Planul de înrobire a lumii

Daca Guvernul Mondial sau oricum s-ar chema cu adevarat autoritatea care conduce omenirea in acest Mileniu 3, ar avea un plan de actiune, acesta ar putea fi o varianta a infamelor “Protocoale de la Toronto”. Textul in sine este un document graitor pentru oricine “vede” dincolo de ceea ce ofera presa. O scurta privire prin planurile “Stapanilor Lumii este mai mult decat revelatoare atat pentru situatia din prezent, cat mai ales pentru ce ne rezerva viitorul…

Mass-media din prezent abunda in relatarea cazurilor de jafuri, talharii, delapidari si violuri, de crestere exploziva a numarului divorturilor, de abuzuri sexuale asupra copiilor, de distrugere cu buna stiinta a familiei, de crestere a consumului de droguri, de exacerbare a sexualitatii in formele sale abjecte si degradante, de apologie a imoralitatii, de razboaie “inventate” si de tehnologizare agresiva si dezumanizanta. Toate aceste “tare” ale omenirii instrainate cu buna stiinta de propriile valori si destine nu au aparut deloc intamplator. Tot acest plan al decaderii, inregimentarii si inrobirii omenirii pare la prima vedere nimic altceva de cat o farsa cu iz mistico-paranoic. La o analiza detaliata a caracatitei mondiale, apar insa amanunte care fac pe oricine sa isi puna intrebari despre mersul lucrurilor in lumea inconjuratoare. Cei mai multi oameni nu vad lanturile care-i tin, nici asa zis-a libertate controlata in care traiesc precum oile. Dar lanturile exista, iar in ultimii ani stransoarea lor incepe sa se simta pentru oricine are are curajul sa-si puna intrebari despre directia, mecanismele si destinul lumii in care traim.

Cand printr-o simpla intamplare, planurile celor care vor sa instaureze Noua Ordine Mondiala cad pe mana opiniei publice, pedeapsa pentu cel care le-a dezvaluit este una singura, Moartea. Nimeni nu se joaca cu planurile Ocultei Mondiale… continuare pe descopera.ro

Ce conspiraţii! Înfricoşător, nu-i aşa? Aşa am gândit prima oară când am citit „Protocoalele de la Toronto” în urmă cu câţiva ani şi m-am simţit mică şi nesimnificativă. Aşa mă simt şi acum… Da-mi trece 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

66 Responses to Planul de înrobire a lumii

  1. Ion Dascalu says:

    Apoi, de, eu cand ma dau pe palinca (da’ nu asa, de-o gargara, ci gospodareste), sa vezi ce protocoale si ce ordine mondiala scot din mine.. Partea frumoasa e ca eu nu mai tin minte a doua zi ce am zis.. Partea urata e ca tovarasii mei de bautura tin minte.. Si apoi stau si ma gandesc si ma judec si ma osandesc ca si eu fac rau romanasilor (precum celebrele stiri de la ora 5), ca manipulez in mod negativ pe confratii mei de bautura cu ale mele protocoale si ordine mondiala.. :))

  2. Oana says:

    Ce dragut, eu ma dau cu aia de inrobesc 😆

  3. Satmareanca says:

    Ion Dascalu, după modelul tău, pe mâine voi uita că mi-ai transmis o leapşă 😆
    Am şi io protocoalele mele, despre care atât zic: nu sunt deloc democratice 😀 Puşca şi cureaua lată… :)))

  4. Satmareanca says:

    Oana, io m-aş da, decât să rămân mică. Prefer să bag un aliniat nou la protocoale, ori măcar un cuvânt, decât să fiu cobai 😀

  5. Oana says:

    Vaiii, o sa-mi inchida telefonul in nas :))))

  6. Satmareanca says:

    Cred că mai au nevoie de adepţi, dacă te-ai referit la ei. Dacă te-ai referit la mine, mă mai gândesc 😀

  7. Radu says:

    na..welcome to the real world!!

