Postacii de serviciu

Mitrea a recunoscut că a organizat şi a plătit oameni care să intre pe forumuri şi să critice sau să înjure adversarii politici sau autorii articolelor. Într-o discuţie online cu cititorii Hotnews, senatorul PSD, Miron Mitrea, fost secretar general al partidului, a dezvăluit că, la subsolul sediului formaţiunii din Kiseleff 10, mai multe persoane, grupate într-o „celulă de reacţie rapidă”, au misiunea de a posta comentarii pe site-urile şi forumurile instituţiilor şi ziarelor. „Eu am înfiinţat celula din Kiseleff 10”, spunea Miron Mitrea. Acesta susţine că, în timp ce social-democraţii au 2-3 postaci, PD-L are 10-15, iar PNL 6-7.  Mai mult aici

UPDATE. Şi tu, Obama? Preşedintele american, Barack Obama, şi-a plasat proprii susţinători în public pentru a-i adresa întrebările care să îl ajute să transmită mesajul aşa cum vroia el, împrumutând astfel cel puţin una dintre practicile predecesorului său, George W. Bush, relatează Washington Post în ediţia electronică.

Despre Satmareanca
Ziaristă

101 Responses to Postacii de serviciu

  1. Lilick says:

    A mai spus si ca el insusi posteza cu nick-ul Decebal la Cotidianul. Ma cam mir…Nimeni la Cotidianul nu a auzit de acest nick. :mrgreen:
    Stii cum il numea Paler pe Mitrea? „Gaura neagra a gandirii” 😆

  2. Adrian SM says:

    Io-s de la partidul celor fara de partid… 🙂

  3. suedezul says:

    Apropo de vicepresedintele consiliului judetean ati uitat.Acuma cu heirupul dna ar putea sa-l intrebe si pe oligofrenul sportiv de sanatate.cam ce a prestat el la gealat si cand a fost la guberniu sa-i dea consultanta

  4. dramoleta says:

    Se munceste mult la subsol 😆

  5. Adrian SM says:

    @Lilick Tare multe gauri negre, nu crezi?…. 🙂

  6. lol's says:

    In sfârşit am ajuns in rand cu americanii!! Mulţumesc domnule Mitrea, da in particular pot sa te bag in originii???. Este voie?, nu e voie??. Eu tot acolo îl bag pe Mitrea, numai daca îl vad la tembelior. Sa mă scuze doamna, adică mama lu ‘ domnu’ Mitrea ca „fomeia” nu are nici o vina a fost bine intenţionata, ce a ieşit a ieşit!!!! Si cum sa nu il iubească muma-sa ca a făcut si anexe la casa părinteasca de plătim DNA de 5 ani sa vedem: Ce ? Si cum?, ăsta da băiet!!!

  7. Satmareanca says:

    @Lilick
    Fain. O să urmăresc şi eu. Se apropie campania, vom avea ocazia să-i vedem iar în acţiune. În forţă 😀
    Şi io i-am mirosit pe câţiva în special în campanie.

    @ Ăştia îs cei mai buni 🙂

    @ Suedezul
    Bine ai venit! Păi, vrei să-i fac campanie gratis? 😀
    Ehehei, poate se trezesc şi organele din adormire, noi am cam scris… În plus, şi-a cam luat-o Silaghi cu locul 7.

    @ Dramoleta
    Da, că e bine la răcoare 😀

    @ Lol
    Şi io la fel 🙂

  8. Oana says:

    Mno, asta nu mi se pare asa nasol, toti fac asta, indeferent ca vrem noi sa credem ori ba. Asa ca…

  9. Cum era vorba înţeleaptă a romînului? Las’ că nici dracu’ nu-i atît de negru… hmmm… mai ştii? Vorba americanului: Wanna bet?

