Flori pentru toate florile

Am cules nişte flori din oraş pentru toate florile care trec pe aici. Luaţi ce şi cât doriţi! La mulţi ani! 🙂 Şi sărbători fericite celor care sărbătoresc acum Paştele!

magnolii

flori

lalele

ornamentalroz

Despre Satmareanca
Ziaristă

55 Responses to Flori pentru toate florile

  1. octavpelin says:

    LA MULTI ANI ! CRINA, o duminica frumoasa si sa ti se implinesaca tot ce-ti doresti,cu drag Tavi 🙂

  2. Adrian SM says:

    Faine poze. ca si vremea de afara… 🙂

  3. LA MULTI ANI!!!!!! Sa ai o zi frumoasa, ca tine! Si sa te bucuri de ea! Te imbratisez cu drag, de la departare!!!!!

  4. Îţi mulţumesc, Sătmăreanco, pentru că în această zi deosebită mi-ai dăruit frînturi din Sătmarul meu mult iubit! Am „cules” cu mult drag florile şi le-am pus şi la mine în „cămin”. Cu permisiune. La Mulţi Ani încă o dată!

  5. Lucia Verona says:

    Crina, încă o dată, la mulţi ani!

  6. Mile says:

    LA MULTI ANI Crina!!!!!

  7. CELLA says:

    toate florile din suflet, ţie 😆
    LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    MULŢIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    şi tuturor FLORILOR (şi fete şi băieţi)
    şi Paşte Fericit celor ce-l prăznuiesc astăzi

  8. Maria Barbu says:

    LA MULTI ANI, CRINA, te imbratisez cu drag si iti urez sa se implineasca tot ce-ti doresti!

  9. al2lea says:

    Minunate flori si minunate imagini. Sper sa vada si „carcotasii” care au numai pareri proaste despre orasul nostru.
    Inca o data „La multi ani”!

  10. Oana says:

    La multi ani, fata! 😀 Dar am fost prima 😛

  11. Pingback: A fost lansarea… « Oana Stoica Mujea

  12. corinacretu says:

    La Multi Ani, Crina! A iesit bine, dupa cum deja a relatat si Oana, dar ar fi fost frumos sa va revad si pe voi, pe tine si Darius. Sa fii fericita, sa ai noroc si numai bucurii. Sper sa te revad curand.. Cu mare, mare drag, inca o data La Multi ANI!

  13. La multi ani!, floare roscata si frumoasa! Sper ca te-ai sarbatorit azi, ca mie mi-a ajuns munca! Nici macar o prajitura n-am mancat! Dar am baut acum o bere, in cinstea tuturor florilor pe care le stiu!

  14. Darius says:

    Deci, cu intarziere de o zi: La multi ani!!!!

  15. Sibilla says:

    Încă şi încă … : La Mulţi Ani, unicoarnă dragă !
    Tot ce-ţi doreşti, împlinit să-ţi fie !

  16. Crina dragă, iartă-mă că nu ţi-am urat ieri! Ce să-ţi fac. tu ţi-ai zis Sătmăreanca, nu există sfântă din categoria asta. 🙂
    La mulţi ani, să fii sănătoasă şi fericită! Cu mult drag!

  17. Vania says:

    La mulţi ani, cu întârziere!… Chiar de Florii eram pe coclaurile Patriei.

  18. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 10 « Ioan Usca

  19. Oana says:

    No, sper ca ai murit, altfel te omor eu 😀

  20. Cristian says:

    @Oana : las-o sa se mai odihneasca fata !
    Cred ca e satula de blog 🙂 (o perioada)

  21. JokeBox says:

    atmosfera de sarbatoare pe la Satu Mare. La multi ani si tie iti doreste un baimarean

  22. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 12 « Ioan Usca

  23. Satmareanca says:

    N-am murit şi nu mor repede, măcar de cuda duşmanilor 😀 Îs p-aci dar foarte prinsă cu chestii şi trestii. O să vă povestesc într-o zi. Vă ţuc. Mai apar până la Paşti, poate reuşesc să mai scap de unele treburi 🙂

  24. Adrian SM says:

    Te tzucam si noi ca Satmareanu si Darius tare-s ocupati cu Oana si nu avem de ce ne teme din partea lui… 🙂

  25. Satmareanca says:

    Ioi, cred că am uitat să vă mulţumesc pentru urări şi să vă spun bun venit celor noi! 🙂

  26. Oana says:

    Fataaa, treci pe la blogul lui Darius 😀

  27. Darius says:

    O, nu. Am pus-o.

