Chestii & trestii

Youtube pe hârtie. Mike Thomas, un tanar din New York, a vrut de mult sa publice o revista dedicata hobby-urilor sale, insa n-a putut sa-si implineasca dorinta din cauza lipsei de bani. Acum, Mike si altii ca el pot profita de serviciul MagCloud, dezvoltat de producatorul american de hardware Hewlett-Packard. Pentru a publica o revista folosind acest serviciu, utilizatorii trebuie sa creeze un document in format PDF care cuprinde continutul revistei si sa aiba un cont PayPal pentru a putea face si incasa plati, urmand ca de restul (tiparire, comenzi, administrarea livrarilor – deocamdata livrarile se fac doar in SUA, Canada si Marea Britanie) sa se ocupe MagCloud. Pana acum, utilizatorii serviciului, aflat inca in faza de testare, au creat aproximativ 300 de reviste, cu teme mergand de la istoria spatiului pana la povestiri si poze personale. Doreen Bloch, studenta la Universitatea Berkeley, California, care a lansat o publicatie de moda, a laudat viteza si costurile mici cu care a reusit sa scoata revista (la ora actuala, costul de productie este de 0,20 dolari pe pagina). MagCloud ii sustine pe potentialii editori si in privinta designului, gratie unui program care poate aranja la cerere fotografiile pe pagina intr-un mod placut cititorilor. “HP si-a propus sa transforme serviciul intr-un echivalent imprimat al YouTube”, sustin oficialii companiei. Pe langa MagCloud, HP utilizeaza o tehnologie similara pentru a usura munca editurilor in publicarea anumitor carti. Aceasta scaneaza cartile vechi, curata paginile si trimite fisierele rezultate catre o imprimanta digitala. “Prin utilizarea procesului electronic vom putea reduce costurile de editare a unei carti de la 2.500 de dolari (1.880 de euro) pana la 50 de dolari”, a spus Phil Zuckerman, presedintele Applewood Books, precizand ca acum isi permite sa tipareasca singur copii ale unor carti vechi. Încă un pic şi o să poţi printa reviste& cărţile dând doar o comandă de la creier 😀

Abuzul emoticonilor trişti. Cică, de cum a dat criza, s-a înregistrat o creştere de peste 67% a cazurilor de abuz asupra emoticonilor trişti sau care prezintă probleme: emoticonul care îşi smulge par din cap a chelit, cel care plânge nu reuşeşte să facă faţă cererilor, iar emoticonul trist a învăţat pe de rost cursurile de schimb şi indicatorii bursieri. Faţa- neutră tinde să îl înlocuiască pe smiley în 49% dintre utilizări şi Surprinsul tinde să apară la fiecare trei fraze. Mă ofer să compensez. Io abuzez oricum de ăsta 😀 😀 😀 😀 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

36 Responses to Chestii & trestii

  1. daurel says:

    Astept vesti, in GNV,despre soseaua rapida Baia Mare, Satu Mare, Ungaria; a spus ceva la televizor pe Antena 3 acum 15 minute. Poate trece peste „domeniile” familiei mele, undeva intre Pomi si Rosiori.

  2. daurel says:

    Am uitat:subiectul ma emotioneaza!

  3. Satmareanca says:

    Păi, nu se ştie mare lucru. E la stadiul „dacă vor fi fonduri” . Aşa a spus recent ministrul Transporturilor. Ştiu că nu a fost cuprinsă pentru finanţare în bugetul pe anul ăsta. În plus, mai ştiu că erau nişte chestiuni tehnice nerezolvate. Posibil s-o vedem şi pe asta în următorii 15 ani :)))) Bine că de când la noi se tot promite, vecinii unguri şi-au brăzdat ţara cu autostrăzi. La ei se poate…

  4. Satmareanca says:

    Subiectul cu centura sau ce? :)))))) 😀 😀 😀 fac iar abuz de emoticoane vesele ca să compensez 😀

  5. Lucia Verona says:

    Crina, acum că am emoticoane pe blogspot, abuzez şi eu de 🙂

  6. Trexel says:

    degeaba astepti

  7. Satmareanca says:

    Lucia, io am un motiv în plus să abuzez 😀

    Trexel, nimic nu e chiar degeaba 😆

  8. Oana says:

    Doamneeee, tine-maaaa, am lipsit si eu o zi si ea a scris doua posturi. Doamneeee 😀 Auzi? Tu n-ai mess, ca m-ai innebunit cu niste mailuri de pe face. Termina 😆

  9. Satmareanca says:

    Am mess? Acum mă reobişnuiesc cu ce am :))) Uitasem de blog, de facebook, de twitter şi de mess. Altceva nu cred că mai am. Sper să nu 😀

