Vineeee….

Despre Satmareanca
Ziaristă

14 Responses to Vineeee….

  1. Oana says:

    Nu te bucura, de miercuri iar e frig 🙂

  2. Satmareanca says:

    Nu că azi ar fi foarte cald, ba chiar a îngheţat azi noapte, dar miros de primăvară e 🙂

  3. maminineta says:

    Pe la noi ieri, a fost lapovita si ninsoare, iar acum e primavara 13 grade- vremea si vremurile se schimba prea des, nu mai puem tine pasul.

  4. Lucia Verona says:

    Da, iar se face frig, dar am aflat, pe surse, 🙂 că a şi venit !
    Am fost azi pînă la casa mea de la ţară (pardon, sediul Centrului Cultural Ogrezeni !) şi am văzut pomii înmuguriţi.

  5. ciupico says:

    da? pai atunci vin si eu 🙂
    (spune repede de care ciucalata vrei)

  6. Adrian SM says:

    Io nu am schimbat inca cifra octanica .Am ramas la palinca,coniac si vodca. 😀

  7. daurel says:

    Sa nu te lasi sedus(a) de o voce sau de o silueta vazuta din spate !

  8. Ion Dascalu says:

    Satmareanca:

    Cu un miros, nu se face primavara… Trebuie mai multe elemente.. 🙂

  9. octavpelin says:

    De ieri a venit primavara,anotimpurile de Vivaldi ,thanks !Tavi 🙂

  10. trexel says:

    tu stii ceva ce io nu stiu?

  11. Nea Costache says:

    Lasa dom’le, vine ea si primavara, chit ca acum e cam cu nabadai! Baba Iarna, chiar de se mai incrunta la noi, nu mai are succes! Daca Crina ne-a adus Primavara din Anotimpurile lui Vivaldi, apoi este instalata cu acte in regula!

  12. Satmareanca says:

    Trexel, io ştiu tot. Crezi că se poate întâmpla ceva fără să ştiu io? 😀 Vă zic mai încolo. Mi cam somn, îs în misiune de dimineaţă 😛

  13. trexel says:

    incet incet ma conving si io ca stii tot. multa vreme n-am vrut sa te cred 😉

  14. primadona25 says:

    Ce semnal frumos ne-ai dat. Am vazut multe stoluri de gaste salbatice. Daca se intorc, inseamna ca iarna a slabit in puteri.

Lasă un răspuns

