Tsunami. Aştept unda de propagare în teritoriu!

Şeful Direcţiei Generale de Informaţii şi Protecţie Internă (DGIPI), Cornel Şerban, şi şeful Diviziei de Operaţiuni din Direcţia Generală Anticorupţie, Petre Pitcovici, au fost reţinuţi, marţi seară, de procurorii DNA.

Numele Pitcovici este cunoscut sătmărenilor încă din 2005. Petre Pitcovici a fost acuzat atunci de directorul general al Gazetei de Nord-Vest, Valer Marian, (actualmente senator) că a încercat să angajeze asasini pentru a-l lichida. La comanda fostului primar Horea Anderco, împotriva căruia GNV declanşase o serie de anchete jurnalistice, Pitcovici a încercat să tocmească rakeţi ucrainieni pentru a-l lichida pe Valer Marian.

Cazul a fost clasat ulterior de PNA cu o motivare ciudată: „Nu s-a procedat, mai departe, la anchetarea aspectelor privitoare la planul de executare a ziaristului Valer Marian, întrucât a fost o instigare neurmată de executare”.

În cursul anului 2005, fostul primar Horea Anderco, care era cercetat pentru fapte de corupţie, s-a autodenunţat, acuzându-i pe subcomisarul Petre Pitcovici şi pe fostul său coleg de la Crimă Organizată, Horia Mateescu, că au fost intermediarii săi în tentativa de a mitui cu 120.000 de euro procurorii care-l anchetau.

Că tot vorbeam de curăţenia generală, aştept unda de propagare a tsunamiului declanşat în Bucureşti în teritoriu. Sper că intensitatea undei să fie puternică şi să aibă efecte pe măsură. Mai povestim despre asta! 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

57 Responses to Tsunami. Aştept unda de propagare în teritoriu!

  1. Adrian SM says:

    Doamne…..

  2. Satmareanca says:

    Acum se înţelege că de n-ar fi nici nu s-ar povesti 😀

  3. Adrian SM says:

    Ziceam de Horica… Asa om am votat de primar???

  4. Satmareanca says:

    Păi, ştiam de mult ce am votat unii, măcar de nu am mai greşi atât şi în vremurile ce le trăim…

    Am mai scris despre subiectul ăsta în decembrie 2005, revenim mâine cu un refresh 🙂

  5. primadona25 says:

    Chiar? Nu pot sa cred ca se intampla in filmul nostru asa ceva! De la o injuratura la o astfel de comanda e drum lung!

  6. Satmareanca says:

    Toate poveştile au reieşit din discuţiile şi autodenunţurile celor implicaţi. Mai exact din autodenunţul lui Anderco de pe vremea în care se afla în arest. Sunt adevăruri incredibile…

  7. Adrian SM says:

    Pe el il cam doare in mezel de noi acu.Circula vorba in targ ca ar fi plecat la America…E posibil.Nu l-am mai vazut demult in oras..Dar e incredibil intr-adevar ce am aflat despre el.

  8. Oana says:

    Aha, asa deci, ma gandeam eu ca la gazeta, acolo, sunt numai periculosi 😀 Doamneee, ce lume!

  9. Adrian SM says:

    La Gazeta nu-s periculosi oamenii.Numai unii locuitori ai milenarului Satmar…. Da de aia poti veni Oana in preumblare pe la noi ca n-a fi nici un bai cu tine… 🙂

  10. Oana says:

    No, am mai fost si nu m-o impuscat nimeni, poate a doua oara se vor stradui mai mult 😀 Dar mie mi frica de primarul vostru 😆

  11. Adrian SM says:

    🙂 Gyula e baiat bun.Serios.

  12. Oana says:

    Hmm, lasa-ma sa am rezerve 😛 de obicei nu-mi plac primarii.

  13. Adrian SM says:

    Asta sigur nu tocmeste raketi.Doar firme care repara ani de zile podurile orasului….:)

  14. Adam Boer says:

    @Adrian SM
    Primaul actual nu e (încă) periculos 🙂 Dar chiar pui mâna în foc pentru Iuliu Ilyes?

  15. Oana says:

    No, cat am vorbit, ma bag la scris, ca doar Crina e detectivul 😛

  16. TRASNEA says:

    Bai,nici Vlaicu nu a reusit sa treaca Carpatzii …….si ala a incercat in zbor ,precum pasarea maiastra.Crezi tu ca o flatuentza (tu ii zici tzunami) iscata dintr-un cur pansat din DNA o sa salte pe Valea Jepilor, apoi vijelios peste Varfu Omu( suierand ca accelaratu’ de Urlatzi),o sa se pravale precum Greuceanu asupra Ghionoaiei,in Podisul Transilvaniei,iar de aici rapid pe autostrazi sau drumuri expres o sa ajunga in Satmar?
    Wax!O sa se opreasca in prima groapa de pa la Potigrafu,sau in primu santz de la Loloiasca (daca merge ocolit)…….adica o sa mai cada niste sefi de post maxim,vreun caprar in prag de pensionare,deci niste militzieni daia traditzionali cu holograma…..
    Pulitzia Romana e atat de putreda incat nici Potopu’ nu o mai spala, da mitea un tzunami!

