Începe curăţenia de primăvară! În Poliţie…

Mascaţi, descinderi în forţă, elicoptere care au survolat Sătmarul şi tot arsenalul. Nu e vreo simulare. A început curăţenia generală! Timid aş spune, dar a început. Un ofiţer de poliţie, trei poliţişti de frontieră şi nouă contrabandişti de ţigări au fost ridicaţi de mascaţi azi dimineaţă, în urma unei operaţiuni a DNA, pentru contrabandă cu ţigări şi aderare la un grup infracţional organizat. Una din numeroasele reţele de contrabandişti care acţionează pe fâşia verde în zona Porumbeşti-Halmeu a fost luată din oală. Grupul ar fi introdus în ultima luna în ţară ţigări de aproape 2 milioane. Dar, suprize: în timpul celor 18 percheziţii realizate dimineaţă ar fi fost găsite doar 18 cartuşe de ţigări. Băieţii, care aţi dat sfoara în ţară? 

elicopter

curatenia1

retinuti

Despre Satmareanca
Ziaristă

59 Responses to Începe curăţenia de primăvară! În Poliţie…

  1. Vania says:

    Bine că n-a fost Caius în Satu-Mare, că iarăşi pica de fraier!…

  2. Adam Boer says:

    Dar praful cand va aduna Florisalul de pe strazi? Sau si salubrizarea orasului tine de DNA?

  3. Satmareanca says:

    Mă rog, fiecare cu obsesiile lui 😀

  4. Satmareanca says:

    Vania, nu ar fi fost pentru prima oară 😀

  5. Adam Boer says:

    :):) Da Crina, voi cu tigarile eu cu salubrizarea. Nu poti sa te ocupi de toate.

  6. octavpelin says:

    Crina ,se vede ca la voi oamenii satmarului sunt gospodari si fac curatenie de primavara ,pe cand la noi..mai va.
    O saptamana frumoasa cu mult soare !Tavi 🙂

  7. aha, deci de-aia se dadeau cu elicopterul baietii azi-dimineata! desi, mai stii, poate s-au gindit sa-i faca pe plac lui adam boer si zburau asa de jos in speranta ca o sa ridice praful de pe strazi? (intre noi fie vorba, eu n-am prea vazut praf… poate noroi? sau adam locuieste in alta parte a orasului, pe unde n-a plouat?)

  8. primadona25 says:

    Tu crezi in curatenia asta? Oare nu e un ghiocel amarat? Peste cateva saptamani or sa spuna ca nu au probe suficiente. Si gata cu asanarea.

  9. Pingback: Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (XI) « Gabriela Savitsky

  10. Radu says:

    nu stiu ce a inceput ce nu dar pe astronautilor in fata blocului in 2,3 h e un praf pe masina vai mama. 😐 bag sama ca si in rest e la fel.

  11. Oana says:

    Stai sa dorm o ora, doua si apoi incerc sa par inteligenta 😀

  12. Satmareanca says:

    Radu, la altfel de praf a început curăţenia 😀

  13. Satmareanca says:

    Primadona, păi, mi-am exprimat şi eu în text temerea că e timidă. Nu am avut timp să revin cu amănunte şi să spun că mi se pare un soi de turnătorie între găştile de la frontieră. No, da scriu în ziar 😀

  14. Satmareanca says:

    Oana, dormi şi în locul meu 😀

  15. Au mai evoluat, Crina, de la Tigareta 2! Desi si atunci au disparut niste baxuri de tigari. Atat cat sa le ajunga de avocati!

  16. Satmareanca says:

    Şi acum o să dispară mult. E nevoie de vreo 1 milion de mascaţi şi întreaga armată a ţării să-i stârpească 😀

  17. Cristian says:

    Vine politia
    Vine ca sa ma ia
    Le dau dolarii si marcile
    Sa nu-mi faca negre zilele ! 🙂

    Asa si cu razia de azi !
    Asta e hitul lor !

