Dacă…

Despre Satmareanca
Ziaristă

36 Responses to Dacă…

  1. Adrian Matus says:

    frumos, frumos, Cargo, dar parca mai buna cu vechiul vocalist.

  2. Trexel says:

    si pe tine te-apuca? 😀

  3. Satmareanca says:

    Trexel, păi, ce să fac dacă Apaservu nu poate opri robinetele astea 😀

    Adrian, mie îmi place şi aşa. Uitându-mă pe geam la stropii de ploaie mi-a venit melodia în minte, am dat un search pe youtube şi prima găsită am pus-o pe blog 🙂

  4. corinacretu says:

    La Multi Ani de 8 Martie, Crina! Sa fii fericita si sa si numai bucurii! Week end frumos si odihna placuta! Sper sa nu fie cu ploaie, dar melodia e superba. Multumesc. Cu drag, Corina

  5. Satmareanca says:

    Mulţumesc la fel, Corina! Să fii veşnic fericită şi împlinită! 🙂

    Ploaia ce cade de aseară nu dă semne că se va opri nici mâine. No, dar aşa vine inspiraţia şi tot aşa m-a dus gândul la melodia asta 🙂

  6. Trexel says:

    ok. hai la o afinata 🙂

  7. Satmareanca says:

    Mulţumesc, prefer pălinca 😀

  8. Trexel says:

    am 900 litri in crama 😉

  9. CELLA says:

    da’ Prinţesa pă unde bîntuie că asta-i melodia ei ? 😉
    mie-mi prieşte ploaia, ţine „musafirii” la distanţă şi pot citi liniştită 😛
    io ascult jazz că nu mă „distrage”
    şi d-astea 😆

  10. Oana says:

    No, asta e pentru Xreder? 😀 Ca e melodia lui preferata 😛

  11. Frumoasa melodie, singura reusita in componenta actuala a trupei, in opinia mea. Pacat ca Ovidiu Ioncu – Kempes, cel care a adus gloria Cargo, face munci de jos in Australia, decat sa fie un star la el acasa. Cred ca ar fi fost cea mai buna voce din rockul romanesc acum. Spre comparatie, o melodie mai cu nerv.
    http://www.trilulilu.ro/thestar52/a90f1b52d6d92e

    La Multi Ani de 8 Martie! Primavara cu dragoste!

  12. YODA says:

    Waw, superba piesa, multza, Crina 🙂

  13. Adrian Matus says:

    Dap, ai dreptate, Horia Blidaru

  14. Nea Costache says:

    Da, faina piesa, imi place. Un sfarsit de saptamana linistit si…fara ploaie!

  15. Cristian says:

    @Horia
    S-o fi saturat sa fie star si sa „moara de foame” !
    Nu cred ca il chema lumea la nunti sa mai faca si el un ban cinstit.
    La noi traiesti bine din muzica de doi bani ,pt ca lumea aia asculta: etno(nu populara autentica),muzica de mahala si manele.
    Nu toti au norocul celor de la Holograf,sau Iris (daca poate fi numit noroc)

  16. Darius says:

    Deci la multi ani ca e deja 8.

  17. octavpelin says:

    Crina,
    LA MULTI ANI de 8 Martie ,sa fii iubita si sa iubesti,o duminica cu mult soare si distractie placuta Tavi 🙂

  18. Chat Noir says:

    La multi ani !

  19. Adrian SM says:

    Faina melodie.Te unge la suflet.Si ploaia s-a oprit 🙂

  20. bibiguli says:

    Iti da puterea sa o iei de la capat..ori unde ar fi capatul. La multi ani Crinei si tuturor fetelor!

  21. Ciprian Bojan says:

    Şi fiindcă e 8 Martie, hop şi io, cu o urare:

    Odă stângace
    (de 8 Martie)

    Nu ştiu sculpta statui, sau să clădesc palate,
    Nu fac nici giuvaeruri, sau veşminte de preţ,
    Dar poate nu le vreţi, că toate sunt deşarte;
    Se pierd, precum prin minte trece-un gând semeţ.