  8. Satmareanca says:

    Na, nu credeam că ţi se spune bună ziua în lumea asta. Mai bine decât welcome to hell 😀

  9. Ion Dascalu says:

    Crina, nu mai zi de „pusca si curaua lata”, ca iar imi aduc aminte de o lebada de prin Hyde Park ce ma tot hartuia sexual.. Na, ce sa-i faci, eram si eu un barbat bine la perioada aia, femelele roiau in jurul meu.. 🙂

  10. Lucia Verona says:

    Ce-i asta? Dezbateţi teoria conspiraţiei? 🙂

  11. octavpelin says:

    Guvernul mondial exista,iar Protocoalele de la Toronto sunt numai o parte a grupului Bildeberg ,a carui conspiratie pentru o NOUA ORDINE MONDIALA a inceput inca din secolul trecut si se va materializa in milleniul 3,tist dar adevarat!,o seara linistita! 🙂

  12. Satmareanca says:

    Ion Dascalu, aud că nu doar femeile ci şi lebedele. Ceea ce înseamnă… nu înseamnă nimic 😀

    Lucia, asta era ideea, deşi cred că românii în general sunt sătui de conspiraţii. Am zis, totuşi, să trec la chestii mai interesante că de coduri, justiţie, salarizare unică şi de Nuţi mi s-a cam acrit. Vreau subiecte noi 😀

    Tavi, înseamnă că vom trăi istoria 😆

  13. Satmareanca says:

    Cred că blogul ăsta mă sabotează de nu vrea să posteze toate comentariile mele. M-a făcut ivizibilăăă 😦

  14. CELLA says:

    ĂIA cu-ale lor …
    eu una mă simt cum sunt : super importantă 😆 , că pentru mine doar eu contez … deci … sunt cea mai super, cît le pasă lor de mine, atîta-mi pasă mie de conspiraţiile şi nesemnificativitatea mea 🙄
    da citesc, că-i dixtractiv, aşa cum îmi plac filmele horror, mai ceva ca şi comediile, aşa şi teoriile guvernelor mondiale, cluburile gen Bilderberg şi … etc., na, chiar acum mă ucide gîndul … d-aia n-am io plovăr pă gît 😉 … şi nici grijile lor

  15. Oana says:

    Acu chiar ma duc la somn 😀 Cella, nu ma bate, vine si povestea 😛

  16. Adrian SM says:

    Ai cazut pe locul 243 in Zel.ist Crina… o fi o conspiratie mondiala la mijloc??? 😀

  17. Ion Dascalu says:

    Crina, inseamna ceva, cum sa nu insemne.. Aveam un tovaras care avea o expresie: „nu iert nimic, frate, si cioara de pe gard, daca o prind, o ard, ca viata trece si maine-poimaine vezi ca nu mai merge jucaria, s-a terminat bateria, si atunci ce faci, nu iti dai cu pumnii in cap ca nu ai folosit-o destul la vremea ei?” (bine, pe alocuri, am mai retusat eu expresiile, insa esentialul l-ai inteles).. Deci, recapitulez, dupa spusele prietenului meu, e bine sa fii asaltat de femele de orice specie si orice regn (numai specie extraterestra sa nu fie, insa daca ma gandesc mai bine, nu ar fi de lepadat o aventura spatiala in acest sens, acolo chiar ca nu te-ar mai gasi nevasta).. :))

  18. Satmareanca says:

    Cella, corect! Cam aşa şi io. Urmăresc de o vreme teoriile conspiraţiei pe descopera. Chiar îmi place să citesc, să aflu, să-mi pun întrebări şi … să merg mai departe 😀

    Oana, somn uşor!

    Adrian, nu ştiu ce înseamnă. Nici nu mai ştiu pe cât eram înainte 😀 oricum, nu concurez cu nimeni şi nu aştept nimic înafară de a-mi împărtăşi gândurile cu voi atunci când am timp. La cât am scris, şi poziţia asta e prea mult :)))

    Ion Dascălu, vorbeşte cu Geoană pentru aventura spaţială, tot zicea el ceva de trimiterea unei pesedist în spaţiu. Baiul e că nu eşti pesedist :))))

  19. Anton Dorel says:

    Se straduieste mintea mea…….

    Bun si la o adica…eu muritorul de rand….eu „liberul berbec din stana de oi”eu cu ce ma aleg dupa protocoale?”