  18. Satmareanca says:

    😀 Ha,ha,ha. Io i-aş zice Operaţiunea fâs 😀

  19. Adrian SM says:

    Ar trebui sa ramanem fara macar 70% din politie daca s-ar face curatenie ca lumea. Dar sa nu-i blamam, e un inceput…

    P.S. Sambata seara,pe la 21 si 18 am vazut o patrula de politie pe Trandafirilor, pentru prima oara dupa multi ani.. 🙂

  20. Adrian SM says:

    Crina, da baietii care au descins pe Zenit nu au vizitat de fapt stabilimentul ala unde ,stii tu.. 🙂 , merg aia cu probleme la hard disk??? 😀

  21. Oana says:

    18 cartuse? Rusine, ma, rusine 😀

  22. ruxi says:

    Ce-ar fi sa inceapa curatenia in marile averi dobandite fraudulos?
    Ce-ar fi sa confiste fabrici, combinate, terenuri agricole, paduri, zacaminte si resurse naturale instrainate la fel de fraudulos?
    Ce-ar fi sa se ocupe de politica bancilor straine care fac legea in Romania!
    Si dupa aceea vedem care-i treba cu tigarile. E ultima mea grija! Care, intre noi fie vorba, sunt cam scumpe pe aceste meleaguri mioritice. Caci altfel n-ar exista tentatia contrabandei, NUUUUU?

  23. al2lea says:

    Asaaaa…. sunt dezamagit. Si eu care credeam ca se dau cu helicopterul ca sa vada pe care strazi au mai ramas gropi neasfaltate… Ma miram de ce nu m-au bagat in seama. Si am facut ca toti dracii, doar-doar mi-or vedea-o si pe a mea (groapa). Ma gandeam ca maine sa scot esarfa, sau sa incercuiesc cu vopsea alba gropile de pe strada mea.
    Deci asaaa…. sunt dezamagit…

  24. Cristian says:

    @ruxi
    Mare dreptate ai ! La fel gandesc si eu …

    Din pacate cei mai multi romani sunt asa saraci incat pe ei nu ii mai intereseaza ce spuneai tu,ei vor sa li se promita ca li se da cate o firmitura.
    Din cand in cand li se arunca si cate o actiune ca cea de azi sa stea linistiti ca lucrurile sunt sub „control”

    Poate suntem tinuti asa,ca sa fim mai usor de controlat (poate sunt putin paranoic acum) dar cu cat sunt ei mai bogati altii saracesc si mai tare si sunt tot mai multi.

  25. Satmareanca says:

    La mine reproşul e pe subiect: de ce nu au agăţat şi şefi mari de la frontieră şi din alte instituţii, implicaţi în contrabandă. De ce naiba au folosit elicopterul când el nu a prea avut vreun merit în operaţiune de vreme ce nu a fost vorba de niciun flagrant pe fâşia verde. Cred că elicopterul a fost folosit pentru imagine. Dar, tot aflu io 😀

    Ruxi, sigur că sunt probleme multe în ţară, dar la noi ăsta e un fenomen de crimă organizată, cu reglări de conturi, cu victime nevinovate, cu interlopi care învârt milioane de euro, în complicitate cu poliţişti şi oameni din servicii secrete.

  26. Ion Dascalu says:

    Nu va radeti de politisti, ca acusica va bate cineva la usa, finut (cu berbecul).. 🙂 De cine v-ati gasit sa radeti voi, de aia care isi fac joggingul cu elicopterul in zori de zi si dau ora exacta la radio (e ora 5, un minut si 30 de secunde, deschide, politia, culcat, culcat- mascatii astia mai intai dau „desteptarea”, dupa care „culcarea” din nou, suciti oameni, hmm).. 🙂 Nee, stati cuminti si nu mai comentati atata, ce, politistii nu sunt oameni si n-au voie sa aiba si ei in casa un cartus de tigari, doar nu mai e pe timpul lui Ceausescu, sa-si cumpere de la „Shop”, acum e libertate, si-l pot procura din Bazar (chiar pe degeaba, spre nenorocul vanzatorului, evident).. 🙂 Railor care sunteti rai!! 🙂 😛

  27. Cristian says:

    Bine ca ai curajul sa te legi de ei ! Bravo…

  28. Ion Dascalu says:

    No, si cand m-oi supara io pa ei.. 🙂

  29. Adrian SM says:

    Da chiar Crina… Toata lumea stie cine-s capii cei mari,numa DNA are orbul gainilor…Dar sa zicem ca merg cu tine la centrul cultural El Kardinal la una neagra,ar fi foarte posibil sa ne salte pe motiv ca am corupt presa,ca am instigat la fapte antisociale, etc… 🙂

  30. ruxi says:

    @crina,
    Ei, am extrapolat si eu putin:))
    Cat priveste contrabanda si cei implicati revin : in Ro tigarile sunt foarte scumpe!

