Tupeu mişto

Dacă îi eram profă, l-aş fi trecut numai şi pentru asta. Spuneam că sunt astenică, dar de râs râd bine 😀 Via PrimaDona.

Despre Satmareanca
Ziaristă

46 Responses to Tupeu mişto

  1. CELLA says:

    „stn” ? 😆
    vezi să nu treacă Horia p-aici 😆
    daaaaaaaaaaa
    bestială faza, o ştiam da tot m-am rîs bine

  2. Satmareanca says:

    Nuuuu, e sutn. Termen nou, ce mai! La cinci cuvinte, bine că nu am făcut mai multe încălecări de litere 😀 Merci!

    Apropo de cuvinte noi, nu am înţeles niciodată de ce numai unele intră în DOOM şi nu ce vor muşchii noştri? 😆

    Dacă o ştiai de ce nu m-ai linkuit şi pe mine? 😛

  3. Giorgi says:

    Super fain! Foarte istet studentul! ha ha ha

  4. TRASNEA says:

    Luatzi de aici http://www.trilulilu.ro/Radukubv/a1adc83aefc045
    si pentru melomani varianta muzicala http://www.trilulilu.ro/MihaelaDaniela/3446cf92a4e7f7

  5. Giorgi says:

    „Noi nu furam aici TRASNEA draga”, da’ ii cam vechi filmuletul. Oricum m-am mai uitat ca-i tare…

  6. Adrian SM says:

    Tupeu en gross, nimic de zis… 🙂
    Azi toata lumea e astenica? 🙂

  7. Nea Costache says:

    A avut tupeu tipul! Altul si-ar fi luat valea si… ar fi picat examenul!

  8. george onan says:

    care aşam făcut şi eu l-a facultă ,şi acumas înscris l-a master !

  9. Ion Dascalu says:

    „Obraznicul mananca praznicul”.. 🙂

  10. Satmareanca says:

    George Onan, înseamnă că în curând vom avea şi un doctorand printre blogheri 😀

    Ion Dascălu, bine ai venit! 🙂

  11. Satmareanca says:

    Adrian, azi e mâine şi încerc să aburesc iarba să crească 😀

    Trăsnea, am zis io că-i musai să-ţi faci blog 😛

    Giorgi, nu mai ha,ha,ha, hai la cafea că n-am cu cine bea 😀 No, şi rimează )))

  12. Adrian SM says:

    Vad ca nivelul scazut de cofeina dauneaza sanatatii…. Io-s la a treia pe azi.. 😀

  13. Satmareanca says:

    Io imediat la a patra 😀

  14. Ion Dascalu says:

    Pai, bine te-am gasit! 🙂 Deci, ai ecuson cu „Press”.. Bun asa, de acuma stiu cat si cum trebuie sa comentez pe blogul tau.. 🙂

  15. Dan Gheorghe says:

    la romani e mult mai simplu – dau spaga si trec examenele. nu degeaba se spune ca scoala e o fabrica de diplome. iar cea mai des intalnita calificare la noi e cea de prost cu diploma…

  16. trexel says:

    mda 🙂
    imi aduc aminte, pe cand eram un tip muuuult mai doxat decat sunt acu, in fac la un examen la statistica m-am ridicat si i-am zis la profa
    Doamna, imi spuneti si mie formula cutare? ca vreau sa fac o demonstratie alternativa acu si m-am impiedicat in aia da cum n-o mai stiu exact si n-am timp s-o demonstrez io acu… va rog sa mi-o spuneti!
    tanti, zambind mi-a spus-o, desi facea parte din materie si ar fi trebuit s-o stiu da nu mi-a placut ca era ceva cam peste mana.
    mi-a dat 10, logic, eram cel mai tare
    da cand a venit cu rezultatele mi-a zis ca: te superi daca totusi te pic si ne mai vedem si la toamna?
    Nu doamna, dimpotriva 🙂 (imi placea si tipa si materia, normal)
    si asa la statistica, pe care o mancam pe pita, am avut singura restanta din fuckultate
    😀 m-am dat mare destul sau sa va mai povestesc? 😛

  17. Oana says:

    Nice, nice, eu m-am rad de aseara, dar mi-a fost lene sa-ti zic. In plus, citeam 😀

  18. CELLA says:


    hai, că-s în antrenamente cu lorzi dansului că-i ziua Irlandei mîine 😉

  19. Adrian SM says:

    @Cella 😀 Si cum decurg antrenamentele??? Tare clipul… 🙂

  20. nlarece says:

    Prea tare.

