Provocare

Darius mă provoacă să răspund la o leapşă cu schepsis. Cum de Paşti  n-am băut lapte şi nici usturoi n-am mâncat, vă întreb pe voi dacă pricepeţi ce a vrut să spună 😀

Cică, aşteaptă definiţii pentru următoarele cuvinte: BLOG, POSTARE, LENE, CITITOR, SUPARAT.

Cine, ce, unde, când, cum? Jur că nu pricep că se referă la mine 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

33 Responses to Provocare

  1. Satmareanca says:

    Un fel de PS. Cred că blog e chestia aia ce o frunzăreşte Darius când se face că repară cumputere la serviciu. Postare: cele două-trei rânduri ce le scrie o dată pe săpt[mână, supărat – starea care-i dă târcoale când i se buleşte sistemul de impozite, lene- tot pe acolo 😀

  2. Oana says:

    Vaiiiii, Crina, cum ai intors-o tu 😀

  3. Darius says:

    Oare sa intreb de la ce vine LENE sau sa n-am curajul? Hmm… Grea decizie…

  4. Darius says:

    Nu mai trebuie, abia cu citii si ultima propozitie.

  5. Satmareanca says:

    Darius, să nici nu îndrăzneşti 😀

    Oana, puteam fi mai inspirată, dar după sărbători, cu stomacul plin, zău că n-au chef de nimic neuronii deşi s-ar zice că am intrat în priză la serviciu 😀

  6. Oana says:

    Aha, deci muncesti, si vrui azi sa te sunt, dar am zis ca poate lenevesti 😛

  7. Satmareanca says:

    Şi io, dar am zis că dormi şi nu se cade să te trezesc iar 😀

  8. Cristos a Inviat.
    Nu cred ca stie cineva ce este aceea blog. Dar o sa treaca si fara mine.

  9. Lucia Verona says:

    Crina, cred că am văzut o leapşă asemănătoare la Maria Barbu. Nu numai că trebuie să-ţi spui părerea despre cele cinci cuvinte, noţiuni, plante, animale, minerale, ce-or fi, dar cînd dai leapşa mai departe trebuie să născoceşti alte cinci chestii despre care să scrie destinatarii. Complicat!

  10. daurel says:

    Doi cititori de pe acest blog au citit postarile de pe blogul meu. Nu au comentat, nu comentez! Ba, comentez: sangele nu se face apa…Multumesc!

  11. Adrian SM says:

    Grea provocare… SUPARARE o fi titlul la maneaua aia de era mare slagar intr-o vreme si poate o mai asculta Darius pe sest… 🙂 LENE o fi pluralul de la LENA…:) POSTARE: post are Darius… 🙂 CITITOR : CITIT OR n-o citit ceva Darius sara asta..:) BLOG: de acord cu Crina la definitie…. 😀

  12. Anton Dorel says:

    „Se straduiese mintea mea”
    ……………………………………..
    Mdah….cica definitie pt rmatoarele cuvinte.Daca e sa ma gandesca si adevarul e ca uneori o si fac n stiu ce inseamna cu adevarat cuvantul definitie.”A defini a explica…inseamna ca ai de dat o explicatie,insa daca e sa inteleg cuvantul Blog si nu stiu ce inseamna (sper sa m-il definesti tu Satmreanco)ma duce gandurile la olog,slog….si nush daca e ceea ce …defapt astepti tu ca …incerc sa imi dau seamna ce a vrut „HERR Darius”
    Dar:
    E noapte si e tarziu
    M-am pus pe blog din nou sa scriu
    Stau gandurile imi postez
    Si de ce scriu ma minunez
    Lene imi si lene mi-a fost
    Si nu stiu daca are rost
    Ca sa devin ce nu am fost.
    Azi incerc sa scriu atent
    Maine devin evanescent
    Suparat nu pot sa fiu
    Caci Blogul tau parca e viu
    Iar cel ce inca na citit
    Pe sitt-ul deja renumit
    Un sitte micut ca si marime
    Nu stiu latime sau lungime
    Insa un sitte,ovationat
    Si de mai toti e adorat!

    Saruman

  13. Anton Dorel says:

    „Se straduiese mintea mea”
    ……………………………………..
    Mdah….cica definitie pt rmatoarele cuvinte.Daca e sa ma gandesca si adevarul e ca uneori o si fac n stiu ce inseamna cu adevarat cuvantul definitie.”A defini a explica…inseamna ca ai de dat o explicatie,insa daca e sa inteleg cuvantul Blog si nu stiu ce inseamna (sper sa m-il definesti tu Satmreanco)ma duce gandurile la olog,slog….si nush daca e ceea ce …defapt astepti tu ca …incerc sa imi dau seamna ce a vrut „HERR Darius”
    Dar:
    E noapte si e tarziu
    M-am pus pe blog din nou sa scriu
    Stau gandurile imi postez
    Si de ce scriu ma minunez
    Lene imi si lene mi-a fost
    Si nu stiu daca are rost
    Ca sa devin ce nu am fost.
    Azi incerc sa scriu atent
    Maine devin evanescent
    Suparat nu pot sa fiu
    Caci Blogul tau parca e viu
    Iar cel ce inca na citit
    Pe sitt-ul deja renumit
    Un sitte micut ca si marime
    Nu stiu latime sau lungime
    Insa un sitte,ovationat
    Si de mai toti e adorat!