    Dar:
    Au pus-o iar de-un protocol
    Am pus si eu si…sint matol
    Si Dascalu Ion,declara
    Ca de-ar fi dupa el ar sta
    Mereu la cate-un protocol
    Ca sa isi spuna si el pasul
    Sa stie si altii demersul.
    Nu stiu de vreo stire letala
    Legat de Ordinea Mondiala
    Insa stim toti ce HOLOGRAF a spus:
    Ca viata are gust…..

    Cu respect pt cei ce o vor citi….

  20. Ion Dascalu says:

    Daca vorbesc cu Mirciulica timp de 5 minute, s-ar putea sa zica: „Bai, baieti, ia imbarcati-l pe jupanul asta, ca prea mult vorbeste.. Nu conteaza ca nu e pesedist, ce daca, va spun eu ca e bine asa, lansati-l pe orbita, vreo cativa ani buni, si asa n-o sa-i mai auzim gura deloc.. ” 🙂

  21. Satmareanca says:

    Anton Dorel, ce talent zace în tine! Aşa, scoate-l la lumină! Fain îmi închei seara, graţie ţie şi celorlalţi.
    Vă pot spune cu zâmbetul pe buze noapte bună! Cu şi fără protocoale ori conspiraţii 😀

  22. Ion Dascalu says:

    Hahaha, misto.. Bravo, nene Anton si Dorel.. mai ales ca am devenit si vedeta (nici nu-mi place) de poezie.. Asa se face cariera.. Azi vedeta de poezie, maine vedeta de proza, poimaine, vedeta de teatru, si apoi vedeta de cinema.. Bun asa.. „Semne bune anul are..” 🙂 Oricum, multumesc, Anton Dorel..

  23. Satmareanca says:

    Ai uitat „vedetă de blog” 😀

  24. Ion Dascalu says:

    Pai, chiar ca as muri fericit daca as ajunge „vedeta de blog”.. E cea mai inalta treapta de pe scara carierei, chiar si peste vedeta de cinema si televiziune.. 🙂

  25. Anton Dorel says:

    Stradaniile din mintea mea…

    Ma chinui si vai…mult o mai fac…..se curentul pe o strada intraga cand ma pun sa sriu ceva….ideea e ca:o faccu drag….eu ma simt onorat ca pot sa stau cu voi….o seara placuta tuturor…noapte buna

  26. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 27 « Ioan Usca

  27. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 28 « Ioan Usca

  28. Nea Costache says:

    Cred ca n prea este de glumit cu aceste lucruri. Acum cativa ani, am citit cele 24 de Protocoale ale inteleptilor Sionului si m-am cutremurat: desi scrise pe la 1897 daca nu ma-nsel si descoperite in Rusia pe la 1912 de Politia secreta tarista, Protocalele fixau linii directoare pentru toate lojele masonice pentru 100 de ani, cu scopul ca lumea sa fie condusa de catre ei. Citindu-le, realizezi ca lumea, in ultima suta de ani, a fost condusa intocmai acelor directive. Scopul final? Crearea unui Guvern mondial,condus de o mana de initiati. Normal ca aceste 24 de protocoale au fost si sunt contestate de masonerie, dar citindu-le si uitand-te innapoi in timp sau analizand prezentul, realizezi ca de fapt, lumea a fost condusa dupa aceste percepte si continua a fi condusa in acelas mod. Se lucreaza in acest scop cu pasi marunti: intai un guvern unic european (UE), apoi unul mondial.
    Nu auzisem inca de Protocoalele de la Toronto dar inclin sa cred ca cele incheiate in 1897 in Elvetia, la Bale (ale Inteleptilor Sionului), trebuiau actualizate de acestia.
    Inclin sa cred, ca aceste doua Protocale au fost si sunt reale, deoarece, marile corporatii financiar-bancare sunt conduse de masoni, tot masonii in general sunt sefi de state, premieri sau membrii ai guvernelor, conducand posturi-cheie ale economiei si vietii sociale ale statelor lumii, iar Romania nu face exceptie!

