Cam asta-i situaţia

Nu ştiu ce faceţi voi de 1 mai, dar eu muncesc. Să fie clar! Bine că a plecat cam toată lumea de prin oraş. Acu’ să vedem de unde mai scoatem ştiri 😀  Tra-la-la-la…

Despre Satmareanca
Ziaristă

34 Responses to Cam asta-i situaţia

  1. daurel says:

    Nu de unde scoateti stiri, ci cu cine? Frizerul tunde tot satul, dar cine-l tunde pe frizer? Bucurii!

  2. Adrian SM says:

    Cica marti se reiau lucrarile de asfaltare la podul Golescu.Si se intentioneaza blocarea completa a circulatiei pe pod. Asta am citit la vecinii tai ieri. Ce zici,va fi scandal marti?

  3. al2lea says:

    Hopa… un nou look pe care-l asteptam de mult si aici, nu numai la comentarii…
    Deci iata ca mai e cineva care sarbatoreste 1 Mai prin munca… 🙂 Mergem si la defilare? Poate ca ar trebui sa defilam in fata casei primarului, si sa-i uram 1 Mai fericit, ca suntem singurul oras din tara cu cratere „vulcanice” pe strazi. De-amar… am umblat toata tara in concediul asta si toate orasele au sosele „ca-n palma”, cum se zice. Incepand din Oltenia, Muntenia, Transilvania si pana la intrarea in oras. Mai mare rusinea! Nu stiu cum de nu le crapa obrazul de rusine cu asa strazi intr-un oras de intrare in tara! Ar trebui sa iesim cu totii la defilare, sa le aratam celor care ne conduc ca inca traim!
    Traiasca 1 Mai!!!!

  4. Lucia Verona says:

    Fă şi tu două pagini cu ştiri mai mult sau mai putin „Cum ar trebui să fie de 1 Mai” – uită-te prin presa străină, găseşti lucruri interesante. Îţi dau şi eu o ştire care miroase bine: 1 Mai este, la francezi, şi sărbătoarea lăcrămioarelor, La fete du muguet!

  5. Lucia Verona says:

    ştiri mai mult sau mai puţin fictive

  6. daurel says:

    Cam asa s-ar pune problema: decat mult si fara rost, mai bine putin si prost! sau: munca innobileaza, dar noi nu avem nevoie de nobili! Spor la lucru!

  7. Ion Dascalu says:

    Deci, sarbatoresti prin munca… O sugestie de articol ar putea fi sa vezi cum sarbatoresc 1 Mai oamenii de la tara, din mediul rural, si ce parere au ei despre ziua asta… Cred ca ar fi foarte interesant sa le vezi reactiile…

  8. YODA says:

    nenicule, ce bine se circula prin Bucuresti. La cat mai multe sarbatori de plecat la munte si la mare 🙂

  9. Satmareanca says:

    Da, constat că azi a fost liber de la muncă, nu de păruieli, înecaţi ori altele în genul.
    Pe de altă parte, se anunţă pentru duminică Băse, Geoană şi încă o duzină de miniştri. Invazie adevărată 😀

  10. octavpelin says:

    Crina,parca am fost telepati, si eu am postat aceasi melodie de 1 Mai,Rade primavara de C.Porumbescu confiscata de regimul Comunist pentru 1 mai ,weekend placut! 🙂

  11. Bine ne-am intalnit in club!
    Propun sa inventam „ziua libera a celor care muncesc in zilele libere ale altora!”
    Si as interzice micii!!!!

  12. lol's says:

    Deci!!! am schimbat dioptriile!! Eşti tot roşcata!! URA!!!!!
    1 Mai ziua aia care pe vremuri era pentru aia care munceau si in ziua respectiva „tonţi” stăteau degeaba, adică nu munceau!
    Cred ca sărbătorim prea rar, acum nimeni nu munceşte, putem sa sărbătorim zilnic!! Pe cale de consecinţa cred ca putem sa sărbătorim zi de zi ca tot nu facem nimic concret!!!!!! 🙂

  13. Crina, poate-i păstraţi pe primii doi din stat. 🙂

  14. Pingback: CINE AŢI VREA SĂ CANDIDEZE DIN PARTEA PSD? ŞI DE CE? « Welcome to Roxania

  15. Gata cu munca pe ziua de azi! Acum citim bloguri si scriem pe bloguri. Eu am avut la greu de bagat in ziar (cu ce mi-a ramas pe afara, mai scoteam unul de vreo 8 pagini), dar sunt convinsa ca si tu te-ai descurcat magistral, ca te stiu „simtitoare”. Maine facem si noi gratare, ca e Ziua Tineretului!

  16. daurel says:

    Referitor la sambra oilor: cu scuzele cuvenite, as adauga ca dupa stabilirea partilor si datelor cand vor primi stapanii lactatele, acestia isi strang mainile, se jura sa respecte targul, scuipa in ciubarul cu lapte si-l daruiesc ciobanilor. Asa sa-i ajute domnul!

