Îs bună! :)

.. în taste, nu vă gândiţi la altceva. Vă încercaţi muşchii cu mine? 😀 Recunosc, am trişat, 60 de cuvinte per minut mi-au ieşit din a treia încercare. La prima cred că aveam mai multe cuvinte dar am derutat programul şi-a mi-a dat eroare. Vă recomand să exersaţi, nu de alta, dar mâine (miercuri) avem concurs cu cărţi de la Tritonic, iar cei care sunt mai rapizi în taste câştigă. Ştiţi regulile de la concursul precedent.

Acum trebuie să mă credeţi pe cuvânt că am tastat 60 de cuvinte într-un minut căci wordpress-ul nu vrea să recunoască codul furnizat după test aşa cum ar trebui. E o tentativă mai jos …

60 de cuvinte

Speed test

Via Innuenda, o blogheriţă care scrie tare fain 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

54 Responses to Îs bună! :)

  1. Turambar says:

    You type 339 characters per minute
    You have 62 correct words and
    you have 2 wrong words

  2. Satmareanca says:

    2 wrong. Nu se pune, nu se pune, nu eşti mai bun decât mine 😀 Şi io care credeam că chiar sunt meseriaşă. Tu îi fi fost dactilograf :))))

    Update. Acum am priceput, 62 corecte şi două greşite. Shit, trebuia să mai încerc înainte să ies în lume. Mă înclin 😀

  3. Turambar says:

    Fara ochi in tastatura – logic, nu? Si pe o tastatura mare, de desktop, pe care nu prea sunt invatzat sa mai scriu in ultimul timp. Daca beau un RedBull cu whiskey si daca trec pe leptocul meu propriu si personal, sunt si mai tare in parcare.

    🙂 :p

  4. Satmareanca says:

    Da, aşa am şi eu scuze. Mi-am schimbat masa de birou, tastiera e cam incomodă până mă obişnuiesc, iar pe laptop nu am scris niciodată foarte mult. Cel mai obişnuită sunt cu computerul de la redacţie. Promit să te dau gata mâine 😀 Dacă nu, fac cinste! :)))

    Păi, la câte sondaje ai… sondat. Cred că altceva vroiam să scriu 😀

  5. Turambar says:

    Nu atat de la sondaje, cat tot de la stat pe Internet. Adevarul e ca atunci cand ma apuc sa scriu la birou si cand incepe sa tacane tastatura, ii complexez pe totzi. La sedinte / intalniri, pot sa iau notite presque live direct pe calculator.

    //me doin’ a small humble war dance around my desk//

    🙂 :p

  6. Turambar says:

    Hai ca nu ma pot abtzine. L’am mai facut inca o data:

    You type 361 characters per minute
    You have 69 correct words and
    you have 2 wrong words

    😆 Eu zic nici sa nu mai te chinui maine, si sa dai direct de baut 🙂

  7. Oana says:

    You type 267 characters per minute
    You have 52 correct words and
    you have 2 wrong words
    Shit 😛

  8. Satmareanca says:

    Turambar, mama lui de WP că nu ştie arăta figura aia cu ochii ieşiţi din orbită ori nu mă ştiu eu.

    Cu alte cuvinte, o să am grijă de minunăţia de porţelanuri de pe unghii şi dau de băut 😀

  9. Turambar says:

    Se spune :woot: si se insotzeshte de o bere :beer:

    :rofl: :smartass: :p :p :p

  10. Satmareanca says:

    Oana, ufff, răsuflu uşurată. Speram să nu mă depăşeşti. Vrei nişte lecţii de tastat? (Nu mă pârî că scriu greşit pe mess, please 😀 )

  11. Satmareanca says:

    Turambar, să vezi atunci drac. Nu mai face testul că umileşti doamnele! 😈 Dăm o ladă! 😀

    😯 Deci, da, le ştiu pe toate 😛

  12. Trexel says:

    io din pacate am scos doar 55 cuvinte
    cu dejtele de la picioare
    ca intre timp ii cantam lu fiicamea la chitara 😛

  13. Satmareanca says:

    Tot cu dejtele de la picioare scrii şi pe blog? 😛

  14. octavpelin says:

    iEu am scos doar 110 cuvinte/minut,dar ma dau batut,o seara frumoasa !Tavi 😛

  15. Satmareanca says:

    Tavi, cuvinte sau caractere? Dacă sunt cuvinte ne-ai dat clasă 🙂

  16. Turambar says:

    Aha. Ia sa vedem: le stiu si eu pe toate?

