Am o scuză …

…pentru tăcere şi lipsa chefului. Şi e una comună (scuza), că la alta nu am predispoziţie să mă gândesc.

Sunt astenică. M-am scos bine? 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Am o scuză …

  1. CELLA says:

    tu n-ai nevoie de nici o scuză
    eşti THE BEST !!!
    aşa că … m-o ucis Lucia azi cu proza aia despre lene, bestială 😆
    cui nu-i convine … dă-i o zi din viaţa ta : s-o „lucre” 😉

  2. Satmareanca says:

    Cella, păi, tocmai ca să postez ceva care să se potrivească cu „the bestul” care spui că aş fi ar trebui să gândesc, aşa că maim bine am căutat scuze decât să dau cu fasolea în geam 😀

  3. Oana says:

    Mie mi lene, si mi lene si ma duc sa citesc 😀 Aaa, asta am facut si pana acum.

  4. Satmareanca says:

    Dacă îţi este lene, cum mai citeşti? Mie una de îmi e lene stau degeaba 😀

  5. Oana says:

    No, eu citesc de lene, imi e lene de net 😛

  6. octavpelin says:

    Crina,se trece cu vederea,mai ales ca vine primavara,la noi a nins de magura este acoperita cu o plapuma alba de zapada,o seara placuta !Tavi 🙂

  7. Ahaaaa…te-am prins! Te alinti, ca sa venim noi sa iti spunem ca esti tare chiar si cand esti astenica :::))))

    Treaca de la mine, ai voie la un pic de alint ::)) Din cand in cand nu strica. Ca si cand esti astenica, tot esti tare ! Na! Ca tot am spus pana la urma ..::))))))))

  8. ciprian blidaru says:

    Astenia ta o sa treaca, dar presa este amenintata de-o astenie nasoala de tot, cel putin asa suna Codul lui Predoiu.

  9. Satmareanca says:

    Teo, cred că ai dreptate. Mi-am revenit 😀

    Ciprian, tocmai pe subiectul ăsta am scris noua postare. Cu propunerile specialiştilor lui Predoiu riscăm o astenie veşnică.

Lasă un răspuns