  29. daurel says:

    De ce nu dati la gazeta toata tarasenia? Intr-un colt, acolo, intitulat prudent, in serial, ” Poate va intereseaza”; Dupa o saptamana ar deveni subiect de prima pagina!

  30. Oana says:

    Crina, nu uita de leapsa 😀

  31. Satmareanca says:

    N-avem 😀

  32. Oana says:

    Fataaaaa, leapsa 😀

  33. Adrian SM says:

    @Oana Da n-ai auzit de vorba aia a noastra din popor ce cu mare sfintenie o aplicam:ce poti face azi nu lasa pe maine,lasa pe poimaine? 😀

  34. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 29 « Ioan Usca

  35. i.o.flavius says:

    Servus Crina…
    Sunt multe semne de intrebare si cred ca nimic din toate cele ce se intimpla nu este… intimplator. Poate ca in aceste teorii este multa proza SF insa ele pleaca de la citeva adevaruri. Pe de alta parte cred ca este ok ca tot mai multi dintre noi sa ne punem intrebari si sa cautam raspunsuri la toate astea pentru a le scoate din… mister si a arăta lumii adevarul. Aici presa, stii foarte bine, are rolul ei atît prin oipinii cît şi prin ştiri. Şi aceeaşi presă ar putea cred să vîndă mai puţin din „ce se cere”: grozăviile despre care ai scris si tu la inceput. Asta tocmai ca o mică şi primă măsură împotriva… conspiratorilor 🙂
    Toate cele bune!

  36. trexel says:

    unghia de la dejtu mic, picioru stang
    paru din nara stanga
    ochiu drept
    „….”
    2 sprancene
    ficat
    sange
    spermatozoizi
    puncte puncte… o lume intreaga, distincta, cu regulile ei, cu patimi si bucurii, simtiri de bine si de rau. si peste toate astea o gramada de ganduri ca trenurile
    deci, da, o lume
    io
    and, damn!, i rule’it all!
    ma duc ca tre sa rezolv o problema cu evacuarea apelor uzate 😀

  37. Ion Dascalu says:

    Crina, iti schimb culoarea la par.. 🙂 Si astfel iti pierzi titlul de „roscata mea preferata”.. 😛

  38. Satmareanca says:

    Roşcata a avut o zi plină şi acum chefuieşte. Da, beau un pahar şi în pentru voi 😀 La leapşa asta musai răspund, dar nu acum că se supără lumea din jur 😛

  39. Oana says:

    No, tu ce chefuiesti? e vreo sarbatoare?

  40. Oana says:

    Iar nu pot comenta? Intrebam ce chefuiesti?

  41. Satmareanca says:

    Nu ştiu să fie, dar inventăm 😀 Doar ziua unui coleg …

  42. Oana says:

    Aaa, bine, atunci bea si manca si pentru mine, ca imi e foame 😛

  43. Adrian SM says:

    Aseeee beu oamenii buni
    De simbata pina luni…. 😀

  44. Ion Dascalu says:

    Ei, Crina, no, asa da.. 🙂 Pentru astfel de actiuni eu dau intotdeauna invoire de la corvoada zilnica (fie chiar si o leapsa).. Sa chefuiesti cu spor si voie buna, nu asa, doar din politete pentru colegul tau (de fapt ce vorbesc eu, la ora asta cred ca s-a terminat bairamul, insa e bine sa stii ca ti-am urat distractie placuta).. De restul ne mai ocupam noi maine, poimaine.. 🙂 Toate cele bune!

  45. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 31 « Ioan Usca

  46. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 32 « Ioan Usca

  47. daurel says:

    Uite asa suntem noi , romanii, am si uitat de protocoale ! ?Realitatea este ceea ce se intampla, in timp ce noi facem planuri!

  48. CELLA says:

    @daurel – John Lennon dixit !!! ” viaţa este ceea ce ni se întîmplă în timp ce noi suntem ocupaţi să ne facem planuri ” 😉

  49. daurel says:

    @ CELLA, la noi , la Satu Mare se spunea: fiecare cu banda lui; aici banda=trupa de tigani muzicanti. Sanatate si virtute!

