Nu cumva să rataţi!

Şi Elena Băsescu are blog. Păi, se putea candidat la europarlamentare fără blog? 😀

UPDATE. Cică e o farsă, nu-i al ei.

Despre Satmareanca
Ziaristă

55 Responses to Nu cumva să rataţi!

  1. yoda says:

    pai dar clienta fidela a cluibului Bamboo, Eleonora basescu, mai candideste la europarlamentare. Parca se suparase Pipidi, nu?

  2. Oana says:

    Lasa, draga, ca nu-i al ei, asa zice aici: http://www.ziare.com/Blogul_Elenei_Basescu_nu_este_al_Elenei_Basescu-691349.html

  3. Lilick says:

    Da, a aflat si ea azi ca are blog, de ieri! Nu stiu cine i la- facut, dar fanii ei sunt acolo, cu mic cu mare, ling de zor. 😆

  4. Lucia Verona says:

    Da, se pare că nu e al ei… dar n e-am distrat! În afară de Oana, pe care a deprimat-o vestea, dar cum tot era în căutare de depresie, a fost ok 🙂

  5. Adrian SM says:

    Am trecut si io pe acolo… D-apoi…. mai bine nu zic… 🙂 Daca postam ceva i-ar fi crescut pateul ca a trecut pe la ea unul din Satu Mare sau Baia Mare. Fac pariu ca habar nu are de orasul nostru, eventual il confunda cu Baia Mare. Da oare chiar intra pe ,,glob” sa citeasca ce mai e pe aici ???

    P.S. Bag de seama Crina ca tot urci in clasament… 🙂 Ce o sa faci cand vei ajunge in top ten???

  6. Satmareanca says:

    Yoda, cine mai ştie cine pe cine ))))

    Oana, merci de link. Nu am avut vreme să mă uit prin alte părţi. Mi s-au părut dubioase calitatea pozei din header şi culoruile folosite.

    Liclick, am văzut că-s mulţi şi nescrişi 😀

    Lucia, merităm şi noi aşa distracţiei :)))

  7. Satmareanca says:

    Adrian, se pare că nu-i al ei. Chiar un comentator remarca că e prea bine scris. Ce răutăcioşi sunt unii 😀

    Nici nu am văzut că am urcat iar, mulţam de atenţionare. Chiar n-am făcut nimic pentru asta 🙂

  8. lady2bug says:

    Treceti-ma si pe mine la cei intrati pe Xanax. Nu stiu daca pot supravietui momentului. Ma doare ca Elena nu vrea sa „vorbeste” cu noi prin intermediul blogului.

  9. Adrian SM says:

    La ce porumbei a emanat in direct miram-as sa scrie ea asa de corect.. 🙂 Ce de corigente ar fi adunat ea pe vremea mea la doamna Budai, fosta mea profa de limba romana…. 🙂
    Eu urmaresc… 🙂 Deci cand vei ajunge in top ten….. …… 🙂

  10. Satmareanca says:

    Lady, acum aşteptăm să-şi facă blog, dacă tot am aflat că nu e al ei :)))

    Adrian, atenţionează-mă şi pe mine 😀

  11. Trexel says:

    mda, scarbos. si ea si candidatura
    si base ca nu zice nimic. s-ar putea totusi el sa n-aiba nici o vina in ambitiile ei tampite. cand ai fata…e cam nasol daca nu-i cauti in coarne. n-as vrea sa fiu in pielea lui acu

  12. octavpelin says:

    Lasati sa aiba ,fata lui taticu,poate obtine „succesuri”de la fanii ei,o seara placuta !Tavi 🙂

  13. Cristian says:

    Oameni buni, nu ii iau apararea la E.B. dar
    in legatura cu exprimarea sunteti putintel rautaciosi 🙂
    Nu poti judeca un om prea aspru daca face cateva greseli gramticale.Tb. sa tii cont de contextul in care le-a facut,daca le repeta …Poate o fi avand emotii, trac , cine stie ?