  28. Oana says:

    Darius, a zis doar ca esti nebun, ceea ce se stia deja 😀

  29. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 14 « Ioan Usca

  30. daurel says:

    Semnez si eu condica de prezenta

  31. Dan Gheorghe says:

    LA CASA DE OAMENI BUNI DUMNEZEU FACE MINUNI, PUNE INGERI LANGA EA, SA LE RADA INIMA. PACE, GAND IMPLINIT SI SARBATORI FERICITE.

  32. Darius says:

    @Oana
    Nebun in sensul bun sau nebun in sensul rau?

  33. ŞuKăRiT says:

    Se te bucuri de Sfintele sărbători Pascale, Sătmăreanco…
    http://www.trilulilu.ro/magic_dream/7ab5e361de8abd

  34. Adrian SM says:

    @ Darius Da tare bine te ai cu Oana… 🙂

  35. Darius says:

    @Adrian
    Psssst sa nu te auda Sorin ca ne sparge pe amandoi 😉

  36. aureldunca says:

    Frumoasa primavara tarzie…iti doresc sarbatori fericite alaturi de familie si prieteni dragi
    P.S. SAlutari din Brasov

  37. Adrian SM says:

    @Satmareanu Oare? Sau vine si ne felicita… 🙂

  38. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 16 « Ioan Usca

  39. Satmareanca says:

    Mai am câteva ceasuri bune de muncă şi vă spun şi eu sărbători feericite! Deşi, am vreme şi mâine 😛 Până atunci vă mulţumesc celor care aţi urat deja şi vă doresc bucurii multe! 🙂

    Ion Dascălu, m-am conformat. Scuzi, sunt aiurită 😀

  40. Satmareanca says:

    Darius, mă ocup şi de tine 😀

  41. Ion Dascalu says:

    Crina, multumesc! 😉

  42. Ion Dascalu says:

    Sarbatori fericite! Si odihna placuta!

  43. CELLA says:

    SĂRBĂTORI LUMINATE

  44. Nea Costache says:

    Sarbatori fericite alaturi de intreaga familie!

  45. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 18 « Ioan Usca

  46. Alex says:

    Paste Fericit si tot binele din lume !

  47. maminineta says:

    Crina-doresc ca Invierea care se apropie sa te gaseasca fericita, alaturi de familie si prieteni, bucuroasa de realizarile tale.

  48. Darius says:

    Happy Easter Bunny, Crina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. Satmareanca says:

    Paşte fericit s-aveţi toţi! Multe bucurii şi împliniri!

  50. Satmareanca says:

    Aurel Dunca (cel din Braşov), bine ai venit! O spun cu intârziere deoarece mai avem un Aurel Dunca pe aici şi eram în confuzie. Acum m-am lămurit că sunteţi doi 🙂

  51. Razvan says:

    Vad ca ati pozat florile Florisalului da nimeni din presa locala nu se intreaba cine a autorizat blocul cu 7 etaje (pana acum) din Piata nr. 1. Halal presa. In functie de cine cotizeaza asa sunt si articolele.

  52. Anton Dorel says:

    Floare de colt…..

    Florii….ai cules Flori….flori..hmmmm…..ce poate a fie mai minunat in lumea asta decat sa fi comparat(a) cu…o floare…..nush…daca am privilegiul de a vedea o FLOARE DE COLT in splendoarea ei…dar stiu ca daca e sa imi doresc o floare,asta mi-as dori-o cel mai mult….de ce?probabil ca am stat mult la colt pe vremea scolitului,sau probabil ca stateam la colt la la ozile interminabile la….bananele ce erau posibils sa vina,sau nu!…nush imi place floarea de colt….e rara…e unica e mirifica e….O FLOARE.
    Sarbatori fericite…florilor ce ati citit…despre?ceva legat de un colt:)

  53. Satmareanca says:

    Răzvan, atâta vreme cât florile alea sunt plătite, nu mai sunt ale Florisalului, ci ale comunităţii. Magnoliile înfloresc de când lumea. Scuze, dar nu văd logica. Aşa cum cred că oraşul nu este al lui Ilyes ci al sătmărenilor, la fel şi restul. Ei doar prestează servicii 😉
    Bine ai venit!

    Anton Dorel
    Bine ai venit şi tu! 🙂 Iubesc florile, în special cele de colţ, căci e greu de ajuns la ele 😀

  54. simona says:

    Superbe pozele. Mi-am improspatat privirile.
    Foarte frumos, Crina.
    Mai trec pe la tine, poate mai pui poze cu flori.

  55. Satmareanca says:

    Simona, bine ai venit! Mă bucur că-ţi plac. Dacă îmi mai vede ochiul ceva frumos şi dacă aparatul foto ţine cu mine, sigur o să mai fac 🙂

Lasă un răspuns