  50. CELLA says:

    @ daurel – n-am prea pricepit io dacă-i dă bine o dă rău ce-mi săşi da’ kesenem ienyoei 😉
    no, nu le am cu io benzile, io … cu conspiraţiile … am auzit io că teoriile conspiraţiilor îs chiar conspiraţia in personam 🙄 îs cam nehotărt confuză … o leacă … da’ şed … îi las p-alţii să cujete 😆 şi să să hotărască … sămai am de cetit şi săptămîna viitoare

  51. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 33 « Ioan Usca

  52. diu1 says:

    Totusi, recomand articolul asta: http://www.stiatica.net/conspiratii/?p=18

  53. lol's says:

    @Sătmăreanca!!! Hotărăşte ori eşti roşcata ori eşti bruneta!!!
    Daca nu vad bine schimb dioptriile !! In privinţa înrobirii omenirii!!. Dai in mizda pasii , mâine faci un grătar cu Satmareanul si prietenii tai ca de mierlit o mierlim toţi când vine vremea!! Chestia cu roşcata sau bruneta mă enervează mai mult decât daca sunt înrobit sau nu sau daca urmează cutremur. Aşa e „LOL” ciufut!!!! 🙂

  54. Satmareanca says:

    „Lol, cred că trebuie să-ţi schimbi dioptriile, rămân roşcată ever 😀 Deja am făcut grătare, în ciuda conspiraţiilor. Io conspirez la mici :)))

    „Diu, dacă ar fi să le luăm în seamă pe toate ar însemna să nici nu ne mai spălăm pe dinţi :))) Glumeam.

  55. Satmareanca says:

    Adrian, aproape până luni am băut :)))) ce m-ai nimerit 😀

    Ion Dascălu, deci, am răspuns. Sper că rămân roşcata ta preferată 😆

  56. Marius Mina says:

    Fiti atenti la gripa porcina, a ajuns atat de repede in buricul targului , Manhattan.

  57. Satmareanca says:

    Am văzut ceva la TV, dar nu suficient. Chiar spuneam că parcă suntem blestemaţi… lumea în general.

  58. Ion Dascalu says:

    Satmareanca, deci, da, ramai in continuare „roscata mea preferata”. Titlul asta nu ti-l mai poate lua nimeni acum.. 🙂

  59. Adrian SM says:

    Cum o dadea inainte Oana cu cheful si sarbatoarea mi-am amintit de melodia aia faina a fratilor Petreus… 😀 . O cintam de multe ori pe vremea liceului, cind mergeam la ,,practica”,la cules de morcovi, malai si alte vegetale… 🙂

  60. primadona25 says:

    Cel putin inca 30 de ani poti purta roscatul aprins ca si culoare de par! Aceasta nuanta se revarsa din sufletul si mintea ta! Esti ca si lava unui vulcan: fierbinte si nascuta dintr-un amestec de materiale. Asa te vad eu…

  61. Satmareanca says:

    În modestia mea şi eu aşa zic 😀 Merci!
    Trebuie să-mi fac provizii la vopsea, uneori producătorii complotează împotriva părului meu 😀

  62. Adrian SM says:

    Ce au producatorii cu parul tau? Vor sa te faca dublura lui Sinnead O’Connor?… 😀

  63. daurel says:

    Io am fost plecat…Cum s-a ajuns de la „Planul de inrobire a lumii” la culoarea parului amfitrioanei?

  64. Satmareanca says:

    Daurel, cred că e o conspiraţie la mijloc 😀

    Adrian, pesemne că le e ciudă :)))

  65. PAUL says:

    E bine ca au inceput sa existe blog-uri, site-uri si forumuri care incearca sa fie si vocea multimii, sa fie si o alta alternativa la stiriile oficiale cu care suntem intoxicati.
    E bine ca exista tineri care nu accepta indobitocirea. Pacat e ca NWO insa inainteaza in planurile sale si…ma intreb…oare cum va arata lumea peste 10 ani?!
    Mi-ar placea sa discut interesati ai domeniului. Scrie-mi pe paulz3z@yahoo.com

  66. Satmareanca says:

    Am şi io piticii mei pe creier 😀
    Bine ai venit!

Lasă un răspuns

