Referendum

Nu aţi greşit blogul, nu vă speriaţi. Mi-am făcut un lifting rapid, care, în primă fază, mi-a plăcut foarte mult. După ce am pierdut câteva ceasuri prin intestinele blogului, îmi dau seama că designul prinde bine blogul, dar scrisul mi se pare foarte mic, aproape indescifrabil, chiar şi pentru ochii mei foarte bine văzători, care nu trădează de obicei.Motiv pentru care convoc referendum de blog: Să păstrez liftingul sau să supun blogul unei noi operaţii? Voi ce aţi face?

UPDATE: Părerile sunt împărţite în privinţa liftingului, nici eu nu pot să am o părere foarte bună despre lizibilitatea textelor şi a comentariilor, aşa că revin la vechea temă, până când voi găsi ceva să-mi placă ori până când o să-mi puiască neuronul vreo idee. Mulţumesc pentru sfaturi! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to Referendum

  1. daurel says:

    Este altfel…Unde este pasunea verde cu alee din dale de terasit? este din judet?

  2. Satmareanca says:

    Nu, dar ar putea fi. Nu mai ştiu de unde aveam poza salvată în computer. Sper să nu mă dea careva în judecată pentru ea :)))
    Întrebarea mea era dacă nu deranjează la citit liftingul. Altfel, de plăcut îmi place, dar nu ştiu cum staţi voi cu ochii 😀

  3. Cristian says:

    Imi place cum arata….:)
    Doar o sugestie….
    Coloana cu articole in centru ar fi mai bine pt ca ele sut ce intereseaza in primul rand nu blogrollul si prietenii ….vorba lui nea’ Nicu
    parerea mea…..

  4. Lucia Verona says:

    Nu poţi să măreşti litera numai la postări şi comentarii? Blogroll-urile se văd bine şi aşa. Şi uită-te la culoarea literelor, eu am impresia că nu e negru, ci un gri închis. Cu negru ar fi contrastul mai bun. Altfel, îmi place şablonul ăsta, încap de toate în el, deşi pare foarte aerisit. Bulina de la Tritonic ar trbui micşorată un pic.

  5. Cristian says:

    Aaaa si ca flori …nu ar fi mai potriviti niste crini ? :))

  6. Satmareanca says:

    Da, pricep foarte bine ce spui şi subscriu, dar nu-i după cum vor muşchii mei, ci după cum mă lasă tema WordPress-ului 😀

  7. Satmareanca says:

    Comentariul de mai sus era penttu Cristian. O ia blogul razna, am postat detalii dae au dispărut nicăieri. O să caut nişte crini faini, oricum ideea ar fi să schimb din când în când părticica aceea din header. În rest, nu pot modifica mai nimic…

  8. Satmareanca says:

    Lucia, insigna Tritonic am şi micşorat-o, în rest nu pot face modificări decât la postare, la comentarii nu pot umbla 😦

  9. Nea Costache says:

    Bine te-am gasit in casa noua, Crina! Casa mare, frumoasa, cu patru intrari de la strada, aerisite, bine mobilate! Imi place! Pe bune!

  10. Satmareanca says:

    Lucia, am schimbat culoarea caracterului la postare şi parcă e mai bine. Nu mi-am dat seama care era baiul, merci! 🙂

    Nea Costache, mă bucur că vă place, şi mie mi-a plăcut dar mă temeam că nu se poate citi. Vă mulţumesc!

    Aştept eventuale propuneri de la oricare 🙂

  11. liviu pop says:

    pe maxim trei coloane e suficient.
    sunt diferite monitoare si calculatoare
    sfatul meu

  12. Lilick says:

    Mie imi place foarte mult. Culorile, totul.. 🙂

  13. Satmareanca says:

    Yeeess, asta vroiam să aud, dacă nu mă dădeam de pământ, plângeam, vă cumpăram ochelari şi tot îl lăsam aşa 😆

  14. Satmareanca says:

    Liviu Pop, bine ai venit! Pe trei coloane a fost până mai devreme, dar vroiam o schimbare. Temele de pe wordpress sunt prea puţin flexibile, de aceea am optat pentru această temă. Pe varianta veche, problema era că coloana cu postarea se micşora în funcţie de ecranul monitorului, ceea ce făcea ca unora să li se afişeze un singur cuvânt într-un rând 😀

    Mai aştept sfaturi şi văd zilele viitoare dacă mă rebrenduiesc din nou. Merci pentru sfat!

  15. Dragut, Crina. Doar cu amendamentele pe care ti le-a sugerat si Lucia si Cristian. Textul pe mijloc, scrisul e prea mic, iar coloana mi se pare prea ingusta, gandindu-ma la un post mai lung.