  21. Satmareanca says:

    @ Nlarece
    Dacă tu zici 😛

    @ Cella, mişto maimuţăreală 😆

    @ Trexel
    Da, da tu nu aveai la vremea aia youtube-ul la dipoziţie. Aşa că nu se pune 😀

    @ Oana
    Speram că dispari până mâine, dar văd că nu am scăpat 😛

  22. Satmareanca says:

    @ Ion Dascalu
    Pe blog jumate press, jumate blogher. În rest, full press :))) Da nu muşc 😆

    @ Dan Gheorghe
    Cam aşa, tocmai am văzut o ştire cum că 3500 de licenţe sunt suspecte a fi luate pe şpagă pe filiera Alexandria. Am devenit o ţara de licenţiaţi, masteranzi, doctoranzi, dar marea majoritate nu ştie nici citi ca lumea. De-a dreptul tragic…

  23. CELLA says:

    @ Adrian, super 😆
    Sankt Patrik o să fie mîndru de mine, mîine 😉
    am trecut la cîntări … fac gargară cu ouă crude …
    pînă mă dreg, cîntă EA

  24. Satmareanca says:

    Cella, ai devenit indezirabilă. Spam mic 😛 Te-am recuperat, după cum vezi. Cred că blogului nu i-a plăcut linkul, dar mie mi-a plăcut 🙂

  25. CELLA says:

    no bine, las’ că dacă-s indezirabilă mă autoemigrez în Irlanda 😛
    PAAAAAAAAAAAAAA LUME REA 😆

  26. Adrian SM says:

    Da sigur.Si te dai persecutata blogosferic???? 😀

  27. Satmareanca says:

    Cella, mai bine plec io acolo, că-mi place iarba verdeeee 😀

    Adrian, bună idee :)))

  28. Adrian SM says:

    Da nici whiskeyul local nu-i de lepadat…. 🙂

  29. CELLA says:

    da nici io ( nu-s de neglijat, zic 😉 )
    deja pun de-o ira mică, după ce-am citit postarea de mai sus a Crinei, despre codul civil, pe care nu-mi permit să o comentez fiind ocupată să-mi fac bucăţi diploma 🙄

  30. Ion Dascalu says:

    Bun asa, m-ai linistit acum.. Insa trebuie sa-ti marturisesc din prima motivul prezentei mele pe blogul tau.. Am interes ca jumatatea- blogher sa vorbeasca cu jumatatea- jurnalist, ca in timpul cand redevine un intreg jurnalist sa ma ajute sa ma razbun pentru ca mi-am pierdut locul meu „in sotietate” (la Bucuresti, la guvernare, nu stiu daca ti-am povestit tarasenia).. „Scopul scuza mijloacele”.. Am auzit vorba asta asta-vara, cand la o masa vecina din carciuma mea preferata, a lu’ nea Gogu zis Pintenogu’, nea Titel a lu’ Mos Gica Gologan, mi-a predat, contracost, bineinteles (o tuica m-a costat), o scurta lectie de filosofie pura, din viata inspirata, dupa care s-a mutat la alt satean, ce-si bea linistit tuica, sa-i explice cum e cu stelele din Calea Lactee si ce influenta vor avea ele asupra recoltei de marar din gradina acestuia (bineinteles, tot contracost si aceasta previziune astrala)… Asa ca, avand in vedere aspectul enuntat un pic mai sus, cel cu scopul si mijloacele, iti cer nu sa te abati de la deontologia profesionala (nu as putea concepe o asemenea infamie din partea mea), ascultand numai versiunea mea si publicand articolul, ci sa le ceri si d-lor Boc si Geoana un punct de vedere asupra problemei ridicate de ambitia mea de a scoate tara din criza, si astfel sa-i pun in dificultate (ii fac de rusine astfel, sa mor eu din dragoste de tara).. Deci, asta vreau, sa faci un articol beton (poate iese si un Pullitzer, cine stie, n-ai de unde sti daca nu incerci sa faci articolul), in care sa deplangi sansa uriasa pe care a ratat-o Romania, prin nechemarea mea in echipa guvernamentala, sansa de a ajunge din urma (datorita mie, bineinteles) tarile europene fruntase din punct de vedere economic (puneam Romaniei niste roti bune, le ungeam atat de bine- ca pe alea de la caruta mea, de alerga singura pana la Canalu’ Manecii- ca am auzit io ca pe acolo se afla cele mai tari si dezvoltate economii europene).. Si uite asa, ramanem tot la stadiul la care ne aflam acum, doar pentru ca nu m-au chemat la Bucuresti si..

    Stai asa un pic, ca ma striga cineva.. Da, doamna doctor, aici sunt, cum, aoleu, de ce tocmai acum, nu pot sa ma opresc din scris, chiar prinsesem drag de butoneala.. ok, ok, am inteles, nu-i nevoie sa-l trimiteti pe Prichindel, ca nu-mi place deloc de moaca lui (ori el, ori elefantul, mi-e totuna), ultima data cand l-ati trimis, m-a luat pe sus ca pe un sac de cartofi si m-a dus in salon.. dupa ce in prealabil mi-a adus o camasa curata, alba, cu manecile de doua ori mai mari decat bratele mele (prosti croitori mai avem in zilele noastre, da’ eu cred ca erau beti cand au cusut camasa) si m-a imbracat ca pe un copil la gradinita („baga mana, baga si cealalta”- ce grijuliu, cata atentie si afectiune din partea lui).. gata, vin, am inteles, hopa, usurel, ca nu dau turcii.. Chiar asa sa ne suparam, de la niste pastile, ei..