  10. [D][S][N] says:

    Uneori, se pare ca nu mai conteaza cat de mult trebuie sa te cobori si la ce trebuie sa te pretezi, doar pentru a putea spera ca la un moment dat, te vei afla intr’o pozitie privilegiata si ca vei avea foarte mult de castigat.

  11. Pingback: Tenebre - 1 « Ioan Usca

  12. TRASNEA says:

    Io cand va spuneam ca pe bloguri se face „politica”…..ma luatzi la caterinca,stimata doamna, cum ca cele 30.000 de bloguri si asa mai departe……..Manipulare exista oriunde ,de ce ar scapa spatziul virtual?Chiar si pe blogu dvs ,unii vor sa-si faca publicitate (viitor)-electorala(fiind iubitori si iertatori de oameni),altzii vor sa-si tzina cat mai strans aproapele si ale sale prime si sporuri(fiind eroi ai muncii patriotice),ba chiar sunt si unii doritori de asi asigura o vizita pe la Bruxeles(fiind chiar foarte directzi)……..

  13. Pingback: Tenebre - 2 « Ioan Usca

  14. daurel says:

    Parafrazez : realitatea este ceea ce se petrece in timp ce unii fac planuri, viseaza sau blogaresc ( in realitatea virtuala). Daca si cei mai informati alegatori – navigatorii (!) pe intenet – pot fi manipulati, inseamna ca nu mai este nici o sansa.

  15. Ion Dascalu says:

    Si eu recunosc ca sunt postac de meserie.. 🙂

  16. octavpelin says:

    Crina,ce zici de viitorul europarlamentar liberal Ovidiu Silaghi?!, o zi frumoasa !Tavi 🙂

  17. Se cheama manipulare 🙂

  18. Oana says:

    Mie asa imi place de Crina, arunca bomba si fuge 😀

  19. Satmareanca says:

    Oana, io am reţinut doar atât: că-ţi place de mine 😀
    Lucrezi tu în locul meu? 😛

    Teo, dacă reuşeşte, cred că rămâne la stadiul de tentativă. nervi, însă, face destui 😀

    Tavi, nu are şanse să iasă de pe locul 7. Ghinion, dă limbi degeaba lui fostului său coleg de facultate Orban, Crin ştie că l-a trădat pentru Tăriceanu.

  20. Satmareanca says:

    Ion Dascalu, se vede dupa scriitură. Mişto! 🙂 Da tu de-a cui eşti? 😀

    Daurel, cred că puţini sunt influenţaţi de postaci. Poate enervaţi.

    Trăsnea, depinde ce efect au asupra celorlalţi 😛

  21. Satmareanca says:

    Scarlet, păi şi Obama face la fel. Se pare că nu Mitrea a inventat, el doar a copiat 😀

    DSN, ăsta e cea mai mică grijă a lor. Îi interesează doar finalul, deşi finalul s-ar putea să fie urât într-o bună zi 😀

  22. Pingback: Tenebre - 3 « Ioan Usca

  23. Adrian SM says:

    Uitati un banc care ma duce cu gandul chiar la Ioana Basescu : ” Cum schimba o fetita super rasfatata un bec?
    -Taticule, vreau un apartament nou.”
    :))
    De Deedee pe 31 March 2009 la 5:56 pm (#)

  24. Pingback: Dragă Crina! « Restaurant Zahana Blog

  25. Oana says:

    Daca as putea, Crina, cu cea mai mare placere. Si da, imi place de tine 😀

  26. Ion Dascalu says:

    Crina, eu-s de-al celor care nu cuvanta.. 🙂 Doara ciripesc 😉 Unde trebuie.. :))

