Sărbători fericite!

paste

Despre Satmareanca
Ziaristă

37 Responses to Sărbători fericite!

  1. Oana says:

    Eu ti-am mai zis, o iau de la capat? 😀

  2. Giorgi says:

    Un Paste fericit pentru satmareanca si satmarean, desigur!

  3. i.o.flavius says:

    Sarbatori Fericite, împreună cu Lumina gîndurilor bune, alături de toţi cei dragi!

  4. Satmareanca says:

    Oana, am şi uitat. Când ai zis? 😀

    Giorgi, sărbători luminate şi multe împliniri!

    Flavius, mulţumim la fel! Multă fericire şi sănătate!

  5. Adrian SM says:

    Asa e Oana azi… Io fi daunat prea multa munca…:)
    Mai odata un Paste fericit de la mine!

  6. Lucia Verona says:

    Sărbători fericite, Crina!

  7. Sărbători fericite!

  8. Lilick says:

    Paste fericit si Lumina in suflet si in jurul tau!

  9. Radu says:

    Sarbatori fericite,si multa lumina in suflete!!

  10. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.Companera Satmareanca urez ,,Sarbatori Fericite ,un Paste Fericit.CHEcompanera Satmareanca te saluta UNGURU

  11. Trexel says:

    Numa bine!

  12. innuenda says:

    Paşte fericit, Sătmăreanco, cu oameni dragi prin preajmă şi oameni buni în cale!

  13. dramoleta says:

    Hristos a înviat!

  14. Vania says:

    Hristos a înviat!

  15. ruxi says:

    HRISTOS A-NVIAT! PASTE FERICIT!

  16. Ia sa vezi ce iepuras iti ofer eu!

  17. octavpelin says:

    HRISTOS a INVIAT! PASTE FERICIT!

  18. CELLA says:

    lumină-n suflet şi fapte
    HRISTOS A ÎNVIAT – ADEVĂRAT A ÎNVIAT !!!

  19. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 19 « Ioan Usca

  20. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 20 « Ioan Usca

  21. Marius-Mina says:

    Paste Fericit , sanatate si spor la toate !

  22. YODA says:

    Hristos a Inviat, Sarbatori Fericite in continuare si sa va distrati bine. 🙂

  23. corinacretu says:

    Inca o data, Paste Fericit, Crina, sa ai numai bucurii, sa fii sanatoasa si fericita si sa te bucuri de toti cei dragi!

  24. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 22 « Ioan Usca

  25. Nea Costache says:

    Hristos a inviat!

  26. lol's says:

    Primeşti cu udatul? Stai…. întai sa „spui”, sa nu fac ca politicienii, sa promit si sa nu mă ţin de cuvânt.
    1) Am plecat din Ardeal de 35 de ani nu mai ştiu colindul. Este ceva cu: am găsit o floare într-o gradina si trebuie sa o ud, atâta ştiu, atâta spun 🙂 !!!! .
    2) Nu am apa de colonie!! Am numai un „sprei” si ăla este pentru barbaţi ca musulmana îl tine pe al ei ascuns sa nu ajung la el , zice ca sunt aşa de fraier ca daca mă dau cu el pe strada întoarce capul după mine lumea ca după popa tuns.
    Deci daca mă primeşti cu udatul sa şti ca de mâncat si de băut sunt ardelean get beget. 🙂
    Si daca nu ajung in Satmar sărbători fericite !!

  27. urbanreality says:

    Sarbatori fericite !

  28. Oana says:

    Te-ai trezit? 😀

  29. bre doamna. Mi se pare mie, sau ai disparut cam de tot de pe twitter ? In plus, n-ai promis cu ceva vreme in urma ca vii la cluj ? 🙂

  30. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 24 « Ioan Usca

  31. Satmareanca says:

    Sper că aţi sărbătorit toţi bine şi pentru că sărbătorile sunt pe final vă doresc o primăvară frumoasă. O viaţă frumoasă în general!

    Andrei Crivăţ, dacă mă uit bine prin toate conturile ce le am, am cam dispărut cam de peste tot 😀 Ajung şi la Cluj, dar nu ştiu când, în care an :))))

    Oana, la ora aia eram pe drumuri deja 🙂

    Lol, mulţam pentru udat, fugisem de acasă ieri, dar n-am scăpat 😀

  32. Darius says:

    Deci gata cu paştile, să nu uităm că ai o leapşă restanţă.

  33. Oana says:

    Deci, Crina, chiar asa cum zice Darius 😀

  34. Satmareanca says:

    De musai, bucuroasa 😀

  35. Acesta says:

    Hristos a inviat!d-na Dunca,profit si eu de dreptul la exprimare garantat de constitutie si imi permit sa intreb cine a scris articolul „Paste sau Pasti” de la gura targului de azi (miercuri).nu de alta dar daca vad francezii ca intr-o tara francofona ca Romania,in presa nu se scrie corect…Cuvantul „Paste” sau „Pasti” are ca si corespondent in lb. franceza cuvantul „Paques” ,nicidecum „PaSques”,acesta fiind un cuvant inventat de autorul articolului.daca gresesc,imi cer scuze,eu citesc presa pe telefon,poate e un „S” aruncat de telefonul meu acolo.si imi cer scuze si pentru off-topic.o zi buna sa aveti!

  36. Domnita de la Satu Mare, pentru ca zilele trecute am fost de doua ori mai aproape de dumneavoastra (in Medias), dar fara pc si net, permitetimi sa va transmit si eu un „Hristos a inviat!” si o primavara frumoasa.

  37. Satmareanca says:

    @n Alin Fărcaş, Adevărat a Înviat! Te aşteptam cu stropitul 😀 O Primăvară minunată şi ţie!:)

    @Acesta, Adevărat a Înviat!
    Merci pentru precizare. Nu o să-ţi spun cine a scris, dar îmi asum greşeala în numele colegilor. Da, este o greşeală. Am văzut târziu comentariul tău şi nu ştiu încă din cauza cui a apărut aşa. Oricum investighez. Merci încă o dată! Noapte bună!

Lasă un răspuns

