Zece…

Nu-i nici de la ploaie, nici de la nimic. E că aşa vreau eu 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

64 Responses to Zece…

  1. Satmareanu says:

    Si cu femeile nu te pui, mai ales de ziua lor. 🙂

  2. dramoleta says:

    La multi ani! O primavara plina de iubire si fericire! 🙂

  3. Oana says:

    Asta ca imi place mie 😀

  4. Adriana says:

    Minunata melodia ! Multumesc ! Face cat ploaia lui Chris !

  5. al2lea says:

    La multi ani, Crina! Daca tot iti place Florin Chilian, uite aici:
    http://al2lea.wordpress.com/2008/04/20/florin-chilian-zece-acorduri-chitara-muzica-pentru-sufletul-meu/

  6. trexel says:

    unşpe

  7. Jamilla says:

    e pt ca asa vrei tu. Asa vor si altii, si eu vreau asa. Din acelasi motiv pt care ar trebui sa primim si sa dam cadouri doar pt ca tinem la o persoana, nu pt ca e 8 martie, craciunul sau mai stiu eu… 😉
    bun subiectul ;-)))

  8. Vania says:

    Faină piesă!

    O savurasem ieri la Papa-Cafe (fostul Mioritic, local căruia îi fac reclamă mascată, cu copy/paste, pe unde-apuc, căutând să nu fiu offtopic în mod evident).

  9. nlarece says:

    La multi ani Crina!
    La multi ani doamnelor si domnisoarelor!
    Mersi pentru clip, interesant.
    De bine!
    🙂 🙂 🙂

  10. trexel says:

    unşpe şi douăzeci

  11. CELLA says:

    bine faci (bine găseşti 😉 ), chiar foarte bine 😆 , mai cu seamă că şi vrei

  12. Pingback: Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (VI) « Gabriela Savitsky

  13. trexel says:

    tot e bine ca macar nu bazaie nimic p’aici 😀

  14. Satmareanca says:

    Bâz! Mulţumit? 😀

  15. trexel says:

    oare te-ai hazardat sa bazai dupa sau inainte sa citesti postu cel sincer? :))))))

  16. alexandru alexe says:

    Imi place la nebunie melodia asta si ti-o dedic din tot sufletul draga Crina!

  17. Satmareanca says:

    Alexandru, merci 🙂

    Trexel, abia după am citit 😛

  18. Satmareanca says:

    Oare ce să scriu azi pe blog? Greu răspuns 😀

  19. Cristian says:

    Candidatul PSD !

  20. Satmareanca says:

    Bună idee, mă conformez mai încolo, chit că după cum îmi trece acum prin cap nu mă voi referi doar la el, ci şi la ceilalţi, dacă îmi este permis 😛

  21. Cristian says:

    Eh.ziceam si eu 🙂
    Scrie despre ce pohtesti ! (doar tu esti gazda aici)

  22. Satmareanca says:

    Păi, dacă am cerut sfaturi şi m-am declarat de acord, o să ţin cont de ele, doar nu-s politician 😀
    Ţi-ai cumpărat cartea?

  23. Cristian says:

    Nu azi ,maine ajung in oras , e gru sa ies din barlog lunea,
    sedinte ,sedinte 😦 si iarasi sedinte …pe skype of course…

  24. Satmareanca says:

    Nici eu nu am luat-o, dar am spus să mi se reţină. Dacă nu o găseşti, dă un semn 🙂

  25. Adrian SM says:

    Luni nici iarba nu creste…. 🙂

  26. Satmareanca says:

    Nu, dar asta nu înseamnă că nu e de lucru. La noi creşte şi duminica. de musai, bucuros :)))

  27. Cristian says:

    Te anunt maine,thx 🙂

  28. Adrian SM says:

    Poate ne spui cum ai petrecut ziua de 8 Martie.. 🙂

  29. ruxi says:

    Poti sa scrii despre discursul marelui carmaci!:)))

  30. Adrian SM says:

    Despre care din ei Ruxi? Ca-s doi. 🙂

  31. Satmareanca says:

    Scrieţi voi şi vă public pe blog 😀

  32. Adrian SM says:

    Mai meditez la noapte si ti-oi spune maine…:) Si calculatorul da semne de oboseala.L-o fi lovit astenia de primavara…..