    Recte,daca va fi precum zici si o sa caza neste capete cu sapca ,la drum de seara,la o intalnire cu mascatzi descinzand din dube………Ce mare branza(!) ,o sa se itzeasca alte capete cu sapca…….ca cica e la sepci pa inventar,ceva de speriat!

  17. Satmareanca says:

    Io sper 😦

  18. Satmareanca says:

    Altfel emigrez 😛

  19. Adrian SM says:

    @ Adam Nu bag mana in foc pentru el, dar sunt sigur ca nu s-ar cobora pana la a tocmi raketi pentru a-si lichida oponentii.

  20. Adam Boer says:

    @Crina
    Unde emigrezi Crina? Ucraina e aproape 😉

  21. Adrian SM says:

    O fi copiat unele idei de la Horica…. 🙂

  22. Adam Boer says:

    @Adrian SM
    Eu sper cel mai mult să ai dreptate :):)

  23. Satmareanca says:

    Adam, crezi că am interdicţie la unguri? 😀 Am unde, nu-ţi face tu probleme 😛

  24. Adrian SM says:

    @ Adam In legatura cu Crina sa am dreptate??? 😀

  25. Adam Boer says:

    @Adrian SM
    Nu, în legătură cu domnul primar, adică să nu se „coboară” până la mine…

  26. m3 says:

    Mancaceas, ma inspaimant cutremurandu-ma. Dar dupa ce-mi trece tremuriciu, ma intreb, nu e usor intravenoasa povestea?
    Dar imi ramane o urma se inspaimantare cu ce se intampla aici. Nu cred ca i-as zice tsunami. Mai degraba, furtuna du descarcari utnata de un taifun. Dar o sa vedem, zic, in ce sens! Ca la tsunami ar fi clar si aproape previzibil. Eu zic ca nu e nici pe departe ce pare acum. Dar mai vorbim 🙂

  27. Adrian SM says:

    Asta tu stii…. La urma urmei ai facut treaba buna in Kossuth kert si prin alte parti.Nu are de ce sa se lege de viata ta.Sau vrei sa te faci primar?…. 🙂

  28. TRASNEA says:

    @Boier
    Meseriasu domnu Boer,de ce nu bagi si matale neste poze cu helicopteru ala de a imprastiat prafu’ prin Satmar,pe blogu’ lu’ matele?Ca si acolo s-a depus la prafalau peste petitzia matale, in enspe puncte,precum cel selenar (adica gros si secular)!Desigur acest lucru se petrecu, avand in vedere ca counteru’ (cacafonie premeditata,recte asumata)matale nu functzioneaza pe post de „ventilator” (adica sta pe loc si nu se invarte),chiar daca te dai matale mai jmecher decat 87% dintre blogeri.Poate astia era totzi decedatzi la ora cand se facu statistica……..si asa ai ramas mata ultimu’ supravietzuitor ,precum mamutu’ cretz dupa glaciatziune……adica redactor sef!

  29. Satmareanca says:

    Boer, vezi că se scoate iar la concurs postul de city manager 😀

    M3, no, tsunami mi-a venit în minte. S-ar putea să fie o adiere de primăvară, dar lasă-mă să mă euforizez 😀

  30. Cristian says:

    Ce nu inteleg eu:
    Omul ala isi face autodenunt ca ar fi data comanda sa omoare un om si azi e liber (pe langa altele care le-a facut) ?

  31. Adrian SM says:

    Adam ar avea concurenta serioasa pe postul ala de city manager 😀 Ptiu drace,azi maine vom vorbi oficial englis la noi in tara….

  32. TRASNEA says:

    @Adrian
    Zi merci ca-i inglis….si nu romanes!

  33. Adrian SM says:

    @Cristian A facut autodenunt ca sa scape cat mai repede de la bulau. Si se pare ca a sters-o in America….

  34. Adrian SM says:

    Avelo…

  35. m3 says:

    @trasnea
    In mare de acord. Dar acum s-a scormonit intr-un rahat deloc inodor, dar care prinsese crusta groasa. Vedem mai pe seara, azi, daca se impute rau sau se astupa la loc…

  36. Satmareanca says:

    Cristian, normal, doar trăim în România …

  37. Cristian says:

    Da si America asta ….ce tara ? Puiu Popovici cica ziceau azi ca va fi eliberat ca e cetatean american…
    Fostul primar , in America la fel…. da cum reusesc toti dubiosii ?
    Mai stie cineva ceva de Calin Calaianu ? Pe vremea PNTCD ….Pe unde e ?