  27. Mitrea se misca cu talent, dar mie imi place bancul lui Adrian, cu becul de casa noua!

  28. Pingback: Tenebre - 4 « Ioan Usca

  29. Adrian SM says:

    @Simona E bancul lui Deedee.Mi-a fost lene sa scriu si am dat copy/paste. 😀

  30. Pingback: Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (X) « Gabriela Savitsky

  31. Pingback: Egipt » Blog Archive » Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (X)

  32. …păi reuşeşte..la unii, la alţii nu…

  33. Pingback: Egipt » Blog Archive » Relatare “realistă” a unei vizite la Bruxelles (X bis)

  34. Radu says:

    Crina aseara am vista cu tine! 😀

  35. Pingback: Tenebre - 6 « Ioan Usca

  36. guerilla urbana says:

    ce manipulare domnilor? nu exista asa ceva… cum nu exista comunisti, securisti sau alte gogoritze… postaci de serviciu loco am vazut la boer si stef pe bloguri cind se luau de Trasnea. dar aia nu merita platiti ca la cit de infantile erau postarile pe atit de nefolositoare erau…

  37. Pingback: Tenebre - 7 « Ioan Usca

  38. @Sătmăreanca
    În dulcele stil romînesc: copiază, copiază, copiază!

  39. Pingback: Tenebre - 8 « Ioan Usca

  40. Darius says:

    Io ma ofer. Ma angajeaza cineva?

  41. CELLA says:

    http://sminchy.wordpress.com/2009/03/25/habemus-banner/
    îmi cer iertare şi zic : este doar pentru persoane care vor, pot şi cred în „nişte chestii”
    restul … să mă înjure 😉 şi să mă şteargă din blogroll 😆
    ştiu că sunt enervantă, iertaţi-mă şi daţi-mi ignore
    blogul în cauză este al unei ziariste minunate
    dacă vreţi amănunte nu ezitaţi, întrebaţi-mă dar măcar citiţi, cinci minute, atîta vă rog … că vă consider prieteni, altfel nu-mi permiteam
    http://sminchy.wordpress.com/2009/03/31/aici-e-link-ul-dumneavoastra/

  42. Pingback: Tenebre - 10 « Ioan Usca

  43. CELLA says:

    Crina, şterge te rog rugămintea mea, citeşte tu şi atît, se pare că deranjază aşa că îmi cer iertare, m-am învăţat (am fost învăţată) minte … 😦

  44. Satmareanca says:

    Cella, pe cine să deranjeze? Cine ce a zis? Spune repede şi îi bat 😀

    Personal cred că ar trebui să îmi fac cu banner cu „blog semi-abandonat” 😀

  45. daurel says:

    Cred ca este o tactica cu blog „semiabandonat”, ca in bancul cu soarecele si lama de ras; soarecele isi tot sucea capul, pe langa lama, zicand: „unde-i branza, unde-i salamul?”

  46. Sibilla says:

    No, am ajuns târziu dar, am venit la raport la unicoarna me preferată şi mai roşcată ca mine 😉 🙂
    Care va să zică, io nu-s de-a lui Mitrea, se ştie, dar recunosc, ca de obicei, tot. M-am infiltrat printre ei şi ăia, şi ăilalţi şi m-am distrat copios, că aveam neşte nick-uri, adică mă-nţelegi Şefa, ca să pot sudui în legea lor. Şi fraierii mă luară de macho şi după ce-au încheiat cu mama, mă trimiseră la piţipoance şi pe centură, cică să-mi îmbunătăţesc gramaticele 😉 :))
    Am ieşit vie, nevătămată şi călită din tăti, dar, nu vor ştii niciodată când mă năpustesc again 😉 Pe ziare.com , ziua, cotidianul, e jele…. da plictis never 🙂
    Te ţuc musai că mi-eşti dragă !
    numai bine, Sătmăreanco,
    Sibilla

  47. Pingback: Tenebre - 11 « Ioan Usca

  48. Pingback: Tenebre - 12 « Ioan Usca

  49. @Doamna Cella
    Doamna Cella, dimpotrivă, dacă nu eraţi dumneavoastră, nici nu aflam de acest caz… suntem mai mulţi care vrem, putem şi credem în miracole şi nu ştiu pe cine de aici a deranjat acest mesaj. Eu oricum vă mulţumesc!
    Sfatul meu, dacă îmi permiteţi: să nu vă învăţaţi minte 😉

  50. Adrian SM says:

    Crina,ia-o mai moale.Vezi si tu ce a patit Becali… 😀
    @Cella Nu deranjezi pe nimeni. Daca ma deranjeaza ceva e faptul ca nu pot face mai mult pentru cei care ar avea nevoie de ajutor. Asa ma limitez sa contribui cu 2-3 lei cand intru in supermarketurile din Satu Mare. Nu e mult dar simt ca am facut totusi ceva.

