EU Profiler

O echipă de experţi europeni a lansat busola politică europeană – „EU Profiler”, cu care cetăţenii europeni pot afla partidele de care sujnt cel mai apropiaţi. Fără alte cuvinte, eu m-am (de)busolat azi şi astea sunt rezultatele. Partidele din ţară cu care mă potrivesc cel mai bine, dar şi din alte ţări europene. În Europa, ar trebui să votez cu Hrvatska Socijalno Liberalna Stranka 😀 Voi?

ro

europa

Despre Satmareanca
Ziaristă

14 Responses to EU Profiler

  1. octavpelin says:

    Crina,interesant EU Profiler!,te urmaresc si pe twitter!,o seara frumoasa! 🙂

  2. Ion Dascalu says:

    Pai, din tabelul asta vad ca tu simpatizezi cate mult din toate partidele… De unde trag concluzia ca toate partidele sunt la fel, ce diferente doctrinare, ce viziuni, toate sunt la fel… 🙂

  3. Satmareanca says:

    Toţi o apă şi un pământ 🙂

  4. Giorgi says:

    Super tare noul look! O seara frumoasa!

  5. Lucia Verona says:

    Hai că la mine iese că trebuie să votez UDMR 🙂

  6. Satmareanca says:

    Giorgi, noul look l-am schimbat, ăsta e ăla vechi un pic ferchezuit 😀

    Lucia, şi io eram pe aproape dar m-am abţinut :))))

  7. Adrian SM says:

    Lucsika néni,maga RMDSZ-t fogja szavazni???… 🙂

  8. Adrian SM says:

    Espertii aia nu au fost in Romania.Ca romanii e mai altfel decat europenii… 🙂

  9. Satmareanca says:

    Mulţi unguri p-aci 😆
    Culmea e că mi-a ieşit cam la fel ca la alegerile parlamentare din toamnă, de unde ajung la concluzuia că nu-s departe europenii de noi. Nasol, trăgeam totuşi o speranţă 🙂

  10. Oana says:

    Bau! Bau! Bau =))

  11. Adrian SM says:

    Da parca erai dusa Oana?…. 🙂

  12. Adrian SM says:

    Nu-s departe europenii de noi.Doar cu vreo 200 de ani mai in fata noastra…

  13. Satmareanca says:

    Bau 😀 Să nu ne aduci gripă porcină, Oana, că te trimitem înapoi :))))

    Adrian, da, nu ne împiedicăm noi de 3 cifre 😀

  14. Adrian SM says:

    Pai nu.. 🙂

Lasă un răspuns