  31. trexel says:

    e mult spus Operatiunea Fâs
    chiar si la un fas cat de mic o tzar de praf se duce. am o banuiala ca la operatiunea asta nu se va duce deloc

  32. Adrian SM says:

    Noroc cu ploaia ca mai spala un pic mizeria si praful.Politaii probabil se vor pensiona anticipat, sau ,ca de obicei la Satu Mare, vor fi trecuti pe linie moarta la serviciul ,,Paza si ordine” pana se linistesc apele.

  33. primadona25 says:

    Dar cu gasca aia cu masini furate ce s-a ales? Am pierdut firul la un moment dat.

  34. Oana says:

    Crinaaaaa? Unde esti?

  35. daurel says:

    Cred, mai mult, sunt convins ca politistilor le este frica de ziaristi. Si de politicienii de la putere; si din opozitie. Magistratii le fac mizerii ca nu au pus bine virgula in procesul- verbal. Avocatii hotilor sunt unsi cu toate alifiile. Daca le aveau cu scrisul se faceau ziaristi! Sau avocati. Cati am putea trai sub atatea reflectoare?

  36. Adrian SM says:

    La noi la Satu Mare s-a cam incalzit atmosfera. Crina probabil a dat de un nou subiect si se documenteaza probabil 🙂

  37. Cristian says:

    Lucreaza sub acoperire acum !

  38. Ion Dascalu says:

    Comunicat important pentru tara:
    Crina nu e la calculator momentan.. Insa (cred ca) m-a rugat pe mine sa vin si sa va spun sa nu va jenati de absenta ei si sa discutati in continuare aici.. Ii face placere sa vorbeasca cu voi si o sa-si faca timp sa raspunda tuturor cand o sa intre din nou.. A, si inca un amanunt, sa nu uit, nu va poate divulga nici macar o virgula despre materialul la care lucreaza acum..
    Va multumesc pentru atentie! Spor la treaba in continuare! (Crina, sa-mi zici daca a fost bine, poate merit berea aia pentru ca ti-am tinut fanii aproape).. 🙂 Toate cele bune tuturor! 🙂

  39. Darius says:

    Si totusi eu zic ca e de bine. E adevarat, cu o floare nu se face primavara insa la fel de adevarat este si faptul ca aceeasi floare poate vesti primavara.

  40. guerilla urbana says:

    unii murdaresc plamanii, altii drumurile. soarta lor e diferita. 🙂 sa-i duca pe toti, dar sa nu-i puna pe-ai lor in loc, ca n-am rezolvat nimic. scapam de dracu’ dam de ma-sa.

  41. lol's says:

    @Crina. Eu mă dau in fapt, mă autodenunţ!!!:)) . Cu musulmana consumam 3 pachete de ţigări pe zi, aşa ca in condiţiile de criza o soluţie salutara este achiziţionarea necesarului de ţigări din comerţul subteran. Si acum îţi spun, da sa nu spui la nimeni , acilea la mangalica e „frai”, „piata libera” nu este afectata de intervenita viguroasa a miliţiei, scuzaţi politiei. Mai repede cred ca se aproprie fel de fel de alegeri si melteanul de pretutindeni, pe tot pământul romanesc trebuie sa doarmă liniştit. Sti tu cum, ca FNI!!!. Ce bun este un masterplan gândit din timp, aplicat la momentul potrivit, ca sa rumege ghelbanul si ca sa nu bage de seama la caraiman.

  42. Satmareanca says:

    Ion Dascălu, dau o ladă pentru asta 😀
    Staţi aşa că îs prin preajmă. Misiune îndeplinită :))) Revin uşurel că m-au scos unii din pepeni (nu pe blog – nu cumva să se înţeleagă greşit) 😉

  43. Ion Dascalu says:

    Ei, ce-am zis eu.. Crina e aici.. Insa nu prea are timp.. Dar o sa se revanseze ea, o sa vedeti, voi numai sa intrati pe blog si sa v-apucati de discutat, ca vine si ea pe urma si se prinde in vorba din mers.. 🙂

  44. Adrian SM says:

    Iar e rost de articole interesante zilele urmatoare…. 🙂

  45. Oana says:

    Adrian, la ce nervi avea azi cand am vorbit cu ea… oi, oi, ar trebui sa ne tinem, ca mi-a speriat si telefonul 😀

  46. Adrian SM says:

    Au inceput presiunile puternice asupra ei. Sigur si amenintarile.Si asa cum o stiu eu nici ea nu e chiar domnisoara de pension… 🙂 Ma tem totusi pentru ea…