  51. CELLA says:

    @Scarlet Aurora, Adrian SM – din respect pentru gestul vostru de a vă rupe cîteva minute să-mi răspundeţi mă simt obligată să dau o explicaţie :
    – trăim în lumea în care un gest normal este socotit suspect, ridiculizat şi în cel mai bun caz ignorat … asta aşa „din prima” şi fără menajamente
    – totul fiind inversat într-o bună măsură am ajuns să mă întreb dacă nu-s eu anacronică şi dacă nu ar cam fi cazul să „îmi văd de treabă” în peisajul ăsta în care tot mai mult doar asta se face … nu zic mai mult că deraiez de la „temă”
    – eu nu am blog ( nu-mi fac că am motive întemeiate 😉 )
    – nu „prizez” politică şi „panseluţe” deci … intru în virtual doar pentru puţină destindere la ceas de seară şi la o cafea
    – iubind nişte „chestii anacronice” la fel ca persoana mea 😉 poezie, literatură, muzică bla, bla, bla 😆 „bîntui” pe bloguri unde găsesc aşa ceva şi unde-mi place mai şi „comentez” din cînd în cînd
    – excepţiile sunt trei iar Crina şi blogul ei este pe primul loc la excepţii deşi nici aici nu o să mă găsiţi comentînd la politice şi familia
    – alte excepţii sunt blogurile unde oameni cu adevărat speciali şi cu mult mai anacronici ca mine încearcă din răsputeri să-şi ajute semenii 😦 … nu ? total deplasat, anacronic şi chiar obraznic din partea lor 😦
    – niciodată noi nu vom putea înlocui un sistem şi prelungirile lui şi niciodată (bine, să fim drepţi … nu în timpul vieţii noastre că ce-o mai fi după … ) nu vom avea cum face ceva important pentru semenii noştri în suferinţă, nu pentru toţi şi poate nici măcar pentru unul, să fim serioşi nu vorbim aici de salvarea balenelor albastre la concursurile de mis univers … deci, nu-s dusă cu capul (vreau să cred 😆 )
    – facem gesturi mărunte dacă vrem şi putem ori nu facem şi cu asta basta, facem în smerenie şi tăcere dar sunt situaţii în care nu mai putem şi trebuie măcar să încercăm … să cerşim pentru semenii noştri ( aşa am ajuns … în lumea în care totu-i posibil doar noi … p-aici, aflîndu-ne-n treabă )
    – în cazul de faţă ca şi în altele este vorba de-un gest : a citi, a înţelege şi a participa ori nu, fără nici un fel de obligaţie
    – eu, m-am adresat doar cîtorva oameni pe care-i respect şi-i cunosc de mai bine de-un an şi ei pe mine la fel, am făcut doar trimitere spre un blog al unei ziariste care chiar face ceva impresionant de cînd o cunosc eu ( tot virtual) şi tot de vre-un an … via Corina Creţu şi Gabriela S.
    – nu puteam ajuta altfel decît răspîndind o rugăminte că doar nu toată lumea citeşte pe toată lumea şi mai ales blogurile din categoria aceea sunt locuri ocolite ( lumea noastră-i aşa cum este azi dar, zic eu mereu a fost aşa doar că n-am băgat de seamă 😦 )
    – spaţiul virtual este un loc unde se întîmplă diverse …
    – concluzie, că m-am cam lungit : am rugat cîţiva prieteni ei ştiu şi înţeleg despre ce era vorba restul trebuiau să citească blogul respectiv : cine are blog să pună un baner, banii strînşi merg la copii bolnavi … simplu
    – la faza asta cineva a procedat în felul următor : a citit rugămintea mea şi m-a luat instantaneu la săpuneală … şi nu oricum, metodic şi pe puncte … drept pentru care, să nu creez disconfort prietenilor am revenit rugîndu-i să-mi şteargă comentariul în cauză
    – am „văzut” multe în virtual şi nu mă amărăsc eu dintr-un comentariu … la mine sunt vitale principiile, cazurile particulare … sunt speţe care-mi confirmă ori infirmă conduite, caractere … etc.
    – MORDECHAI mi-a spus odată o vorbă care mi-a rămas bine săpată în neuronul unic, bolnav şi bătrîn 😉 :
    ” E LUMEA LOR, NOI DOAR TRĂIM ÎN EA ” (sursă : filmul The Saint from Fort Washinton)
    încă o dată vă mulţumesc pentru timpul vostru şi Crinei că există 😆 ştie ea de ce

