M-am ruşinat…

Oana a devenit mare vedetă şi se ţine de interviuri după interviuri. Ultimul l-a dat aici, pentru 4 arte,  şi m-a pomenit şi pe mine. Io am roşit toată 🙂

Era să uit, de aici puteţi comanda volumul II din Războiul Reginelor, acela pe care mi-am pus şi eu semnătura pe coperta 4 şi câteva gânduri.

Despre Satmareanca
Ziaristă

12 Responses to M-am ruşinat…

  1. Oana says:

    Ma bucur ca te-ai 😀

  2. [D][S][N] says:

    „Am fost un copil matur si cu trecerea timpului am devenit imatura.”
    Mi’a placut asta ! 🙂

  3. Lucia Verona says:

    Eu nu. Obişnuieşte-te, Crina! 🙂

  4. CELLA says:

    eu m-am înverzit dar din motive diferite 😆

  5. Adrian SM says:

    Nu pari genul de rusinoasa…. 😀

  6. Alle says:

    Războiul Reginelor ?
    uau 😀
    cum e cartea ?

  7. daurel says:

    Te-ai ales cu un nasit! In ce priveste rusinarea, eu o stiam de mult; asa sunt toate Duncencele, si crede-ma cunosc foarte multe!

  8. Oana says:

    EI, Cella, nu ma bate, eu am vrut sa punctez ceva acolo 😉

  9. Pingback: Twitted by OanaSM

  10. Satmareanca says:

    Cine pe cine bate aici? 😛

    Daurel, măcar recunosc ))) Eu chiar cunosc puţine Duncence, ar trebui să iau măsuri 🙂

    Alle, bine ai venit! Cartea? Mie mi-a plăcut foarte mult, depinde ce gen îţi place. Părerea mea este că prinde la oricine, e uşoară la citit şi te deconectează foarte rapid şi bine.

    Adrian, m-am deconspirat 😀 Mă mai ia uneori )))

  11. CELLA says:

    Oanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    nu despre aia era vorba, oi fi avînd eu o juma de neuron dar ştiu precis, din prima ce-ai vrut „să punctezi” 😛
    eu mă refereamă la aia cu criticatul şi tu nu te-ai prins nici aci nici dincolo 🙄
    offff, tineret, ce mă fac io cu tine ??? – retoric, nica !!!
    măcar de-ai putea fi atentă şi la ce-ţi zic
    nu tot timpul, da’ măcar din cînd în cînd
    no, las’ că nu-i bai … jur că de mîine te critic aplicat şi pe faţă 😛
    poate aşa oi reuşi să-ţi „captez” un minut atenţia, aiurea, nu-mi fac iluzii 😆

  12. Oana says:

    Cella 😆 , ba m-am prins, dar m-am prefacut ca nu ma prind 😉 No, lasa asa ca mine, ca stiu eu ce fac, stiu? Stiu pe dracu’ dar ma dau mare 😀

Lasă un răspuns