  33. Oana says:

    Maine poate scriem si noi ceva, roscato 😀

  34. Trexel says:

    io as scrie… da sunt sigur ca nu-l publici 😀

  35. Satmareanca says:

    Trexel, tu ai blog, publică 😛

    Oana, cred că, până la urmă, las şi eu pe mâine. Am început să scriu, dar m-am luat cu centurile de castitate ale lui Geoană&Băsescu, cu Mogulii şi oamenii lor şi mi-a pierit inspiraţia 😀

    Adrian, aştept 🙂

  36. Pingback: Din întunecatul nord « Ioan Usca

  37. Adrian SM says:

    Din întunecatul nord « Ioan Usca …Si eu care credeam ca vrea sa se lase de fumat Crina….Asa nu se mai murdarea scrumiera,nici nu se mai gandea Crina la o sanctiune… 🙂 Deci toata lumea avea numa de castigat….

  38. Pingback: Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (VII) « Gabriela Savitsky

  39. pe melodia asta vreau să fiu cerută în căsătorie. am zis! am o obsesie cu Chilian, dar mai ales cu zece.

  40. Cristian says:

    „Scrieţi voi şi vă public pe blog” ok 🙂

    Azi am iesit din „barlog” si am dat o raita prin Micro 15 (un cartier din SM ,unde am stat cam 26 de ani)
    Plimbandu-ma am ramas socat de ce am vazut.
    Pe cuvantul meu ,ca in plimbare pe care am facut-o, de apx. 30 min. ,am vazut 5 oameni care vorbeau singuri pe strada,
    zeci de oameni pe care se vedea ca nu au chef prea mare de viata,sute la care privirea le era total pierduta (suparati).
    Cred ca am vazut mai putin de 10 oameni care aveau zambetul pe buze 😦
    Asta e Romania de azi ?
    Voi ati avut experiente similare ?

  41. CELLA says:

    ASTĂZI S-A DECRETAT ZI DE DĂRUIT POEME 😆
    DOAMNA LUCIA VERONA DIXIT !
    putem şi-aici ? 😉

  42. Adrian SM says:

    @Cristian Da,aproape zilnic am parte de experiente de astea…
    @Cella Da sa nu fie din acelea bacoviene…. 🙂

  43. CELLA says:

    păi nu ştiu CE SĂ ZIC 😆
    eu azi dăruiesc doar ADRIAN PINTEA

  44. Adrian SM says:

    Credeam ca ceva creatii proprii…Eventual chiar cu dedicatie.. 🙂

  45. CELLA says:

    PRIMĂVARĂ POSIBILĂ – ADRIAN PINTEA

    Trezeşte-te tu, trezeşte-te şi tu,
    strigă lumea să o înţelegem bine,
    este voie dincolo să ne uităm
    trebuie doar să ne înălţăm pe vine,
    cine n-a avut iarbă a primit !
    cine n-a avut pom i s-a adus în casă;
    cine n-a avut după-amiază frumoasă
    a fost adormit şi trezit la timp !
    cine n-a avut salbă pentru gât
    i s-a dat care n-are nevoie de salbă;
    cine n-a avut încălţări potrivite
    i s-au dat picioare mai frumoase aşa;
    cine n-a avut întristări frumoase
    i s-au dat şi i se vor mai da;
    cine n-a avut ce pierde a fost certat
    şi acesta consimte bucuros să piardă;
    cine nu a ars a fost aprins
    şi acesta este bucuros să ardă;
    cine n-a dormit în flori niciodat’
    a fost lăsat să cadă în iarbă;
    unora li s-a dat; aşa s-a întâmplat
    pentru că erau mulţi cei care nu aveau;
    celor ce aveau li s-a luat
    şi acuma sunt copilăroşi că n-au;

    s-a întâmplat la timp, ca orice minune

  46. CELLA says:

    @ Adrian / nu mi-am propus să vă şochez, nu azi 😛

  47. Adrian SM says:

    @ Cella Oare ce ma poate soca din partea ta? 🙂
    Ma tem ca mi-e cam greu sa inteleg poezia de mai sus. Eu am terminat liceul un pic mai demult.Desi am avut parte de o profa de limba romana extraordinara timpul si-a cam pus amprenta asupra mea.. Imi vine greu acum sa citesc si romanele care constituiau bibliografia obligatorie.La vremea aceea nu le dadeam drumul din mana pana nu le terminam… 🙂