  10. Oana says:

    Mail ai? 😀

  11. Satmareanca says:

    Da, mai multe, pe unul din mailuri am curatat azi vreo 200 de mesaje 😀

  12. Oana says:

    Hmm, eu doar 15, dar parca vorbeam pe mess 😀

  13. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 3 « Ioan Usca

  14. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 4 « Ioan Usca

  15. Adrian SM says:

    Acu sa vezi invazie de maculatura la americani.Ma indoiesc ca romanul va apela la tehnologia asta de editare.
    Excesul de emoticoane vesele nu ingrasa??? 🙂

  16. al2lea says:

    @Adrian SM,
    tizule, in mod sigur nu ingrasa. Eu am slabit vreo doua Kg.
    Rasul si munca in gradina, pe „plantatii”, ajusteaza silueta.
    Asa ca pune osul la treaba si razi, razi privind soarele si primavara asta frumoasa!
    Hmmm…. iara am devenit sentimental. Sau plin de sentiment???…
    🙂 🙂 🙂

  17. Sibilla says:

    Sătmăreanca faină, ia să abuzez şi eu, dar numai şi numai de dragul tău, altfel cum bine se ştie, sibilinaă abuzează ” i-urile”, ori le arunc prea multe, ori le uit numai mintea me zmincită ştie pe unde 😉 🙂
    No aşe, cu drag pentru unicoarna Crina faină : 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    7, că e Sacri, nah 😉
    O zi frumoasă şi un braţ de zâmbete 😉 🙂 🙂 🙂
    Sibilla

  18. ŞuKăRiT says:

    Mă grăbesc tare, să nu mi-o ia altu’ (şi mai grăbit 😛 ) înainte.
    Pentru mâine, de ziua Floriilor…
    Să rămâi mereu înflorită, floare (de) Crin (a). 🙂

  19. ruxi says:

    Gata-gata sa te „critic” pe blogul meu. Graba ar fi stricat treaba!:))))

  20. lol's says:

    1)Referitor la postare!! mă zăpăcişi Crina de tot cu atâta tenologie IT!!.
    2)Referitor la comentarii!! Fraţilor sunteţi in admiraţia mea. Voi pricepurăţi spre deosebire de moa.
    3)Concluzie. Ce desuet sunt eu adictelea!!. Ei si???. Nu citesc eu cărţi adevărate, pe net citesc poate daca fac operaţie la ochii ca la dioptriile mele e naspa. 🙂
    4) Concluzie finala. Succesuri!!!! citiţi foiletoane, reviste, romane etc, pe net eu rămân acilea la Satmareanca. :).
    Cat mă suporta!!!

  21. daurel says:

    Pana ajunge urarea mea la Satu Mare, tocmai vor incepe FLORIILE, asadar: CRINA, MULTE BUCURII ! Ca o paranteza: „amandoi avem un nume, / amandoi o soarta-n lume”

  22. Ion Dascalu says:

    Eu nu vreau sa abuzez de chestiile astea 🙂 🙂 🙂 🙂 ci vreau sa abuzez de chestiile astea 😛 😛 😛 😛 .. Imi dai voie, Crina? 🙂

  23. Sibilla says:

    Sătmăreancă dragă sufletului meu zbuciumat, să ai parte de bucurii, împliniri, linişte sufletească şi Sărbători în Lumină !!!

    🙂
    respect şi preţuire,
    Sibilla

  24. Lilick says:

    La multi ani, draga Crina! Florii fericite! 🙂

  25. Sibilla says:

    http://sfinx777.wordpress.com/2009/04/12/satmarencei-crina-dunca-cu-drag/

  26. La Multi Ani, Crina! 🙂

  27. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 5 « Ioan Usca

  28. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 6 « Ioan Usca

  29. Lucia Verona says:

    La mulţi ani, Crina!

  30. ruxi says:

    La Multi Ani, draga mea!

  31. forevergreen says:

    La Multi Ani, Florii fericite!

  32. Ion Dascalu says:

    La Multi Ani, Crina! Tot ceea ce-ti doresti sa ti se intample! Numai bine!

  33. primadona25 says:

    La Multi Ani, multe flori in suflet si in vaza!

  34. La Mulţi Ani celui mai frumos şi mai parfumat crin al Sătmarului! http://www.festusflowerandgiftshoppe.com/images/FloristReview_OrientalLilies_L.jpg

  35. Satmareanca says:

    Vă mulţumeeessssc!!!!!!!!! Uitaţi ce flori am cules din oraş pentru voi, în semn de mulţumire! 🙂

  36. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 8 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

