nici un examen si nu cred ca la drept sunt exact aceleasi examene pe care le sustinem noi la Adm Publica. in plus sunt indignata de faptul ca ocupa locurile la buget,locuri care le puteau ocupa alti studentii care nu au posibilitatea sa plateasca facultatea! Si mai vor si bursa. nu le este rusine? ce oameni……..

  65. Satmareanca says:

    Bine ai venit!
    Deci, mai avem o sursă, că tot cârcoteau unii că avem puţine. Merci pentru precizări! 🙂

  66. romaniaazi says:

    Stimata doamna,
    Felicitari pentru descoperire. Nu este un caz singular, nu este nici prima si nici ultima persoana in aceasta situatie. Ce putem face ca asemenea lucruri sa nu se mai intimple niciodata (daca se mai poate face ceva)?
    Obrazul lor a devenit mult prea gros pentru a le mai pasa de vorbele oamenilor.

  67. Adrian SM says:

    Cu placere Crina.Intr-un colt de calculator cred ca mai gasesti vreo 2-3 MB liberi sa-ti notezi ideile de subiecte… 🙂

  68. Andrei says:

    Buna Crina. Sa intelegem ca datorita acestor rubedenii suspuse clanul Silaghi va cadea tot in picioare?

  69. cornel says:

    scuze ca intervin.
    Un individ e nevoit să oprească masina în centrul Capitalei datorită unei mari aglomerări în trafic.

    Deodată, cineva îi bate în geam:

    „Ce s-a întâmplat ?” ”

    Teroriştii i-au răpit pe cei 322 de parlamentari care l-au suspendat pe Băsescu şi cer 10 milioane de euro răscumpărare. Altfel ameninţă că îi vor stropi cu benzină şi le vor da foc. Acum mergem din maşină în maşină şi facem o chetă.”

    „Bine” – zice omul din maşină. „Şi cât dă fiecare?”

    „Cam 5 litri…”
    Tot ce este mai bun pentru ei.

  70. cornel says:

    „tot ce este mai bun” este un comentariu nu continuarea la banc. scuze

  71. Satmareanca says:

    @ Romania azi
    Merci pentru aprecieri! Din păcate, aşa este. E o practică deja asta şi nu ştiu cum şi când vom reuşi să-i punem capăt. Dacă intelectualii se pretează la astfel de gesturi, ce să mai aşteptăm de la ceilalţi?
    Bine ai venit! 🙂

    @ Andrei, clanul s-a poziţionat şi el strategic, joacă la câte capete poate. Nu ştiu dacă ai văzut că a anunţat că-l susţine pe Antonescu la conducerea PNL. Cu Tăriceanu nu-i mai mergea. tatonase el terenul şi la PDL, că tot era fan Stolojan…

    @ Adrian, mai am, dacă nu schimb hardul 😀

    @ Cornel, nu te scuz, din contră îţi spun „Bun venit!” 🙂
    Mişto bancul. Ce săritori :)))

  72. blogideologic says:

    @ lari
    Are şi bursă ?

  73. zana surprizelor says:

    nepotism la satu mare! o tanara ,,speranta” folclorica, apropiata de vicele cu 3 facultati a fost angajata la centrul de folclor. asta nu-i bai dar in 4 luni a trecut pe la primul ei loc de munca de vreo 5 ori. cu unii colegi a facut cunostiinta de 2 ori ca nu si-i mai amintea. desi are ureche muzicala se ocupa cu treburile istoriei. ce are folclorul cu mihai viteazu are si tanara ,,speranta” cu locul de munca. Pa Pa

  74. Pingback: Atentie vine sefu’ ! | GeDeDe

Lasă un răspuns

