Ce face un blogher când nu scrie pe blog …

… îşi mai face un blog ca să poată să nu scrie pe două bloguri 😀

Mă găsiţi şi aici. Cu articole exclusiv despre Satu Mare şi sătmăreni, despre cum ne vedem noi şi cum ne văd alţii. la modul foarte neserios. Scrie mai mult acolo 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

18 Responses to Ce face un blogher când nu scrie pe blog …

  1. primadona25 says:

    Ce bine imi pare!

  2. CELLA says:

    no no, fain, să-ţi trăiască 😆 şi să-l umpli sănătoasă cu sătmărisme, nu vă facem bai, jucaţi-vă-ntre voi, da’ frumos
    de mîine pot începe să-ţi bag de vina ? 😉
    azi îs pusă pă cîrîieli 😆 aşa că şed pă c …
    da’de mîine nu mai iert pă nima 😆

  3. Satmareanca says:

    Primadona, şi mie, până când nu o să am marfă. Dar, nu mă plâng, de obicei am, inspiraţie să fie 🙂 Nu ştiu de ce nu apare comentariul acolo unde ai postat pe noul blog. Ceva chichiţe tehnice la paginile statice. Scuze, ne cizelăm 😀

  4. Satmareanca says:

    Cella, tu ai voie chiar şi cârâieli 😀

  5. Ciprian Bojan says:

    Poate n-ar fi rău să citiţi asta:
    http://bciprianmp.wordpress.com/2009/05/12/de-ce-sunt-necesare-investitiile-in-educatie/
    Este tot o realitate (nu-i) o ştire despre judeţul în care ne-am născut şi locuim

  6. Satmareanca says:

    Ciprian, merci pentru atenţionare. Citesc pe îndelete şi poate tragem un semnal şi în GNV. Pe blogul sătmărenilor voi semnala cu siguranţă.

  7. Ciprian Bojan says:

    Da, vorba lui Constantin Tănase: „Şi cu asta ce-am făcut?” Din câte am înţeles, pe 29 mai D-na ministru a Educaţiei la inaugurarea unei investiţii la SAM Supuru de Jos, care va deveni SAM „Petru Cupcea”. Vom participa şi noi, cadrele didactice din comună. Am fişierul în calculator şi-l scot la imprimantă să-l vadă. Sper că nu vom primi NUMAI PROMISIUNI, că de astea suntem cu toţii sătui.
    Oricum, mulţam fain!

  8. Satmareanca says:

    Păiii… eu fac ce pot şi cât pot. Primarul de acolo e PSDist, la Inspectorat sunt adjuncţi de aceeaşi culoare politiciă, ar trebui să vă ajute să faceţi proiecte pentru a putea obţine finanţare. Poate smulgeţi chiar de la ministră mai mult decât o promisiune…Succes!

  9. Ciprian Bojan says:

    Îmi cer scuze, dacă a sunat ca un reproş la adresa Dvs. Ştiu că mai mult decât mediatizarea cazului, nu puteţi face. Nici nu vă pot cere mai mult! Cât despre politică, în cazul ăsta, chiar n-are NICI O LEGĂTURĂ!!! De omenie, competenţă şi voinţă e vorba în acest caz. Şi despre respectul faţă de o comunitate umană, cu oameni harnici. Căci în fiecare sat, există trei repere după care ne dăm seama despre ce fel de oameni trăiesc acolo: biserica, şcoala şi curţile oamenilor.

  10. Oana says:

    Da, da, sa vedem cat te tine.

  11. YODA says:

    Sa fie intr-un ceas bun cu noul blog, articole la fel de interesante ca si aici siiiii……..la cat mai multi vizitatori 🙂

  12. liviu pop says:

    sunt foarte curios daca o sa te tina
    Multa bafta

  13. daurel says:

    Am incercat sa intru „in casa noua”, dar paza mi-a cerut buletinul (PASAPORTUL?). Imi montez un CIP si mai incerc: inca mai am parintii scrisi in, prea vechiul, meu buletin…

  14. Si uite asa, o sa citesc dublu! Uf ::))
    Bravoooo!!!!
    Dar sa nu-l abandonezi p-asta 🙂

  15. Satmareanca says:

    Nici gând, Teo. Voi fi într-o zi într-o parte, într-o zi în alta :)))

    Daurel, nu-mi dau seama ce parola aiti cere, chiar m-am uitat fără să fiu logată şi n-am văzut nimic. Mai testez.

    Liviu Pop, cât mă va ţine, nu e cuabonament şi nu pierde nimeni nimic dacă abandonez :)))

    Yoda, merci fain 🙂

  16. Satmareanca says:

    Oana, mă provoci. Stai să vezi 😛

    Ciprian Bojan, ai dreptate, din păcate cazul nu e singular. Felicitări pentru implicare! Pe alţi dascăli îi interesează doar salariul. Succes! Dacă pot să ajut cu ceva, o voi face cu dragă inimă.

  17. Ciprian Bojan says:

    Mulţam fain, încă odată!!!

  18. Satmareanca says:

    Cu plăcere! 🙂

Lasă un răspuns