  52. daurel says:

    Crina, daca nu-mi cititi prima si ultima postare de pe http://daurel.wordpress.com/ ma mut pe blogul acesta cu durerile mele; nu inca! mai cuget, deocamdata.

  53. Ion Dascalu says:

    na, mai spuneti ceva, nu stati.. nu comenteaza nimeni despre Jiji? 🙂

  54. Adrian SM says:

    @Cella Da-l naibii de dobitoc incaltat. Daca tu ai un neuron ala probabil nici macar un sfert de neuron nu are. Sa dea Domnul sa ajunga in situatia in care sa aiba nevoie de ajutor.Oarecum la fel vad si eu lumea asta ca si Rabbi:ei si noi. Si din cauza asta ne cuprinde uneori o stare de lehamite,de zadarnicie a tot ce incercam sa facem bun.

  55. Adrian SM says:

    Ce ai vrea sa comentam Dascale? Si-a meritat din plin pedeapsa. Si e prea mica as zice.Si cu asta punct.

  56. Cristian says:

    Ion Dascalu….
    Hai sa mai animam lucrurile aici 🙂
    Jiji ….bagat la inaintare zic eu ….
    Purtea f acuzat si arestat pt orice altceva….dar PT asta NU !!!….Adica i-a tinut pe hotii aia la o discutie… le-a dat drumul….aia sunt liberi si el in puscarie. da-o in …..

    Asta e 100% o perdea de fum , da la atacurile ca are a fost supus Base, in locul caruia daca imi era atacat fiica…a doua zi puneam la dispozitie toate actele …. cu dovezi..ca la sme ce tind spre 1 mil de euro tb sa ai acte….

    EL nu le-a pus la dispozitie ,sau ma rog fiica sa…urgent..
    Acum sunt sigur ca va veni cu acte….DAR…cu intarziere…si cum in RO orice e posibil poti fabrica dovezi legale…numai timp sa ai…..

  57. Oana says:

    Pana luni 😉

  58. ioan says:

    Satmareanco(desi nu cred)cu cat te platesc pupincuristii lui basecsu?
    Miroane te stim darz si care nu se indoaie dupa cum sufla(in dos)uni la alti asa zisi politicieni.Ai fost,esti si vei fi al nostru,SINDICALIST,nu politician de caracal.
    Mai stim ca esti ARDELEAN 100% si nu mitica.
    Asa cum ne-ai adunat in jurul tau alta data,mai aduna-ne sa fim alaturi de tine la nevoie.VOM FI ACOLO
    Ne-am saturat de papagali si mincinosi.TREBUIE SA LE ARATAM CE INSEAMNA FRATIA PE CARE AI INTEMEIAT-O SI PE CARE AI DUS-O SA FIE CEA MAI MARE ORGANIZATIE SINDICALA DIN ROMANIA SI UNA DIN CELE MAI MARI DIN EUROPA.
    Care din trepadusi care te vor afara a creat ceva atat de maret in viata?Sunt niste profitori marunti ai munci tale.
    NOI TE IUBIM ASA CUM AI FOST SI CUM ESTI.