    😈

    😯

  17. Satmareanca says:

    😳 🙄 😡 Ce jucărie! Berea nu o ştie, sorry! Va trebui să o dau live 😀

  18. Lucia Verona says:

    Deci să ştiţi că sub influenţa alcoolului nu merge şi mai ales pe laptopul minuscul zis acer. Am ajuns la hotel după enşpe cupe de şampanie, am văzut că, minune mare, merge netul ca lumea, ia să văd cu ce se ocupă lumea… am vrut şi eu să fac testul… dar pe bază de şampanie nu merge. Mai încerc.

  19. trexel says:

    it’s that obvious? 😳

  20. Radu says:

    You have 41 correct words and
    you have 2 wrong words
    U maniacs!!
    Trexel face footfetish 😀

  21. Adrian SM says:

    macar programeaza concursul pentru dupa 1,30 PM sa fiu si eu in retea…:)pentru mine 60/minut e ca si cum l-as face pe Hamilton invidios la F1 :))

  22. CELLA says:

    vrem şi noi jucărie 😦 🙄 😛 😆
    ăla cu scrisul trişază, dă greşeli aşa, la derută
    măi, io dacă mă dă afară mă pot angaja dactilografă 😆
    la muzeul figurilor de ceară (le bat la ăia discursurile după dictare 😉 )

  23. Adrian SM says:

    Crina , Crina…. 🙂

  24. trexel says:

    foot, foot 😀

  25. Adrian SM says:

    Am facut si io incalzirea la testul ala….D-apoi cred ca ma las pagubas.Eventual daca se baga ca premiu ,,Lingura de lemn” ma inscriu…:)cu 24 words/minut am sanse reale sa-l iau…. :))

  26. alexandru alexe says:

    Tare-i testul asta dar recunosc nu-s mai bun ca tine no cum o zis subsemnatul tat Ardealu-i fruncea!

  27. Satmareanu says:

    Mie mi lene sa fac testu. Pot sa va mint ca l-am facut si sa baga si io acolo neste cifre din burta?

  28. Radu says:

    doamne ce Tomary iese p’acilea domne 🙂 ( pt cei initiati )

  29. nlarece says:

    You type 216 characters per minute
    You have 42 correct words and
    you have 0 wrong words

    I suck.

    nota: uitasem sa te blogrollez. corectat!

  30. Paul says:

    M-am dat si io in barci…

    You type 182 characters per minute
    You have 34 correct words and
    you have 2 wrong words

    😛
    detin ultimu’ loc? 😀

  31. Adrian SM says:

    Cella, la postul ala trageam si eu… 🙂

  32. Paul says:

    @Satmareanca: acest emoticon doreai? 😯

    🙂

    Uite aiciliea emoticoanilii si modul lor de a fi folosite:

    http://support.wordpress.com/smilies/

  33. Satmareanca says:

    @ Paul, merci, le-am cam folosit pe toate în comentariile de mai sus. M-am prins mai greu, dar am izbutit. De ce crezi că sunt pline de emoticoane comentariile? Ne-am măsurat talentul cu ele :))))
    Mai exersează! 😀

    @ Nlarece
    Mai ai de învăţat, trebuie să bloguieşti mai des 😛 Mulţumesc pentru blorînrolare. Nu verificasem şi nu era niciun test :))))

    @ Darius
    Acum că ai întrebat, nu mai poţi, dar puteai să bagi cifrele şi te credeam pe cuvânt 😀

  34. Satmareanca says:

    @ Lucia Verona
    Nu e recomandat de făcut nici înainte de a bea cafeaua. Am încercat dimineaţă şi mi-a fost ruşine de ce a ieşit 😀