    Eu ma raportez doar la mine si daca as fi in situatia de a avea in fata 30 ,40 de reporteri + blitzuri ,cred ca as face niste dezacorduri !!!!? si poate mai rau !

    Ce se face acum e bascalie !

    Ca are ea alte probleme sau nu ,asta e cu totul alta poveste !!!

  14. Adrian SM says:

    Da sigur… O sa afle ce mai e nou in materie de silicoane, care-s cele mai misto buticuri prin capitala Belgiei sau pe unde s-o mai preumbla….

  15. Vania says:

    M-am uitat, pare farsă.

  16. Adrian SM says:

    Ar fi cazul sa-mi fac si eu blog…. 🙂 Daca agramata aia are, eu de ce n-as avea??? 😀

  17. Satmareanca says:

    Adrian, păi, ce te opreşte? Fă-ţi blog! 🙂

    Vania, pe când e sigur poate părea 😀

    Cristian, şi io am emoţii şi mă bâlbîi, dar la ea au fost mai multe altele. La urma urmei, întrebarea e: ce a făcut ca să merite candidatura asta? S-ar putea ca tăticul să nu o fi susţinut şi să o fi dus pe val pupincuriştii ca să intre în graţiile tăticului. Ai mai spus tu ceva de asta.

  18. Satmareanca says:

    Trexel, şi eu aşa cred. Dar, ghinion 😀

    Tavi, sunt sigură că va obţine!

  19. Cristian says:

    @Crina
    Exact ! Se face bascalie pe chestii care sunt minore cand sunt altele serioase care trec asa nevazute.

  20. Satmareanca says:

    Şi nu doar acum, în multe alte cazuri. Am mai zis eu că agenda cetăţeanului de rând e alta decât ceea ce se mediatizează intensiv.

  21. daurel says:

    De acord cu Cristian, recunosc spiritul impaciuitor al familiilor vechi ardelenesti (prefer transilv…, dar e prea lung… azi!).Oricum tin cu sefii de stat cu fete, inclusiv cu socrul d-lui Duda.Vorba aia: o fata, la 7 sate, nici aceea sa nu fie, numai hirul ei sa-i vie

  22. Satmareanca says:

    🙂

  23. Adrian SM says:

    Mai stau si eu pe aici si invat. Mai am mult de invatat… 🙂

    Glumim noi pe seama lui Elenuca,dar teama mea in legatura cu ea se refera la capacitatea ei de a reprezenta Romania in P.E. .Daca nici macar in limba romana nu stie sa se exprime corect oare cum o va face in franceza sau in ce limba se va vorbi acolo? Si va intelege ce se va discuta acolo in plen si in comisii? Pentru ca acolo va trebui sa inteleaga ce scrie intre randuri,nu numai sensul strict literal al cuvintelor. Si am mari indoieli in privinta ei….

  24. Satmareanca says:

    Adrian, ne învăţăm unii pe alţii 😀
    Cică, de aceea s-au inventat consilieri, ca aleşii să pară că ştiu :))))

  25. Cristian says:

    Offtopic :
    Crina ? Tu esti Dunca dupa casatorie sau e numele de fata ?

  26. Satmareanca says:

    După numele de fată, altfel nu vorbeam cu atâta patos de străbuni 😀

  27. Cristian says:

    Apriga !!!

  28. Satmareanca says:

    🙂 Ioi, vă las acum că mai am de scris editorial şi alte o grămadă la ziar 😀

  29. Adrian SM says:

    Si o sa aiba mereu unul care sa-i traduca, sa-i sopteasca? Ce de subiecte de barfa vor fi la Bruxelles.. 🙂

  30. Adrian SM says:

    Te tzucam si dimineata vom citi editorialul.Si o sambata placuta… 🙂

  31. Satmareanca says:

    Week-end fain să aveţi şi voi! 🙂

  32. Bineînţeles că nu e al ei… nici nu trebuie să te uiţi la scriitură sau culorile folosite… era de ajuns să te uiţi la Nietzsche! Să fim serioşi! Nu ştie care e pluralul cuvântului „succes” dar ştie să scrie corect unul dintre cele mai complicate nume din istorie! Weekend plăcut tuturor! Şi aşteptăm editorialul 🙂

  33. Cosma Alexandru jr. says:

    Crina
    Fata blonda a lui PSDistu din Timisoara ce e la agricultura,crezi ca e mai buna?