  48. Satmareanca says:

    Cristian, merci! Acum am publicat eu, căci intrasem cu gândul la podul de la Berveni povestind cu colegii şi nu-mi dădea pace melodia lui Mircea Florian.
    Pe mâine am asigurată postarea ta 😀 Yupi !!! 🙂
    Iar după ce pun postarea ta, răspund şi eu la întrebări…

  49. Satmareanca says:

    Adrian, poveştile Vaniei sunt savuroase. Şi Gabriela Savitsky mă are personaj în poveştile ei. Dacă ai timp, nu le rata. Sunt de milioane! 🙂

  50. Satmareanca says:

    Cella, era doar un poem frumos sau un îndemn să mă trezesc din letargie? 😀

  51. Satmareanca says:

    Evergreen, îţi doresc să ţi se împlinească 🙂

  52. CELLA says:

    @ Adrian, la poezie-i fără „şocuri”, este ca-n iubire 😆
    îţi place ori nu, nu există nici explicaţii şi nici cale de mijloc
    eu, O ADOR (pe EA, poezia), deci … de la mine aşteaptă-te doar la lucruri simple, bucuria de-a dărui este unul dintre ele, şi joaca, şi bucuria mea de-a fi cu voi, tot felul de bucurii, mici dar multe şi mai presus de orice împărtăşite, că ce-i o bucurie dacă nu o împarţi, deşertăciune 😆

  53. Satmareanca says:

    Spuse fain ea, Cella 🙂

  54. Adrian SM says:

    Sara buna din 14 Mai… 🙂 Merci de ponturi.Timp ar fi,dar eu sunt mai putin baftos de felul meu am sanse sa le ratez…:) o sa incerc sa fiu pe faza..
    Nu stiu de ce dar Cella imi pare a fi intr-o dispozitie romantica…. Sau ma insel eu??? 🙂

  55. Satmareanca says:

    Asta numai ea ne poate spune 🙂

  56. Adrian SM says:

    No bine… Dar recunosc ca a spus-o foarte frumos un pic mai sus. Foarte putine ca ea mai exista in ziua de azi… 😦

  57. Satmareanca says:

    Subscriu 😀

  58. CELLA says:

    😆 mi-e dor de Adrian, atît … şi sunt o romantică prin adn 😉
    m-am săturat de ploi reci, de iarnă, de şezători politice, de gropi şi primării … şi-n general mi-e bine-n poezie …
    CRINA, tu chiar n-ai nevoie să te trezesc io din letargii
    eşti TU trezirea mea, eventual 😉

  59. Adrian SM says:

    @ Cella De-as putea te-as clona… 🙂

  60. Alexa says:

    genial Florin Chilian. ii ador muzica 🙂
    Iti recomand si ‘Mii de smaralde’, daca stii

  61. CELLA says:

    @ Adrian – MULŢUMESC 😆 de vorbă bună şi pentru cel mai frumos compliment primit în primăvara asta ( astronomică, încă )
    nu-i nevoie să mă clonezi pe mine, uită-te atent în jur … cu ochii sufletului

  62. Adrian SM says:

    @Cella As face-o cu un scop nobil, desi asta ar insemna sa ma pun rau cu Dumnezeu….
    Daca ma uit in jur nu vad decat figuri cenusii, triste,apatice…

  63. Satmareanca says:

    Alexa, bine ai venit! Ştiu melodia, merci pentru că mi-ai reamintit de ea 🙂

    Cella & Adrian, spor la poveşti 😀

  64. Satmareanca says:

    A, uitasem, Cella, merci pentru vorbe! E bine să ştii că eşti de folos uneori prietenilor 🙂

Lasă un răspuns