  17. daurel says:

    Sunt naivi cei doi lideri, daca considera ca vor modifica ceva in intentiile de vot ale satmarenilor!

  18. daurel says:

    Sunt naivi cei doi lideri, daca considera ca vor modifica ceva in intentiile de vot ale satmarenilor!

  19. daurel says:

    Sunt naivi cei doi lideri, daca considera ca vor modifica ceva in intentiile de vot ale satmarenilor!

  20. Oana says:

    No, a trecut 1 Mai, azi suntem in 2, poti sa te odihnesti 😛

  21. lol's says:

    @ Simona!!! 2 mai ziua tineretului??? Înseamnă ca este si ziua mea! Ce conteaza ca daca adun anii mei cu ai musulmanei
    ( nevasta) batem spre 130 de ani, sufletul contează!!!! 🙂 .
    LA MULTI ANII !!.
    @ Oana, ce daca este 2 Mai. Care odihna ? Grătarele cine le face? Micii de pomana cine mănâncă ?, s-a terminat berea ?
    TRĂIASCĂ BEREA !!!!!!, şti cântecelul mie îmi place mult !! 🙂

  22. Lol’s
    noi am sarbatorit cu gratare si berici, breo patru generatii, de la 50 la 2 ani. Lu’ ala mai tinerelu’, de 2 ani, i-am dat doar niste pui si ciuclata, dar n-a trecut 2 mai pe langa noi ca 1! Am avutara printre noi si un ghertoi de Satu Mare, unu Chinezu, daca-l stii! Tineret de tineret am fost!

  23. Adrian SM says:

    Simona,da ai intrat in prelungiri? Sau nu e cine sa bea berea?
    😀

  24. primadona25 says:

    Si eu am lucrat de 1 Mai.
    Am observat ceva ! Romanul nu poate fara Ceausescu. La fiecare sarbatoare sau eveniment, apare pe toate posturile.
    De ce nu putem scapa de aceasta obsesie?
    La TV in toate aceste zile nu am vazut decat tineri „afumati”si galagiosi, si multe accidente! A! Am mai vazut si multi mici. Unui barbat chiar i-a ramas in gat[doamne fereste]. Bine ca macar in 2 mai au mai fast si ceva competitii…sportive.

  25. CELLA says:

    O,NU – 😆 – dixit : 03.MAI. (1933 – ?) ZIUA MONDIALĂ A LIBERTĂŢII PRESEI 😛
    Crinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    v-au dat, ori ţi-ai luat ?????????? 😆

  26. SuKăRiT says:

    Exact! Cum am dat şi io sfoară-n ţară, asta-i ziua ălora care (mai şi) muncesc. E timp de stat în restu’ anului, da? Acuma-s cam derutat, nu ştiu sigur dacă ziua asta îi zi scurtă, ori ţine trei zile (cât o nuntă) . Că nu m-aş opri înainte de vreme, da’ nici nu m-aş speti cu munca, ştii? 😛

  27. Deceneu says:

    Cred ca i s-a aplecat de la mici daca nu a revenit de la cheful tineretului. 🙂

  28. lol's says:

    @ Simona. Sa nu razi da eu tot la tineri trag nădejde !!!! 🙂
    Sunt incurabil !!! 🙂 Vezi vârsta declarata anterior de „moa” !!!!.

  29. CELLA says:


    după atîţia mici şi fleici şi bere şi … voi ştiţi ce … poate vă prinde bine un tic-tac, şi la respiraţie şi la „mîine-i LUNI măiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ” offfffffffffffffffffffffff 😆

  30. daurel says:

    Scuze pt postarea multipla. Vad ca au mers demnitarii la sambra si tot judetul o fi acum la TV…Sa fie de bine! A se vedea ca am comentat si obiceiul sambrei cu articolul din gazeta in fata! Feriti-va de manipulare!

  31. Dan Gheorghe says:

    mai e nevoie de multe alte zile de 1 mai anul asta. si sigur vor mai fi. doar e an electoral. mititeii sfaraie, isi asteapta clientii. adica votantii. asa e in romania. mai intai treci pe la gratar, sa ti se puna creierul la sfarait. sa gandesti bine. despre cum se traieste bine. apoi mergi la vot…

  32. Satmareanca says:

    Roxana, i-am trimis pe Băse şi Geoană de pe la noi. Nu-i vrem, prea le place pălinca 😀 La leapşă răspund mâine.

    Vă răspund mai încolo că m-a terminat Sâmbra. Mulţumesc pentru înţelegere 🙂

  33. Adrian SM says:

    Sigur,sigur…. 🙂 E de inteles… Hodina placuta.

  34. lol's says:

    Ciucalata ???? Vreau si eu ciucalata!!!! Anul ăsta a căzut pe musulmana dieta si ne-am lins pe bot de ciucalata : mainaneza,buldogul si mai ales eu!! De fapt numai eu sunt oropsit ca musulmana are la fereala ciucalata si e bara bara cu buldogul si maidaneza si se dedulcesc numai ei. Ce lume domle’!.

Lasă un răspuns