    Draga mea ziarista (si jumatate blogherita), eu trebuie sa plec, insa ne mai vedem noi, mai vorbim pana atunci, tu nu uita rugamintea mea, cu interviul, in prealabil fa toate aranjamentele cu Palatul Victoria pentru asta, si ne mai auzim. Nu mai pot sta acum, ca trebuie sa ma duc sa-mi iau niste pastile, ai vazut si tu ce caz se face de la niste simple pastile.. Crek pe seara asta am cam tras obloanele la blog, ca de la pastilele alea oricum mi se face asa un somn.. Maine, daca am timp si o mai pacalesc pe d-ra asistent sa-mi dea voie un pic la calculatorul ei (n-am ce-mi face, asa sunt eu, foarte atragator si cuceritor, nicio femeie nu-mi rezista, „ma iubeste femeile”), o sa vin sa povestim mai pe larg despre articolul tau de Pullitzer.. Auf wierdesehen, Sayonara, A bientot, See Ya..

    Gata, zbor, acuma ajung, aoleu, urca Prichindel, ce ma fac, mama..

  31. Ion Dascalu says:

    Na-ti-o franta ca ti-am dres-o.. 🙂 Sorry, nu mi-am dat seama ca e asa de lunga povestioara mea.. 🙂

  32. Adrian SM says:

    @Cella Nu-i pacat totusi de diploma? E vorba de munca ta…
    Si unde isi are sediul ,,Little I.R.R.A.” ? Departe de Satu Mare? Poate ma inscriu si io si altii de pe aici…:D

  33. Satmareanca says:

    Ion Dascălu, lungă şi fain scrisă. M-a captivat şi pentru asta ar trebui să fac ceva ca să iau Pulitzerul. Ori măcar să-ţi satisfac dorinţele 😀

  34. Ion Dascalu says:

    „Thank you, thank you, ladies and gentlemen, you are far too kind, you are far too kind… ” 🙂 Ma bucur ca mi-am gasit aliatul pentru actiunea mea, intitulata „Razbunarea-i dulce, ca un fir de patrunjel..” 🙂 Keep in touch, anyway.. See ya!

  35. CELLA says:

    @ Adrian 😆 , cred că ne-o traje Crina o bătută ca la fasole, cu ceapă rosie murată
    nu-ţi fă griji de diploma şi munca mea că pă prima mi-am facut-o bucăţi de mii de ori în ultimii 20j dă ani iar munca … he he … cînd munceam io alţii nu erau nici măcar scrisori de iubire … te-aş ţine-o mie de nopţi ca-n Şeherezada da’ ajungem iar la fasolea bătută 😆 şi mă pomenesc colegă de salon cu Ion Dascălu 😆
    dac-ai auzit de prof.Dan Seracu şi de dr.Teodor Vasile deja eşti aspirant al „little ira”-ei mele … pe-acolo-i calm şi linişte iar de pe „panoul de lumină” pe care „lucrăm” sunt înlăturate distorsiunile de orice fel 😆

  36. Ion Dascalu says:

    Cella, Ira nu e sora mai mica a lui Sinn Fein, parca asa stiam, fata aia care cand se supara scuipa grenade pe gura.. Sau poate ma insel eu.. 🙂

  37. CELLA says:

    @ Ion Dascălu – neeeeeeee, dragă, ira (mea)-i cuminţică, d-aia am scris clar, cu litere mici … coincidenţă de alăturare de litere 😉 😆

  38. Ion Dascalu says:

    A, pardon, sorry de confuziune, vezi ce inseamna sa ai prea multe cunostinte prin lumea asta, le mai sconfunzi din cand in cand (stii bancul cu baba dintr-un sat oarecare din Romania care calatorea cu un student african intr-un tren si avea un chef teribil de vorba dar nu stia cum sa intre in vorba, il intreaba ceva, el se scuza ca-i african si nu stie, ea il intreaba de unde e, el raspunde ca din Uganda, la care ea: „Din Uganda, am inteles, da’ de-al cui esti tu, din Uganda si pe unde locuiesti” ).. 🙂

  39. CELLA says:

    😆 😆 😆
    io vorbesc oricum cu tine că mi-s simpatici băgăcioşii simpatici 😉 hai, servus bruderşaft d-ăla irlandez că plăteşte St.Patrik azi

  40. Ion Dascalu says:

    „Oh, yes.. May I have one Guinness draught, please? Thank you. Keep the change, love. Thank you very much, indeed” 🙂
    Traiasca trifoiul! 🙂

  41. Adrian SM says:

    De parca n-ar fi buna o uiaga de ,,finest old tzuisky”… 🙂

  42. CELLA says:

    no, fain aşa … trataţi-vă-ntre voi, ca băjeţii 😆
    şi măi, Ion Dascălu … vezi că stricăm amiciţia 😆
    io nu-s local să-mi comanzi şi, în general, nu trăiesc din „resturi” 😉 … notează-ţi 😛

  43. Ion Dascalu says:

    Cella:
    Am notat si m-am conformat.. N-o sa se mai intample, jur pe rosu.. 🙂

  44. CELLA says:

    😆 să fie primit 😆
    juri pă ăştia, deci …

  45. Ion Dascalu says:

    🙂

  46. Super-supermişto! 😆

Lasă un răspuns

