Sper că-i ultima…

Nu ştiu cine zicea că vine primăvara. O fi fost echinocţiul azi, dar vremea nu vrea să confirme. La noi ninge. Cu fulgi mari şi deşi. Deşi îmi place, sper că e ninsoarea mieilor. Io una m-am cam săturat…

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to Sper că-i ultima…

  1. octavpelin says:

    Crina,la noi a nins a viscolit doua zile ,a cazut si netul si acum vad ca se pregateste sa vina din nou ..iarna ,o zi buna Tavi 😦

  2. Lilick says:

    Ehee..am vrea si noi sa zicem ca ne-am saturat. Dar vorba cuiva..la noi iarna a fost doar intr-o dimineata. :))) Rasfatatilor!

  3. Adina says:

    La noi a venit. Azi am avut 10 grade, maine la fel, duminica 13. Yeeeee!

  4. Oana says:

    La voi mereu ninge. Doamneee!!! Uite, vezi ce oameni rai sunteti? Pana si vreme va spune 😀

  5. CELLA says:

    dacă eşti curioasă să mă vezi pă mine şi cum mă simt mai bagă şi tu un ochi pă face 😆
    în rest, vorba bancului ăluia „vine iarnă grea, am văzut indienii adunînd lemne-n vale” 😦

  6. Nea Costache says:

    Crina, parca acum vreo doua luni doreai iarna! Cred ca trecem direct la caldurile toride de vara. Naiba stie, s-au intors timpurile si anotimpurile cu fundu-n sus: nu mai tine cu noi nici timpul, nici viata asta…care pe zi ce trece devine tot mai instabila, politicienii nostri parca ar fi innebunit (desi nu stiu daca au fost vreodata pe creanga lor).

  7. Satmareanca says:

    Nea Costache, doream, dar m-am cam săturat. Nu-i nici iarnă adevărată nici primăvară. Nu-mi plac incertitudinile astea 😀

    Cella, am şi uitat ce e ăla face. Mă conformez :))))

    Oana, cred că din cauza ta. Precis ai făcut ceva vrăji 😛

  8. Satmareanca says:

    Lilick, noi chiar am avut parte, se vede în gropile ce au răsărit, mai ceva decât ghioceii :)))

    Adina, sunteţi norocoşi, dar las că vine şi la noi. Dacă nu, mergem noi la ea 😀

    Tavi, înseamnă că sunteţi mai răi decât noi 😛

  9. al2lea says:

    S-o ardem pe rug! S-o ardem pe rug!
    Pe iarna, vreau sa zic… sau ce-ati crezut? 🙂

  10. urbanreality says:

    vreau soareeee !

  11. Ion Dascalu says:

    Oameni buni, nu va mai plangeti atata de frigul asta, nu sunteti cei mai in masura sa vorbiti de frig, cred ca eu ar trebui sa ma plang de fring, ca doar eu stau toata iarna in usa crapata de la Siberia rusilor, si cand se mai potoleste un pic „corentul”, trebuie sa apara ger din alta parte (voi de buna seama ca ati citit despre activitatea vamesilor de la Albita care prind pe sezon 50-60 de rusi cu ger de contrabanda ascuns prin portbagajele masinilor, pe sub scaune, na, pe unde cred si ei ca ar avea noroc sa nu le gaseasca).. Nu va mai plangeti atat de mult, ca acusi ma supar si suflu inspre voi.. Semneaza (ca de fiecare data) Mos Gerila (ala de la rusi) care o ingheata din priviri pe Fetita cu chibrituri (personajul poate fi jucat de catre oricare dintre voi, nu nominalizez pe nimeni)… 🙂 Si iar m-am bagat in seama aiurea.. Da-mi si place… 🙂

  12. CELLA says:

    @ Ion Dascălu – simpaticule, dacă tot te bagi atîta-n seamă fă ceva cu blogul ăla al tău că m-am săturat pe ziua de azi să-mi tot fac conturi google 😆
    şi mai ai şi aprobare la comentarii, nici dac-ai fi sf.Petru nu ţi-ai păzi intrarea cu mai multe lăcate
    hotărăşte-te vrei să fii simpatic ori stai, acolo-n Siberia ta blogeristică mai mult singur 😛

  13. Adrian SM says:

    @Cella Da cine te-a suparat?

  14. CELLA says:

    nimen, mi simpatic ION că-i pozitiv şi vrea să-l vizităm dar acolo la el îs o grămadă de bariere şi io nu-l pricep ne vrea ori ba 😉
    şi azi abia reuşii să fac rebusul cu intrarea la Lucia şi la încă cîţiva, cîte bloguri atîtea sisteme de securitate, şi-am obosit mental 😆
    io-s prietenoasă dar şi ăia de la conturi ar putea fi mai omenoşi
    poate mîine am mai multă răbdare, acuma termin cu bolhăritul în virtual, trec la citit

  15. Adrian SM says:

    @ Cella 😀 Asa se cresc adevaratele valori intr-ale hackeritului… 🙂 Mai ai un pic si te angajeaza aia de la N.S.A., C.I.A. sau macar un F.B.I. … 🙂

    P.S. Da nani cand faci?

  16. CELLA says:

    pă lumea aialaltă nani 😆
    unde-ai văzut tu haker fără neuroni ?

