Mai zâmbim?

Cristian readuce în discuţie un subiect pe care l-am mai discutat pe acest blog cu ceva vreme în urmă. Mai zâmbim? De ce nu mai zâmbim?

„Azi am ieşit din “bârlog” şi am dat o raita prin Micro 15, un cartier din Satu Mare, unde am stat cam 26 de ani. Plimbându-mă am rămas şocat de ce am văzut. Pe cuvântul meu că în plimbarea pe care am făcut-o, de aproximativ 30 de minute, am văzut 5 oameni care vorbeau singuri pe stradă, zeci de oameni pe care se vedea că nu au chef prea mare de viaţă, sute la care privirea le era total pierdută. Cred că am văzut mai puţin de 10 oameni care aveau zâmbetul pe buze. Asta e România de azi? Voi aţi avut experienţe similare?”

Despre Satmareanca
Ziaristă

6 Responses to Mai zâmbim?

  1. Adrian SM says:

    Experiente de astea avem zilnic de cum iesim din locuinta.dar hai sa va zic si o experienta in care am zambit.Azi am intalnit pe raion o fosta glorie a Olimpiei anilor 70.M-a impresionat profund din toate punctele de vedere.Am depanat cu el cateva amintiri, foarte relaxati Era probabil uimit ca isi mai aminteste cineva de el iar eu emotionat ca pot schimba vreo doua vorbe cu cineva care la vremea respectiva mi se parea un mit.Ce e important e ca zambeam amandoi:si nu erau zambete de complezenta… 🙂

  2. Cristian says:

    Pai asta zic si eu … ce atatea fetze suparate ?
    Da-o-ncolo de criza 🙂 Romanii faceau haz de necaz candva !
    @Adrian: era cumva un fost jucator ca ajunsese la Dinamo la un moment dat ?
    Mie imi placeau conferintele lui de presa 🙂 (daca e cel care cred)
    „Asta jucatori avem ,asta jucam ” 🙂

  3. Adrian SM says:

    Nu a ajuns la Dinamo,desi bucurestenii au tras de el(si Steaua). Dar l-a durut in spitz de ei.Stia el ce stia.. 🙂 Ce e important e ca aveam senzatia ca discut cu un lord. Si zambea mereu.M-a molipsit si pe mine…:) Dupa aia toata ziua am fost numa zambet de se uitau la mine colegii ca la un ciudat… 🙂 Mi-am zis ca atata vreme cat mai exista oameni ca el inca nu e pierduta de tot tara asta…. 🙂 Ce e ciudat e ca in general oamenii mai in varsta zambesc … Sau numai mi se pare ?

  4. Satmareanca says:

    Io una cred că ne-am schimbat valorile, suntem avari, flâmânzi, nesătui – spune-i cum vrei. Ne bucurăm doar când punem mâna pe bani, iar bucuriile (cele mici) care ar trebui să conteze le ignorăm. Pentru că ne-au fost inoculate în toţi aceşti ani alte valori. Credem că tot ce zboară se mănâncă …

    Cei săraci aspiră la avuţiile celor bogaţi şi se plâng într-una, cei bogaţi vor mai mult şi sunt preocupaţi să facă bani, clasa medie se uită cu invidie unii în curtea celorlalţi etc. De aceea zâmbesc puţini pentru că nu mai ştiu vedea adevăratele bucurii. bucuria de a povesti cu un prieten, de a te bucura de soare, de aerul bun etc

  5. Cristian says:

    Frumos ! Din pacate mare adevar graiesti.
    Cateodata si eu uit si ma regasesc in descrierea ta.

    E adevarat ca „se poate trai frumos si cu bani putini”
    dar sunt cateva exceptii insa cum ar fi ca nu te poti bucura de soare,prieteni etc cand ai de hranit o familie ,de platit o intretinere, iar slujba ta pe langa ca platita prost ,nu e nici pe departe stabila.

    Exista o mare masa de oameni amarati , care sunt nefericiti nu neapart pt ca nu mai au valori adevarate la care sa se raporteze,ci pentru ca viata de zi cu zi ii apasa mult ,mult prea mult 😦

  6. Satmareanca says:

    Ştiu, mă doare sufletul când îi văd pe stradă, când ştiu că nu-i pot ajuta… Mă doare sufletul când ştiu cum sunt trataţi de aleşi, în condiţiile în care de cele mai multe ori ei sunt şi cei mai buni votanţi…

Lasă un răspuns