  59. Ion Dascalu says:

    Pai, nu conteaza, dom’le.. Hai sa separam un pic treburilii.. Free Willy, pardon, Gigi Becali.. „Ca Jiji mi-a dat mancare, e om bun, toti tiganii il iubeste ca e om bun si le-a dat si curent..” Restul de informatii, pe cand imi vor sosi stenogramele, audiogramele si fonogramele (numai cu grame lucrez, sa stiti, mai ales cand e sa dau jos, ca tin regim de slabire, o dieta speciala- Dieta de la Buda, cunoscatorii stiu despre ce vorbesc), de la audierile de ast-noapte, chiar am trimis-o pe Crina sa le traga la xerox, asa ca va rog sa-i scuzati absenta de pe aici, insa mi-a zis ca in timp ce ea trage dovezi dupa dovezi privind vinovatia sau nevinovatia d-lui Becali, sa va tin de vorba si sa va adun aici, pentru ca azi, maine sau poimaine urmeaza Satmareanca sa faca un comunicat important pentru tara (ceva despre Situatia Ghetarilor din Antarctica sau despre Paradisurile Fiscale din Papua Guinee, nu mai tin minte care, ca sunt prea asemanatoare pentru mine), asa ca stati in jurul blogului, luati-va scaunele si dati-va in jurul meu pentru a o primi pe Crina cea investigoasa cum se cuvine..

    Ati intels ceva din ce am scris eu aici? Eu, nu.. Insa nici ca-mi pasa.. Bucuria de a scrie e prea mare pentru a o umbri cu stiluri scriitoricesti, cu pauza-stop-frana- cuvant-idee-onomatopee.. Da’, va multumesc pentru (ne)rabdarea cu care ati citit cele scrise de mine mai sus, la revedere (Crina, hai ca ti-am adunat poporul, poti sa vii cu informatiile calde, sa le servim cu frisca si mustar, o, pardon, asta era reteta mea, proprie si personala, servita in izolarea mea transcedentala si pietonala pe aleile cu nori…) Of, iar sunt gura-sparta.. Si doar m-am jurat ca n-o sa mai fac.. :))

  60. Pingback: Tenebre - 15 « Ioan Usca

  61. Pingback: Tenebre - 16 « Ioan Usca

  62. daurel says:

    Felicitari domnule Dascalu! ” Bucuria de a scrie… „, de-a fi citit, de-a vorbi si a fi ascultat , de-a deschide discutii, merita cultivate. Sunt sigur ca dialogul este solutia!

  63. Trexel says:

    ne spune si 9 cineva cand e inmormantarea?

  64. TRASNEA says:

    Joi orele 14,pe blogu lu’…..Boier!

  65. Adrian SM says:

    🙂 Despre ce inmormantare e vorba?

  66. Cristian says:

    O sa fiu un postac de serviciu in locul Satmarencei :
    Voi ce ziceti de :
    http://www.cotidianul.ro/ai_obosit_de_romania-79114.html
    ?
    Poza imi place la nebunie !!!

  67. Cristian says:

    „http://www.cotidianul.ro/ai_obosit_de_romania-79114.html”

  68. Pingback: Tenebre - 18 « Ioan Usca

  69. Pingback: Tenebre - 20 « Ioan Usca

  70. Satmareanca says:

    Cristian, ai intrat la spam. Şi blogul e obosit de România 😀

    N-am murit, nu scăpaţi atât de uşor :))))

  71. Adrian SM says:

    D-apoi cine a zis ca vrem a scapa de tine Crina??? 🙂 Doar ca majoritatea nu stiam pe ce coclauri umbli si ne faceam griji…

  72. Satmareanca says:

    Vă mulţumesc pentru grija ce mi-o purtaţi. Apar şi eu odată cu primăvara 😀

  73. daurel says:

    Redactorii sefi s-au intalnit la Bucuresti cu un guru de media. Guru sustine ca internetul nu va elimina ziarele. Ne spune Crina mai multe?