  47. Oana says:

    Adrian, nu, nu e vorba de presiuni si amenintari. Dar, da, domnisoara de pension, sigur nu e 😀 Ce misto e s-o barfim in lipsa 😆

  48. Satmareanca says:

    Măi, iar mă bârfiţi? 😀

  49. Adrian SM says:

    Eu cred ca are parte de asa ceva numai nu spune nimanui. Da, e misto sa barfim…. 🙂 Sa vedem reactia ei… S-o simti tulburata poate si ne-a da in judecata…. 😀

  50. Adrian SM says:

    Ha ha haaaa… 😀

  51. Satmareanca says:

    Io nu dau pe nimeni în judecată, dar nu doresc nimănui să mi se pună pata 😀

  52. Adrian SM says:

    😀 Ne linistitaram…

  53. Satmareanca says:

    No, aşe 😀

  54. Ion Dascalu says:

    No, binie 🙂

  55. acesta says:

    Sustin cu inversunare starpirea coruptiei sau…tentativele ei,ma rog.Stii ce nu apreciez deloc? Sunt si politisti corecti, crede-ma!Si acesti politisti sunt intodeauna catalogati de catre jurnalisti drept facand parte din marea majoritate..ceea ce nu e adevarat.Iar asta te dezamageste profund cu privire la mass media de azi..Acei politisti nu sunt deloc incurajati, susinuti de catre mass media,ca doar-doar, poate-poate, se va schimba ceva.Nu e deontologic sa generalizati d-na/d-soara Crina.Nu va suparati pe mine..mi-am spus si eu parerea.

  56. Adrian SM says:

    @acesta Da ,exista si politisti corecti, buni in meseria lor.Din pacate-s putini si ,cred eu,poate le-am face un deserviciu popularizandu-i. ,,Ailalti” i-ar manca cu grade cu tot. Dar incet, incet avanseaza baietii buni si eu trag speranta ca oarecand voi vedea si politie adevarata,constienta ca e platita din banii contribuabililor si de rolul ei in societate.

  57. Satmareanca says:

    Acesta, probabil că urmăreşti rar blogul, ţi-ai fi dat seama că nu mă supăr. Fiecare are dreptul la opinie. Şi tu ai generalizat, la rândul tău.
    Probabil că poliţiştii buni nu se văd de uscături, pe alţii, pe care îi cunosc, îi protejez nespunându-le numele. Pe de altă parte, sunt poliţiştii aceia, poate incoruptibili, pe care îi vezi pe stradă. Din păcate, şi unii dintre aceştia au bubele lor. Ieri, de exemplu, am coborât în restaurantul din susbsolul redacţiei la o cafea. În faţa redacţiei, parchează o maşină a Poliţiei. Instinctiv, m-am uitat în jur să văd dacă se petrece ceva. Doi poliţişti, în uniformă, coboară lejer. Apar două tipe, stau ceva la taclale şi apoi merg toţi în restaurant. Unul dintre ei sorbea dintr-o bere. Mai apar două tipe şi poveştile se lungesc. Eu am stat vreo 30 -40 de minute, ei au mai rămas. De vreme ce erau cu maşina poliţiei şi în uniformă, bănuiesc că se aflau în timpul serviciului. Probabil că doamnele cu care râdeau bine le erau doar nişte „surse” sau martori. Dar, în crâşmă? 😉

  58. Adrian SM says:

    😀 Faza asemanatoare am prins si eu mai demult, pe cand eram taximetrist.Intr-o noapte am virat de pe Blaga in Carpati ll pe Dorna.Cum stiam ca e bezna pe strada aia am bagat faza lunga in timp ce viram.Si ce surpriza:dupa colt masina politiei in care dormeau baietii… 😀 Au reactionat exact ca in Stan si Bran: le cadeau chipiurile,se incurcau unii in ceilalti,soferul nu gasea cheia… show total a fost… 🙂 S-au speriat probabil ca e ceva sef de-al lor in control…

  59. Satmareanca says:

    Din păcate sunt multe cazuri de genul acesta, aud poveşti cu poliţişti tot timpul şi nu dau exemplu bun. Ştiu că aşa suntem noi în mod tradiţional, încercăm să tragem chiulul cât putem, să ne rezolvăm problemele în timpul serviciului, dar aşa nu putem avansa deloc…

Lasă un răspuns

