Eu sting lumina!

Pe Sătmăreanu nu am reuşit să-l conving să nu se uite la meci, aşa că o sting degeaba 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

47 Responses to Eu sting lumina!

  1. Gheorghe says:

    Ce legatura are stinsul luminii cu meciul?
    Stingi lumina nu televizorul sau calculatorul!
    Sau nu se poate uita la meci cu lumina stinsa? 🙂

  2. Adrian SM says:

    Mai repede-l convingi pe pe Vadim sa se inscrie in UDMR…:D

  3. Satmareanca says:

    Gheorghe, ideea este să opreşti orice sursă de energie, nu doar becul, ci şi calculatorul şi televizorul şi restul aparatelor electro-casnice…

    Adrian, sunt convinsă 😆

  4. al2lea says:

    La noi nu e recomandat ca or sa de atac hotii.
    Sunt curios ce o sa zica la stiri.

  5. Satmareanca says:

    Eventual le stingem pe blat, fără anunţuri :)))) Da, ar trebui scoasă din funcţiune şi alarma 😀

  6. ruxi says:

    Eu nu o sting. Am spus-o de ieri!:)
    In loc sa salvez planeta prefer sa stau pe bloguri. Si sa citesc ce scrii, la lumina lumanarii, in timp ce satmareanul tau si bucuresteanul meu se uita la meci!:))

  7. Vania says:

    Să ai grijă pe unde mergi, să nu te loveşti!

  8. Cristian says:

    Sorry ca sunt impotriva curentului….dar asa de rece ma lasa campaniile astea de 2 lei.
    Ok sting lumina…si ? Se schimba ceva….?
    Sunt constient de probleme si fara sa sting lumina si marile probleme nu vin de la noi.
    Asta e ca ziua indragaostitilor ,o alta tampenie scormonita,de minti prea odihnite….Cine iubeste cu adevarat ,nu are nevoie de o zi speciala, toate sunt speciale…
    Cine e ecologist , face ce paote zi de zi in sensul asta nu stinge lumina o ora dupa care mananca pe strada seminte sau cand merge la un picnic isi lasa mizeriile pe acolo…
    Noah….fiecare cu stolul lui….

  9. Adrian SM says:

    @Crina Noroc ca te-ai dus pe lumina la coafor….

  10. trexel says:

    Io-s plecat de acasa de dimineata si nu o sa ajung decat pe la 12 noaptea. Deci stins tot. Se pune?

  11. Satmareanca says:

    Ruxi, ok, dacă voi ziceţi, îmi fac şi io treaba, şi cu lum,ina stinsă, bag computeru în piză şi stau cu voi :)))

    Vania, măcar de-aş da peste o comoară. 😀 Dacă ar fi mai încolo în noapte, aş dormi :)))

  12. Satmareanca says:

    Cristian, a conştientiza lumea asupra fenomenului nu e tocmai rău. Schimbările mari vin de la noi, de la fiecare. Însă, fără ca marii consumatori să o stingă, nu rezolvăm nimic. Noi putem protesta stând în întuneric 🙂 Io nu ştiu încă ce voi face.

    Adrian, mă întrebam de unde ştii, apoi mi-am adus aminte de twitter 😀

    Trexel, dacă închizi Iphoneul se pune 😀

  13. Cristian says:

    Ok azi sunt canutza on sucit 🙂
    Propun pt „conştientiza lumea asupra fenomenului ” de coruptie si hotie din Romania…ca in data de 1 Decembrie ,marii conducatori spagari,pilosi si corupti ai Romaniei si toti hotii din Romania sa nu mai fure O ORA !
    Cred ca s-ar strange(economisi) bani frumusei 🙂

  14. Adrian SM says:

    Iata o propunere constructiva… 🙂

    Eu nu voi stinge lumina ci voi bea doua beri.. 😀

  15. ruxi says:

    Cata dreptate ai, Cristian!

  16. Oana says:

    EU nu o pot stinge la ziua nepoata-mi, dar acasa o sting cu siguranta ca nu is 😀

  17. Oana says:

    Cristian, ce tare, da, da, te sustin 😀

  18. Vania says:

    Chiar, eu sting luminile între 2 şi 3, lăsând doar frigiderul.

  19. Lucia Verona says:

    Eu nu sting nicio lumină, dimpotrivă, iluminez a giorno tot apartamentul. Am scris la mine, chiar de două ori, de ce.
    În primul rînd, pentru că nu vreau să mă repet – am stins lumina la Turnul Eiffel acum 10 ani în romanul „Labirint obligatoriu”. Ăştia cu Ora Pămîntului mă plagiază 🙂

  20. Cristian says:

    @Vania 🙂 super ….intre 2 si 3 🙂 🙂 mai ales azi…nu m-am prins din prima…doar acum ca lucram si hop….mi-a sarit la 2 ceasul la 3 (de pe calc)

  21. daurel says:

    AM STINS LUMINA SI AM APRINS/ STINS CATEVA TIGARI. Poezie, auzita in urma cu 40 de ani in jud. Satu Mare: „de cate ori deschid fereastra,/ de-atatea ori o-nchid./ Si plec!”