  17. Adrian SM says:

    @Cella Hackerii au in general ceva mai multi neuroni decat media celor care rup tastaturile pe net…. 😀

  18. Adrian SM says:

    Maiculita da frig e. Ma uitai la temperatura de afara si m-a luat cu friguri…. -5 grade Celsius… Brrrrr, tra sa fac niste frectii interioare cu oaresce palincutza…. 😀

  19. Ion Dascalu says:

    Cella:

    Scuze pentru bariere, insa fiecare „bloagher” care se respecta are asemenea chestii (acuma, pe bune, asta e blogspot-ul, ce sa-i fac, na).. Aprobarea la comentarii e necesara deoarece trebuie sa fac o analiza a comentatorilor in prealabil si apoi sa le dau raspunsul cuvenit, deh, fiecaruia dupa merit.. 🙂 Si desigur ca va vreau sa mai faceti cate o vizita pe umilul meu blog (nu e chiar asa mare lucru de el) insa avem niste proceduri si trebuie respectate (asa sunt eu, mai cusurugiu din fire) 🙂 Iti urez toate cele bune de aici, din „Pestera de Gheata”… 🙂

  20. Facem un club? „Impotriva ploilor si ninsorilor tarzii”…Nici eu nu mai suport. Si ma cuprinde depresia, cand ti-e lumea mai draga 🙂

  21. Ion Dascalu says:

    Eu sunt deja in depresie (de fapt, de cand m-a facut mama).. 🙂

  22. lol's says:

    La mine la porţile orientului adicatelea la Mangalica azi a fost soare!! Oy, oy si acum mă dor ochii de atâta soare!!! Bine ca a apus!! Este ca sunt sadic!!! :)) .

  23. spedy says:

    ce santeti asa de nazuroase?
    primavara-i ca femeia;niciodata nu stii cum tre sa o cocolosesti …asa ca mai bine o pui la orizontala fara multe vorbe si maine dimineata e valabila regula de ….ieri… asa ca ninge ,ploua ,`i primavara noua….doamne-ajuta…fite nenica ….osu` la munca….si las` c-o r trece si zilele astea nehotarate…

    spedy/21/03/2009

  24. corinacretu says:

    iti doresc primavara, sa fii fericita si vesela. La Ardeal se incalzeste mai greu., dar bine… Sa ai numai bucurii. Unweek end placut, cu drag..

  25. ruxi says:

    Vorba lui Lilick, la noi iarna a cazut intr-o dimineata!
    Saptamana trecuta am ajuns intr-o zona de deal, in week-end.
    Sambata ne-am trezit si totul era alb, in jur. Ninsese. Ne-am bucurat, ca niste copii.
    Si totusi, nimic nu se compara cu senzatia pe care o aveam cand ma dadeam cu sania pe dealul Mitropoliei.
    Sau cand ne bateam cu zapada in curtea scolii! 1970?!:))

  26. lol's says:

    Compensaţie. Azi a fost ceata, a bătut vântul in draci si a fost frig. De, primăvara!!! Dragilor cum a fost, cum o sa fie, da sa fie!!!!!!!!!!!!!. Apropo mă doare clavicula cervicala si degetul mare. Daca mă uit la tembelizor la meteo aici la mangalica musai ploua. Schimb canalul idem. Ma uit pe geam este soare. In următoarea zi pe tembelizor fetili alea cu, ( nu spui cu ce mari) zic ca la mine in urbe este soare. Si mişca tetul, moa, de la tembelizor la fereastra si invers, schimb canalele cu telecomanda toată ziua, afară ploua ca in poezii lacustre soare ioc, si sa vezi ce durere te ia la degetul mare si la vertebra in cazul asta. :))

  27. Darius says:

    Vine, vine priiimavaraaaa….

  28. Satmareanca says:

    Şi io simt că vine, deşi se încă se dârdâie bine 😀

  29. al2lea says:

    Se intorc pasarile calatoare. Am vazut trei stoluri mari pe cer… erau minnate! Zburau in „V”. Imi aduc aminte ca acelasi lucru am vazut si asta toamna, cand plecau… acum parca ma simt mai bine.

  30. al2lea says:

    Minunate, nu minate… 🙂

  31. Cristian says:

    Ce tot dardaiti ? Voi nu simititi incalzirea globala 🙂 ?

  32. Dan Gheorghe says:

    avand in vedere ca romania-i cu susu-n jos de atata timp, n-ar trebui sa ne mire ca pana si vremea respecta acelasi calapod. de aici trebuie sa constatam ca iarna si vara si-au dat mana peste capul nostru, al romanilor, si au decis sa schimbe rolurile intre ele. asa ca n-ar fi deloc intamplator sa vedem de acum incolo cum ninge vara si cum ne dogoreste soarele in miezul iernii. mai ramane de vazut ce va fi cand o sa vrem sa mergem inainte si vom constata ca dam inapoi, ca ni s-a rasucit si creierul. iar pomii isi vor infige radacinile in nori, iar frunzele vor matura pamantul. soarele va strapunge intunericul noptii, in timp ce luna se va cazni sa intinda ziua cat va putea de mult. e-hei, dar cea mai mare realizare a situatiei de pomina in care se gaseste poporul roman e sa vedem animalele zburand si pasarile tarandu-se in tarana noastra cea mioritica. e clar ca intr-o atare situatie nimic nu ne va mai parea imposibil, vazand cu cata gratie si avant zboara porcul!

Lasă un răspuns

