Doamnelooooor şi domniiiiloooor ….

Pe când m-am trezit că am de făcut anunţuri cu adevărat importante pentru ţară, am realizat că nu am titlu, deoarece îl postasem la un articol mai jos. Aşa că nu rămâne decât să vă spun că, da, Corina Creţu vine săptămâna viitoare, vineri, la Satu Mare, împreună cu „România Europeană” – cartea şi o fărămă din acest vis. Vă ţin la curent. Oricum, să ştiţi că unele promisiuni – precum asta – se onorează chiar dacă mai târziu. A trecut un an de la prima promisiune. E bine şi aşa. Întindem un covor roşu? 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

47 Responses to Doamnelooooor şi domniiiiloooor ….

  1. 🙂

  2. Satmareanca says:

    Da, şi io-s toată zâmbete 😀

  3. Satmareanca says:

    Roxana, mi-am adus aminte că am rămas datoare cu o leapşă. Răspunsul e Cristian Diaconescu 🙂

  4. corinacretu says:

    Crina, da, e o promisiune onorata cu mare intarziere, recunosc si imi pare rau ca vin asa tarziu.. Dar sper sa vin des.. Multumesc mult, ne organizam. Noapte buna!

  5. Satmareanca says:

    Corina, eram şi io un pic răutăcioasă. Eu spuneam că e bine că vii, trebuie să fiu bucuroasă. Ce a fost nu mai contează, suntem foarte înţelegători. Te aştept! 🙂

  6. Oana says:

    As fi preferat sa nu vina si la voi, dar acum asta este, am fost prima 😀

  7. Satmareanca says:

    Ştiam că eşti egoistă şi rea :)))

  8. corinacretu says:

    Fara covor rosu, nu? Intre prieteni, sper sa ni se alature si Oana…

  9. Satmareanca says:

    Covorul roşu îl pune Darius cu pesediştii :)))) Acum duc tratative cu Oana pe mess 🙂

  10. Oana says:

    No, sunt intre plici si poc 😀

  11. Oana says:

    Vin doar daca ma asteapta Darius la aeroport cu flori 😆 ba, nu, fara flori, cu altceva.

  12. corinacretu says:

    Oana stie ca Ardealul nu se dezminte niciodata.. Eu ma retrag, multumesc mult pentru invitatie, Crina. Nu mai pierdeti noptile pe mess.. Va pup.

  13. Oana says:

    Somn usor!!!

  14. trexel says:

    ăuau

  15. Vania says:

    Întindeţi! (Covorul roşu, evident).

  16. O sa-i cucereasca pe satmareni…

  17. Cristian says:

    Ma bucur ca vine, ii urmaresc blogul, si e printre putinii care intradevar au activitate si merita 100% sa ajunga in PE.

  18. daurel says:

    Cu aceasta ocazie poate intervine d-na Corina Cretu sa se deschida finantarea pt. drumul rapid spre Ungaria!Va doresc drumuri bune!

  19. Darius says:

    Deci, tocmai am dat comanda la covor. S-ar putea sa nu aiba decat mocheta rosie da io zic ca ne descurcam cumva si cu aia. 😉

  20. Darius says:

    Si, am uitat sa zic, sper ca Oana sa nu reuseasca sa ajunga.

  21. Adrian SM says:

    Poti sa-mi spui o ora aproximativa de incepere? Ideal ar fi sa fie pe la 16. Taman ziua aia lucrez schimbul 1. De nu ar fi balamuc la noi m-as descurca eu cumva…

  22. primadona25 says:

    Vrem mai multe detalii.

  23. octavpelin says:

    Crina,dar si poze,o zi frumoasa! 🙂

  24. Satmareanca says:

    @ Primadona, Adrian si restul interesati

    Voi reveni cu amnunte si date exacte dupa ce batem in cuie programul. Lansarea va avea loc la Muzeul Judetean, dar nu am stabilit inca ora, depinde de mai multe lucruri. Corina va fi dupa-amiaza şi la o emisiune la Nord Vest TV. Va anunţ cum definitivăm detaliile vizitei.

  25. Satmareanca says:

    Cristian, e un om de milioane şi un prieten foarte bun. Nu-i fac campanie că e incompatibil cu statulu meu, dar o susţin cum pot 🙂

    Tavi, normal că vor fi poze.

    Darius, ai grijă să nu se urce careva pe el înainte 😀

    Simona, sunt convinsă 🙂

    Trexel, mai nou te exprimi doar prin sunete? 😛

    Vania, aşa o să facem.

  26. Adrian SM says:

    In regula. Voi fi ochi si urechi… 🙂

  27. Satmareanca says:

    Şi eu promit să vă dau buzz ca să aflaţi cine, ce, unde, când şi cum 🙂

  28. Adrian SM says:

    Si mai vine si Oana…. cu avionul… Sper sa nu piloteze ea… 😀

  29. Oana says:

    Darius, dorinta ti-a fost implinita, nu reusesc sa ajung 😀

  30. Adrian SM says:

    😀

  31. Darius says:

    @Oana
    Totusi cu ce fel de flori vrei sa te astept? Your wish is my command.

  32. Oana says:

    Darius, acum cand vezi ca n-am cum sa vin, vrei sa-mi iei flori? Ce smecher 😀

  33. Darius says:

    Pai nu vad ca n-ai cum sa vii. Credeam ca doar joci tare si faci pe greu accesibila.

  34. Satmareanca says:

    Yees, ce bine că nu vine 😀 Nu spuneţi nimănui, oricum nu o vroiam aici 😆

  35. Oana says:

    😆 ce draguttt, ideea e ca n-am cum de joi pana luni, ca la voi avioanele merg din patru in patru zile. Iar cu masina, iarta-ma, dar nu o mai suport 😛

  36. Oana says:

    Vai, Crinaaaa, in urmatorul interviu o sa zic ca esti cea mai rea 😀

  37. Satmareanca says:

    Da, dar ai omis că sunt avioane în Baia Mare 😉

  38. Darius says:

    Deci, asa, atata de mult ne iubesti tu pe noi…

  39. Oana says:

    Crina, ma zapacesti de cap 😀

    Darius, ba mai mult, dar voi acum incercati sa ma manipulati sentimental, iar eu nu ma las manipulata 😛

  40. Darius says:

    Nu e adevarat. Uite eu ma ofer personal sa te astept cu masina si cu un buchet mare de flori pe aeroportul din Baia Mare.

  41. Oana says:

    EU ma gandeam ca te oferi personal sa ma duci inapoi la Pitesti 😛

  42. Darius says:

    Ma ofer si la asta. Anything you want. Just name it.

  43. Satmareanca says:

    Am încheiat discuţia? Trimitem un elicopter 😀

  44. fcmuresan says:

    Cam tirziu ma bag si io in discutia asta , dar am fost ocupat cu baschetu ce ne a adus bronzu… Sa nu uiti in program , Crina si de o scurta intilnire cu ”studentii” …Chiar la o cafea …. Si rezolvam si cafeaua si sampania si …piscoturile!

  45. Adrian SM says:

    Mai degraba trimitem un monster truck…. 🙂

  46. Satmareanca says:

    Florin, programul va fi destul de încărcat, dar voi ţine cont de rugăminte 🙂

    Adrian, bună ideea 😀

  47. Adrian SM says:

    Mie-mi spui… 🙂

Lasă un răspuns

