Hop şi concursul

No, v-aţi făcut încălzirea pe tastatură? Trecem la concurs. Azi avem din nou 4 carţi de la Tritonic. Condiţia: câştigătorii trebuie să bea o cafea cu mine, zilele viitoare. Dacă e posibil ne întâlnim toţi la aceeaşi masă. Primul venit, primul servit.

La concurs pot participa şi nesătmărenii (ptii, drace, de unde am scos termenul ăsta? ), dar trebuie să vină la cafea 😀

Războiul Reginelor – de Oana Stoica Mujea (sunteţi privilegiaţi, deoarece cartea s-a epuizat pe net )
Circul Damnaţilor – de Laurell K. Hamilton
Confesiunile unei neveste leneşe – de Muffy Mead-Ferro
Confesiunile unei mame leneşe – de Muffy Mead-Ferro

UPDATE. Primele trei cărţi au fost câştigate de Radu – Circul damnaţilor, Cristian- Confesiunile unei neveste leneşe, Al2lea – Războiul reginelor. A mai rămas în concurs Confesiunile unei mame leneşe.
După primul concurs, vă povestisem că Al2lea şi Trexel s-au afişat la cafea. Azi a venit şi Adrian să-şi ridice cărţile de la redacţie, cu un buchet superb de flori. Mulţumesc! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

74 Responses to Hop şi concursul

  1. Paul says:

    As veni si fara premiu… numa’ ca e prea aproape! 😀

  2. Satmareanca says:

    Păi, tu nu ai auzit de teleportare? 😀

  3. Cărţile astea se lansează mâine la Târgul internaţional de carte de la Bruxelles. O să vezi.

  4. Satmareanca says:

    Gabi, să înţeleg că tu vrei să mergi direct la târg să le iei, decât la Satu Mare 😀

  5. Paul says:

    Pai io il dau afara pe Picardu’ ! Ca asta se duce cu Enterprisu’ pe centura la fumei… si nu raspunde la ” one for beam up!” 😡

  6. Satmareanca says:

    Mamă ce Picard ţi-ai găsit şi tu. Cred că e român. Concediază-l! Ai motiv acum, e criză 😀

  7. Adrian SM says:

    Si aia de pe ultimele locuri??? 🙂

  8. Satmareanca says:

    Cartea, să înţeleg că o vrei ultima? Sau ce? Spuen rapid până când ai de ales 🙂

  9. Radu says:

    Bun! cafea nu beau da merge si un apple ginger 😀
    maine la 11:00 sau vineri la 10:30? 😛

  10. Satmareanca says:

    Radu, s-a făcut, oricare zi e bună, alege cartea! 🙂

  11. Adrian SM says:

    Ziceam si eu sa fiu in treaba… Mai las si pe altii sa castige.Azi am o dispozitie mai darnica.. 😀

  12. Satmareanca says:

    Mai rar aşa oameni darnici. Să vedem cine o să-ţi mulţumească 🙂

  13. Radu says:

    Circul damnatilor,vineri 10:30,locatia alege tu,pana nu ma razgandesc. 🙂

  14. Adrian SM says:

    😉

  15. Paul says:

    @Satmareanca: Crina… cite vreo 14 ore as face pina acolo? 😦

  16. Satmareanca says:

    Doar vreo 14 cu trenul. Cu maşina ceva mai puţin, dar ar trebui să opreşti pe traseu la un service-două 😀

  17. Satmareanca says:

    Radu, e a ta cartea. La Kardinalle pe Mihai Viteazu, în susbsolul redacţiei, unde altundeva? La 10 am şedinţă de redacţie, iar după bem cafea sau ce ziceai tu 😀

  18. Am fost odată la Satu Mare, într-o excursie. E drăguţ oraşul, dar am auzit prea mult ungureşte. Nem, nem.

  19. Satmareanca says:

    Nimic nu s-a schimbat… Dar pentru noi asta înseamnă acasă, locul unde se vorbeşte fele-fele 😀

  20. CELLA says:

    No, nu vă înghesuiţi aşe 😆
    unde-i plătitorul de cafele ?, duce gunoiul şi împarte şuturi la băieţii străzii (lui) ? 😉
    dai şi autografe Crina ? 😉 😆

  21. Adrian SM says:

    @Radu Cafeaua sigur e buna, e corespunzatoare aproape tuturor cerintelor:mica, dulce, fierbinte si tare… 🙂 Si chelnerita e draguta…

  22. Satmareanca says:

    Cella, da, pe factura de consum, dacă trebuie 😀

  23. Cristian says:

    30000 de cuvinteSpeedtest

  24. Cristian says:

    🙂

  25. CELLA says:

    măi, 😆 ai grijă ce promiţi că io-s colecţionară şi-ţi trimit un snop la autografiat

  26. Satmareanca says:

    Cristian, tu ai hăcuit testul. Nici gândul ori vântul nu poate fi atît de rapid 😀 Dar o carte tot ai câştigat, dacă o alegi. Au mai rămas trei: Războiul reginelor şi cele două confesiuni.