  38. Satmareanca says:

    În Austria 🙂

  39. TRASNEA says:

    @m3
    Partzial de acord!Insa nu stiu daca la noi rahatu face crusta…….eu vaz ca mereu se gaseste unii ca sa sara in el…..deci face si valuri,da’ mai ales stropi!

  40. TRASNEA says:

    @Satmareanca
    Sa ne iertatzi stimata doamna ca ne exprimam mascaricios……Da asa e unii dintre noi niste needucatzi……

  41. Satmareanca says:

    Atâta vreme cât recunoaşteţi, no problem 😀

  42. Adrian SM says:

    @ TRASNEA Pe langa ce am vazut pe alte bloguri asta e o exprimare de tipi educati la Oxford,eventual membri ai Academiei Franceze…:)

  43. Cristian says:

    @Crina
    Austria ?
    Da era vinovat ?

  44. TRASNEA says:

    @Adrian
    E acu’ m-am linistit……Io credean ca-s vai de steaua mea la capitolu culturi……da iote ,mai am putzin si absolvesc Sorbona!Vezi ce-n-seamna sa te preumbli printre telectuali (adica dastia scriitori,politicieni,jurnalisti,doftori),vezi ce bine face la intelect,precum ceaiu’ de izma cand te cuprinde pantecaraia!
    E ,bune si blogurile astea la ceva…….

  45. Ion Dascalu says:

    Ei, ce-am zis eu.. S-a dat drumu’ din nou la discutii… Bravo, asa da.. O sa dau nota maxima la inspectia din seara asta.. Semnat, Comitetul de Supraveghere al Forumurilor de pe Blogurile Ziaristilor care sunt Jumate Ziaristi- Jumate Blogheri.. 🙂 Interesanta discutia.. Keep going, oameni buni, imi place ce citesc aici..

  46. Adina says:

    Anderco pe unde e acum?

  47. Cristian says:

    Tsumani 🙂 🙂
    Gata psssssssssssiiiitttttttt. S-a dezumflat deja…..

  48. Adam Boer says:

    @Crina
    Nu îndeplinesc condiţiile pentru a candida la postul de city manager… „experienţă minim 5 ani şi / sau in următoarele domenii de activitate energetic, construcţii, investiţii, mecanic şef – intreţinere.”

    Angajarea unui city manager e praf în ochii noştrii, numai că nu ştiu de cea acest efort când avem şi aşa destul praf…

  49. Adam Boer says:

    @Trăsnea
    Nu s-a depus praf pe petiţie, numai pe blog 🙂

  50. Cristian says:

    @Adam
    De ce te legi la cap ?
    Ai firma de soft ,esti privat,poti activa si din pct de vedere civic fara sa fii angajat la primarie sau consiliu pt. binele comunitatii nu ?

  51. Satmareanca says:

    Ion Dascălu, io n-am nicio vină 😀

    Adina, pe unde are chef, oricum a fost albit…

    Adam, păi, mare lucru să-ţi fabrici un CV? Unii îşi fabricvă doctorate 😀

    Cristian, un foarte mare fâââsss …

  52. Adrian SM says:

    Glumim ce glumim,dar eu doar atunci o sa cred ca e o actiune cu efecte reale,nu numai de imagine,doar cand o sa citesc in Gazeta de Nord Vest ca numeroasele personaje din lumea interlopa si cei care-i protejeaza au fost inscrisi la facultatea de drept de la Poarta Alba,eventual Gherla. Cu decizie definitiva si irevocabila. Pana atunci nu am absolut nici unpic de incredere in tzingalai…Iote ca o luai pe romanes… 🙂

  53. Satmareanca says:

    Cu codiţia să nu ratăm ştirea 😀
    La noi şi irevocabilele pot fi revocate…

  54. Adrian SM says:

    Pai te laudai ca ai surse beton…. Ai si un doi si un sfert privat parca… 😀 Ce e drept romanii e descurcareti…, dar vine o vreme cand va trebui pus piciorul in prag. Oare a venit??? Asta e intrebarea.

  55. Satmareanca says:

    Io o tot aştept, dar nu simt ceva serios. Am răbdare 😀

  56. Adam Boer says:

    @Cristian
    Eu mă ţin de obicei de cap şi mai puţin mă leg la cap 🙂

    Din afara administraţiei locale încerc să fac ceva împotriva deciziilor greşite şi împotriva demersurilor cu „dedicaţie”. Din interiorul sistemului am posibilitatea să ajut luarea deciziilor bune şi să construiesc pentru comunitate.

    Un lucru e să fi defensiv şi să anihilezi risipa banilor publici şi alt impact are o activitate în urma căreie se crează ceva bun pentru comunitate.

    Doresc să mă implic în ambele sensuri în funcţie de posibilităţi şi disponibilităţi din partea instituţiei publice respective.

  57. Adrian SM says:

    Acum ,la o saptamana de la actiunea aia hollywoodiana cu elicopter si mascati, am tendinta sa cred ca a fost un mare fas.Adica mai pe romaneste un mare rahat… 😦

Lasă un răspuns