    @ Trexel
    Chiar foarte )))

    @ Radu
    Trebuia să încerci şi tu cu picioarele :)))

    @ Adrian SM
    Păi, am dat undă verde la concurs, văd că nu a simţit nimeni în eter.
    Eşti primul, chiar dacă de la coadă la tastat. Nu poţi fi primul peste tot 😀

    @ CELLA
    Şi io la concluzia asta am ajuns. De o secretară pe undeva tot aş fi bună :)))

    @ Alexandru Alexe
    Până la urmă, mă mulţumesc şi cu locul 2 după Turambar. Asta-i viaţa! 😀

  35. Adrian SM says:

    e si ala un prim loc, nu? 🙂

  36. Satmareanca says:

    Logic 😀 Avem concurs, ce aştepţi? 🙂

  37. matei says:

    You type 551 characters per minute
    You have 100 correct words and
    you have 5 wrong words

    Am facut testul pentru satmareanca, prea i-a scos turambar ochii – he needed to be taught a lesson 😛

  38. Satmareanca says:

    😯 Oh my good! Mă fac mică mică şi mă ascund pe unde pot 😀

    Turambar ca Turambar, dar eu câte lecţii trebuie să iau? 😛

  39. matei says:

    lectii? nope, trebuie sa pierzi noptile pe chat, eventual cu mai mult de 5 ferestre cu oameni vorbareti deschise 😉

  40. vampiruca says:

    You type 400 characters per minute
    You have 71 correct words and
    you have 1 wrong words

    clar, tre sa mai tai din unghii 😦

  41. Satmareanca says:

    Matei, merci pentru sfaturi. Atunci prefer să rămân la 60, de abia am câteva ore disponibile pentru somn 😀
    În graba mare, uitasem să-ţi spun „Bun venit! 🙂

    Vampiruca, bine ai venit şi tu! Nu mă mai pun cu voi, renunţ la orice competiţie, clar! Cred că eu trebuie să-mi smulg unghiile de tot 😀

  42. Adrian SM says:

    Am mai imbunatatit oleaca:26 correct words, 0 wrong. In ritmul asta cam pe la Pasti ajung si eu in rind cu lumea.. 😀

  43. Satmareanca says:

    😆 Io nu reuşesc să-mi depăşesc performanţa de 60 …

  44. Adrian SM says:

    Poate ar trebui sa adoptam stilu Trex… 🙂

  45. vampiruca says:

    hai ca mi-am gasit jucarie pe ziua de azi :))

    You type 415 characters per minute
    You have 82 correct words and
    you have 1 wrong words

    si ma opres ca se supara tastatura 😉

  46. Paul says:

    😆 io nu imi propun deloc sa imi depasesc viteza de tastare! Poate sa imbunatatesc ce tastez! :mrgreen:

    Parerea lui io… Hic!

  47. Oana says:

    Mno, am ajuns la 59 corecte… ma duc sa dorm ca o iau razna 😀

  48. al2lea says:

    M-am hotarat . Nu va spun, ca nu vreau sa va umilesc…
    🙂

  49. Oana says:

    Te-am facut, yupiii:
    You type 302 characters per minute
    You have 64 correct words and
    you have 1 wrong words

  50. fanitza says:

    You type 216 characters per minute
    You have 39 correct words and
    you have 0 wrong words

    😀

    eu mai si gandesc, nu doar tastez! 🙂

    acum pe bune, sunt obişnuit cu diacriticele. păcat că nu e testul cu diacritice! 😀

  51. Satmareanca says:

    Fanitza, m-ai salvat, deja mă ascundeam sub pământ după lecţiile de mai sus 😀

    Oana, cred că ai trişat 😛

  52. Oana says:

    Cum se poate trisa??? Draga, am perseverat… Nesuferito 😀

  53. Satmareanca says:

    You type 325 characters per minute
    You have 69 correct words and
    you have 0 wrong words

    😛

  54. Oana says:

    Mno, nu ma mai joc. Bine ca esti tu roscata 😆

Lasă un răspuns