  74. CELLA says:

    @ daurel, pînă şi dacă 😛 se-ndură Crina … încercăm să ne lămurim de capul nostru 😉

    http://garciamedia.com/blog/articles/report_from_bucharest_newspapers_at_the_crossroads/

    ce ştiu sigur este că nu le va elimina, în timpul vieţii noastre 😆

  75. Adrian SM says:

    @Cella Bine ai revenit… 🙂 Am crezut ca te-ai suparat pe lume….

  76. CELLA says:

    @Adrian, nici o şansă dar sîmbăta şi duminica „îmi fac de cap” 😉 … dacă mă lasă „lumea” 😆

  77. Darius says:

    Mai scriem ceva si noi? Ca imediat e toamna.

  78. Adrian SM says:

    😀 Asteptam sa vina formatoarea de opinie roscata, si Satmareanca pe deasupra.Oare pe ce coclauri umbla? 🙂

  79. Adrian SM says:

    Am io o presimtire ca pregateste o noua,, lovitura”….

  80. Pingback: Tenebre - 22 « Ioan Usca

  81. Ion Dascalu says:

    Crina? Ce mai faci? Toate bune si frumoase? 🙂

  82. Oana says:

    E luniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  83. Adrian SM says:

    Oana, da parca urma sa dispari??? 🙂

  84. CELLA says:

    ţi ce dacăăăăăăăăăăăăăăăăăă ? 😆

  85. Satmareanu says:

    Deci, daca mai stam un pic p-aici cred ca ne poate prinde si Craciunul la un moment dat. Parerea mea.

  86. Pingback: Tenebre - 24 « Ioan Usca

  87. primadona25 says:

    Crinaaaaaaaa, ce mai faci? Ne-ai parasit? Am citit eu undeva ca stingi lumina! Despre asta era vorba?

  88. Adrian SM says:

    Io cred ca vineaza un interviu in exclusivitate cu Jiji.. 😀

  89. CELLA says:

    no, ce-om face ? … la tăţi ni greu 😉

  90. Tineretul Basarabiei ne da o lectie de demnitate, de curaj si de seriozitate! Cinste acestor copii care si-au invins frica si spun NU bolsevismului!

  91. Pingback: Dragi bloggeri, să ne revoltăm « Oana Stoica Mujea

  92. CELLA says:

    CRINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    FELICITĂRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    MIŞTEAUX făcuşi GNV !!!

    p.s.- asta-i provocare pe faţă, poate nu zici merci 😆
    hai, că de lene nu se moare, zi măcar A-E-I-O-U că MA-ME-MI-MO-MU zic io 😉

  93. Adrian SM says:

    😀

  94. Pingback: Tenebre - 27 « Ioan Usca

  95. Satmareanca says:

    Deci, A-E-I-O-U că MA-ME-MI-MO-MU 😀

  96. Oana says:

    E clar, de la munca ti se trage 😀

  97. Satmareanca says:

    Aşteptam să ajungeţi la 100, până la urmă am ieşit din bârlog 😀

  98. daurel says:

    Daca stiam, scriam inca 3 comentarii, adica 2 /zi. Acum cred ca sunt 100!

  99. Adrian SM says:

    Si io care credeam ca practici sporturi extreme la Chisinau….:) As fi sunat la 112 da stii si tu ce buni is tzingalaii nostri…. 🙂

  100. Adrian SM says:

    Postarea 100 ia ceva prima??? .. 😀

  101. Satmareanca says:

    Cere şi ţi se va da 😀

    101

Lasă un răspuns