    Am să rostesc, în schimb, nişte cuvinte;
    Să nu se piardă, Doamne, cât aş vrea!
    Să vi se-aşeze-n suflete cuminte,
    La fel de lin cum cad fulgii de nea.

    Să nu-ntâlniţi în cale decât Fericirea,
    Pe care o daţi tuturora, zi de zi,
    Şi ne-ncetat ne oferiţi iubirea,
    Dac-am putea-o ‘ntoarce, Doamne, bine-ar fi!

    Iertaţi-mi mie, nu-s decât o umbră!
    Nu-s vrednic eu să am ceva de spus,
    Dragelor noastre, într-o seară sumbră,
    Odă stângace, iată, le-am compus…

    La mulţi ani Dumneavoastră şi tuturor Doamnelor şi Domnişoarelor!!!

  22. Scarlet Aurora says:

    La Mulţi Ani de 8 Martie şi o primăvară de vis!

  23. Sibilla says:

    La Mulţi Ani, Crina !
    Bucurii, împliniri, iubire, Senin, Succes !

  24. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU, care a trecut pe aici ca sacomenteze acesta postare .Companera Satmareanca sa-ti scrie UNGURU ca-i place ,,Cargo-Daca ploaia s-ar opri „si atunci cind fredoneaza melodiamai adauga citiva maii,maii, maii,…..pentru ca de la rock sa devina populara rock :):):):):) noah ,gata cu plagiatu :):):).Companera Satmareancacu ocazia zilei de 8 martie iti doresc ,,La Multi Ani ,Sanatate,Spor la munca ,si inca o data La Multi Ani cuPSD-eul la putere si femeile din PSD-e:):):):).CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  25. m3 says:

    Aici e soare. Si ieri a fost. Hai ca rasare si pe strada voastra, am informatii pe surse in sensul asta. Dar, desigur, cu ocazia zilei internationale central si est europene a mamicii, dau si eu o floare. La ghiveci, desigur!

  26. forevergreen says:

    La Multi Ani, o primavara frumoasa!

  27. Paul says:

    Na ca te-am zis la altii pe gloaba mea… am dat vina pe tu! 😀

  28. ionborgo42 says:

    Crina!!!

    LA MULTI ANI!
    Cu mult drag,tata Borgo!

    PS.Multumesc pentru urarile anticipate,ziua mea este pe 27 martie,dar Oana fiind foarte tanara m-a sarbatorit cu anticipatie.Vorba noastra a ardelenilor:”Sa fie primit” 🙂

  29. Satmareanca says:

    Vă mulţumesc mult pentru urări, pentru flori şi pentru melodii!

    La mulţi ani fetelor, oriunde v-aţi afla! 🙂

  30. Satmareanca says:

    @ Ion Borgo
    Nu-i nimic, urăm şi pe 27 🙂 Oana a sărbătorit pe toată lumea în avans luna asta 😀

    @ M3
    Sper că ghiveciul e eco, altfel n-ai făcut nimic 😆 Mulţumesc!

    @ Oana
    Nu e numai a lui X, ci şi a mea 😛

  31. @Satmareanca. La mulţi ani! Şi eu prefer pălinca. 😆

  32. @Satmareanca. No, că faină mai eşti, Crino! Dacă zic eu, ce-o zice Sătmăreanu’! 🙂

  33. Oana says:

    Eu nu iti zic la multi ani, ca nu vreau 😀

  34. Satmareanca says:

    Roxana, păi, eu tot repet că-s adepta zicalei: leano, fii bărbată! 😆 Mulţumesc la fel, Roxana!
    Sătmăreanu zice că nu citeşte ce zici :))))

    Oana, de la tine nici nu primesc 😀

  35. nico says:

    LA MULTI ANI CRINA!

  36. Satmareanca says:

    La mulţi ani şi ţie! Bine ai venit pe blog!
    Te aştept şi la o cafea! 🙂

Lasă un răspuns