    Cella, păi, oricând şi orice pentru tine 😀

  27. Radu says:

    Adrian daca e sa fie…mi o place lunga,cu putin zahar,light si sa nu fie fierbinte 😀

  28. Cristian says:

    Confesiunile unei neveste leneşe – de Muffy Mead-Ferro 🙂

  29. Cristian says:

    Las cartea pentru cineva care a jucat cinstit

    Dar o voi cumpara:
    Confesiunile unei neveste leneşe – de Muffy Mead-Ferro
    M-a amuzat introducerea si o sa i-o fac cadou la nevasta-mea 🙂

  30. Satmareanca says:

    Testul nu era o condiţie de a participa la concurs. Pentru a câştiga cartea trebuia doar să te anunţi pe blog că o vrei, printre primii patru. Da, şi mai era condiţia de a bea cafea toţi câştigătorii, ca să vă pot da cărţile. Deci, e alegerea ta, dacă vii la cafea sau o cumperi. În principiu ai câştigat 🙂

  31. Cristian says:

    Gata , m-am facut cu un premiu 🙂

  32. Oana says:

    Mamaaaa, aflu si eu de la tine ca m-am epuizat 😀

  33. al2lea says:

    Ia te uita!
    Te pomenesti ca nu mai amsanse!
    Dupa 32 de raspunsuri….

  34. al2lea says:

    Eu vreau Razboiul reginelor, ca Trexel tot nu mi-a dat-o 🙂

  35. nlarece says:

    Hmmm…
    Regulile concursului sunt…?

  36. Satmareanca says:

    Nu-mi vine să cred că aţi comentat atât şi nu m-aţi tras niciunul de urechi că am anunţat 3 cărţi la concurs şi am afişat 4 😀 Ca să se ştie de ce, Războiul reginelor e de la mine, nu de la editură 😉

    Nu am timp să vă răspund la toţi pe rând acum, dar trag o linie cu primii trei câştigători:

    Radu – Circul damnaţilor
    Cristian- Confesiunile unei neveste leneşe
    Al2lea – Războiul reginelor
    Revin mai încolo ca să stabilim când bem cafeaua ca să vă pot da cărţile 🙂

    A mai rămas de oferit Confesiunile unei mame leneşe. Nu interesează pe nimeni? 🙂

    Nlarece, reguli? Legea junglei, logic 😀 Primul venit (anunţat), primul servit … Condiţia de bază să vrea să bea cafea cu mine, altfel nu poate intra în posesia premiului.

  37. Adrian SM says:

    Se pare ca n-ai fost nici tu buna la aritmetica…. 😀

  38. nlarece says:

    @ Crina: la varsta mea, vointa e una si putinta e CU TOTUL alta… Si ca sa nu las loc la interpretari: de vrut vreau!

  39. Trexel says:

    iar ma bagi la plata? 😛

  40. Trexel says:

    nu
    lu al2lea i-am promis-o io deci i-o dau asa ca mai baga un castigator pt razboi

  41. CELLA says:

    BRAVOS LA TOŢI
    halal să vă fie 😆
    mie mi se pare că trăiesc de-o vreme într-un vis din care chiar nu vreau să mă mai trezesc
    azi citii că începe şii JN să dea cărţi … aşa ceva …
    oare chiar începe să crape gheaţa ?
    m-oi bucura degeaba ?
    ziceţi că NU plzzzzzzzzz :lol.

  42. al2lea says:

    NU
    🙂

  43. Adrian SM says:

    Cu placere Crina. 😀

  44. Oana says:

    Mno, puteti sa va bateti pe regine, arbitrez din umbra 😀

  45. Cristian says:

    Unde si cand se bea cafeaua sau sucul ?
    Vineri parca ?

  46. Satmareanca says:

    Vineri la 10.30 spunea Radu, la Kardinalle. E ok?

    Îl întrebăm şi pe Al2lea.. Aloo!!! Se aude?

  47. al2lea says:

    Da, da, se aude
    am inteles si cred ca vin
    daca nu, anunt
    Adu-l si pe Satmarean.

  48. al2lea says:

    Auzi, dar pe Trex il chemam? Ca poate aduce cartea aia…
    🙂

  49. Cristian says:

    Eu daca ajung la 11 e ok ?
    Ca am meeting pe skype cu … aia care ma platesc 😦

  50. Trexel says:

    maaaan, we’ll boogie

  51. Cristian says:

    Trexel ,vii si tu ?