  22. dac-ar fi stins-o şi marii poluatori mondiali, era ceva.
    dar aşa…degeaba:(

  23. Darius says:

    Pai da lumina trebuia stinsa. De televizor nu o zis nimenea nimic. 😛

  24. Ion Dascalu says:

    Mai bine stingeam si lumina si televizor si orice, timp de vreo 2 ore, cat a tinut meciul.. 🙂 Mare prostie am facut ca nu m-am dat ecologist in loc de microbist.. 🙂

  25. Adrian SM says:

    Dascale o sa ai ocazia sa recuperezi miercuri… 😀

  26. guerilla urbana says:

    de obicei lumina o stinge… ultimul…

  27. Ion Dascalu says:

    Adrian SM:

    Parca vad ca si miercuri o sa ma dau mare ecologist la sfarsitul meciului.. 🙂

  28. Adrian SM says:

    In mod sigur profesore.Poate faci si un update la la programul de injuraturi…. 🙂

  29. CELLA says:

    @guerilla urbana – mi-ao luat vorba din gură

  30. CELLA says:

    erată – „mi-ai” 😉

  31. Eu am avut o gaura neagra in timpul liber si n-am putut bloggeri in voie aseara. Dar am recuperat azi. Tare mi-a placut postul anterior, Crina, la fel si comentariile. Nici un moment nu-mi pare rau ca m-am hotarat, in octombrie 2007, sa-mi deschid un blog. Tu si alti cativa faceti deja parte din familia mea de suflet, iar distantele au fost sterse de pe harta. Apoi, nu-mi ajunge timpul pentru cat as vrea sa comunic cu fiecare in parte, caci sunt atat de multi bloggeri cu atat de multe idei minunate…

  32. Uite de-aia-mi plac mie satmarenii:)

  33. Adrian SM says:

    @ Horia Nu satmarencele??? 😀

  34. Satmareanca says:

    Şi-am lăsat lumina stinsă două zile 😀 Mă scuzaţi!
    Ce-mi mai place aerul de primăvară ce se simte! 🙂

  35. Ion Dascalu says:

    Ei, n-am zis eu ca vine primavara.. Nu m-ati ascultat.. 🙂

  36. Satmareanca says:

    La noi abia acum sunt semne adevărate. Chiar te cred 😀

  37. Satmareanca says:

    Cristian, ideea asta trebuie musai brevetată. E beton armat! 🙂

    Odată cu primăvara apăru şi Horia bruxellezul 🙂

    Simona, ce doar îmi e de nişte palavre. las că se va face mai cald 🙂

    Guerilla, mai suntem destui, înseamnă că o lăsăm nestinsă 😀

    Pe restul doar vă tzuc 😀

  38. Trexel says:

    na daca se lasa cu tzucaturi ma bag si io
    aifonu nu l-am stins, recunosc. adica, gandeste-te si tu, un barbat si 2 femei in mall. ele prin magazine. el saracu sta plictisit la o masa mestecand in capucino, se mai uita la gagici, da alea trec pe langa el si atat. ce-i mai ramane de facut? destepti au fost aia de-au baga uaiarles in mol. aifoun rulz frate!

  39. Adrian SM says:

    Fapte, nu vorbe Crina… 🙂

  40. Satmareanca says:

    Adrina, păi, astea erau faptele 😀

    Trexel, recunosc că şi eu m-am fofilat cu succes 😀

  41. Adrian SM says:

    Ziceam de tzucaturi acolo… Vezi ca si Trex a inviat…. 😀

  42. Trexel says:

    tot e bine ca se râde

  43. Adrian SM says:

    Io m-am distrat toata ziua, de pe la 6 dimineata.. 🙂

  44. Noi am sărbătorit cum se cuvine Ziua Pămîntului (nu a fost doar o oră). La 18.00 tot cartierul a rămas fără curent, care s-a întors pe la 19.00. După care s-a stins televizorul şi s-a luat Netul de la 20.30 pînă la 5.20, cînd au catadicsit să ni le înapoieze. Dar cum orice minune ţine 3 minute, la 5.23 ni s-a readus la cunoştinţă faptul că Pămîntul are nevoie de noi, deci Bang! (de la 0.00 pînă la 0.30 am rămas din nou în beznă). Într-un final, cablul a revenit pe la 6.30, dar Netul s-a odihnit toată duminica.
    De menţionat că în ultima vreme sărbătorim tot mai des ora Pămîntului noaptea, cînd cineva de la Electrica se tot joacă cu firele şi butoanele…
    Dacă ăsta nu e sacrificiu pentru Pămînt, nu ştiu ce ar putea fi!

  45. Satmareanca says:

    Asta o păţeam şi io într-o vreme, mai nou, de când e ziua mai lungă, şi-au schimbat năravurile 🙂

  46. Adrian:
    Ajunsu-mi-or satmarencele, de p-amu am trecut la treburi serioase:) Stie Darius, da´ nu spune;)

    Crina:
    Mai lipsea sa-mi zici ca sed ca un ghiocel:)

  47. lol's says:

    Crina daca Satmareanul nu si-a cerut scuze ca nu a stins lumina ca sa vadă el meciul, mai ii dai o şansa si daca recidivează lasă-l!!!!! Este incurabil!!!!. Am reprodus avertismentul pe care l-am primit de la musulmana!!!!!. Ori pleacă Pitii de la naţionala, ori mă taie definitiv de la tembelizor, a decretat consoarta mea. Eu sunt hotărât, ori Pitii, ori căsnicia!!! Ca de fotbal cu naţionala nu mă las!! :)). Aşa e barbaţii!!

Lasă un răspuns