  34. Pingback: Dezvăluiri « Ioan Usca

  35. dramoleta says:

    Un comentator îi sugera, pt a fi sigur ca e blogul ei, să posteze şi varianta audio =))

  36. Trexel says:

    rina, ma bucur ca esti de acord cu mine 🙂
    faza e ca totusi, io, sa fiu in locu lu base i-as „da 2 la cur” si i-as zice
    cepa ma-tii, daca vroiai functii si alea politice, trebuia sa-ti pui curu la invatat nu sa futi buha prin cluburi!

    da io-s mai de moda veche

  37. YODA says:

    Sper ca Eleonora basescu sa aiba succesuri cu al ei blog, poate o invita pe Alina Mungiu Pipidi ( preferata mea) la un videochat pe blog, sa ne spuna cu vocea ei calda cum e cu comunismul, lupta pentru derepturile lu omu’ si multe altele

  38. mihaela says:

    Laurentiu Moise are nevoie de ajutorul tau! Hai sa-i aratam ca ne pasa! http://mycelticdreams.blogspot.com/2009/03/sa-aratam-ca-ne-pasa.html

  39. Pingback: Eterna poveste « Ioan Usca

  40. Satmareanca says:

    Mihaela, primisem linkul şi de la Cella, merci pentru atenţionare. Postez şi eu ceva zilele astea 🙂

    Bine ai venit!

    Scarlet, cum spuneam, mi s-a părut şi mie dubios, până la urmă s-a confirmat că nu e al ei.

    Dramoleta, 😆

  41. Satmareanca says:

    Cosma Alexandru, aia are experienţă deja, totuşi… La începuturi a şchiopătat, e adevărat.

    Yoda, între cele două, aleg orice altceva 😀

    Trexel, ioi da ce cu foc le zici 😀

  42. Adrian SM says:

    🙂 Au italienii o vorba:femeia e ca covorul, trebuie batut in fiecare zi… 🙂

  43. Satmareanca says:

    Ioi, vezi că-s feministă şi fac urât 😀

  44. Adrian SM says:

    😀

  45. Adrian SM says:

    La o rasfatata precum Elenuca numa tratamentul prescris de Trex are rezultate… 🙂

  46. Satmareanca says:

    Răilor! 😀

  47. Adrian SM says:

    #

    Nu-i mai vedeti pe cei ce au reusit in occident ..daca va uitati doar dupa fata lu’ tata!.. e frumoasa, e drept! Si sint atitia romini ce au reusit in strainatate! La ce dati pe televizoare si la ce scrieti in ziare, nu-i de mirare ca strainii ne vad ca pe barbari!
    Ati auzit de Marius-Daniel Popescu – soferul-scriitor ce a socat Franta si Elvetia. A luat premiul Robert Waltzer in Elvetia!
    George Iacobescu – director executiv, vicepresedinte executiv, director general la Canary Wharf Holding cu salariu de 4.900.000 euro/an
    Andrei Hagiu – profesor titular la Harvard Business School
    Daniel Tataru – profesor titular de matematica la Universitatea Berkley din California
    Cristian Cotruz- cercetator la Stanford School of Medecine
    Ioan Aricioaiei – profesor asociat si cercetator la Universitatea Michigan Arbor

    si multi, multi altii!

    Dar nu va place decit sa birfiti ca niste tantici pe sant si faceti imense “servicii” României “delectindu-ne(va)” cu savarina, cu naomi cu nichita…

    Este România o tara esuata? Daca imaginea ei depinde de televiziuni si presa, da!