  16. Satmareanca says:

    Cam multe şi esenţiale, Simona. Însamnă că trebuie să schimb tema, modificările nu le pot face pe tema asta 😦

  17. CELLA says:

    eu am fost ocupată cu cititul 😉
    oy, oy, oy … ce surprize te-aşteaptă 😆 blogul arată super !!!
    dacă io pot citi clar că pot toţi ( schimb dioptriile şi tot pot )
    vorba Luciei, dacă ar fi scrisul mai negru, (contrastul) ar fi şi mai bine
    măi, ţie să-ţi placă, cine vrea să citească citeşte oricum
    mi-mi place răuuuuuuuuu
    acuma nu mai ai nici o scuză, pune-te pe scris
    dar după „citit” 😉

  18. Satmareanca says:

    Deci am un răgaz, merci 😀 Aşa mă gândeam şi eu, dacă i-am făcut lifting trebuie să şi scriu. De aia am făcut coloana cu postări mică ca să scriu puţin :))))

    Io nu am prea avansat cu cititul, dar până vine Oana o dau gata. M-ai făcut foarte curioasă 🙂

  19. Oana says:

    Aaaa, ce bine ca plec 😆 Cine e aici? 😛

  20. Satmareanca says:

    Nimeni, pleacă ! 😆

  21. Daca iti place si crezi ca te reprezinta, pastreaza tema, daca nu, sau daca ai dubii, schimb’o, pentru ca nu avantajeaza cititorii! ( opinie subiectiva, desigur)
    Maxim trei coloane sunt sificiente, dupa parerea mea, o tema cu 4 coloane, ca aceasta, nu e tocmai prietenoasa.

  22. Adrian SM says:

    Nu arata rau.Doar la marimea caracterelor as avea unele probleme. Dar vorba lu Cella, schimb dioptriile si se rezolva.. 🙂

  23. hadean says:

    mie imi place:-)

  24. Ion Dascalu says:

    Ma obisnuisem cu celalalt.. 🙂 In primul rand, ca era mai lat randul unde erau postate comentariile, si incapeau mai multe impresii… Asa, ma fortezi sa fiu foarte scurt in exprimare 🙂 (o mare problema pentru mine, uneori).. In rest, arata destul de bine, insa sunt prea multe coloane..

  25. Satmareanca says:

    Mda, până la urmă cred că voi schimba tema, chiar dacă mă despart greu de ea, dar ceva mai încolo. Deocamdată nu am nicio idee 😀

  26. Cristian says:

    Inca o chestie 🙂
    La poze…sa fie poze cu Satu Mare :))
    Ca doar te numesti „Satamarenca” ….!

  27. Mihai says:

    Era mai bine înainte. Go back, lady, inapoi. Fasiile astea lunguietze nu strica numai scrisul, ci si pozele. Gooo back!!! Inapoi!!! Bine te-am regasit 🙂

  28. Satmareanca says:

    Cristian, ai dreptate, dar alea sunt pozele Sătmărencei prin lume 😛
    O sa schimb oricum tema, poate deseară, încă nu ştiu la ce să optez dintre puţinele teme disponibile pe WP.

    Mihai, de unde concluzia că nu e destulă doar imaginea, mai trebuie să priceapă ceva şi omul. Văd că ai reînviat 😀

  29. primadona25 says:

    Mie imi place mai ales poza ta. Imi place cand scri si am ce citi. Te vizitez cu multa placere in orice casa ai fii.

  30. Satmareanca says:

    Am priceput, muilţumesc! Ar trebui să scriu în loc să-mi pierd vremea cu designul. Asta sună a mustrare 😀

  31. Ion Dascalu says:

    Uf, respir mai bine acum, ma simt mai in largul meu, ca prea ma inghesuisem pe 3 mm latime sa scriu… 🙂

  32. Anton Dorel says:

    Hmmm ce ciudat eu apar ca si musca in lapte sau era laptele in musca…..era mona…nu stiu….dar de placut nu pot sa zic ca nu imi place ca cine stie ce bobarnace imi iau:)Dar:

    ………………………………………………
    Pe multe bloguri,eu,adesea am trecut
    Ma cunosteau cei ce au vrut
    Sau cei ce mau vazut.
    Pe multe nu pot zice ca am stat
    Mai mult de-o saptmana,
    Dar la tine desi rar
    Am mai mult de-o luna!
    Am mai spus si altadat´
    Iar Dascal imi e mator.
    Ca blogul tau e bestial
    Ca blogul tau e „marfa”

    Sarumana si…pe cand Liposuctiunea?:))

Lasă un răspuns