  52. al2lea says:

    pai vine, ca cine achita nota de plata?
    🙂

  53. Giorgi says:

    Maine, cafea tu, ceai eu? Merge?! Naspa zilele astea, dar macar m-am vindecat de viciul fumatului. Complet. Si chiar ma bucur, asa ca trebuie sa-i conving si pe ceilalti fumatori sa…

  54. vineri la 10.30 in pivnita gazetei. pun si eu la bataie o carte-doua (chiar trei, cu autografe) pentru cine da cafeaua.
    bun asha?

  55. Oana says:

    Mno, Horia, tu trebuie sa dai cafeaua, nu te-ai prins cum merge treaba. Cu toate ca daca e Trexel acolo, te-ai scos 😀 Doamne ce va mai urasc…

  56. octavpelin says:

    Crina,m-as teleporta,dar daca beau o cafea cu tine in timp ce scriu pe net,nu se poate,please,o zi frumoasa si succes maine Tavi 🙂

  57. alexandru alexe says:

    Draga Crina confesiunile unui neveste lenese?…..ih ce naspa sa recunosaca asa ceva!

  58. Satmareanca says:

    Ca nu cumva să se spună că am dat bir cu fugiţii pe când trebuie să dau cafeaua, reamintesc că întâlnirea e vineri (adică mâine), la ora 10.30, la Kardinale. Cristian, cu siguranţă şi la 11 vom fi tot acolo. Te aşteptăm! Revin mai spre seară pe blog 🙂

  59. balinferi says:

    Io m-aş înscrie la concurs pentru a mă face cu una bucată regină ( nu le vreau pe toate că e grav cu criza asta, reginele e cu pretenţii) …dar cafea putem bea deabia pe când voi ajunge prin Ardeal. Adică mai acana o târă. Nu negociem un alt termen? Dau eu cafea dar treci mătăluţă prin Bucureşti.

  60. nu, crina, tu n-ai inteles. tu dai carti, eu dau carti, altii dau cafelele 🙂

  61. nlarece says:

    Pentru ca sunt nou si vreau sa fac impresie buna, dau eu cafeaua, aici.

  62. poti servi cafeaua in felul asta la intilnirea de miine? 🙂

  63. Trexel says:

    Horia, sper sa nu ma uiti. E buna si fara autograf

  64. yep. da’ aia in engleza sa stii ca-i pe bani 🙂

  65. Oana says:

    Trexel, da, si ale mele sunt pe bani acum, ca nu mai sunt 😀

  66. Oana says:

    Balin, asteapta si tu editia a doua ca iese intreaga si revizuita si adaugita. Ce te grabesti ca fata mare?

  67. Trexel says:

    Oana, uneori chiar imi vine sa ma laud pe tema asta da prefer sa ma abtin

  68. Trexel says:

    Horia, toate-s pe bani. blonde, brunete, englezoaice… puii mei 😀

  69. balinferi says:

    Nu că aş fi din cale afară de nerăbdător, dar ma calca pe nervi când cineva sau ceva îmi dă planurile peste cap. Atunci când a fost lansarea cangurilor în extincţie ( de asta fără canguri?!) am intrat la librăria de lângă Casa ăstora de scrijelesc chestii pe hârtie şi am vrut să cumpăr cartea în speranţa unui autograf…dar nu dom’le, nu aveau cartea şi chiar mai mult, vânzătoarea insista că nici nu au avut-o şi că nici nu a auzit de nci o Stoică nici o Oană şi nu ştie de ce-i zic Mujea. Ce să-i fi spus săracei doamne? Că incultura nu-i o scuză?
    Aşa că eu mă străduiesc încă să supravieţuiesc fără regine şi fără autoagrafă, ceea ce nu-i nici plăcut şi nici frumos, dar de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere. A se remarca faptul ca eu ceream de la Crina, tocmai pentru ca acolo este, încă!

  70. @feri: ascult-o pe oana şi ia ediţia secundă.

  71. Satmareanca says:

    Absenţii nemotivat vor ajunge la Gura târgului 😀

    Balin Feri, mai fac un concurs cu Regine special pentru tine. Şi tot special o să mă ostenesc să merg la poştă în cazul în care vei câştiga.

    Nlarece, mulţam de cafea 😀

  72. nlarece says:

    @ Horia: Nuuuuuu, frate!
    @ Crina: oricand.
    nlarece=Nic@rece(nzii).
    Recenzii. Nic Recenzii.

  73. balinferi says:

    Aşa da, dom’le! Stau la pândă şi aştept să se lanseze concursul pentru a câştiga. Sper că vei anunţa că este concurs special organizat pentru ca eu să pot câştiga, altfel există riscul să se înghesuie alţii şi să mi-o ia înainte. Aşa că spune-le că e genul de concurs care seamănă cu licitaţiile pentru contractarea unor lucrări, se ştie câştigătorul din start şi ceilalţi participă doar în ideea că ăsta ar putea avea un accident.

  74. Darius says:

    Iara flori??? Saracele de ele… Io vin da dupa ce trece 8 martie. Ca io nu rup flori. Pentru ca le doare.

Lasă un răspuns