    L-as vota cu mare drag pe Mircea Badea! E destept si curajos. De ce nu candidati domnilor! Independent. Sa va vedeti dezbatuti pe televizoare.

    Comment by Aurora Haulica — March 12, 2009

    Copy/paste de pe blogul emisiunii ,,Sinteza Zilei” de pe Antena 3

  48. Satmareanca says:

    Interesant punct de vedere, doar că cu o floare-două nu se face primăvară. Esrte adevărat că sunt români care au reuşit, dar ei ar trebui să facă ceva să li se audă vocea, nu-i poţi găsi în carul cu fân. Din păcate, ei nu se implică în societatea românească ori în cele care trăiesc ca să fie vizibili pentru publicul larg.

    În plus, nici generalizarea în privinţa presei nu-şi are rostul. Pentru că generalizarea este un păcat mare al românilor, de aceea ajungem adesea în extreme.

  49. Adrian SM says:

    Intr-adevar ca nu fac nici ei ceva ca sa fie mai ,,vizibili”.Asta e apanajul nulitatilor de gen Vanghelie,Becali, Elena Basescu, Raduleasca si multi altii.Crede-ma ca foarte multa lume s-a cam s-a cam saturat sa-i vada pe sticla zilnic sau pe prima pagina a ziarelor.Ar trebui noi sa popularizam personalitatile de valoare,poate ar prinde si ei glas. Poate ar trebui sa instituiti un fel de silenzio stampa si sa nu mai scrieti asa de multe detalii despre nulitati, cel mult o stire scurta undeva intr-un colt de pagina.

  50. Satmareanca says:

    Avem şi noi câteva personalităţi locale, la nivelul lor, care ar merita promovate, însă uneori e greu să scoţi ceva de la ele. La fel se întâmplă peste tot. Oamenii ăştia sunt dedicaţi muncii şi nu vor să fie vizibili. Ca şi ziarist, nu îţi permite timpul să stai după coada lor toată ziua ca să nu scoţi nimic. Aşa că, presa dă ce e la îndemână. Vina e de ambele părţi…

  51. Adrian SM says:

    Pacat. Poate ar trebui sa incercati sa-i convingeti de influenta pozitiva in societate a demersurilor voastre. Asa multi ajung sa ia de etalon un Vanghelie,o Elena Basescu, un OS si alti de astia in lipsa de altceva…
    Azi am fost ceva mai mult timp la Corina pe blog.Tare mi-a placut de ea.Cred ca e singurul reprezentant al P.S.D. care imi place.. 🙂

    P.S. Bloggerii din Satu Mare au fost invitati de Simona Ionescu la o sueta.. 🙂

  52. Adrian SM says:

    Scuze, azi sunt cam astenic.. 😀 Bloggerii au fost invitati la Bucuresti.

  53. Satmareanca says:

    Am văzut! 🙂 De fapt, vorbisem cu Simona şi la telefon azi dimineaţă şi am zis ca voi ajunge şi eu după ce va da primăvara ca lumea în ţară. Vom face atunci o nouă întâlnire. Mi dor de fete că nu le-am văzut din toamnă.

    Până atunci însă, va veni Corina Creţu în Satu Mare. Aşa îmi tot promite de un an 🙂

    Te anunţ când va veni ca să o cunoşti şi tu. De fapt, voi face o întâlnire a blogherilor sătmăreni când va veni Corina.

  54. Adrian SM says:

    Waw.. 🙂 Pai ocazia cea mai nimerita ar fi de ziua orasului, nu?
    Mai am pana sa ma consider blogger in toata firea. Deocamdata tot novice sunt… :)Ar fi ceva deosebit totusi sa vina. Daca ai nevoie de un ghid va stau la dispozitie… 🙂
    Vine si Cella??

  55. Satmareanca says:

    S-ar putea să vină în luna aprilie, dar mai vedem. O invităm şi pe Cella 🙂

Lasă un răspuns

