Deci …

 

Click! 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

11 Responses to Deci …

  1. Satmareanca says:

    Mă suna zilele trecute insistent un amic şi numai nu-i puteam răspunde. Într-un final, mi-am făcut datoria şi am întors apelul. Vroia doar să-mi zică atât: Chinezu’ ăsta tăt îi idei cât îi. Mama lui de moroşan! 😀

    Cred că trebuia să bag povestea în postare, dar azi chiar mi-am propus să nu postez mai mult de un cuvânt 😆

  2. Ion Dascalu says:

    Hai sa-ti dau si eu un clik de ajutor (dupa ce iei prada, ne intalnim la rascruce, ca haiducii odinioara, sa tragem partea frateste).. 🙂

  3. Satmareanca says:

    Uf, mulţumesc! Clickul e pentru chinez, în speranţa că va da o bere, într-o zi cândva. De fapt vroriam să scot în evidenţă ideea ce a avut-o. Concursul e pentru concursurgii sau cum le-o spune, nu pentru mine 😀

  4. Ion Dascalu says:

    Erata: se scrie click si nu click (imi asum cinstit greseala, noroc ca am recitit mesajul anterior)… Si e cuvant englezesc ce inseamna „a apasa”, deci revin cu completarea ca apas si eu pe legatura catre sportlocal.ro (crinuta, vezi ca merit un euro in plus pentru faza asta, sa ai in vedere aspectul asta cand numaram banii ca sa-i impartim).. 🙂 See ya!

  5. Satmareanca says:

    Da de la cine îi luăm? Banii zic 😀

  6. Cristian says:

    E excelenta ideea cu site-ul.
    Dar din cate prognozez eu site-ul va ajunge sa fie cumparat de un „trust”
    numai sa isi dea drumul putin.

  7. Satmareanca says:

    Şi cu site-ul şi cu concursul. Cred că ştiu la cine apelez când o să am nevoie de lecţii de promovare 😀

  8. octavpelin says:

    Crina,toata lumea vorbeste de clicuri ,de clicuit,dspre ce este vorba,din cauza vantului si ninsorii ne-a cazut netul in oras,o zi frumoasa Tavi 🙂

  9. Oana says:

    Da, da, da, stim 😀

  10. Satmareanca says:

    Tavi, e un concurs lansat de chinez. O strategie mişto.

    Oana, tu le ştii pe toate 😛

  11. Ion Dascalu says:

    Cum de la cine. Nu se stie? De la Chinez.. „Chinezul plateste” ca sa parafrazez un citat celebru (na, ca nu sunt numai amuzant, ci si deosebit de cult).. 🙂

Lasă un răspuns

