Mărţişor

L-am primit de la ŞuKărit şi îl împart cu voi. O primăvară senină să aveţi! Indiferent că sunteţi domnişoare, doamne, domnişori sau domni. Nu fac discriminări 🙂 Vă mulţumesc tuturor pentru mărţişoarele virtuale sau reale!

Despre Satmareanca
Ziaristă

21 Responses to Mărţişor

  1. Satmareanca says:

    Drept răsplată de Mărţişor sunt la serviciu. Nu ştiu cum se face că i-a lovit damblaua pe unii de-mi sună non-stop telefonul. De obicei, măcar duminică pot dormita în redacţie. Foarte importanţi se cred unii. Mă scuzaţi, dar trebuia să-mi vărs amarul cumva 😀

  2. Sibilla says:

    Aşe, aşe, în spiritul tradiţiei tracilor, un Mărţişor tuturor cavalerilor noştri traci , cu mult drag :

    Daielor noastre dragi, cu Sătmăreanca în frunte că mi-e dragă şi gata, cu acelaşi drag ,ghiocei :

    Apăi să fim sănătoşi, iubiţi şi să avem parte cu tăţi de-o Primăvară zâmbitoare !
    Sibilla

  3. Satmareanu says:

    Cu placere. 😛

  4. Satmareanca says:

    Darius, tu mi-ai dat Mărţişor? Io nu l-am văzut 😀

  5. Lilick says:

    Multumim si un martisor in forma de curcubeu si tie!

  6. Satmareanca says:

    Fain! Mulţumesc! Se scrie mişto ascultând piesa asta. Îmi mai înveselesc duminica la muncă 🙂

  7. forevergreen says:

    Venisem sa urez o primavara frumoasa aici si am dat de preferatul meu Rod 🙂
    Si cand ma gandesc cum a cantat live la Bucuresti…:)
    O primavara frumoasa si plina de bucurii!

  8. Oana says:

    Mno, asa te scoti mereu 😀 Primavara frumoasa!

  9. Nea Costache says:

    Multumesc Crina. O primavara plina de soare, cu sanatate si realizari!

  10. Mike says:

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    http://tinyurl.com/rich-quickly/1098998” rel=”nofollow

  11. Satmareanu says:

    @Crina
    Pai, nu prea. Io nu iau niciodata martisoare nimanui. Pentru ca le doare. 🙂

  12. Satmareanu says:

    Da un calduros „Happy spring time fericit” pot sa-ti urez din suflet.

  13. CELLA says:

    de ce nu o mai vrea nimeni să vorbească ROMÂNEŞTE ? 😛
    ce uşor ne lăsăm spălaţi pă creier, no …
    şi mie-mi place maxim „mărţişorul” Şukărit 😆
    dacă tot stai p-acolo poate o vezi venind … dă-i în brînză pă ăia de la M., zi-ne nouă în exclusivitate … vine o nu vine ?

    că-s ruptă …

  14. octavpelin says:

    Crina,LA MULTI ANI!,odata cu martisorul a venit primavara ce fel de gentlemeni sunt colegii tai,o saptamana cu soare !Tavi 🙂

  15. Satmareanca says:

    @ Forevergreen
    Asemenea şi ţie! Eu nu l-am auzit live, dar îmi pot închipui cum sună 🙂

    @ Oana
    De parcă tu nu 😛

    @ Nea Costache
    Vă mulţumesc la fel! La noi miroase încă a iarnă. Avem şi zăpadă…

    @ Mike
    Bine ai venit! Mă cam îndoiesc că pricepi, dar zâc! 😀

  16. Satmareanca says:

    @ Darius
    Aşa, acum ar trebui să sacrificăm tradiţiile pentru că le doare? Nici nu înţeleg bine pe cine. Portofelul tău? 😛

    @ CELLA
    Ce să-i facem, noi ne mai ungurizăm p-aci în lipsa unei baze solide 😆
    Cred că nu vine încă. Neaua mai stă. Aşa mi s-a şoptiti de la ruşi. Asta dacă la ea te-ai referit. Oricum, piesa m
    erge 🙂

    @ Tavi
    O primăvară cum ţi-o doreşti! 🙂

  17. Trexel says:

    cum Cella n-are blog, deci n-am avut un s-o pup…pot s-o fac aici?

  18. Satmareanca says:

    Pup-o pe Cella pur şi simplu. Sau bagă-i o postare pe blogul tău 😀

  19. alexandru alexe says:

    O primavara dulce, si tot ce iti doresti de bine draga Crine sa ai sufletul inundat de stalucirea si miresma primaverii!

  20. corinacretu says:

    Draga Crina, Iti doresc o primavara minunata, plina de bucurii, sa fii sanatoasa si fericita! Cu drag, Corina

  21. Satmareanca says:

    Corina, mulţumesc la fel! Te aşteptăm în primăvara asta pe la noi 🙂

    Alexandru, dacă tu spui, aşa o să fie! O primăvară minunată şi ţie!

Lasă un răspuns

