Ce mai zic gugălăii

Când nu mă mai amuză nimeni şi nimic din jur, apelez la gugălăi. Căutările cu care ajung unii pe blogul meu mă lasă în primă fază perplexă, dar mă apoi mă amuz de întrebările şi răspunsurile ce cred că le vor putea primii unii pe net. Ca să nu mă amuz singură, reproduc câteva search-uri din ultimele trei zile:

– ce pedepse are iadul
– libido-gate
– babele fac sex
– daca te spurca cucu
– unitatea de masura om
– limba romana la fibrodysplasia ossifican
– gripa porcina conspiratii
– stilul tau franc
– numar de telefon psihiatru

Despre Satmareanca
Ziaristă

27 Responses to Ce mai zic gugălăii

  1. frumos

  2. Lilick spune:

    „limba romana la fibrodysplasia ossifican”? Si ce au gasit la tine pe blog cu cautarea asta? Hahaha!

  3. Satmareanca spune:

    Liviu, chiar foarte 😀

    Lilick, mie google nu mi-a dat nimic la căutarea asta, chiar eram foarte curioasă.

  4. Lucia Verona spune:

    Mie-mi place aia cu numărul de telefon al psihiatrului 🙂

  5. Lucia Verona spune:

    P.S. Văd că ai revenit la vechea temă 🙂 E adevărat, se citeşte mai uşor.

  6. Ion Dascalu spune:

    Eu am o problema cu „stilul tau franc”… Pe cand si expresia „stilul tau… leu” ? 🙂

  7. Nea Costache spune:

    Da, tot cea cu nr. psihiatrului a fost cea mai tare!

  8. Satmareanca spune:

    Io mă tot mir la aia cu babele şi sexul, nu de alta dar apare foarte des căutarea, tot a doua zi 😀

  9. Satmareanca spune:

    Lucia, şi io am simţit că mi-am scăpat ochii dintr-o încleştare. Celălalt design chiar îmi plăcea, n-am decât să-mi fac pe un domeniu propriu cum vor muşchii mei 😀

  10. Adrian SM spune:

    Io n-am gugalit ca sa ajung la tine… 🙂 Citeam ca de obicei Gazeta si mi-am abatut privirea spre dreapta paginii unde era figura ta.Mi-ai placut si de atunci am intrat si io in blogosfera… 🙂 Fara intrebari deochiate sau cu schepsis… 😀

  11. daurel spune:

    As comenta si io, dar aici este vorba de gusturi…;de altfel cred ca nici despre politica si religie n-ar trebui sa se comenteze. Dar atunci, ce mama…naibii ne mai ramane?

  12. Ion Dascalu spune:

    Eu trebuie sa recunosc ca am scris fraza „blogherita si ziarista” pe google. Aveam nevoie de un exemplar unicat… Si uite asa am dat de tine, Crina… 🙂

  13. TRASNEA spune:

    Deci babele fac sex!Foarte tare!Nu sti,Gyulea mai face?

  14. primadona25 spune:

    Deci, intrebare[care este}
    daca unitatea de masura e omul, ce pedepse are iadul, cand fac sex babele si te spurca cucul? Poate cu stilul franc, o sa se spuna-gripa porcina! Atunci trebuie sa cauti un nr. de telefon la psihiatru.{ cele 2 nenumite nu imi plac}
    Premiul-o cafea cu Crina.

  15. daurel spune:

    Cand nu te mai amuza „gugalaii”, poti face o calatorie rituala in Sieu, Maramures, unde am auzit ca este Casa Dunca, banuiesc, muzeu. Este posibil ca imaginea relaxanta sa-ti fie muntele, nu colina! Relaxare profitabila!

  16. Satmareanca spune:

    Daurel, bună idee. Oricum prin zona mea nu am unde merge. Tocmai îmi spunea cineva că undeva lângă Cavnic maşinile urcă dealul singure???!!! 😀 Trebuie să încerc 😆

    Primadona, mişto compilaţia, mă bătuse gândul să le postez într-o formulă asemănătoare, dar am zis că faceţi voi treaba asta 🙂

    Trăsnea, n-am nicio veste de la el. Nu avea probleme cu instalaţia? 😀

  17. Satmareanca spune:

    Adrian, e bine de ştiut 🙂 Dacă tot urmăreai evoluţia mea în Zelist, priveşte că sunt iar pe val 😛

    Ion Dascălu, chiar aşa deştept e gugăl ăsta? 😀

  18. Ion Dascalu spune:

    Crina, drept sa-ti spun, eu nu m-am gandit daca e destept sau nu nenea gugal… Mi-a prezentat o oferta, eu am analizat-o mai intai si apoi am ajuns la concluzia ca m-a dirijat unde a trebuit… 🙂

  19. Satmareanca spune:

    Păi te-a manipulat o ţâră. Mulţam pentru complimente 🙂

  20. Satmareanca spune:

    Te-a manipulat o ţâră. Mulţam pentru complimente! 🙂

  21. Ion Dascalu spune:

    Deh, nu degeaba esti „roscata mea preferata”… Meriti titlul asta, dupa cum am mai spus-o si inainte… 🙂

  22. TRASNEA spune:

    Ahhhhh!Avea probleme cu instalatzia?Hmmmmmm!!??Atunci cum dracu’ face babele sex?

  23. Satmareanca spune:

    Abia acum pricep ce căuta gugălăul. Cu cine fac babele… :))))

  24. Satmareanca spune:

    Ion Dascălu, o să-mi pun titlul în header 😆

  25. Ion Dascalu spune:

    Il meriti, repet… 🙂

  26. Anton Dorel spune:

    naseara ……

  27. anonim spune:

    ce se intampla daca te spurca cucul

Lasă un răspuns