    Sarumana

  14. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 25 « Ioan Usca

  15. Pingback: Colecţionara de coţmaruri - 26 « Ioan Usca

  16. Darius says:

    @Lucia
    Multumesc. Poate ca daca i-ai spus tu o prinde rusinea si termina leapsa asa cum trebuie. Ca daca ii spuneam eu….

    @Adrian
    Esti foarte de treaba.

    @Anton
    Mai degraba HRR Darius sau MRR Darius. Poezia in schimb e foarte tare. 😉

  17. Adrian SM says:

    @ Darius Asa-s io uneori… 🙂

  18. Pfuiiiiiiiiiii….cum mai ocolesti tu raspunsul……
    Te simti cumva cu musca pe caciula????::::))))))))
    Concluzia e urmatoarea: trebuie sa-ti dam o leapsa, ca sa te provocam la scris!!!! :))
    Ma gandesc eu la ceva!

  19. daurel says:

    Aici este ceva intre” Nadir latent…” Si joaca jocului.

  20. Ion Dascalu says:

    Daca nu o vrea Crina, o sa iau eu leapsa asta si o s-o rezolv un pic mai tarziu (specialitatea casei la mine, lepsele astea).. 🙂

  21. teren de fotbal
    sut
    fault
    spectator
    autogol

  22. Oana says:

    Lepse pentru Crina, haideti fratilor, ganditi-le 😀

  23. Nea Costache says:

    Cristos a inviat! Provocarea-i provocare, dar si lenea-i lene iar dupa ghiftuiala si trandaveala de care am avut parte zilele astea, zau ca te-nteleg Crina! Spre deosebire de mine, care sunt in concediu paaana dupa sf. Constantin si Elena, tu trebuie sa intri-n priza, deoarece ai inceput slujba! O seara minunata!

  24. Ion Dascalu says:

    Oana, am preluat legatura.. 🙂
    Daca e de pasat niste lepse Crinei, ii dau eu una (nascocita de mine acum, in timp ce scriu comentariul), leapsa cu vreo 5 intrebari, intitulata „Foaie verde de artar, m-a facut tata cobzar”:
    1. Precizeaza-mi o calitate de a ta si, dupa aceea, un defect.
    2. Un lucru bun pe care l-ai facut in viata (si nu regreti deloc, ci dimpotriva) si un lucru bun pe care nu l-ai facut (si regreti enorm ca nu l-ai facut).
    3. Care e culoarea naturala a parului tau si de ce ai ales culoarea roscata (si totodata mai spune si ce alte culori ti se potrivesc).
    4. Ce iti place la meseria pe care ti-ai ales-o si ce nu iti place (likes and dislikes, dupa cum zice englezu’).
    5. Ce ai face daca ai fi conducatorul lumii, enumereaza cateva proiecte (gen pace si prietenie intre popoare sau programul salam pentru saraci, nu stiu, tu sa spui).
    Scurt si cuprinzator. Astept cu nerabdare sa vad ce raspunzi (poate totusi o sa-mi raspunzi, zic eu).. 🙂
    Toate cele bune!

  25. Satmareanca says:

    Voi chiar credeţi că am mult timp liber 😀

    Ion Dascălu, promit să răspund mâine la leapşa, dacă nu cade cerul :))))

    Nea Costache, adevărat a înviat! Sunt în priză, dar nu se vede 😀

  26. Satmareanca says:

    Daurel, nu am înţeles faza cu vizitatorii 😦

    Dragoş Sorin Nicula, bine ai venit! Mişto, fiecare din alt unghi. Mă bucur că nimeni nu a bătut apropouri la stările mele prin cuvintele cheie 😀

    Teo, am scris şi fără alte lepşe 😛 Oricum, a avut deja grijă dilimandrache de Dascălul 😀

  27. Incercam si eu niste definitii pentru BLOG, POSTARE, LENE, CITITOR, SUPARAT…
    Vroiam sa demonstrez ca se poate si altfel! 🙂

  28. Satmareanca says:

    Merci! 🙂

  29. Anton Dorel says:

    HERR DARIUS…thx pt aprecieri!!!

  30. Satmareanca says:

    Anton Dorel, nu ştiu cum s-a întâmplat de am sărit peste tine şi nu ţi-am răspuns. Scuze!
    Nu ştiu ce e ăla blog, dar tu ai zis foarte bine în versuri. Mişto rău! 🙂

  31. Adrian SM says:

    Ce se intimpla Crina pe aici? Se da cu lepse in tine? 😀

  32. Satmareanca says:

    Bine că nu se dă cu pietre. Nu de alta, dar mi s-ar sparge monitorul 😀

  33. Adrian SM says:

    Ca bine zici….

Lasă un răspuns

